idd.quote:
Gisteren zelfs al!quote:
F5quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
ik zie nog steeds Comic Sans![]()
[..]
Gisteren zelfs al!
i kben autist! ik kan morgen niet wennen aan iets anders dan Comic Sans!quote:
Abbo = custom CSSquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i kben autist! ik kan morgen niet wennen aan iets anders dan Comic Sans!
Mac OS X > Windowsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
C:/Windows/Font -> ComicSans verwijderen.
ik ben maar armquote:
Stylish is gratis.quote:
Omdat ik het niet weg wil hebben, het is trouwens al wegquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:26 schreef alors het volgende:
Comic Sans huiliestis zo weer weg dus waarom die moeite doen?
Ben aan het twijfelen tussen MBP of MBA, ga hem ook gebruiken voor Informatica-opleiding.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat? Macbookje of iMacje? (Of zo'n tower ding?)
twitter:michielderomijn twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 00:30:46Een van de briljantste URL's die ik de afgelopen tijd ben tegengekomen: www.ijs.co reageer retweet
MBP > MBA... Omdat MBA geen cdrom heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben aan het twijfelen tussen MBP of MBA, ga hem ook gebruiken voor Informatica-opleiding.
En na verloop van tijd gaat al het Windowsspul de deur uit hier in huis.
moet je nagaan dat hij hier een paar straten van mijn huis woont.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef minthy het volgende:
JezusfuckingMaria, lazer op met Henk Wijngaard... Jeugdtrauma's
Tof!! Zou ik best willen, als hij maar niet gaat zingenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je nagaan dat hij hier een paar straten van mijn huis woont.
Ohja, Emmenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je nagaan dat hij hier een paar straten van mijn huis woont.
jij ook!quote:
Ik moet zeggen dat ik nu amper DVD's/CD's gebruik op mn pc, alleen als ik Windows of Office wil fikken.. Die reso van 13" is zo laag van de MBP..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
MBP > MBA... Omdat MBA geen cdrom heeft.
ja ik hoorde ook al dat het niet helemaal correct wasquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
Nicole Sheridan zat niet in PCD, dat is Nicole Sherzinger. Sheridan is een Bobbi Eden-achtig figuur.
En wordt dat dan ook weer omtegoverd naar Stenders Eetvermaak?quote:
Effe geen Ekdom zei ie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:47 schreef Glasse het volgende:
[..]
En wordt dat dan ook weer omtegoverd naar Stenders Eetvermaak?
Zo te lezen was het laatste uur EW wel goed, ff terug luisteren.
ik heb het getweet. puntaftrek natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:46 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik hoorde ook al dat het niet helemaal correct was
geniaal! Stenders deed de 5 vragen en mocht een fiets naar buiten pleuren!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:47 schreef Glasse het volgende:
[..]
En wordt dat dan ook weer omtegoverd naar Stenders Eetvermaak?
Zo te lezen was het laatste uur EW wel goed, ff terug luisteren.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
is volgens mij 1 van de kandidates. deed ooit mee aan zo'n TROStalentenjacht....
zat ooit met een collega langs TVoranje en Sterren.nl te zappen en bij dit bleven we verbijsterd hangenquote:
welnee, hij krijgt zo een paar minuten van Giel als dat nodig isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:58 schreef Qunix het volgende:
Stenders is stressen omdat hij het weer niet red
Hoor hem stressenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, hij krijgt zo een paar minuten van Giel als dat nodig is
volgens mij heeft Stenders het er vanavond iig niet over gehad...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:01 schreef Qunix het volgende:
Wat vond/vind Stenders van het stoppen van KinkFM? Had hij daar nog wat over gezegd?
Luister de podcast van Siebelink en Stenders van afgelopen donderdag op KX. Daarin praten ze erover.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:01 schreef Qunix het volgende:
Wat vond/vind Stenders van het stoppen van KinkFM? Had hij daar nog wat over gezegd?
Ah!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:02 schreef broer het volgende:
[..]
Luister de podcast van Siebelink en Stenders van afgelopen donderdag op KX. Daarin praten ze erover.
Ja, in Siebelink & Stenders. Hij vond dat de keuze van KinkFM om in 2006 (volgens mij) niet in de ether te gaan de reden is dat ze nu moeten stoppen, kort samengevat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:01 schreef Qunix het volgende:
Zonde... Een van de beste die Nederland rijk is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:06 schreef alors het volgende:
[..]
? 3fm doet NSJ niet. Zal wel te weinig mainstream zijn
"achtergrond"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |