Totaal niet. Truus leeft heerlijk in het heden. Zet haar neer in een nieuwe ruimte, ze draait een keer rond om te verkennen en begint te rijden totdat ze alles schoon is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:49 schreef Bart het volgende:
Oke, tnx. Nog een dingetje, hoe doet ie het met meerdere verdiepingen? Raakt ie dan niet in de war omdat de 'plattegrond' opeens anders wordt?
Nou eigenlijk is de roombo wat eenvoudiger. Hij heeft geen echte map in zijn geheugen en op sommige plekken komt ie misschien 1 x en op andere 10 x .quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Totaal niet. Truus leeft heerlijk in het heden. Zet haar neer in een nieuwe ruimte, ze draait een keer rond om te verkennen en begint te rijden totdat ze alles schoon is.
Zolang ik haar niet hoef te rijden en zo overal minimaal 1 keer komt vind ik het goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is de roombo wat eenvoudiger. Hij heeft geen echte map in zijn geheugen en op sommige plekken komt ie misschien 1 x en op andere 10 x .
Vroeger had mijn opa slaven. Dat was zoveel praktischer en goedkoperquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang ik haar niet hoef te rijden en zo overal minimaal 1 keer komt vind ik het goed.
tegenwoordig steuntrekkers, maar de overheid vertikt het om ze een stoflap te geven. Dan maar een robotquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Vroeger had mijn opa slaven. Dat was zoveel praktischer en goedkoper
De Roomba Fly. Dat is het helicopter modelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
En wat nou als je een spinnenweb in een hoek moet wegzuigen, heb je daar een aparte voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |