Ik had hier al gepost, trage.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:41 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Dit topic had eigenlijk wel een autist nodig. Bedankt.
Maar des te meer autisten, des te meer vreugdquote:
Zeker waar. Leuke mensen zijn het.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar des te meer autisten, des te meer vreugd
Loop eens een dag mee in de instelling waar ik woon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar des te meer autisten, des te meer vreugd
Ik ben in het Sarr geweest met mijn klas 2 jaar terug, ik weet mijn Meme.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Loop eens een dag mee in de instelling waar ik woon.
Mooi!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:54 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Ik ben in het Sarr geweest met mijn klas 2 jaar terug, ik weet mijn Meme.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
badplaats.... gewoon rukken als je in de zee ligt. Met een beetje geluk zwemmen ze nog een gleuf in en ben je zonder het te weten vader.
Je scrubt je hele eikel kapot.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:46 schreef Absurditeit het volgende:
Rukken in zee is minder slecht dan het klinkt.
Die heb ik eens eerder gezien op Memebase.quote:
Ja, ben je dom ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef monkyyy het volgende:
En als ik een NL vlag in mijn avatar doe ben ik zeker een NSB'er?
Ervaring met je vriendje of je achterste?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
Eind juli ga ik naar Turkije toe voor 2 weken, me vader zit er al omdat hij samen een bedrijf heeft in Turkije met zijn broer, en daarom is hij regelmatig in Turkije voor een redelijk lange tijd te vinden.
Nu ga ik naar familie in Turkije kleine mooie badplaats, maar nu mijn klacht:
Ik kan moeilijk mijzelf gaan rukken daar..
Het is daar nog redelijk ouderwets en dat zo een schande zijn, nou zou ik in Nederland zo ff naar de bosjes gaan en dan ff rukken alleen in Turkije durf ik dat niet zo snel...
Klacht: in een klein huisje zitten vol met familie, en 2 weken niet kunnen rukken, en buiten is ook genant in turkije als iemand het ziet...... in NL boeit het minder, omdat hier meer gewend zijn mensen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |