quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef Schachtman het volgende:
mister romeo tunuunu (iets wat ik niet meer weet)
oh mister romeo
ofzo
is volgens mij al een wat gedateerd nummer
iemand?
Ja dat is hem wel;)quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik heb dat gegoogled... Dit kwam eruit:
[..]
![]()
Moest meteen denken aan;quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zoek een popnummer, gezongen door een vrouw, waarin heel vaak 'I used to' en dan in verschillende varianten voorkomt. Iemand een idee?
oh mister romeo
ofzo
iemand?
Hoe laat hoorde je dat? Als je dat nog ong. weet moet je even op www.nummergemist.nl kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef marvintjuhdezestiende het volgende:
Ik zoek een nummer waarbij je een electrodeuntje hoort, vrolijk, en er wordt regelmatig ´´breach´´ of ´´break´´ gezegd door een vrouwenstem. Heb het vanmiddag op q music gehoord, dus het zal wel een nieuw nummer zijn.
Ergens rond kwart over 2 vanmiddag, maar ik snap die site niet helemaal, hoe kom ik bij de playlist?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoe laat hoorde je dat? Als je dat nog ong. weet moet je even op www.nummergemist.nl kijken
Tnx, ik dacht al dat ik mijn mind aan het losen was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:53 schreef mokie14 het volgende:
[..]
Ja dat is hem wel;)
Http://www.youtube.com/watch?v=gXCN1DhHTZA
?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef Schachtman het volgende:
oh mister romeo
ofzo
iemand?
oh mister romeo
ofzo
iemand?
Weliswaar niet uit 2011 en niet achterstevoren, maar misschien deze:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:36 schreef Deity het volgende:
Ik zoek een nummer:
- Trance,
- Recent, uit 2011
- Van Nederlandse, niet heel erg bekende DJ
- nummer komt af en toe langs op dance department
- video clip: Opgenomen vanuit een auto die in Nederland rond rijdt, achterstevoren afgespeeld.
Moet bekend zijn toch!?! Het frustreerd mij!!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:36 schreef Desperado86 het volgende:
Ik zoek een muziek nummer dat gister vrijdag 15 juli in de mtv supercharts heeft gedraaid.
Alleen nergens een fatsoendelijke afspeellijst te vinden op internet.
Het betreft een nummer gezongen door een kerel met hoofd kaal geschoren alleen dan bovenop zo'n staartje (aka technoviking)
Zingt hele nummer in een andere toon "I can't" en het nummer klinkt meer reggae/pop achtig
En loopt in een rondje van scene naar scene in de klip. Zitten ook blaasinstrumenten in de muziek.
Iemand een idéé?
Bedankt Pennywise (wohoooohoooo - Brohymquote:
heb je een linkje?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:21 schreef Roces18 het volgende:
Weet iemand, hoe het nummer heet van het Veronica programma "Waar is de Mol" , en dan doel ik niet op het intro. Meer een relaxt deuntje zonder tekst.
Dat is hem niet, maar wel een heel dope nummer!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:10 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Weliswaar niet uit 2011 en niet achterstevoren, maar misschien deze:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |