Maar wat had je dan gedacht?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
De bench staat open. Ik loop niet achter ze aan te vangen hoor. Vanmiddag ben ik een hele tijd in de gang bij ze gaan zitten en zonet ben ik weer even naar ze toe gegaan om ze even te aaien, maar dat mislukte dus.
quote:
Heej, ik gooi geen 800ML water over pasta+saus en klaag daarna dat de saus te dun (oftewel, in de gootsteen verdwenen) is.quote:
Hoe lang blijf je bij ze? Ik denk dat je er gerust een uur voor moet uittrekken bij sommige kittens. Boek of laptop erbij, op de grond gaan zitten, niks van hen aantrekken en wachten tot ze nieuwsgierig genoeg zijn om naar jou te komen. Of lekker met ze spelen met zo'n ding aan een touwtje of zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
De bench staat open. Ik loop niet achter ze aan te vangen hoor. Vanmiddag ben ik een hele tijd in de gang bij ze gaan zitten en zonet ben ik weer even naar ze toe gegaan om ze even te aaien, maar dat mislukte dus.
Heeft ie jeuk aan zn tiet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
Zeg, Baloe krabt nog steeds redelijk veel IMHO
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, ik gooi geen 800ML water over pasta+saus en klaag daarna dat de saus te dun (oftewel, in de gootsteen verdwenen) is.![]()
Ik vinnum leuk. Humor voor 65 cent.
Nee?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:02 schreef senesta het volgende:
Qwea? Riep jij nou laatst dat je google+ invites had?
Gister heb ik een uur met ze op het balkon gezeten/gestaan. Toen vonden ze het op het laatst wel lekker om gekroeld te worden en bliezen ze ook niet meer naar me. Maar omdat het gister zo goed ging, verwachtte ik dat het vandaag ook goed ging, maar vandaag zijn we weer terug bij af. Misschien verwacht ik gewoon wel te veel van ze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je bij ze? Ik denk dat je er gerust een uur voor moet uittrekken bij sommige kittens. Boek of laptop erbij, op de grond gaan zitten, niks van hen aantrekken en wachten tot ze nieuwsgierig genoeg zijn om naar jou te komen. Of lekker met ze spelen met zo'n ding aan een touwtje of zo.
Ja, komt denk ik omdat ie vegetarisch is gaan eten. Vast van korte duurquote:
Neem wat kittens voor mquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, komt denk ik omdat ie vegetarisch is gaan eten. Vast van korte duur
Ja ik ben net gaan kijken wat voor grappigs Qwea zei in het action topic en idd het is 65 cent waardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, ik gooi geen 800ML water over pasta+saus en klaag daarna dat de saus te dun (oftewel, in de gootsteen verdwenen) is.![]()
Ik vinnum leuk. Humor voor 65 cent.
Elco is weer drama, we zijn nu weer een nieuwe kuur aan het proberen. Ik ben hem nu dagelijks aan het wassen, hij heeft tig kuurtjes en pilletjes tegen de jeuk. Ik begin een beetje wanhopig te worden en me af te vragen tot hoe ver we hiermee moeten gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
Zeg, Baloe krabt nog steeds redelijk veel IMHO
Kan hij beter zo'n naaktding van jou nemen. Met die kittens heeft hij straks weer last van verstopping door de haren en zo.quote:
Het zal met ups en downs gaan en je hebt er veel geduld voor nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gister heb ik een uur met ze op het balkon gezeten/gestaan. Toen vonden ze het op het laatst wel lekker om gekroeld te worden en bliezen ze ook niet meer naar me. Maar omdat het gister zo goed ging, verwachtte ik dat het vandaag ook goed ging, maar vandaag zijn we weer terug bij af. Misschien verwacht ik gewoon wel te veel van ze.
Ik had verwacht dat ze binnen 3 dagen wel redelijk tam waren, dat had de coördinator ook gezegd.
Ik denk dat het bij Baloe de vlooien ofzo zijn. Als het maandag niet weg/minder is dan maar naar de DA.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco is weer drama, we zijn nu weer een nieuwe kuur aan het proberen. Ik ben hem nu dagelijks aan het wassen, hij heeft tig kuurtjes en pilletjes tegen de jeuk. Ik begin een beetje wanhopig te worden en me af te vragen tot hoe ver we hiermee moeten gaan![]()
Duimen jullie mee dat deze kuur iets gaat doen?
Arme Elco. Ik duim.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco is weer drama, we zijn nu weer een nieuwe kuur aan het proberen. Ik ben hem nu dagelijks aan het wassen, hij heeft tig kuurtjes en pilletjes tegen de jeuk. Ik begin een beetje wanhopig te worden en me af te vragen tot hoe ver we hiermee moeten gaan![]()
Duimen jullie mee dat deze kuur iets gaat doen?
Nou ik vind het niet slecht na 3 dagen hoor, ze spelen al met de andere katten en ze bijten niet in je kuiten .quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gister heb ik een uur met ze op het balkon gezeten/gestaan. Toen vonden ze het op het laatst wel lekker om gekroeld te worden en bliezen ze ook niet meer naar me. Maar omdat het gister zo goed ging, verwachtte ik dat het vandaag ook goed ging, maar vandaag zijn we weer terug bij af. Misschien verwacht ik gewoon wel te veel van ze.
Ik had verwacht dat ze binnen 3 dagen wel redelijk tam waren, dat had de coördinator ook gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |