Iets anders dan Buenas Noches is het zeker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik spring het raam uit. IK WIL HET EINDLIED VAN DE AVONDETAPPE
Gemist vanwege Driesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef Droopie het volgende:
Gert: Moet ik je naar huis brengen, ik heb licht op mijn bakfiets heur
quote:"Als Gert Jacobs 10 kilometer voor de streep de sprint voor Jean-Paul van Poppel aantrok reed hij zo hard dat iedereen die in het lint erachter zat dacht; welke mongool rijdt daar zo hard? En als dan iemand zijn neus buiten de rij stak om te kijken pierde hij er zo vanaf."
Das echt een domme ventquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Nelissen mag wat mij betreft voor Rob Harmeling worden ingeruild.
Prima voor RTL dan toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Das echt een domme vent...
Zou Johan ook met z'n armen gaan mee zwaaien?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk nog een keer Dries en Johan in één aflevering.
"Allemaal jaaaaaa!!"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou Johan ook met z'n armen gaan mee zwaaien?
twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 20:48:22Benieuwd wat Johan Derksen over optreden Dries Roelvink had gezegd: "ijdeltuit", "gemankeerde zanger" en "smakeloos land"? #tourdujour reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |