Maar wat had je dan gedacht?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
De bench staat open. Ik loop niet achter ze aan te vangen hoor. Vanmiddag ben ik een hele tijd in de gang bij ze gaan zitten en zonet ben ik weer even naar ze toe gegaan om ze even te aaien, maar dat mislukte dus.
quote:
Heej, ik gooi geen 800ML water over pasta+saus en klaag daarna dat de saus te dun (oftewel, in de gootsteen verdwenen) is.quote:
Hoe lang blijf je bij ze? Ik denk dat je er gerust een uur voor moet uittrekken bij sommige kittens. Boek of laptop erbij, op de grond gaan zitten, niks van hen aantrekken en wachten tot ze nieuwsgierig genoeg zijn om naar jou te komen. Of lekker met ze spelen met zo'n ding aan een touwtje of zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
De bench staat open. Ik loop niet achter ze aan te vangen hoor. Vanmiddag ben ik een hele tijd in de gang bij ze gaan zitten en zonet ben ik weer even naar ze toe gegaan om ze even te aaien, maar dat mislukte dus.
Heeft ie jeuk aan zn tiet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
Zeg, Baloe krabt nog steeds redelijk veel IMHO
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, ik gooi geen 800ML water over pasta+saus en klaag daarna dat de saus te dun (oftewel, in de gootsteen verdwenen) is.![]()
Ik vinnum leuk. Humor voor 65 cent.
Nee?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:02 schreef senesta het volgende:
Qwea? Riep jij nou laatst dat je google+ invites had?
Gister heb ik een uur met ze op het balkon gezeten/gestaan. Toen vonden ze het op het laatst wel lekker om gekroeld te worden en bliezen ze ook niet meer naar me. Maar omdat het gister zo goed ging, verwachtte ik dat het vandaag ook goed ging, maar vandaag zijn we weer terug bij af. Misschien verwacht ik gewoon wel te veel van ze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je bij ze? Ik denk dat je er gerust een uur voor moet uittrekken bij sommige kittens. Boek of laptop erbij, op de grond gaan zitten, niks van hen aantrekken en wachten tot ze nieuwsgierig genoeg zijn om naar jou te komen. Of lekker met ze spelen met zo'n ding aan een touwtje of zo.
Ja, komt denk ik omdat ie vegetarisch is gaan eten. Vast van korte duurquote:
Neem wat kittens voor mquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, komt denk ik omdat ie vegetarisch is gaan eten. Vast van korte duur
Ja ik ben net gaan kijken wat voor grappigs Qwea zei in het action topic en idd het is 65 cent waardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, ik gooi geen 800ML water over pasta+saus en klaag daarna dat de saus te dun (oftewel, in de gootsteen verdwenen) is.![]()
Ik vinnum leuk. Humor voor 65 cent.
Elco is weer drama, we zijn nu weer een nieuwe kuur aan het proberen. Ik ben hem nu dagelijks aan het wassen, hij heeft tig kuurtjes en pilletjes tegen de jeuk. Ik begin een beetje wanhopig te worden en me af te vragen tot hoe ver we hiermee moeten gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
Zeg, Baloe krabt nog steeds redelijk veel IMHO
Kan hij beter zo'n naaktding van jou nemen. Met die kittens heeft hij straks weer last van verstopping door de haren en zo.quote:
Het zal met ups en downs gaan en je hebt er veel geduld voor nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gister heb ik een uur met ze op het balkon gezeten/gestaan. Toen vonden ze het op het laatst wel lekker om gekroeld te worden en bliezen ze ook niet meer naar me. Maar omdat het gister zo goed ging, verwachtte ik dat het vandaag ook goed ging, maar vandaag zijn we weer terug bij af. Misschien verwacht ik gewoon wel te veel van ze.
Ik had verwacht dat ze binnen 3 dagen wel redelijk tam waren, dat had de coördinator ook gezegd.
Ik denk dat het bij Baloe de vlooien ofzo zijn. Als het maandag niet weg/minder is dan maar naar de DA.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco is weer drama, we zijn nu weer een nieuwe kuur aan het proberen. Ik ben hem nu dagelijks aan het wassen, hij heeft tig kuurtjes en pilletjes tegen de jeuk. Ik begin een beetje wanhopig te worden en me af te vragen tot hoe ver we hiermee moeten gaan![]()
Duimen jullie mee dat deze kuur iets gaat doen?
Arme Elco. Ik duim.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco is weer drama, we zijn nu weer een nieuwe kuur aan het proberen. Ik ben hem nu dagelijks aan het wassen, hij heeft tig kuurtjes en pilletjes tegen de jeuk. Ik begin een beetje wanhopig te worden en me af te vragen tot hoe ver we hiermee moeten gaan![]()
Nou ik vind het niet slecht na 3 dagen hoor, ze spelen al met de andere katten en ze bijten niet in je kuiten .quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gister heb ik een uur met ze op het balkon gezeten/gestaan. Toen vonden ze het op het laatst wel lekker om gekroeld te worden en bliezen ze ook niet meer naar me. Maar omdat het gister zo goed ging, verwachtte ik dat het vandaag ook goed ging, maar vandaag zijn we weer terug bij af. Misschien verwacht ik gewoon wel te veel van ze.
Ik had verwacht dat ze binnen 3 dagen wel redelijk tam waren, dat had de coördinator ook gezegd.
Ik kan moeilijk Baloe insmeren hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Chico is ook heel krabberig, t zal wel iets voor bejaarde honden zijn.
Chico smeer ik gewoon goed in en ik doe hem sokken aan en dan is het zo over.
Hij moest es afleren om elke keer tegen brandnetels te gaan staan zeiken en zn zakie in de prikkels te hangen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ben net gaan kijken wat voor grappigs Qwea zei in het action topic en idd het is 65 cent waard
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Naakthonden FTWquote:
Dat kan ik zo via internet echt niet zeggen hoor. In de bench laten vergt ook tijd en aandacht van je, net als ze uit de bench laten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
Cat, zou jij ze in de bench zetten of wel gewoon in de gang laten zoals het nu gaat?
Ik ben geen Cat, maar ik zou het zo laten want als ze alleen in de bench zitten leren ze ook niet sociaal zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
Cat, zou jij ze in de bench zetten of wel gewoon in de gang laten zoals het nu gaat?
Als ze in de bench zitten haal ik ze 5x er uit of zo om met ze te knuffelen en ze krijgen natuurlijk 3x per dag eten en de kattenbak maak ik een paar keer schoon dus daar wennen ze dan aan. Maar echt sociaal worden ze niet inderdaad. Ik laat het wel zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben geen Cat, maar ik zou het zo laten want als ze alleen in de bench zitten leren ze ook niet sociaal zijn.
Heb je al een feliwaystekker en eventueel iets van bachbloesem? Weet niet of het mag bij kittens trouwens. Maar Feliway zou je kunnen doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
Willen ze wel spelen? Met verenstokje of zo? En brokjes uit de hand geven?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze in de bench zitten haal ik ze 5x er uit of zo om met ze te knuffelen en ze krijgen natuurlijk 3x per dag eten en de kattenbak maak ik een paar keer schoon dus daar wennen ze dan aan. Maar echt sociaal worden ze niet inderdaad. Ik laat het wel zo.
Zo is jouw aanwezigheid sowieso elke keer een stressmomentje, als ze in de bench zitten, ik zou ze er zo min mogelijk inzetten, en ze zo veel mogelijk hun gang laten gaan in de gang als dat kan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze in de bench zitten haal ik ze 5x er uit of zo om met ze te knuffelen en ze krijgen natuurlijk 3x per dag eten en de kattenbak maak ik een paar keer schoon dus daar wennen ze dan aan. Maar echt sociaal worden ze niet inderdaad. Ik laat het wel zo.
Ze kijken wel naar speeltjes als ik ze beweeg, maar ze komen niet. Ik heb wel een hengel, die zal ik nog even proberen. Brokjes uit de hand heb ik niet geprobeerd. Wel een spuitje melk en dat wil Emma wel, maar Oscar vindt dat eng en slaat ernaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Willen ze wel spelen? Met verenstokje of zo? En brokjes uit de hand geven?
Ik heb wel een feliway stekker, hij is alleen leeg. Ik kan hem inderdaad vullen, misschien een goed idee.quote:
Gewoon even morgen zo'n navul ding halen bij de dierenwinkelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb wel een feliway stekker, hij is alleen leeg. Ik kan hem inderdaad vullen, misschien een goed idee.
Ik ga zo toch nog even weg dan zal ik meteen naar de dierenwinkel fietsen. Gaat die geur door het hele huis? Jawel toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon even morgen zo'n navul ding halen bij de dierenwinkel
Ik zou het doen, het kan sowieso geen kwaad en misschien helpt het wel.
Over een tijdje lach je er om waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
En ik vind het ook zielig dat ik ze stom noem hoor, maar ik kan hier gewoon niet goed mee omgaan maar dat komt vanzelf.
De kittens toch niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga zo toch nog even weg dan zal ik meteen naar de dierenwinkel fietsen. Gaat die geur door het hele huis? Jawel toch?
Staat op de verpakking, je moet het ding in het stopcontact doen in de ruimte waar ze het meest verblijven in elk gevalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga zo toch nog even weg dan zal ik meteen naar de dierenwinkel fietsen. Gaat die geur door het hele huis? Jawel toch?
Ik weet ook niet of ik dat de eerste drie dagen al zou doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Eten aanbieden uit de hand lijkt me toch het meest logische waar je mee begint
REL.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaaaay, ik ga de honden wakker schoppen en naar huis
Ik zou ze eerder proberen iets te eten te laten pakken uit mn hand dan proberen ze op te pakken en te aaien iegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik dat de eerste drie dagen al zou doen
Zou ze idd ook een beetje met rust laten en dan na een paar dagen proberen of ze van een afstandje met een hengel ofzo een beetje willen spelen en dan eens proberen om iets onweerstaanbaars (klein stukje van plakje vlees ofzo) te geven uit de hand.
De bench staat in de woonkamer, de kittens zitten nu in de gang.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De kittens toch niet?
Kun je hem niet in de gang insteken?
Kun je die niet open laten staan in de ruimte waar ze lopen, zodat ze er zelf in kunnen en de bench als fijne plek gaan beschouwen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
De bench staat in de woonkamer, de kittens zitten nu in de gang.
De deur tussen de gang en woonkamer staat open, maar ze blijven tot nu toe in de gang (lees: gang, keuken, klein kamertje). Als ze willen kunnen ze dus gewoon naar de bench lopen. De bench naar de gang verplaatsen kan niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je die niet open laten staan in de ruimte waar ze lopen, zodat ze er zelf in kunnen en de bench als fijne plek gaan beschouwen?
Ja kweenie, ik andersom denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder proberen iets te eten te laten pakken uit mn hand dan proberen ze op te pakken en te aaien ieg
quote:
Maar dat is dan goed toch en als je de feliway vult dan trekt het ook naar de gang en dan komt het best goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
De deur tussen de gang en woonkamer staat open, maar ze blijven tot nu toe in de gang (lees: gang, keuken, klein kamertje). Als ze willen kunnen ze dus gewoon naar de bench lopen. De bench naar de gang verplaatsen kan niet.
Dan zou ik de gangdeur zoveel mogelijk dicht laten denk ik, dat ze in je woonkamer moeten blijven. En dan daar de Feliway stekker er in doen. Zoals ik het nu zo hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
De deur tussen de gang en woonkamer staat open, maar ze blijven tot nu toe in de gang (lees: gang, keuken, klein kamertje). Als ze willen kunnen ze dus gewoon naar de bench lopen. De bench naar de gang verplaatsen kan niet.
Dit dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik de gangdeur zoveel mogelijk dicht laten denk ik, dat ze in je woonkamer moeten blijven. En dan daar de Feliway stekker er in doen. Zoals ik het nu zo hoor
En kijk uit dat ze niet gaan merken dat je een beetje teleurgesteld bent, heel positief blijven, lekker hoog jubelen tegen ze af en toe en wat lekkers geven af en toe, klein friemeltje rosbief ofzo (of mogen katten dat niet?Boor is er nog niet dood van gegaan).
Goezzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef Oognip het volgende:
Woonkamer is 17 m2 en de ruimte waar ze nu zitten 10m2Maar ik zal even op de verpakking kijken. Ik laat ze nog mooi op de gang met de deur dicht en ga er zo bij zitten en met ze spelen. Eerst eten en naar de winkel racen. Komt vast helemaal goed!
Is dat iets wat meer bij vroeggeboren babies voorkomt of komt dat wel vaker voor bij babies?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik duim voor elco
Weten ze waarom Balou krabt?
Rossi heeft nog een spuit gekregen + ze hebben een schraapsel van zijn huid gemaakt. Hij heeft bijna geen open plekjes meer echt een paar hele kleintjes.
Ean heeft te weinig rode bloedlichaampjes nu krijgt ze een ijzerdrankje
Vast en zekerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef Oognip het volgende:
Woonkamer is 17 m2 en de ruimte waar ze nu zitten 10m2Maar ik zal even op de verpakking kijken. Ik laat ze nog mooi op de gang met de deur dicht en ga er zo bij zitten en met ze spelen. Eerst eten en naar de winkel racen. Komt vast helemaal goed!
Oh dat klinkt goed zeg! Bijna geen open plekjes meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft nog een spuit gekregen + ze hebben een schraapsel van zijn huid gemaakt. Hij heeft bijna geen open plekjes meer echt een paar hele kleintjes.
Ik heb geen verstand van babies, maar is dat dan net zoiets als dat Roosvicee Ferro bv?quote:Ean heeft te weinig rode bloedlichaampjes nu krijgt ze een ijzerdrankje
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef ferrari_rood het volgende:
vaker bij te vroeg geboren baby's ik hoefde mij geen zorgen te maken
En de boodschappen zijn binnen ik hoef morgen alleen nog maar taart en brood te kopen
Rossi krabt nog wel steeds. En zijn buik is nu voor een deel geschoren ivm klittenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed zeg! Bijna geen open plekjes meer.
Zal duimen dat het zo blijft
[..]
Ik heb geen verstand van babies, maar is dat dan net zoiets als dat Roosvicee Ferro bv?
Ben benieuwd wat er uit het 'krabsel' komt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Rossi krabt nog wel steeds. En zijn buik is nu voor een deel geschoren ivm klitten
En of het zoiets als ferro is geen idee ik kan het maandag halen
Snuggerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ik ben net begonnen met een "voetpijn dagboek" bij te houden. Denk dat dat het handigst is voor de fysio. Dan kan ze zien wat ik heb gedaan en wanneer ik pijn heb.
Dat denk ik ook. Ik vind het té lastig om aan te geven wanneer ik pijn heb en wat voor pijn. Want ik ben 99.9%^vergeten als ik weer binnenkomquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
SnuggerDenk dat de fysio daar ook wel blij mee is!
PICS!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
Er zit gewoon een merelnest op mijn tuinmuurtje waar een struik half overheen groeit
Ik zag al vaker een merel met wormen enzo heen en weer scharrelen in de tuin, maar kon nooit ontdekken of het nest ook hier zat. Er zitten gewoon twee dikke vette lelijke merelbabies op mijn muurtje in een nest, ze barsten er bijna uit
Jaag ik de moeder daar niet mee weg, zal wel niet he?quote:
Ja! Mijn eminent, mijn htc, mijn nog te kopen Logitech afstandsbediening, mijn net gekochte dect telefoons, het nieuwe kut ubee modem van ziggo, ect.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaag ik de moeder daar niet mee weg, zal wel niet he?
Ik ga het proberen
Oh en hebben jullie niet nog een willekeurig artikel waar je een review over wilt schrijven?
[WIN] Schrijf een review en win 150 euro aan gadgets!
Leuk! Je mag zelfs met meerdere reviews meedoen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Mijn eminent, mijn htc, mijn nog te kopen Logitech afstandsbediening, mijn net gekochte dect telefoons, het nieuwe kut ubee modem van ziggo, ect.
*Mee doen gaat
Moet het een product zijn? of mag het ook een winkel zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Je mag zelfs met meerdere reviews meedoen!
Appelsap laxeert als je er een beetje gevoelig voor bent.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:50 schreef Qwea het volgende:
En ik snap echt nóg steeds niet hoe ik zó aan de race kon gaan van 4 glazen appelsap
Slim!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ik ben net begonnen met een "voetpijn dagboek" bij te houden. Denk dat dat het handigst is voor de fysio. Dan kan ze zien wat ik heb gedaan en wanneer ik pijn heb.
Wehehehequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
Bwehehehehe kiek ze zitten dan, Jut en Jul
Moeders is niet eens bang voor Boor, die zit hem gewoon te treiteren als hij in de ren zit, gaat ze vlak naast de ren insectjes pakken voor haar kids. Kids zijn ook dapper, want ik mocht gewoon de takken opzij doen en ze gingen even mooi zitten voor de foto
[ afbeelding ]
Volgens mij ook een winkel, moet je even dat topic lezen of ff Hara/Anne PMenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet het een product zijn? of mag het ook een winkel zijn?
In appelsap zit toch sorbitol ook?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Appelsap laxeert als je er een beetje gevoelig voor bent.
keuj!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij ook een winkel, moet je even dat topic lezen of ff Hara/Anne PMen
Enig probleem is dat Truus al op fok staat. Maar volgens mij niet in REV. *spieken gaat*quote:
Geweldig! Mooie foto! (Hier zijn alle nestjes al uitgevlogen)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
Moeders is niet eens bang voor Boor, die zit hem gewoon te treiteren als hij in de ren zit, gaat ze vlak naast de ren insectjes pakken voor haar kids. Kids zijn ook dapper, want ik mocht gewoon de takken opzij doen en ze gingen even mooi zitten voor de foto
[ afbeelding ]
Whehe wat een leukerdsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik wilde dat ik het eerder had geweten dat ze daar op mijn muurtje zaten!
[ afbeelding ]
Oh, die zaten ook bij mn moeder in de tuinquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat eerste gedeelte snap ik niet helemaal - ze kwam toch sowieso naar Nederland?quote:We hebben tot op heden nog geen bevestiging gekregen dat de hondjes die we hebben aangegeven ook naar ons gaan komen, maar ik ga de mail vast doorsturen naar Monique degene die de adopties doet zodat ze jullie alvast in het bestand kan zetten als geinteresseerden in dit hondje.
Goed spul, die Desire.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:20 schreef Qwea het volgende:
Mijn desire binnenkant is *alweer* helemaal vervangentoestel 2 dagen kwijt en ergens rond woensdag oid komt ie terug
Hmmm ja, klinkt inderdaad een beetje vaag. maar er zal vast een hoop regel- en administratief werk achter zitten. En als Pluisje nu al een stel potentiële adoptieouders heeft, dan kan dat net de doorslag geven om hem heel snel naar hier te laten komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
Gedeelte van het antwoord op mijn mail over Pluisje:
[..]
Dat eerste gedeelte snap ik niet helemaal - ze kwam toch sowieso naar Nederland?- maar dat laatste is in elk geval fijn. Al klinkt het wel érg vrijblijvend. Nou ja, afwachten maar dan
Ja nou ja goed, het blijft computer shit.quote:
Deka volgens mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Weet je wat ik mis? Die snoepkettingen en horloges van vroeger. Waar verkopen ze die nog in een gewone verpakking? Niet in zo'n mix waar je er 1tje hebt ofzo, maar gewoon een zakje vol?
Bij mij op de markt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Weet je wat ik mis? Die snoepkettingen en horloges van vroeger. Waar verkopen ze die nog in een gewone verpakking? Niet in zo'n mix waar je er 1tje hebt ofzo, maar gewoon een zakje vol?
Oh tof misschien dat ze dat dan hier op de markt ook wel hebben, ga ik eens kijken dan. Die dingen zijn echt lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij op de markt!Ook snoeppapier hebben ze daar.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een uur bij Emma en Oscar gezeten, we hebben gespeeld met de hengel en Oscar heeft snoepjes gegeten uit mijn handOscar en Emma stonden tijdens het spelen zelfs op mijn schoot dus het gaat de goede kant op
En hier op de juttersmarkt bij de snoepkraamquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord
Die hebben ze ook gewoon in de supermarktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik weet wel dat er een snoepkraam is waar ze nog van die ouderwetse banaantjes verkopen, niet die met suiker maar echt die zachte schuimigedie heb ik laatst gehaald en gedeeld met mijn moeder, die is er ook gek op
Ja dat zag ik daarna ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die hebben ze ook gewoon in de supermarktheb ze laatst nog gehaald. Dacht van haribo
Hysterie om niksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een uur bij Emma en Oscar gezeten, we hebben gespeeld met de hengel en Oscar heeft snoepjes gegeten uit mijn handOscar en Emma stonden tijdens het spelen zelfs op mijn schoot dus het gaat de goede kant op
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja dat zag ik daarna ookmaar die van de markt waren lekkerder
en goedkoper
En grotere zakken enzoquote:
Daar. Zie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:
Dat had ik vandaag dus met de braderie. Gelukkig is die maar één keer per jaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En grotere zakken enzoik moet niet te vaak naar de markt, want ze hebben daar zoveel lekkere dingen
Ik met de kermis ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag dus met de braderie. Gelukkig is die maar één keer per jaar.
Goed zoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:
O ja wijnballen en kaneelstavenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik met de kermis ookvan die lekkere harde noga daar
en wijnballen. En oliebollen doen we altijd
Ze komt naar Nederland ja..,maar ik denk dat ze bedoeld dat ze niet zeker weet naar welke stichting ze gaan;)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
Gedeelte van het antwoord op mijn mail over Pluisje:
[..]
Dat eerste gedeelte snap ik niet helemaal - ze kwam toch sowieso naar Nederland?- maar dat laatste is in elk geval fijn. Al klinkt het wel érg vrijblijvend. Nou ja, afwachten maar dan
Je hebt nog een weekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Ow shit ja, ik wil nog een review van die camera schrijven, maar daar moet ik zin en tijd voor maken
Dus het gastgezin met die 15 katten is ook nog niet zeker dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ze komt naar Nederland ja..,maar ik denk dat ze bedoeld dat ze niet zeker weet naar welke stichting ze gaan;)
Ahhhhh oke dan snap ik hetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat wel, alleen welke stichting bemiddeld dan niet. Er werken iets van 5 stichtingen mee. De opvanggezinnen die zich hebben aangemeld, zijn geen vaste opvanggezinnen van bepaalde stichtingen.
Tuurlijk, dan wordt er niet gespeeld. Maar het onweer was alweer weg, het was droog en er kwam af en toe zelfs een zonnetje bijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef indaha het volgende:
Wordt dat dan niet uitgesteld of afgelast met onweer, op zo'n voetbalveld vind ik dat best wel link
Goed van Christan, hij is in the winning moodquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan wordt er niet gespeeld. Maar het onweer was alweer weg, het was droog en er kwam af en toe zelfs een zonnetje bij![]()
En ze hebben alweer gewonnen
Zo, ik ga een poosje koolhydraatvrij, op advies van de internist. Heb al een eetplan gekregen van de WLS-diëtisteMorgen boodschappen doen zodat ik maandag mijn lunch mee kan nemen naar het werk want dan mag ik geen belegde broodjes meer halen
Neequote:
Effe kopiëren dan:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
Goed van Christan, hij is in the winning mood![]()
Ik ben benieuwd naar je dieet wat je dan wel allemaal nog mag hebben .
Ik hoop dat het helpt tegen je buikklachten
quote:Voorbeeld dagmenu
Ontbijt OF: Omelet van 2 eieren met ham of blokje kaas + tomaat
OF: (half) volle kwark (ca. 200 gram) + 100 g verse vruchten
OF: Portie Biogarde yoghurt (200ml) + 30 g All Bran
OF: Portie Biogarde yoghurt (200ml) + 50 g muesli
Koffie, thee, bouillon
"s morgens Koffie, thee zonder suiker, water
Bleekselderijstengel of komkommer en/of blokje harde kaas
Lunch Kopje groentepureesoep
(1/2 water + 1 bouillontablet + 500g groente koken en pureren)
Uurtje later
Portie (ca. 50-75 g) vlees, vis, kip, ei, kaas of noten
Salade met dressing van olie, azijn, mosterd, peper/zout
Water
's middags Thee, koffie of water
Kopje bouillon
Avondmaaltijd Soep (kip, vlees, vis) met extra groenten
Uurtje later
Ruime portie(100g) mager vlees of (vette) vis, kip, kaas, ei
Ruime portie (200g) gekookte-, geroerbakte groente
Eventueel: Salade met dressing van olie, azijn, mosterd, peper/zout
's avonds Koffie of thee, water
Vrucht
Fase 1: Geen suikers, zoetstoffen, taart, cake, koek, snoep,
zoetbroodbeleg, brood, aardappelen, rijst en pasta's
Fase 2: Toevoegen: zwaar volkoren / meergranen brood
Fase 3: Toevoegen: aardappelen, rijst, pasta
Dat viel mij ook al op ja. Dat zijn toch ook koolhydraten lijkt mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Wat gek dat allbrain en muesli dan wel mag !
Is vooral graan natuurlijk, je moet ook geen cruesli en zo eten, maar "echte" muesli.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Wat gek dat allbrain en muesli dan wel mag !
Snap ik ook niet helemaal, zal het nog eens navragen. Ik neem sowieso wel gewone muesli.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar rijst is ook graan toch?
En omdat je de granen pas in fase 2 toe moet voegen.
Vind ik best wel een pittig dieet, ondanks dat ik wel van soep houd.quote:
Die zal ik ook wel missen maar dat is een kwestie van wennen. Hoop ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:19 schreef indaha het volgende:
Vind ik best wel een pittig dieet, alhoewel ik wel van soep houd.
Ik zou de zoetigheid het meeste missen denk ik.
RTL8 om half negenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh die wil ik ook wel zien, hoe laat en waarop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik twijfelde al of ik het moest zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ow crap
![]()
Ik wil m gewoon zien vanwege Alicia Keys
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
Omdat Greys zo liep te spammen !
[Mediaspeler] Eminent EM7180
Godverdomme een uur over gedaan ofzo!quote:
Dan kun je er nog wel drie maken voor je gaat slapen!quote:
Ja, dikke lul 3 bier!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan kun je er nog wel drie maken voor je gaat slapen!
Ik heb net een invite gehosselt voor mezelf. En ik heb in het plus topic gepost voor jouquote:
Thnxquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net een invite gehosselt voor mezelf. En ik heb in het plus topic gepost voor jou
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:48 schreef senesta het volgende:
Ik had een WA berichtje naar je gestuurd maar toen bedacht ik me dat jouw desire natuurlijk voor repair is
Dakota? Ik heb echt geen idee waar je het allemaal over hebtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap die Dakota haat niet, dat meisje acteert echt geweldig goed![]()
( Lola zoekt Brood wordt nog herhaalt doordeweeks ergens, de film niet en ik vind m erg mooi so far)
Ik zit ook te genietenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap die Dakota haat niet, dat meisje acteert echt geweldig goed![]()
( Lola zoekt Brood wordt nog herhaalt doordeweeks ergens, de film niet en ik vind m erg mooi so far)
Ik heb mijn kersen nèt opquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, ik vond haar echt zooooooo goed in I Am Sam![]()
Ik zit aan de kersen en Karel wil van elke kers een hapje![]()
Heb je The Cider House Rules gezien Greys?
Ook zo een soort film.
Met Erykah Badu.
En the Colour Purple natuurlijk, met Oprah zelf
Stomquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:59 schreef Qwea het volgende:
Senes : http://www.boston.com/bus(...)forced_to_shut_down/
Nee ik heb even gekeken (ook met Oprahquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Kleine kinderen worden groot FR
Voor je het weet doet jouw meissie examen
Dat ze dat lustenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Inmiddels smullen Kees en Sjon ook mee van de kersen
Ik ook nietquote:
Nou sterkte vannacht met je cremekleurig beddengoed dan maarquote:Geen idee of ze aan de race gaan, ze vinden het echt lekker
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh-oh, als iets je wél siert is het de obvious liefde voor Thessa. Hou dat goed vast.
Strak planquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog schoon opleggen zo, ik ga maar voor de donker oranje set denk ik![]()
Of voor de paarse
Komt dr tenminste nog es een andere set uit de kast.quote:
HOU MIJ MAAR GOED VAST!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck echt laat het toch gewoon, please!
DANK JE WEL, I LOVE YOU MORE THAN LIFE ITSELFquote:
Jahquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Komt dr tenminste nog es een andere set uit de kast.
Ik doe meestal dezelfde wassen, drogen en weer opleggen, scheelt vouwen en opruimen![]()
De film werd me even iets te heilige maagd mariaaaaaaaaa, maar tis alweer over
Baloe vreet ook kersen! En nu zometeen galiameloenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze dat lusten
Gaan ze daar niet enorm van aan de race?
In deze film verwacht ik ook elk moment dat Oprah om de hoek komt trouwens, heb jij dat ook?
WEET IK TOCH SGATJUHquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DANK JE WEL, I LOVE YOU MORE THAN LIFE ITSELF
Zou jij een komkommer in je aarsje willen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Meloen is Karel ook dol op, en komkommert.
Niet in zn aars maar in zn mondje![]()
Miss May ken ik ergens van, of ze herinnert me gewoon aan al die andere zwarte vrouwen met een trauma in al die andere fimmuls
Kersje in je aars van mijquote:
Nah, dat is me iets te veel van het goeiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou jij een komkommer in je aarsje willen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef Oognip het volgende:
![]()
![]()
![]()
Emma en Moon lagen nog steeds te slapen. Ik wilde even kijken hoe het met ze gaat en Emma zag mij, ze stond op, staartje omhoog en ik moest haar kroelen, ze ging zelfs op haar rug liggen en ik mocht haar buikje kroelen
Douw die maar in je gatquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef Oognip het volgende:
![]()
![]()
![]()
Emma en Moon lagen nog steeds te slapen. Ik wilde even kijken hoe het met ze gaat en Emma zag mij, ze stond op, staartje omhoog en ik moest haar kroelen, ze ging zelfs op haar rug liggen en ik mocht haar buikje kroelen
LIKE DUH, THE BEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZ GREYS, JEZUS FUCK ARE YOU STUPID OR WHAT?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh die moeder is daar ook in huis geweest
NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
LIKE DUH, THE BEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZ GREYS, JEZUS FUCK ARE YOU STUPID OR WHAT?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Maar ik ben ook elke keer weer blij als Jaws gevangen is terwijl ik dat vanaf het begin al weet. Laat me lekker
Met je aars in de honing!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik zit er helemaal INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN woman, snap dat dan.
(Nee, niet in d'een of d'andre aars.)
Jawelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
De Feliway zat nog niet eens in het stopcontact zeker?
Er zit vertraging in de film in Maastrichtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
uh oh, ze gaat naar de film met die negert, das vragen om problemen
Volgens mij hebben ze tha wild thang nog nie gedaan nie.quote:
Nou we hebben heul niet die hele autorit te gezien hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze tha wild thang nog nie gedaan nie.
Maar misschien onbevlekt ontvangen tijdens dat EO moment
Wel op Dakota-seks-scenes.quote:
Wil je me zien uitscheuren ofzo?quote:
Yayyyyyyyyquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:03 schreef senesta het volgende:
Ik heb helemaal vergeten vanmiddag om ook goede dingen te vertellen. ET is ingeent, gewogen (4,7 kilo), haar gebitje ziet er weer helemaal goed en rustig uit en de DA maakt me allemaal complimentjes dat ze er weer zo vreselijk mooi uitziet en zo lief is![]()
Dus dat meisje kan voorlopig weer vooruit
Ze kon de last van de wereld niet meer aanquote:
Niet die van oh-ohquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
Misschien willen greys en senesta ook wel een keer?Allemaal over 1 tong
Bitch nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet die van oh-ohDie deelt ijsjes met haar honden blegh!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet die van oh-ohDie deelt ijsjes met haar honden blegh!
Ik heb met je te doen schatje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Iemand verstoort mijn fijne film
![]()
Miss May toch
quote:
Must,block, mental, imagequote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
alsof ik jou wil likken met je harige poezen
quote:
Ik heb een stoorzender die helemaal koekie is , ik ben uit de flow, eindelijk een mooie film op tv, krijg je die ellendequote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
Oh-oh laat je eens niet zo afleiden door dat getong
Wil je meedoen ofzo?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
Oh-oh laat je eens niet zo afleiden door dat getong
*proest*quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een stoorzender die helemaal koekie is , ik ben uit de flow, eindelijk een mooie film op tv, krijg je die ellende
Hier! HIERRR. Ik impliceer geenzins hoer. Imiteer ook niet!quote:
Maar nu je er toch bent, mag je even diep voor me buigen. Omdat ik zojuist een dikke deal gesloten heb. Getekend en welquote:
Second thatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Oh ik zit nog in een emo film
Maar Miranda is zooooooo leuk
Ja, dus? Stuur een klacht naar de zenderquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
ja hoerende schijtzooi, is die film nu afgelopen?
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar nu je er toch bent, mag je even diep voor me buigen. Omdat ik zojuist een dikke deal gesloten heb. Getekend en wel
[ afbeelding ]
Concratz!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar nu je er toch bent, mag je even diep voor me buigen. Omdat ik zojuist een dikke deal gesloten heb. Getekend en wel
[ afbeelding ]
quote:
Thnxquote:
Ga je janken? Filmpje danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Ik ben er bijna emo vanHard aan gewerkt, weken aan getrokken, bla, bla, bloed, zweet en tranen, maar god, wat is dat weer lekker
![]()
![]()
Doe het dan ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Tis beter voor ons aller welzijn dat ik geen nieuw topic open dit keer
Heul welles!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Tis beter voor ons aller welzijn dat ik geen nieuw topic open dit keer
Goden verzoeken, Grees, goden verzoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |