Ik geloof wel dat je er niet aangeschoten of dronken van raakt (sowieso nauwelijks van dat festivalbier), maar kan je dan niet net zo goed helemaal geen bier drinken? Dat festivalbier vind ik vaak toch niet te zuipen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:15 schreef Koepert het volgende:
Even om te zorgen dat er geen misverstand ontstaat... een pilsje of 8 is voor mij over n hele dag eigenlijk niks.. (glazen dan hè). Maar meer nog bedoel ik dat ik n paar biertjes drink, meer fris drink, niet aangeschoten raak en vroeg stop met drinken..
Hoort gewoon bij het festival gevoel!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je er niet aangeschoten of dronken van raakt (sowieso nauwelijks van dat festivalbier), maar kan je dan niet net zo goed helemaal geen bier drinken? Dat festivalbier vind ik vaak toch niet te zuipen...
Je kan niet kiezenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe kan je op dance-tunes.com kiezen voor een 320 versie ipv 192? Of zou die dan apart erbij moeten staan, ik zie hem namelijk niet (Salamandra HM rmx), alleen de albumversie is 320...
omdat ik het lekker vind n biertje te drinken, en ik niet drink om dronken te worden... en het ligt idd ook aan t soort bier hoeveel ik drink...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je er niet aangeschoten of dronken van raakt (sowieso nauwelijks van dat festivalbier), maar kan je dan niet net zo goed helemaal geen bier drinken? Dat festivalbier vind ik vaak toch niet te zuipen...
Het is me maar 1x 'gelukt' om van het bier op een feest bezopen te raken en dat lag meer aan de omstandigheden ( 25 graden, snikhete tent, al vanaf 5 uur in de ochtend wakker en geen avondeten..) dan aan het bier zelf. Ik drink daarom gewoon bier tot de smaak me begint te vervelen en dan stap ik over op iets anders. Helaas heb ik dat op feesten ook al snel met cola of andere alternatieven. Uiteindelijk is het hier daarom altijd een mengelmoes van fris, bier, water (vitaminewaterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:06 schreef Booomer het volgende:
Ben één keer naar een feest geweest waar ik de bob was hele avond/ nacht niks geen alcohol gedronken, het is gewoon niks voor mij. Betaal liever een paar euro meer dat iedereen kan drinken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat krijg je dan? Afkickverschijnselen?
Fuck yeah, das een toffe trackquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef eQuaL het volgende:
Bijna 20k likes op Psyko Punkz Facebook, free release van Forget About Dre
Done!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef eQuaL het volgende:
Bijna 20k likes op Psyko Punkz Facebook, free release van Forget About Dre
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef eQuaL het volgende:
Nog maar 17 likes, verwacht hem nu toch wel binnen een uurtje
quote:
Best lekker nummer ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |