House en dubstep wat anders?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:17 schreef Bertje_NL het volgende:
Morgenavond een (tuin)feestje waar ik moet draaien, opkomst ongeveer 40 á 50 man waarvan zeker ongeveer de helft niet van hardstyle houdt. Aangezien ik niets anders heb om te draaien zaten we er aan te denken om eerste een livesetje op te zetten die langzaam opbouwt naar hardstyle. Setje moet ongeveer een uurtje duren. Kan alleen niks vinden, iemand een goed idee?
Dat dus.quote:
Kan je voor 40 a 50 man niet gewoon de hele avond vullen met setjes. Als ik jou was zou ik dat doen en zelf niet gaan draaien. Kan je tenminste lekker genieten van het feestje en jezelf de vernieling in zuipen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:17 schreef Bertje_NL het volgende:
Morgenavond een (tuin)feestje waar ik moet draaien, opkomst ongeveer 40 á 50 man waarvan zeker ongeveer de helft niet van hardstyle houdt. Aangezien ik niets anders heb om te draaien zaten we er aan te denken om eerste een livesetje op te zetten die langzaam opbouwt naar hardstyle. Setje moet ongeveer een uurtje duren. Kan alleen niks vinden, iemand een goed idee?
D'r zijn sowieso 4 mensen die kunnen draaien, dus dat zelf genieten en zuipen gaat wel goed komen. :pquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Kan je voor 40 a 50 man niet gewoon de hele avond vullen met setjes. Als ik jou was zou ik dat doen en zelf niet gaan draaien. Kan je tenminste lekker genieten van het feestje en jezelf de vernieling in zuipen.
Bovendien zal het op zo'n tuinfeestje ook niet écht los gaan.
Die gast die helemaal losgaat op 3:00, vet om te zienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vet shirt op 1:20![]()
Voor de rest wel een leuk filmpje.
En weer 3 seconde later een gast die aan het poepen is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die gast die helemaal losgaat op 3:00, vet om te zien![]()
En 3 seconden later Crypsis
quote:
Dat ik daar niet eerder op ben gekomenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb de font gewoon verwijderd, gebruik hem toch nooit, en werkt nu prima
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
Een tijd lang ging ik wel naar hardstyle feesten, maar het laatste jaar eigenlijk amper meer. Muziek is toch veel van hetzelfde en we vonden het steeds minder worden.. IK wil echter deze nazomer weer eens flink stampen, maar onze groep is toch meer van de oude melodische hardstyle ( Technoboy, early showtek- dus italian etc). Weten jullie nog een vet feestje na september?
Ow trouwens track uit TT is een heel goed voorbeeld.
Je bedoelt juist de nieuwe hardstijl ?quote:
Nah als ik italian hardstyle 4/5 opzet dan denk ik VET! Dan sta ik op een feest met technoboy, psycho punkz, zany en headhunterz en dan denk ik KUT!quote:
Zet gewoon mijn Deadmau5 Tribute mix op, succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:17 schreef Bertje_NL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Krulliewullie op 01-07-2011 20:17:18 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |