abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98981612
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
roddelroddelroddel

Nikkita aan het werk?

[ afbeelding ]
http://www.ustream.tv/channel/nikkita-chat-time
Mits niet fake, Bradette is wel haar achternaam :P
http://www.discogs.com/artist/Nikkita+Bradette
  zondag 3 juli 2011 @ 15:04:57 #127
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_98981910
wie is 'neeschudder' op Youtube (bij het Decibel anthem)? Ik heb een heel sterk vermoeden dat dat een Fokker is. En nog een sterker vermoeden dat het 16m is :7
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  zondag 3 juli 2011 @ 15:08:22 #128
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_98982053
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:04 schreef T_Killer het volgende:
wie is 'neeschudder' op Youtube (bij het Decibel anthem)? Ik heb een heel sterk vermoeden dat dat een Fokker is. En nog een sterker vermoeden dat het 16m is :7
joh _O-
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_98982079
Ik heb geen Youtube account, ik weet niet waar jullie het over hebben.
  zondag 3 juli 2011 @ 15:14:23 #130
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_98982274
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:04 schreef T_Killer het volgende:
Briljant gesprek idd :P
The Outside Agency
  zondag 3 juli 2011 @ 16:22:51 #131
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_98985205
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 02:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ook terug van Wish! Was zeer geslaagd en wat een sfeer op de insomnia stage... :D

Wat ik me nog zo ff kan herinneren wat we gedraaid hebben... willekeurige volgorde...

Zanzalabs – Control The Mind
Tat & Zat – Gold Medley With Strange
Donkey Rollers – Fusion Of Sound
2 Sidez – Magic Spell
Dutch Master – Get Up
Ran-D – Bomb This Place
Overload – The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
The Raiders – Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Stylez Mix)
Clive King – Evolution Leapz Forward
Zatox – So High
Headhunterz & The Prophet – Scar Ur Face
San Miquel - TBA
Zatox & Kingsman - Smokin 'N Pourin (Zatox Mix)
_O_

Last world was echt een heeel leuk feestje! Wel wat opstartproblemen door hoofdpijn maar toen dat was verholpen was het nonstop springen, stuiteren, hopsflopsen, schreeuwen en meer van dat soort dingen :Y

Die collab van Alphaverb en the Machine is trouwens echt :9~ :9~ :9~ Alle area's mochten een kwartier langer doorgaan, de mainstage een halfuur en toen iedereen dacht dat het voorbij was bij AVIO.. knallen ze er gewoon Bombs Away in!! _O_ _O_ _O_ _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door Krulliewullie op 03-07-2011 16:33:00 ]
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_98985994
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:23 schreef 16meter het volgende:
Bleeding part 2 is geboren.
Ik wil mijn 4 minuten terug.

Wat een poep :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_98990566
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Gefeli huig *O*
Een beetje laat, maar goed, gefeliciteerd!

Over het Decibel anthem: Ik denk dat je daarvoor je gewoon je verwachtingen aan moet passen. Bij een dergelijk feest (wat gewoon 1 van de grootste, bekendste feesten van het spectrum is) kun je nou eenmaal niet een enorm hard anthem verwachten. Ik denk dat ze een mooi sfeertje hiermee neer kunnen zetten en op zich was de track gewoon vermakelijk. Het doet wat het moet doen, dus prima!

Verder over WiSH: een verslagje.
Ik ben om half 2 met de bus vanuit Tilburg gegaan. Ik had eigenlijk gedacht dat het terrein dichterbij zou liggen, dus ik werd om 14.40 afgezet vlak bij het terrein om met een vlotte pas het terrein op te gaan, spullen in kluisje en dan meteen door naar San Miquel en Mind.Illusion. Deze heb ik welgeteld 2 minuten op het podium gezien, heel erg jammer, want had ze graag willen zien.
Daarna meteen de Frequencerz. Deze wisten de sfeer met regelmaat er in te brengen met verschillende Fusion klappers. Onder andere For The Girls, Son Of Torture, Phaser, Get Hit en een aantal nieuwe Frequencerz tracks als de B-Front collab, Fly With Me en een nieuwe. Close Your Eyes geloof ik niet gehoord (helaas!). Overall een prima setje! Hier en daar de eerste bekenden al eventjes gesproken.
Vervolgens Sasha F. Hier kan ik kort over zijn: paste niet in mijn straatje. Ik had er gewoon nog geen zin om meteen dit soort muziek te horen, dus een rondje gaan lopen langs de stages en wat te eten genomen. Het eten smaakte aardig goed, maar vond ik wel aan de prijzige kant, maar goed. Daarna de laatste tracks van Tartaros & Zero Sanity gehoord, onder andere G-Force.
Daarna Krusaders. Deze gaven een lesje publiek opwarmen met onder andere een edit van Supernatural, Lockdown (!), Africa. Dit afgewisseld met wat ander scantraxx werk en eigen tracks als Reinvented.
Na een half uurtje naar The Geminizers gerend. Meetingfoto werd opeens vergezeld door anderen, maar goed. Ik miste wel een hoop mensen, want zo groot was de groep toen even niet, helaas maarja. The Geminizers stonden erg lekker te draaien, dus daar nog even gebleven.
Vervolgens Adaro. Openen met Struggle For Existence (ja, G1LL blij). Verder een hoop A2R tracks gehoord en de twee nieuwe Gunz4Hire tracks. Adaro zelf stond lekker te springen en te doen, erg leuk! Ook bij Destination Nowhere gehoord, waar het treintje niet kon ontbreken. Aan het eind van zijn set tijdens Do You Want Heavy naar de muntverkoop gespurd, waar 7 mensen welgeteld 20 minuten nodig hadden om te pinnen, hoe ze dat voor elkaar kregen geen idee, maar lang duurde het zeker. Gelukkig hoorde ik achteraf dat ik Haunter Of The Dark niet gemist heb.
Daarna Slim Shore. Opening gemist door het muntjes halen, maar toch een aantal grote verassingen gehoord eigenlijk, Disco Is The Music en Kick It To The Bone onder andere. Later ook nog het eigen werk gehoord van hem met Dominator remix, Chemical en wat nieuwe tracks die wel een beetje zijn sound hadden (wie weet nieuwe tracks?).
Daarna voor een vriend van me blijven hangen bij D-Block & S-te-Fan. De tracklist was eigenlijk een beetje aan de populaire kant, maar dat gaf eigenlijk niet al te veel, want de sfeer kwam dat enorm ten goede! Naast het eigen werk ook Wake Up, Make It Loud remix en ander scantraxxwerk gehoord. Aan het einde ietwat harder werk, eindigend met Madhouse. Ook wat nieuwe DBSTF tracks gehoord, die toch aardig klonken! Ook props voor het teasen met vocals, misschien niet de meest leuke (We Are Your Friends, The B-Side etc), maar het gaf wel een leuk effect (en de platen werden erna niet gedraaid).
Tijdens Psyko Punkz zijn we heel even blijven hangen, maar na een nummer of 4 besloten door te lopen. Aangezien ik totaal niets met Radical Redemption heb maar wat gaan eten en naar Hardwell gaan kijken. Wat me opviel is dat het laag van de House-stage echt bizar hard stond. Echt enorm blij dat ik mijn oordoppen inhad. Onder andere het orgineel van Show Me Love gehoord en Encoded. om 10 voor 10 gauw weer weggegaan, want om 10 uur moest ik bij Zany staan.
Bij Zany vooraan meteen Dawasiknie en G1LL gevonden en losgegaan. Zany bleek vorige week getrouwd en werd daarvoor gefeliciteerd, incluis een spandoek met Just Married. Opening was met de Lighter-tool, gevolgd door het Decibel anthem; een pakkend zomers deuntje met een aardige kick en een aardige kick. Doet gewoon wat het moet doen! Zany had grootse moeite met zijn laptop leek wel, want de eerste paar overgangen leken met grote moeite te gaan. Toen er een nieuwe Jack Of Sound gedraaid werd (van hem zelf gehoord) viel het nummer ineens stil. Hierna heeft Zany een nieuwe opgestart en eigenlijk een intro-outro setje laten horen met onder andere Oldskool, Son Of Torture, Symfonic Feedback (Titan Remix) de nieuwe Frequencerz plaat, nog een x de Jack Of Sound track, Pwoap (Live Mix) (held!), Wilde Gullie Bass/1,2 Stampuhh mash en eidigend met Zany & Duro - Back Again. Zonde dat zijn PC bleef haken, maar geniale set! (CD's voortaan?)
De Donkey Rollers staan altijd garant voor een goede set. Zo ook nu weer. Zany had enorm veel zin om te MC-en en heeft weer lekker vreemd staan doen daar, heerlijk! Als tweede track Voice Of Conscience draaien, mijn dagje weer goed! Verder eigenlijk weinig verassingen gehoord, al viel er wel 1 nieuwe track te horen. Zany & DV8 hadden het over Voodoo of iets dergelijks, dus wie weet. Track zelf had zo'n lage bass als bijvoorbeeld The Rising. Verder gewoon heerlijk vermaakt met een mooie lichtshow.
Hierna B-Front & Ran-D. Tijdje met Adaro staan praten daar en onder andere Inner Creativitiy edit, Indoctrination, Pounding Senses (Zany & NC edit), Put It On, Everything Changes en Magic gehoord. Ook een nieuwe Gunz 4 Hire, genaamd The Cycle. Erg vermakelijke set om de hardstyle mee af te sluiten!
Eindigend met Charly Lownoise & Mental Theo. In het begin met een beetje rare opbouw; 2 oudere platen overgaand in een nieuwe hardcore track, om daarna weer terug te vallen in de early hardcore. Dit bleek niet echt te werken en hiermee werd dus ook opgehouden. Daarna gewoon genoten van alle oude klappers waar je op zat te wachten en de sfeer was erg gezellig! Als laatste platen nog een aantal bekende hits gedraaid (Come As One en anderen), dus eigenlijk wat je verwacht van een afsluiter. In orde!
De eindshow was erg mooi met aardig wat vuurwerk en een prima lichtshow.

+ en -
+ Stage design: alle stages zagen er verzorgd uit en het floorplan was duidelijk opgezet.
+ Geluid: erg hard en zuiver, benieuwd naar hoe ze die contracten geregeld hebben!
+ Ruimte-effectief: De Insomnia stage stond ongeveer tegen de Hardstyle aan, maar toch hoorde je de Hardstyle stage amper: heel erg goed gedaan!
+ Sets: allemaal eigenlijk wel in orde, met extra pluimen voor Adaro, Zany en Krusaders.
+ Trackkeuze: af en toe wel wat dubbel, maar goed. Wat mij vooral opviel is dat er steeds vaker ietwat meer ruimte is voor oudere tracks, hulde daarvoor! Houden zo!
+ Gezelligheid: Geen opstootjes gezien en overall gewoon gezellig publiek. Bij de hardstyle met regelmaat een goede sfeer, al duurde het even voordat het echt opgestart was zeg maar. Bij de Insomnia erg gezellig en intiem
+ Gratis toiletten. Geen gedoe met betalen, prima!

- WC's: WC bij House was een stuk verzorgder en daar kon je ook je handen wassen (wat ik altijd wel fijn vind na het pissen). Bij de Hardstyle was dit om half 1 één grote blubberbende met volle WC's, best wel vies. Daar ook geen punt om je handen te wassen helaas.
- Zany's laptop wou niet. (Voortaan CD's? Je kan zo enorm goed draaien met die dingen!)
- Prijs van het eten vond ik toch net een half muntje te hoog
- Ietwat weinig pinapparaten bij het muntjes halen. Ik had gelukkig ook contant mee, maar dat was ook op.

Overall een dikke voldoende! Strak georganiseerd, leuk publiek, goed geluid, leuke gevarieerde sets gehoord en lekker weer. Goed bezig dus!
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 3 juli 2011 @ 18:42:42 #134
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_98990914
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef ElDani het volgende:
Over het Decibel anthem: Ik denk dat je daarvoor je gewoon je verwachtingen aan moet passen.
Niet mee eens. Zany heeft al meerdere succesvolle anthems voor populaire feesten (zelfde doelgroep als Decibel dit jaar) gemaakt dus mijn verwachting was eigenlijk dat Zany nog wel een vet anthem kon maken.
Onderbouwing:
(dit zijn trouwens een paar van mijn favoriete anthems ooit)

quote:
Bij een dergelijk feest (wat gewoon 1 van de grootste, bekendste feesten van het spectrum is) kun je nou eenmaal niet een enorm hard anthem verwachten.
Zie hierboven. Waarom kan het anthem van 2006 wel redelijk hard zijn maar 5 jaar later ineens niet meer?

quote:
Ik denk dat ze een mooi sfeertje hiermee neer kunnen zetten en op zich was de track gewoon vermakelijk.
Voor het dagjesvolk misschien die het niet uit maakt wat er gedraaid wordt, zelfs al staat Patrick Jumpen daar.

quote:
Het doet wat het moet doen, dus prima!
Mij irriteren is niet prima. :N

[ Bericht 2% gewijzigd door mstx op 03-07-2011 19:31:26 ]
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_98991931
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef mstx het volgende:

[..]

Niet mee eens. Zany heeft al meerdere succesvolle anthems voor populaire feesten (zelfde doelgroep als Decibel dit jaar) gemaakt dus mijn verwachting was eigenlijk dat Zany nog wel een vet anthem kon maken.
De scene is een hoop veranderd de afgelopen 5 jaar. Het is groter en breder geworden en daardoor ook niet altijd even hard meer. Met concepten als Loudness en Insomnia tegenover Euphoria bijvoorbeeld heb je wat mij betreft echter genoeg keuze om aan je trekken te komen.
Bovendien is er bij het Defqon 2009 anthem meegeholpen door Jowan en Bas Oskam.

Ik heb zelf niet de verwachting dat een Decibel anthem hard of experimenteel is. Dat is deze dus ook niet.
pi_98992100
Zooo gister Wish geweest, wat een knalfeest! Insomnia stage ^O^

Helaas MI moeten missen, als er geen file was geweest bij Utrecht had ik het laatste half uur kunnen zien, de tracklist ziet er zeker tof uit. Is die opgenomen? :P

Thera en Degos & Re-done, wat een schande was dat zeg. Teveel geweld :D *O*

Volgende week Thera en Chris One, poeeeeeee :D
  zondag 3 juli 2011 @ 19:24:32 #137
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_98992434
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:09 schreef ElDani het volgende:

[..]

De scene is een hoop veranderd de afgelopen 5 jaar. Het is groter en breder geworden en daardoor ook niet altijd even hard meer.
Naar mijn mening sla je de plank daar mis, het heeft namelijk niks met hard of zacht te maken. Het decibel 2011 anthem valt ook niet in de categorie 'zacht'. Ik kan ook heel erg genieten van 'zachte' melodieuze platen van bijv. saifam/fusion etc. Het anthem valt in de categorie kut, vooral vanwege de zang van DV8 en de domme lyrics. De melodie/kick etc laat ik even buiten beschouwing, al zijn die ook niet je-van-het.
Dat de scene is veranderd betekent ook niet dat je nu ineens teksten van het niveau kleuterklas in je nummers moet verwerken, of er dubstep (kuthype) doorheen moet gooien.

quote:
Met concepten als Loudness en Insomnia tegenover Euphoria bijvoorbeeld heb je wat mij betreft echter genoeg keuze om aan je trekken te komen.
De grote festivals (met in het bijzonder de mainstages) zijn dus alleen nog maar voor dagjesmensen en de 'liefhebbers' (ik hou niet zo van die benaming maar je snapt wat ik bedoel) moeten dus maar uitwijken naar de minder bekende feesten. |:(

quote:
Bovendien is er bij het Defqon 2009 anthem meegeholpen door Jowan en Bas Oskam.
Moeten ze maar vaker doen dan.

quote:
Ik heb zelf niet de verwachting dat een Decibel anthem hard of experimenteel is. Dat is deze dus ook niet.
Ik heb nooit beweerd dat het hard en experimenteel moet zijn. Dat zijn de anthems in mijn vorige post ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door mstx op 03-07-2011 19:33:55 ]
👾
pi_98993015
Tja, dat je een track kut vindt kan ik ook niet echt helpen. De vocals zijn inderdaad van bedenkelijk niveau, maar ik neem vocals bij Hardstyle over het algemeen toch niet al te serieus.

Bij feesten als Defqon en Decibel heb je nou eenmaal stages nodig waar je de grotere groep neer kan zetten en kleiner opgezette stages die wat meer specifieke dingen aan bod kunnen laten komen. Dit is zeker bij Defqon van toepassing. Een stage waarbij de grootste massa staat wordt over het algemeen toch de meest populaire muziek gedraaid. Mocht je die muziek niet leuk vinden zou ik inderdaad eerder naar een kleinere stage op het festival gaan of naar een ander feest wat iets minder groot is opgezet of wat meer specifiek jouw muziekstijl is (een Ground Zero bijvoorbeeld).

Om het mierenneuken: Ik vind Decibel 2006 toch zeker hard zat.

Maar goed, ik gok dat het gewoon een verschil van mening is.
pi_98993128
Eigenlijk ben ik het helemaal met MSTX zijn post eens. Ik snap best dat een anthem "toegankelijk" moet zijn voor "het grote publiek", maar dat is dus prima op te lossen door een heerlijke melodie (a la Gold), en tja, bij hardstyle hoort een goede kick, en daarmee kun je in principe ook nog alle kanten op (B-Front/Zatox kick of een NC - Unite kick, bijvoorbeeld).
Die vocals vind ik gewoon echt slecht, vooral de stem zelf (ben nooit echt fan geweest van DV8 in nummers..).

Tegenwoordig vind ik anthems sowieso bijna niks meer voorstellen (uitzonderingen daargelaten: Rebirth, InQontrol)
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef ElDani het volgende:
Bij feesten als Defqon en Decibel heb je nou eenmaal stages nodig waar je de grotere groep neer kan zetten en kleiner opgezette stages die wat meer specifieke dingen aan bod kunnen laten komen.
Het enige verschil wat ik hier nu kan bedenken tussen de grote en kleinere groep is hard en minder hard. Dan kan je dat in een anthem toch heel goed combineren? Vette melo, harde kick bijvoorbeeld. Of intro/outro "rauw" en break/climax "melodieus" (of andersom..).

Er zijn zó veel dingen mogelijk, en toch hebben Zany en Max Enforcer -wat mij betreft!- de verkeerde keuze gemaakt

quote:
  zondag 3 juli 2011 @ 19:58:25 #140
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_98993754
quote:
Uiteraard, niks mis met meningsverschillen. Maar jij moet het toch ook wel met me eens zijn dat het erg jammer is dat de producer van ~3 moddervette anthems (de laatste van minder dan 2 jaar geleden, dus het is nu niet ineens een ander tijdperk ofzo) nu ineens met zoiets op de proppen komt? En ik neem aan dat jij het verschil in niveau ook wel kan horen...
👾
pi_98993884
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:58 schreef mstx het volgende:

[..]

Uiteraard, niks mis met meningsverschillen. Maar jij moet het toch ook wel met me eens zijn dat het erg jammer is dat de producer van ~3 moddervette anthems (de laatste van minder dan 2 jaar geleden, dus het is nu niet ineens een ander tijdperk ofzo) nu ineens met zoiets op de proppen komt? En ik neem aan dat jij het verschil in niveau ook wel kan horen...
Ik ben het ook met je eens dat het niet het briljantste anthem ooit is, dat heb je mij ook nergens horen zeggen. Het is echter ook niet het meest dramatische anthem aller tijden.
Ik heb zelf ook niet zo veel met een anthem. Als hij leuk is, is het mooi meegenomen, maar ik vind het niet van doorslaggevend belang.
pi_98993897
Eens met mstx, anthems (en hardstyle in het algemeen) hoef van mij ook helemaal niet per se hard te zijn (in tegendeel, die rauwe kicks van de laatste tijd vind ik ook niks), maar het hele genre begint steeds meer op popmuziek te lijken en dat vind ik best jammer. Kijk wat er met hardcore is gebeurd... met invloed van dezelfde persoon ook nog ;) Niks persoonlijks verder, gewoon jammer...

Kan kan die lui van GHF die al jaren in de "scene" zitten best goed begrijpen nu, terwijl ik ze een jaar geleden ook maar aanstellers vond.

Verder blijf ik gewoon doorgaan met het genieten van de nummers die ik wel goed vind ^O^

[ Bericht 23% gewijzigd door Deeltjesversneller op 03-07-2011 20:07:35 ]
pi_98996799
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:24 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat de scene is veranderd betekent ook niet dat je nu ineens teksten van het niveau kleuterklas in je nummers moet verwerken, of er dubstep (kuthype) doorheen moet
[..]

Moeten ze maar vaker doen
Dubstyle bedoel je? :D nee maar alle gekheid, er werd op defqon door technoboy een hardstyle nummer gedraaid met echte ( :P ) dubstep van skillrex erin, dat vind ik wel tof, voelde niet zo "opgeplakt" als die dubstyle shit :P

Zie het zo: de markt (hardstyle) veranderd en groeit steeds, voor mijn gevoel is de markt bijna verzadigd, en als dat punt bereikt is, worden de dj's "gedwongen" om een andere richting op te gaan. Is dat goed? Ja, vind ik wel :)
pi_98997414
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Dubstyle bedoel je? :D nee maar alle gekheid, er werd op defqon door technoboy een hardstyle nummer gedraaid met echte ( :P ) dubstep van skillrex erin, dat vind ik wel tof, voelde niet zo "opgeplakt" als die dubstyle shit :P

Zie het zo: de markt (hardstyle) veranderd en groeit steeds, voor mijn gevoel is de markt bijna verzadigd, en als dat punt bereikt is, worden de dj's "gedwongen" om een andere richting op te gaan. Is dat goed? Ja, vind ik wel :)
Die toevallig? Die heb ik echt 3 of 4 keer gehoord @ Defqon

Edit:
Dat was deze dus (@14:09):
pi_99001113
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Levitas het volgende:

[..]

Edit:
Ja, die onderste! _O_ die reactie van mijn broer ook, bij de drop :D "whaaat the fuuuuu :D" Hij is nieuw war dubstep betreft :P
pi_99004161
Dit nummer vind ik wel lekker.. Vanaf 1:30 wordt het lekker knallen.. Kan dit wel waarderen, lekker rauw mongolisch losgaan voor de DJ..
  zondag 3 juli 2011 @ 23:28:26 #147
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_99004600
Ik vind het eerlijk gezegt ook niks... Eerste keer dat en Decibel anthem zuigt ( toch? ) .
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 3 juli 2011 @ 23:31:49 #148
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_99004747
Als jij bleeding for the harder styles lekker vond... :@

Komende week afwezig, denk ik meld het maar :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zondag 3 juli 2011 @ 23:36:15 #149
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_99004943
ik vind bleeding best een tof nr ja :P was volgens mij al wel algemeen bekent :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_99006781
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Levitas het volgende:

[..]

Edit:
Vind ik die eerste beter, het origineel dus.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: