Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:20 schreef Steffurt het volgende:
En al iemand een nieuwe vriendin gevonden?
jaquote:
dat is toch een ui van iemand van hier?quote:
Ze is uit Don & Adquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat is toch een ui van iemand van hier?
Post de pics maar want ze zijn blijkbaar niet te zien zonder account.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:25 schreef Nielsch het volgende:
Annie lust er ook wel pap van...
http://www.spotzz.nl/photopage/Annie/3157
hmm, ik klikte via de bannerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:26 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Post de pics maar want ze zijn blijkbaar niet te zien zonder account.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Rekkie het volgende:
"Hé Sjonny.... moet je kijken.... geile wijven" de mensen doen heel gek
[ afbeelding ]
Heel eventjes had ik de hoop dat deze post serieus wasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:02 schreef RickoKun het volgende:
Shelley heeft een vriendje nodig die haar wil fotograferen:
[ afbeelding ]
Ook Mariëlle zou dit graag willen, alsmede heeft ze zin in copulatie:
[ afbeelding ]
HAHA LOL IK LACHTE ECHT TOEN SHEELA ZEI DAT ZE OOK OP SPOTZ ZAT
[ afbeelding ]
Ik geloof best dat die foto's in de banner niet eens van die site komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom krijg ik alleen maar aanzoeken van zeugen? Wie is het mooie meisje uit de banner?
Ik krijg het idee dat sommige mooie meiden gecast zijn, die zijn ergens gespot en hebben tweehonderd euro gekregen om een profiel aan te maken.
Ik vind jou echt een creep.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom krijg ik alleen maar aanzoeken van zeugen? Wie is het mooie meisje uit de banner?
Ik krijg het idee dat sommige mooie meiden gecast zijn, die zijn ergens gespot en hebben tweehonderd euro gekregen om een profiel aan te maken.
ik ben niet eens op zoekquote:
Die site staat vol stock photos, dus de rest zal ook wel ingekocht zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Als die UI je echte gezicht is ben je kankurlelukquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die site staat vol stock photos, dus de rest zal ook wel ingekocht zijn
De FA's onder andere.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
Ik snap het nog steeds niet, wat zijn die banners nu?
Je hebt echt een van de minst mooie meiden van die site geplukt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Tism het volgende:
Hoi, heb maandah op die banner geklikt ne naar een profiel gezocht, heb met een meisje afgesproken.
Wij zitte nu op een zonnig eiland aan de cockteils.
Dit is ze,
[ afbeelding ]
ze heet Maloes en is 23 jaar out.
Het helpt echt die site, vooral als je echt eenzaam ben.
Groetjes.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Juicyhil het volgende:
Dat blonde wijf in die banner vind ik wel te doen
Ja... lastig.. Zijn ze elk op zoek naar 2 jongens? Of 1 jongen per meisje, want zoals het er nu staat lijkt het erop dat ze ieder 2 jongens willen voor een hete DP-sessie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef Desunoto het volgende:
"Ik en mijn vriendin zijn op zoek naar twee leuke jongens..."
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.spotzz.nl/profile/mmm_stacey
Wie is deze nou weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |