Gefunden:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef boudemaniak het volgende:
Hey mede muziekkenners.
Ik ben op zoek naar een nummer met de titel ergens in de richting van "Birds flying the wrong way"
Het is niet:
Mason Jennings-Birds flying away
Club 8 - Where birds don't fly
Lone - The Birds Don't Fly This High
Matthew Good - If Birds Don't Fly Straight
Het is niet een heel rustig nummer, beetje trance/lounge achtig. Weet iemand waar ik het over heb?
Alvast bedankt!
PS: het heeft (naar mijn weten) ook geen zang
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:28 schreef Skylark. het volgende:
In de kroeg hoor ik altijd een vaste combinatie, dan hoor je eerst het nummer 'x' en dan hoor je keihard "YOU AINT HERE TO PARTY" van Christina Aguilera (nummer Dirrty). Iemand die weet hoe het eerste lied heet?
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Thanks!
Weet je toevallig ook welk nummer ze erin mixen aan het eind?
quote:Ik ben op zoek naar de naam van een soort house nummer met daarin een viool die het volgende deuntje maakt.
teruh tuh tuh, tuh tuhhhh
teruh tuh tuh, tuh tuhhhh
Jaaaaaaa zo kan ik het ook....quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:32 schreef PSL_010 het volgende:
Allemaal bedankt voor het mee denken. Het liedje dat ik zocht was Water verve van Mark van Dale
Nee, ik bedoel maar dat een voor mij onbekend nummer in vaste combinatie met Dirrty wordt gedraaid. En aangezien het vaker in verschillende kroegen gebeurt lijkt het mij een vaste combinatie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Bedoel je met 'x' het intro'tje van Dirrty, want volgens mij is dat niet uit een ander nummer of bedoel je een nummer dat 'x' heet? Of bedoel je iets heeeeel anders?
In het 2e geval een gokje:
Dat staat gewoon in de commentsquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:28 schreef ToverBami het volgende:
Ik zoek het nummer dat de eerste 40 seconden in dit filmpje wordt gespeeld:
Ah shit overheen gelezen. Thanks <3quote:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:43 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Ah shit overheen gelezen. Thanks <3
Deze kwam het eerste in me op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:43 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer dat nu redelijk veel gedraaid wordt. Het is een beetje een ouderwets nummer, met een beetje een Beatles-achtig eruitziende band.
De stemmen van de bandleden klinken een beetje als de stemmen uit het volgende nummer:
Ook wel beetje dezelfde soort stijl. Sorry voor de vage omschrijving. Alvast bedankt!
deze misschien?quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:43 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer dat nu redelijk veel gedraaid wordt. Het is een beetje een ouderwets nummer, met een beetje een Beatles-achtig eruitziende band.
De stemmen van de bandleden klinken een beetje als de stemmen uit het volgende nummer:
Ook wel beetje dezelfde soort stijl. Sorry voor de vage omschrijving. Alvast bedankt!
misschien iets van The Hype ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:43 schreef Jaytonism het volgende:
Mijn dank is groot.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:56 schreef bear87 het volgende:
Ik zoek een dance/trance achtig nummer waarin een vrouwenstem af en toe zegt 'international star'
Derde link op youtubequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:44 schreef JoPiDo het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren '90, wat ik mij kan herinneren is dat het een soort drum&bass-nummer was. Het was een tijdje heel populair, net voor de tijd van Limp Bizkit. Volgens mij heet de artiest 'the box' of iets in die trant. De clip was een vrouw die door een stad loopt, waarbij zij heel langzaam gaat en de omgeving heel snel.
Als ik het mij goed herinner was rond die periode ook een nummer van Daft Punk (die clip met die hond die door de stad loopt met een radio) populair.
Ik zoek het al een tijdje, dus ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |