De herhaling is om 23:45 uurquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Oke, ik heb het dus gemist, morgen maar even terugkijken ofzulks.
boeiequote:
Wilfred had het er vanmorgen op Radio Veronica over dat Dries weleens een running gag zou kunnen gaan worden tijdens het programma. Je hoop zou dus best weleens waarheid kunnen worden volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze hem de hele uitzending laten wachten en dat Genee op het einde zegt: "Sorry Dries, de uitzending is afgelopen en dus geen tijd meer om te zingen".
quote:WoutPoels Wout Poels
Net stukje #TourDuJour gezien, mooi programma! Morgen start, met nmmr 207!!! http://yfrog.com/h4vgivqj
5 minutes ago
Dat doen we wel, anders wordt het een rotzooi.quote:
Dat 'Tournummer' gaat vast een hit worden jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wilfred had het er vanmorgen op Radio Veronica over dat Dries weleens een running gag zou kunnen gaan worden tijdens het programma. Je hoop zou dus best weleens waarheid kunnen worden volgens mij.
Dacht jij dan aan de copy paste van VI? Tsjonge jonge jonge. HET GAAT OVER WIELRENNEN EN NIET OM DE GRAPPENquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef TvhN het volgende:
Ik vind die Gert Jacobs totaal niet grappig en van dat accent word je ook niet vrolijk.![]()
Van der Gijp > Jacobs
En nu heeft Ambrosius mijn topikjen geslotenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat doen we wel, anders wordt het een rotzooi.
Die kale moet voor de humor zorgen. Faalt ie wat mij betreft behoorlijk in. Zeker in vergelijking met Van der Gijp, die bij VI een soortgelijke rol heeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dacht jij dan aan de copy paste van VI? Tsjonge jonge jonge. HET GAAT OVER WIELRENNEN EN NIET OM DE GRAPPEN
boeiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:14 schreef TvhN het volgende:
[..]
Die kale moet voor de humor zorgen. Faalt ie wat mij betreft behoorlijk in. Zeker in vergelijking met Van der Gijp, die bij VI een soortgelijke rol heeft.
Niet zo huilie huilie. Kijk anders even 10 seconden naar je 3e ster, wordt je rustig vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu heeft Ambrosius mijn topikjen gesloten
Inhoudelijk vergelijken is dan ook redelijk zinloos.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:14 schreef TvhN het volgende:
[..]
Die kale moet voor de humor zorgen. Faalt ie wat mij betreft behoorlijk in. Zeker in vergelijking met Van der Gijp, die bij VI een soortgelijke rol heeft.
Gert heeft zeker humor; hem met Gijpie vergelijken is niet eerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:14 schreef TvhN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |