Ja Hallo, dat vroeg ik in het vorige topic al!quote:
Ja, dat is waar... levert het nog wel wat op in ieder geval. Je moet maar alvast klusjes voor hem gaan bedenken!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef Books het volgende:
Diaan, nou ja vermoeiend maar dan is het wel opgeruimd denk ik dan maar maar goed dan zijn ze eerste twee hele en een halve dag voorbij en dan is het nog lang geen 1 september en ik heb geen 20 tuinen, 20 zolders en 20 schuren om het maar zo te zeggen. Ach dan gaat hij maar een rondje fietsen ofzo.
Simmu ik weet niet wie je bedoelt eerlijk gezegd. En ik zit nog steeds en ik heb ook al voor het eten gezorgd. Mijn moeder belde op of we geen zin hadden om bij haar zelfgemaakte indonees te komen eten nou ook goed en lekker
. Dus vijf uur vertrekken om lekker te gaan eten...
Edit: ik geloof niet dat Comic Sans voor altijd zou moeten blijven arghhh![]()
wij... En ik heb het maar doorgevoerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja Hallo, dat vroeg ik in het vorige topic al!
Welke Mod/admin/weetikhet heeft zich ermee bemoeid????
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wij... En ik heb het maar doorgevoerd
en als we dan toch een reeks zijn kon er ook wel een nummertje aan toegevoegd worden.
*neuriet 'Dat is een lekker nummertje'*
Er zijn volgens mij zo'n ruim 1800 topics als ik het goed begrijp
Daar hoef je je toch niet voor te schámenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wij... En ik heb het maar doorgevoerd
en als we dan toch een reeks zijn kon er ook wel een nummertje aan toegevoegd worden.
*neuriet 'Dat is een lekker nummertje'*
Er zijn volgens mij zo'n ruim 1800 topics als ik het goed begrijp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |