Snap ik ook niet helemaal, zal het nog eens navragen. Ik neem sowieso wel gewone muesli.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar rijst is ook graan toch?
En omdat je de granen pas in fase 2 toe moet voegen.
Vind ik best wel een pittig dieet, ondanks dat ik wel van soep houd.quote:
Die zal ik ook wel missen maar dat is een kwestie van wennen. Hoop ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:19 schreef indaha het volgende:
Vind ik best wel een pittig dieet, alhoewel ik wel van soep houd.
Ik zou de zoetigheid het meeste missen denk ik.
RTL8 om half negenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh die wil ik ook wel zien, hoe laat en waarop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik twijfelde al of ik het moest zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ow crap
![]()
Ik wil m gewoon zien vanwege Alicia Keys
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
Omdat Greys zo liep te spammen !
[Mediaspeler] Eminent EM7180
Godverdomme een uur over gedaan ofzo!quote:
Dan kun je er nog wel drie maken voor je gaat slapen!quote:
Ja, dikke lul 3 bier!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan kun je er nog wel drie maken voor je gaat slapen!
Ik heb net een invite gehosselt voor mezelf. En ik heb in het plus topic gepost voor jouquote:
Thnxquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net een invite gehosselt voor mezelf. En ik heb in het plus topic gepost voor jou
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:48 schreef senesta het volgende:
Ik had een WA berichtje naar je gestuurd maar toen bedacht ik me dat jouw desire natuurlijk voor repair is
Dakota? Ik heb echt geen idee waar je het allemaal over hebtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap die Dakota haat niet, dat meisje acteert echt geweldig goed![]()
( Lola zoekt Brood wordt nog herhaalt doordeweeks ergens, de film niet en ik vind m erg mooi so far)
Ik zit ook te genietenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap die Dakota haat niet, dat meisje acteert echt geweldig goed![]()
( Lola zoekt Brood wordt nog herhaalt doordeweeks ergens, de film niet en ik vind m erg mooi so far)
Ik heb mijn kersen nèt opquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, ik vond haar echt zooooooo goed in I Am Sam![]()
Ik zit aan de kersen en Karel wil van elke kers een hapje![]()
Heb je The Cider House Rules gezien Greys?
Ook zo een soort film.
Met Erykah Badu.
En the Colour Purple natuurlijk, met Oprah zelf
Stomquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:59 schreef Qwea het volgende:
Senes : http://www.boston.com/bus(...)forced_to_shut_down/
Nee ik heb even gekeken (ook met Oprahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |