De dood dusquote:
quote:
Geneutraliseerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Ze gaan serieus weer over de Passage du Gois? Dat wist ik nog niet. In welke etappe?
Morgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Ze gaan serieus weer over de Passage du Gois? Dat wist ik nog niet. In welke etappe?
Morgen, maar geneutraliseerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Erik op de hometrainer klimmen op de alpe d'huez. had Johan willen zienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:49 schreef Eenskijken het volgende:
net ingeschakeld. zit johan derksen er niet? :/
heb ik nog wat gemist?
Die heeft iedereenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavendish gaat me de nodige puntjes bezorgen in de tourpoultjes
een werkelijke loterijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
De topsprinters gaan zich echt niet bezig houden met die tussensprints hoor...
Programma duurt nog 3 weken. Tijd genoeg om een petitie te starten om Johan op de fiets te krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erik op de hometrainer klimmen op de alpe d'huez. had Johan willen zien
Dan Hansie en René.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Programma duurt nog 3 weken. Tijd genoeg om een petitie te starten om Johan op de fiets te krijgen.
twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 21:46:09Gezellig hier aan tafel bij #tourdujour reageer retweet
Het hele programma moet het niet van Nelissen hebben, wat een irritante kerel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:57 schreef marcodej het volgende:
Danny Nelissen moet het niet van de grappige anekdotes hebben.
Zet hem aan de VI tafel en he drives madquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:57 schreef marcodej het volgende:
Danny Nelissen moet het niet van de grappige anekdotes hebben.
Iets anders dan Buenas Noches is het zeker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik spring het raam uit. IK WIL HET EINDLIED VAN DE AVONDETAPPE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |