Dat zou episch vleesch eten zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Zitten de braadworsten reeds in de kippenkutjes?
valt te maken met wat spiezen en fantasiequote:
Wie heeft er nu weer vrienden nodig als je bier hebt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een krat bier op de kamer hier. Dat word biertjes atten in mijn eentje nu
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer vrienden nodig als je bier hebt?
Hallo zij verandert de hele tijd van verhaal. Adres is het probleem niet hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
Lees ik nou dat er allemaal oude mannen komen? Dibs.![]()
Heloef je mag mijn nummer adres wel, ik ga er vanuit dat ze toch niet echt gaat bellen. Verder maak je er wel een erg ingewikkeld verhaal van hoor.
Ik en JJH wachten op jullie in Zwolle. We spreken wel even een makkelijke centrale plek af, dat is wel het makkelijkst!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:22 schreef smegmanus het volgende:
Hoe doen we het nu precies qua vervoer? Samzz komt naar Almelo rond 13:00/13:00 in ieder geval.
Collega van Ez gaat aankomende week naar melgersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer vrienden nodig als je bier hebt?
Hij heeft dinsdag weer een verse lading 77 gekregen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Collega van Ez gaat aankomende week naar melgers
Nais. Ez heeft opdracht gegeven tot 10 flesjes!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft dinsdag weer een verse lading 77 gekregen.
Owkeej. Is het van Zwolle uit makkelijker rijden naar R'dam? Of vanuit Almelo? Geen idee, jullie kunnen niet in Almelo komen anders? Gezellig stadje, net Ankara.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik en JJH wachten op jullie in Zwolle. We spreken wel even een makkelijke centrale plek af, dat is wel het makkelijkst!
Echt. Probeer dat Punk IPA. Maar die krijg jij nog sowieso van mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais. Ez heeft opdracht gegeven tot 10 flesjes!
Daar zullen er vrijdag al een paar van op gaan
Ja makkelijk hoor vanaf Zwolle. De A28 over langs A'foort - Utrecht en dan ben je er zowat al.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Owkeej. Is het van Zwolle uit makkelijker rijden naar R'dam? Of vanuit Almelo? Geen idee, jullie kunnen niet in Almelo komen anders? Gezellig stadje, net Ankara.
Zwolle >> Rotterdam = A28 en bij Utrecht A12 geloof ik (ik duik dan altijd de A15 op want familie)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Owkeej. Is het van Zwolle uit makkelijker rijden naar R'dam? Of vanuit Almelo? Geen idee, jullie kunnen niet in Almelo komen anders? Gezellig stadje, net Ankara.
Een uur/half tweequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:22 schreef smegmanus het volgende:
Hoe doen we het nu precies qua vervoer? Samzz komt naar Almelo rond 13:00/13:00 in ieder geval.
meervoud taarten nog wel!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een uur/half twee
Ik hoop wel dat ik genoeg tijd heb om de taarten te maken
Samzz woont toch in pluskut?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:31 schreef smegmanus het volgende:
Ok dus ik haal Samzz op in Almelo en rijd dan door naar Zwolle om van daaruit naar Mryaela's liefdesnestje te rijden, okidoki.
De auto is er klaar voor ... wel 800 lichter nu. Morgen iets minder bier drinken.
Haha minder bier
Ja, tweequote:
Ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een uur/half twee
Ik hoop wel dat ik genoeg tijd heb om de taarten te maken
Wat is een pluskut? Een slecht geaarde kut of..?quote:
Ik ga met de trein naar Almelo, dan hoeft Smegmannetje niet om te rijdenquote:
En (plus) Schede (kut)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook
[..]
Wat is een pluskut? Een slecht geaarde kut of..?
Je bent te liefquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga met de trein naar Almelo, dan hoeft Smegmannetje niet om te rijden
Ik ben al lang blij dat de schat me mee wil nemenquote:
nog nooit van pluskut gehoord?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook
[..]
Wat is een pluskut? Een slecht geaarde kut of..?
Ommenabijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang is het van Almelo naar Rotterdam dan? Twee uurtjes?
Almelo - Zwolle - R'damquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang is het van Almelo naar Rotterdam dan? Twee uurtjes?
En zo hoort dat. In Frankrijk kreeg ik tijdens een lift van een vrouw (ze heette Isabelle) een biertje aangeboden, had ze altijd in haar auto liggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Whahaha ik ga in de auto naar R'dam gewoon al lekker veel bier drinken
Ik las net dat Bart van Purmerend helemaal naar Rotterdam rijdt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Whahaha ik ga in de auto naar R'dam gewoon al lekker veel bier drinken
Die kleren mag je vergeten hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
Ik loop van mijn bed, naar de douche, naar mijn kleren, naar de voordeur.
Dan weten jullie mijn route ook.
Denk er nog even over na, je hebt nog even de tijdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las net dat Bart van Purmerend helemaal naar Rotterdam rijdt!
Dus ik wil ook zuipen in de auto.
Nadeel is wel dat ik dan of niet naar het graf kan of met OV naar graf moet.
Sowieso twijfel ik of het wel verstandig is om naar het graf te gaan
Mjuh maar zo vaak ben ik niet in Rotterdam. Ik voel me dan ook een slechte dochter/zusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk er nog even over na, je hebt nog even de tijd
met dat criterium ben ik ook een slechte zoon..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjuh maar zo vaak ben ik niet in Rotterdam. Ik voel me dan ook een slechte dochter/zus
Dat is beter zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
Ik loop van mijn bed, naar de douche, naar de voordeur, naar mijn kleren.
Goede route.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
Ik loop van mijn bed, naar de douche, naar mijn kleren, naar de voordeur.
Het is alweer een jaar geleden dat ik mn zusje heb gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:36 schreef clevy het volgende:
[..]
met dat criterium ben ik ook een slechte zoon..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |