Satoshi Tajiriquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:57 schreef schavuit1986 het volgende:
PokemonHet kan aan mij liggen, maar ik heb het in ieder geval nooit begrepen wat er nou zo leuk aan is. Die monstertjes zien er allemaal zo debiel uit, alsof ze in 3 minuten verzonnen zijn. Bijv. ik zag een keer een soort schildpad met een bloem op z'n kop ofzo, echt wtf? Waar slaat dat op? Welke debiel verzint die honderden verschillende kutpokemons.
Iemand met miljoenen op zijn bankrekening terwijl jij loopt te huilen dat je geen werk kan vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:57 schreef schavuit1986 het volgende:
PokemonHet kan aan mij liggen, maar ik heb het in ieder geval nooit begrepen wat er nou zo leuk aan is. Die monstertjes zien er allemaal zo debiel uit, alsof ze in 3 minuten verzonnen zijn. Bijv. ik zag een keer een soort schildpad met een bloem op z'n kop ofzo, echt wtf? Waar slaat dat op? Welke debiel verzint die honderden verschillende kutpokemons.
Porsche1quote:
Die zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iemand met miljoenen op zijn bankrekening terwijl jij loopt te huilen dat je geen werk kan vinden.
Verwend kutkind.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:57 schreef schavuit1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:04 schreef Romanus het volgende:
Enige leuke pokemon: [ afbeelding ]Mijn woord als er een dik persoon aan een msn groepsgesprek word toegevoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCF
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:04 schreef Romanus het volgende:
Enige leuke pokemon: [ afbeelding ]Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool!
With my pack on my back, down the road I will stray.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:53 schreef Klookzat het volgende:
Pokemon. Misschien toch maar eens weer spelen![]()
is black and white leuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |