Dat kan wel, hoor. Gewoon naar de andere circle slepen waar je 'm in wilt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Danny het volgende:
ziet er goed uit. overzichtelijk ook. alleen lijkt het erop dat je een contact maar in één circle tegelijk kunt plaatsen en dat vind ik wel een potentieel gemiste kans.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik denk echt serieus dat jij gebruikers overschat, en als Google+ zo blijft dan doet Google dat ook. Een simpele knop op de profielen met 'Stuur een bericht' zou dit (in mijn ogen) probleem al oplossen.
En je hoofd navigatie alleen uit iconen laten bestaan is gewoon zo user unfriendly als de pest.
Haha, ik wou het net ook posten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat kan wel, hoor. Gewoon naar de andere circle slepen waar je 'm in wilt.
Die is er al..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
Zou het een optie zijn als de +1 button aan Fok! zal worden toe gevoegd.
Dus een samen hang van Google+ en Fok!.
Dan kan je de echt waardige topics er makkelijk uit filteren, en zullen ze hoger op de lijst van Google-zoeken komen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:04 schreef Chevalric het volgende:
Um, ik zie al een +1 button hier op fok...
Waarom zie ik die niet?quote:
Klopt, settings>overig>facebook likeknop weergeven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Waarom zie ik die niet?
Heb ik zeker een optie uitstaan bij fok instellingen?
Wat voor toevoeging heeft Google+ dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Waarom zie ik die niet?
Heb ik zeker een optie uitstaan bij fok instellingen?
Ik had de Facebook like functie uitstaan
Nu doet hij het wel, Facebook like button heeft niet echt een toevoeging dacht ik, tenminste niet zoals de Google+ button kan hebben.
Dit, wat ik al eerder postequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat voor toevoeging heeft Google+ dan?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
Zou het een optie zijn als de +1 button aan Fok! zal worden toe gevoegd.
Dus een samen hang van Google+ en Fok!.
Dan kan je de echt waardige topics er makkelijk uit filteren, en zullen ze hoger op de lijst van Google-zoeken komen.
Valt best mee, de icoontjes zijn duidelijk genoeg. Bij Facebook vind ik alle tekst en reclame en zooi veel te veel van het goede en onoverzichtelijk.quote:En je hoofd navigatie alleen uit iconen laten bestaan is gewoon zo user unfriendly als de pest.
Ik kan niks aanmaken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:10 schreef RoaRRR het volgende:
Leuk Google+ nu nog zorgen dat er snel veel vrienden ook een account krijgen want tis wel erg stil zo
Zie DM.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Okay ben er nu ook even mee aan het stoeien, maar heb nog niemand in m'n lijst die het ook gebruikt dus het is nog wat kaal.
Dus... als iemand vriendjes wil worden?
Bragging rights: Ik heb een baard.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:37 schreef Ceased2Be het volgende:
En toegevoegd
Heb nu 1 actief persoon en tweakers.net eraan hangen... nog niet echt vergelijkbaar met de workload die facebook geeft.
Wel een HEEL stuk overzichtelijker dit.
Ja, die werkt in het Nederlands zo leuk:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |