Maar wat had je dan gedacht?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
De bench staat open. Ik loop niet achter ze aan te vangen hoor. Vanmiddag ben ik een hele tijd in de gang bij ze gaan zitten en zonet ben ik weer even naar ze toe gegaan om ze even te aaien, maar dat mislukte dus.
quote:
Heej, ik gooi geen 800ML water over pasta+saus en klaag daarna dat de saus te dun (oftewel, in de gootsteen verdwenen) is.quote:
Hoe lang blijf je bij ze? Ik denk dat je er gerust een uur voor moet uittrekken bij sommige kittens. Boek of laptop erbij, op de grond gaan zitten, niks van hen aantrekken en wachten tot ze nieuwsgierig genoeg zijn om naar jou te komen. Of lekker met ze spelen met zo'n ding aan een touwtje of zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
De bench staat open. Ik loop niet achter ze aan te vangen hoor. Vanmiddag ben ik een hele tijd in de gang bij ze gaan zitten en zonet ben ik weer even naar ze toe gegaan om ze even te aaien, maar dat mislukte dus.
Heeft ie jeuk aan zn tiet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
Zeg, Baloe krabt nog steeds redelijk veel IMHO
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, ik gooi geen 800ML water over pasta+saus en klaag daarna dat de saus te dun (oftewel, in de gootsteen verdwenen) is.![]()
Ik vinnum leuk. Humor voor 65 cent.
Nee?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:02 schreef senesta het volgende:
Qwea? Riep jij nou laatst dat je google+ invites had?
Gister heb ik een uur met ze op het balkon gezeten/gestaan. Toen vonden ze het op het laatst wel lekker om gekroeld te worden en bliezen ze ook niet meer naar me. Maar omdat het gister zo goed ging, verwachtte ik dat het vandaag ook goed ging, maar vandaag zijn we weer terug bij af. Misschien verwacht ik gewoon wel te veel van ze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je bij ze? Ik denk dat je er gerust een uur voor moet uittrekken bij sommige kittens. Boek of laptop erbij, op de grond gaan zitten, niks van hen aantrekken en wachten tot ze nieuwsgierig genoeg zijn om naar jou te komen. Of lekker met ze spelen met zo'n ding aan een touwtje of zo.
Ja, komt denk ik omdat ie vegetarisch is gaan eten. Vast van korte duurquote:
Neem wat kittens voor mquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, komt denk ik omdat ie vegetarisch is gaan eten. Vast van korte duur
Ja ik ben net gaan kijken wat voor grappigs Qwea zei in het action topic en idd het is 65 cent waardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, ik gooi geen 800ML water over pasta+saus en klaag daarna dat de saus te dun (oftewel, in de gootsteen verdwenen) is.![]()
Ik vinnum leuk. Humor voor 65 cent.
Elco is weer drama, we zijn nu weer een nieuwe kuur aan het proberen. Ik ben hem nu dagelijks aan het wassen, hij heeft tig kuurtjes en pilletjes tegen de jeuk. Ik begin een beetje wanhopig te worden en me af te vragen tot hoe ver we hiermee moeten gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
Zeg, Baloe krabt nog steeds redelijk veel IMHO
Kan hij beter zo'n naaktding van jou nemen. Met die kittens heeft hij straks weer last van verstopping door de haren en zo.quote:
Het zal met ups en downs gaan en je hebt er veel geduld voor nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gister heb ik een uur met ze op het balkon gezeten/gestaan. Toen vonden ze het op het laatst wel lekker om gekroeld te worden en bliezen ze ook niet meer naar me. Maar omdat het gister zo goed ging, verwachtte ik dat het vandaag ook goed ging, maar vandaag zijn we weer terug bij af. Misschien verwacht ik gewoon wel te veel van ze.
Ik had verwacht dat ze binnen 3 dagen wel redelijk tam waren, dat had de coördinator ook gezegd.
Ik denk dat het bij Baloe de vlooien ofzo zijn. Als het maandag niet weg/minder is dan maar naar de DA.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco is weer drama, we zijn nu weer een nieuwe kuur aan het proberen. Ik ben hem nu dagelijks aan het wassen, hij heeft tig kuurtjes en pilletjes tegen de jeuk. Ik begin een beetje wanhopig te worden en me af te vragen tot hoe ver we hiermee moeten gaan![]()
Duimen jullie mee dat deze kuur iets gaat doen?
Arme Elco. Ik duim.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco is weer drama, we zijn nu weer een nieuwe kuur aan het proberen. Ik ben hem nu dagelijks aan het wassen, hij heeft tig kuurtjes en pilletjes tegen de jeuk. Ik begin een beetje wanhopig te worden en me af te vragen tot hoe ver we hiermee moeten gaan![]()
Nou ik vind het niet slecht na 3 dagen hoor, ze spelen al met de andere katten en ze bijten niet in je kuiten .quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gister heb ik een uur met ze op het balkon gezeten/gestaan. Toen vonden ze het op het laatst wel lekker om gekroeld te worden en bliezen ze ook niet meer naar me. Maar omdat het gister zo goed ging, verwachtte ik dat het vandaag ook goed ging, maar vandaag zijn we weer terug bij af. Misschien verwacht ik gewoon wel te veel van ze.
Ik had verwacht dat ze binnen 3 dagen wel redelijk tam waren, dat had de coördinator ook gezegd.
Ik kan moeilijk Baloe insmeren hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Chico is ook heel krabberig, t zal wel iets voor bejaarde honden zijn.
Chico smeer ik gewoon goed in en ik doe hem sokken aan en dan is het zo over.
Hij moest es afleren om elke keer tegen brandnetels te gaan staan zeiken en zn zakie in de prikkels te hangen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ben net gaan kijken wat voor grappigs Qwea zei in het action topic en idd het is 65 cent waard
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Naakthonden FTWquote:
Dat kan ik zo via internet echt niet zeggen hoor. In de bench laten vergt ook tijd en aandacht van je, net als ze uit de bench laten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
Cat, zou jij ze in de bench zetten of wel gewoon in de gang laten zoals het nu gaat?
Ik ben geen Cat, maar ik zou het zo laten want als ze alleen in de bench zitten leren ze ook niet sociaal zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
Cat, zou jij ze in de bench zetten of wel gewoon in de gang laten zoals het nu gaat?
Als ze in de bench zitten haal ik ze 5x er uit of zo om met ze te knuffelen en ze krijgen natuurlijk 3x per dag eten en de kattenbak maak ik een paar keer schoon dus daar wennen ze dan aan. Maar echt sociaal worden ze niet inderdaad. Ik laat het wel zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben geen Cat, maar ik zou het zo laten want als ze alleen in de bench zitten leren ze ook niet sociaal zijn.
Heb je al een feliwaystekker en eventueel iets van bachbloesem? Weet niet of het mag bij kittens trouwens. Maar Feliway zou je kunnen doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
Willen ze wel spelen? Met verenstokje of zo? En brokjes uit de hand geven?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze in de bench zitten haal ik ze 5x er uit of zo om met ze te knuffelen en ze krijgen natuurlijk 3x per dag eten en de kattenbak maak ik een paar keer schoon dus daar wennen ze dan aan. Maar echt sociaal worden ze niet inderdaad. Ik laat het wel zo.
Zo is jouw aanwezigheid sowieso elke keer een stressmomentje, als ze in de bench zitten, ik zou ze er zo min mogelijk inzetten, en ze zo veel mogelijk hun gang laten gaan in de gang als dat kan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze in de bench zitten haal ik ze 5x er uit of zo om met ze te knuffelen en ze krijgen natuurlijk 3x per dag eten en de kattenbak maak ik een paar keer schoon dus daar wennen ze dan aan. Maar echt sociaal worden ze niet inderdaad. Ik laat het wel zo.
Ze kijken wel naar speeltjes als ik ze beweeg, maar ze komen niet. Ik heb wel een hengel, die zal ik nog even proberen. Brokjes uit de hand heb ik niet geprobeerd. Wel een spuitje melk en dat wil Emma wel, maar Oscar vindt dat eng en slaat ernaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Willen ze wel spelen? Met verenstokje of zo? En brokjes uit de hand geven?
Ik heb wel een feliway stekker, hij is alleen leeg. Ik kan hem inderdaad vullen, misschien een goed idee.quote:
Gewoon even morgen zo'n navul ding halen bij de dierenwinkelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb wel een feliway stekker, hij is alleen leeg. Ik kan hem inderdaad vullen, misschien een goed idee.
Ik ga zo toch nog even weg dan zal ik meteen naar de dierenwinkel fietsen. Gaat die geur door het hele huis? Jawel toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon even morgen zo'n navul ding halen bij de dierenwinkel
Ik zou het doen, het kan sowieso geen kwaad en misschien helpt het wel.
Over een tijdje lach je er om waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
En ik vind het ook zielig dat ik ze stom noem hoor, maar ik kan hier gewoon niet goed mee omgaan maar dat komt vanzelf.
De kittens toch niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga zo toch nog even weg dan zal ik meteen naar de dierenwinkel fietsen. Gaat die geur door het hele huis? Jawel toch?
Staat op de verpakking, je moet het ding in het stopcontact doen in de ruimte waar ze het meest verblijven in elk gevalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga zo toch nog even weg dan zal ik meteen naar de dierenwinkel fietsen. Gaat die geur door het hele huis? Jawel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |