Kijk, dat zijn de echte. Schijt hebben aan wat anderen vinden, gewoon doen wat je zelf leuk vindtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school ook Animal Crossing uit Amerika gehaald, ik had schijt aan die bitches.
Alleen noobs gebruiken cheats. Jongen, het is toch niet leuk als je valsspeelt...quote:Op zondag 3 juli 2011 00:37 schreef Wiz_Khalifa het volgende:
kankernerds
gewoon gameshark unlimited master ballen jwz
Nee er staat:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:24 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee het faalt niet maar volgens mij stond er iets van : It had no effect.
oneindig rare candysquote:Op zondag 3 juli 2011 14:34 schreef Splutje het volgende:
Beste Pokemon was natuurlijk Missingno
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de echte. Schijt hebben aan wat anderen vinden, gewoon doen wat je zelf leuk vindt
Ja, en jij hem maar uitlachen, en ondertussen mak achter de andere sheeple aanlopen, bang dat je uit de toom valt. Ik durf te wedden dat jij zit te posten vanachter je MacBook of iPad.quote:
Gast, wat lul je?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, en jij hem maar uitlachen, en ondertussen mak achter de andere sheeple aanlopen, bang dat je uit de toom valt. Ik durf te wedden dat jij zit te posten vanachter je MacBook of iPad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |