Vette track ouwe jeweetz gr gr!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:49 schreef MCDV8 het volgende:
ITS A HOT TIME IN THE PARADISE CITY
BLA BLA BLA ALL THE GIRLS ARE PRETTY
THE GRASS IS GREEN AND ITS HOT AS HELL
BLABLACITY CALLED DECIBEL
PARTY TIME IN THE CITY OF LIGHT
SUN IN THE SUN DANCING INTO THE NIGHT
LIFT YOUR HANDS IN THE SKY WEVE GOT SOMETHING TO TELL
YOU MAKE THIS SHIT GO DOWN YOU ARE DECIBEL!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Als ik dat filmpje zo bekijk dan is er in ieder geval 1 fokker die moeilijk kan gaan zeggen hier dat ie het een misbaksel van een anthem vindtquote:
Welke tijd staat ie?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:56 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zo bekijk dan is er in ieder geval 1 fokker die moeilijk kan gaan zeggen hier dat ie het een misbaksel van een anthem vindt
haha kut nou moet ik dat filmpje nog een keer kijkenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:56 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zo bekijk dan is er in ieder geval 1 fokker die moeilijk kan gaan zeggen hier dat ie het een misbaksel van een anthem vindt
Die met dat Hardtraxx shirtquote:
Hij gaat ook echt helemaal losquote:Op zondag 3 juli 2011 13:14 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha kut nou moet ik dat filmpje nog een keer kijken
edit: gelukkig was ie binnen een halve minuut wel danig in beeld
Dat doe ik nou nooit. Ik klik `m altijd zo snel mogelijk weg als ik het niks vind, en dan denk ik er niet aan om op "duim omlaag" te klikkenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
volgens mij is dit voor het eerst dat ik een YT filmpje een [ afbeelding ] heb gegeven
Wacht, wie is dit dan, want ik ben niet zo goed in de gezichten van de nieuwe harde kern ?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wacht, wie is dit dan, want ik ben niet zo goed in de gezichten van de nieuwe harde kern ?
quote:
ik ook niet, dus dat zegt genoegquote:Op zondag 3 juli 2011 13:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat doe ik nou nooit. Ik klik `m altijd zo snel mogelijk weg als ik het niks vind, en dan denk ik er niet aan om op "duim omlaag" te klikken
quote:
quote:
what!! the!! FUCK!!!quote:Op zondag 3 juli 2011 10:58 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Dit zou echt te belachelijk voor woorden zijn, als dit de anthem is
Zie commentsquote:Op zondag 3 juli 2011 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
bij de comments staat ID - ID, maar iemand enig idee hoe de plaat heet die je vanaf 8:00 hoort? die waar je hoort "we're feeling free"
want die ging toch zo ongelooflijk hard in de Blue, volgens mij met name die 4e kick van de climax; wat rammelen
melodie en synth vind ik wel typisch Max, doet een klein beetje denken aan Gold, maar dan iets slechter.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:03 schreef RiKe het volgende:
Ik hoor in die anthem helemaal de sound van Max niet..?
Ik hoor een oude Raoul sound met een DV8 die er doorheen schreeuwt.
Is dit het jaar van de scheit anthems ofzo?
Defqon anthem was ruk, Decibel anthem (als dat inderdaad deze is) is ruk..
Subtielquote:
Mits niet fake, Bradette is wel haar achternaamquote:Op zondag 3 juli 2011 14:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
roddelroddelroddel
Nikkita aan het werk?
[ afbeelding ]
http://www.ustream.tv/channel/nikkita-chat-time
johquote:Op zondag 3 juli 2011 15:04 schreef T_Killer het volgende:
wie is 'neeschudder' op Youtube (bij het Decibel anthem)? Ik heb een heel sterk vermoeden dat dat een Fokker is. En nog een sterker vermoeden dat het 16m is
Briljant gesprek iddquote:Op zondag 3 juli 2011 15:04 schreef T_Killer het volgende:
wie is 'neeschudder' op Youtube (bij het Decibel anthem)? Ik heb een heel sterk vermoeden dat dat een Fokker is. En nog een sterker vermoeden dat het 16m is
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ook terug van Wish! Was zeer geslaagd en wat een sfeer op de insomnia stage...![]()
Wat ik me nog zo ff kan herinneren wat we gedraaid hebben... willekeurige volgorde...
Zanzalabs – Control The Mind
Tat & Zat – Gold Medley With Strange
Donkey Rollers – Fusion Of Sound
2 Sidez – Magic Spell
Dutch Master – Get Up
Ran-D – Bomb This Place
Overload – The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
The Raiders – Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Stylez Mix)
Clive King – Evolution Leapz Forward
Zatox – So High
Headhunterz & The Prophet – Scar Ur Face
San Miquel - TBA
Zatox & Kingsman - Smokin 'N Pourin (Zatox Mix)
Ik wil mijn 4 minuten terug.quote:
Een beetje laat, maar goed, gefeliciteerd!quote:
Niet mee eens. Zany heeft al meerdere succesvolle anthems voor populaire feesten (zelfde doelgroep als Decibel dit jaar) gemaakt dus mijn verwachting was eigenlijk dat Zany nog wel een vet anthem kon maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef ElDani het volgende:
Over het Decibel anthem: Ik denk dat je daarvoor je gewoon je verwachtingen aan moet passen.
Zie hierboven. Waarom kan het anthem van 2006 wel redelijk hard zijn maar 5 jaar later ineens niet meer?quote:Bij een dergelijk feest (wat gewoon 1 van de grootste, bekendste feesten van het spectrum is) kun je nou eenmaal niet een enorm hard anthem verwachten.
Voor het dagjesvolk misschien die het niet uit maakt wat er gedraaid wordt, zelfs al staat Patrick Jumpen daar.quote:Ik denk dat ze een mooi sfeertje hiermee neer kunnen zetten en op zich was de track gewoon vermakelijk.
Mij irriteren is niet prima.quote:Het doet wat het moet doen, dus prima!
De scene is een hoop veranderd de afgelopen 5 jaar. Het is groter en breder geworden en daardoor ook niet altijd even hard meer. Met concepten als Loudness en Insomnia tegenover Euphoria bijvoorbeeld heb je wat mij betreft echter genoeg keuze om aan je trekken te komen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zany heeft al meerdere succesvolle anthems voor populaire feesten (zelfde doelgroep als Decibel dit jaar) gemaakt dus mijn verwachting was eigenlijk dat Zany nog wel een vet anthem kon maken.
Naar mijn mening sla je de plank daar mis, het heeft namelijk niks met hard of zacht te maken. Het decibel 2011 anthem valt ook niet in de categorie 'zacht'. Ik kan ook heel erg genieten van 'zachte' melodieuze platen van bijv. saifam/fusion etc. Het anthem valt in de categorie kut, vooral vanwege de zang van DV8 en de domme lyrics. De melodie/kick etc laat ik even buiten beschouwing, al zijn die ook niet je-van-het.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:09 schreef ElDani het volgende:
[..]
De scene is een hoop veranderd de afgelopen 5 jaar. Het is groter en breder geworden en daardoor ook niet altijd even hard meer.
De grote festivals (met in het bijzonder de mainstages) zijn dus alleen nog maar voor dagjesmensen en de 'liefhebbers' (ik hou niet zo van die benaming maar je snapt wat ik bedoel) moeten dus maar uitwijken naar de minder bekende feesten.quote:Met concepten als Loudness en Insomnia tegenover Euphoria bijvoorbeeld heb je wat mij betreft echter genoeg keuze om aan je trekken te komen.
Moeten ze maar vaker doen dan.quote:Bovendien is er bij het Defqon 2009 anthem meegeholpen door Jowan en Bas Oskam.
Ik heb nooit beweerd dat het hard en experimenteel moet zijn. Dat zijn de anthems in mijn vorige post ook niet.quote:Ik heb zelf niet de verwachting dat een Decibel anthem hard of experimenteel is. Dat is deze dus ook niet.
Het enige verschil wat ik hier nu kan bedenken tussen de grote en kleinere groep is hard en minder hard. Dan kan je dat in een anthem toch heel goed combineren? Vette melo, harde kick bijvoorbeeld. Of intro/outro "rauw" en break/climax "melodieus" (of andersom..).quote:Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef ElDani het volgende:
Bij feesten als Defqon en Decibel heb je nou eenmaal stages nodig waar je de grotere groep neer kan zetten en kleiner opgezette stages die wat meer specifieke dingen aan bod kunnen laten komen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef ElDani het volgende:
Maar goed, ik gok dat het gewoon een verschil van mening is.
Uiteraard, niks mis met meningsverschillen. Maar jij moet het toch ook wel met me eens zijn dat het erg jammer is dat de producer van ~3 moddervette anthems (de laatste van minder dan 2 jaar geleden, dus het is nu niet ineens een ander tijdperk ofzo) nu ineens met zoiets op de proppen komt? En ik neem aan dat jij het verschil in niveau ook wel kan horen...quote:Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef ElDani het volgende:
Maar goed, ik gok dat het gewoon een verschil van mening is.
Ik ben het ook met je eens dat het niet het briljantste anthem ooit is, dat heb je mij ook nergens horen zeggen. Het is echter ook niet het meest dramatische anthem aller tijden.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Uiteraard, niks mis met meningsverschillen. Maar jij moet het toch ook wel met me eens zijn dat het erg jammer is dat de producer van ~3 moddervette anthems (de laatste van minder dan 2 jaar geleden, dus het is nu niet ineens een ander tijdperk ofzo) nu ineens met zoiets op de proppen komt? En ik neem aan dat jij het verschil in niveau ook wel kan horen...
Dubstyle bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat de scene is veranderd betekent ook niet dat je nu ineens teksten van het niveau kleuterklas in je nummers moet verwerken, of er dubstep (kuthype) doorheen moet
[..]
Moeten ze maar vaker doen
Die toevallig? Die heb ik echt 3 of 4 keer gehoord @ Defqonquote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dubstyle bedoel je?nee maar alle gekheid, er werd op defqon door technoboy een hardstyle nummer gedraaid met echte (
) dubstep van skillrex erin, dat vind ik wel tof, voelde niet zo "opgeplakt" als die dubstyle shit
Zie het zo: de markt (hardstyle) veranderd en groeit steeds, voor mijn gevoel is de markt bijna verzadigd, en als dat punt bereikt is, worden de dj's "gedwongen" om een andere richting op te gaan. Is dat goed? Ja, vind ik wel
Ja, die onderste!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die toevallig? Die heb ik echt 3 of 4 keer gehoord @ Defqon
Edit:
Dat was deze dus (@14:09):
Vind ik die eerste beter, het origineel dus..quote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die toevallig? Die heb ik echt 3 of 4 keer gehoord @ Defqon
Edit:
Dat was deze dus (@14:09):
Ging lekker los jaquote:Op maandag 4 juli 2011 00:35 schreef T-Force het volgende:
Ik vind die Decibel Anthem eigenlijk wel lekkerFijn melodietje!
En nee, ik ben niet aan het trollen!
Op Last World trouwens wat fijne oude tracks gehoord zoals My style is dutch, Scary Track en Bombs AwayJosh & Wesz hadden echt een briljante set, evenals Anagenetic (die maar bewijst dat wijven wel kunnen draaien
) en AVIO. Wasted Penguinz was ook erg lekker! Lekker zomers en vrolijk.
Last World ging bij de Hardstyle 10x harder los dan op een gemiddeld Hardstyle-feest, dus dat was echt top! Het geluid was ZIEK hard en zuiver. Kortom, topfeest
Toch wel verdiend, ze draait goed (ondanks een hoge BPM)quote:Op maandag 4 juli 2011 00:35 schreef T-Force het volgende:
evenals Anagenetic (die maar bewijst dat wijven wel kunnen draaien)
lijkt me logisch; centraler in Nederland = meer animoquote:Na vier succesvolle Thrillogy edities in de Brabanthallen, gaat dit unieke drie solo evenement verhuizen naar de Jaarbeurs Utrecht. Met de verhuizing naar dit centraal in Nederland gelegen complex, meent b2s met Thrillogy een succesvolle volgende stap te kunnen maken. Het concept bouwt voort op de bekende formule met de vaste ingrediënten. 3 Deejays, 3 zalen, 3 belevingen.
De voorverkoop begint op zaterdag 6 augustus om 13.00 uur. Tickets kosten 50 euro (ex fee) en zijn te verkrijgen via http://tickets.b2s.nl
Buitenlandse bezoekers kunnen ook arrangementen boeken via de busorganisaties in hun land. Meer informatie hierover vind je onder FAQ op www.b2s.nl
En afhankelijk wel 3 dj's de aandacht krijgen....quote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef de_huig het volgende:
Thrillogy verhuist van de Brabanthallen naar de Jaarbeurs in Utrecht:
[..]
lijkt me logisch; centraler in Nederland = meer animo
Misschien ga ik dan wel een keer kijken, als de line-up wat wordt.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik had het nummer zelf niet, maar heb het even voor je uitgezocht. De bestaande MP3 die je waarschijnlijk hebt is niet helemaal goed, de ID3 tags zijn niet aanpasbaar, en bij mij speelt hij niet eens af in Windows Media Player.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heeft iemand een goede Rock Civilisation TBY rmx? Alle versies die ik kan vinden mist de ID3 tags en zijn ook niet aan te passen.
wat een karwei zeg om je hele collectie opnieuw te downloaden kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. Waarschijnlijk hopen ze dat het op deze manier wél uitverkocht raakt, maar ik vind het toch ontzettend jammer. Brabanthallen is hier bijna letterlijk om de hoek en ik heb het idee dat de Brabanthallen nu echt plaats gaat maken voor techno/house evenementen (In december TimeWarp, een nieuw evenement)quote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
oh ik dacht dat TimeWarp nieuw was. Had er in ieder geval nog nooit van gehoord. Enige feestjes die ik ken in de Brabanthallen zijn 3logy, Fabulous en Incredible (en afgelopen jaar ASOT500)quote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Time Warp is niet nieuw? Of bedoel je niet het technofeest? En zover is DB>UT toch ook weer niet
Dat idee heb ik inderdaad al vrij lang..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:02 schreef 16meter het volgende:
Waren er geen aanwijzingen dat Coone de hardstyle voor z'n rekening zou nemen?
stuk dichterbij vanuit het Oostenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien ga ik dan wel een keer kijken, als de line-up wat wordt.
Utrecht of Den bosch maakt vanuit hier niet zoveel uit eigenlijk maar vond de brabanthallen ook wel een leuke locatie. Jaarbeurs in Utrecht nog nooit met een feest geweest maar weinig kans dat daar met trillogy verandering in komt alsquote:Op maandag 4 juli 2011 14:55 schreef Sqoudson het volgende:
Overigens mis je nog 1 belangrijk feest in de Brabanthallen; Masters of Hardcore
Ik baal er wel een beetje van, Brabanthallen is 15minuten fietsen voor mij, en als het in de Jaarbeurs is, begin ik dan toch weer te twijfelen :x
Hij heeft een paar redelijke tot misschien wel leuke plaatjes maar echt ook veelteveel baggerquote:Op maandag 4 juli 2011 13:02 schreef 16meter het volgende:
Coone de hardstyle voor z'n rekening zou nemen?
* ReMcOrE moet nog beginnenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef NLS04 het volgende:
* NLS04 is bij podcast 4 van de top500 alweer![]()
Toen kwam er een hoop kwaliteit op TMF hoor! Maarja, toen was het ook nog Music Factory ipv breezer-channelquote:Op maandag 4 juli 2011 19:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Toen er nog wel soms, een klein beetje, kwaliteit op TMF kwam
Hearing the music is just like seeing the colors of trance and feeling the power of acidquote:Op maandag 4 juli 2011 19:57 schreef Krulliewullie het volgende:
Het is vast schandalig als je Kai Tracid niet echt kent?![]()
Gaat snel plaatjes binnenhalen
Ja die dan weer welquote:Op maandag 4 juli 2011 20:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hearing the music is just like seeing the colors of trance and feeling the power of acid
[ afbeelding ]
?
Last World was inderdaad fucking dik.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:35 schreef T-Force het volgende:
En nee, ik ben niet aan het trollen!
Op Last World trouwens wat fijne oude tracks gehoord zoals My style is dutch, Scary Track en Bombs AwayJosh & Wesz hadden echt een briljante set, evenals Anagenetic (die maar bewijst dat wijven wel kunnen draaien
) en AVIO. Wasted Penguinz was ook erg lekker! Lekker zomers en vrolijk.
Last World ging bij de Hardstyle 10x harder los dan op een gemiddeld Hardstyle-feest, dus dat was echt top! Het geluid was ZIEK hard en zuiver. Kortom, topfeest
Dibs on your couch!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef ElDani het volgende:
Thrillogy in de Jaarbeurs, Dat wordt kruipen naar mijn kamer!
Zit ook te luisteren! Drummer Beat, Powered Up Again.. Vet! Hopelijk blijft hij zo gaan!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Koepert het volgende:
http://radio.q-dance.nl/
A-lusion.... It's Classic time
Ik heb geen 7 bij 12 feestzaal ofzo. Mijn kamertje is niet heel groot (lees heel niet groot)quote:
Tof tot nu toe idd!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Koepert het volgende:
Veritas erachteraanBam! Hier ben ik dan weer blij om..
En jaahaaa die 500 was ook leuk.. toen was ik alleen dingen aan t doen dus niet in staat te reageren..
50/50. Vervoer is kut vanaf hier. Kan niet met een bus mee omdat ik 's morgens nog eerst moet werken. Bobben is ook geen optie omdat ik niet zonder bier kan op een feest. Laatste trein gaat ook al om half 12 vanaf Arnhem -> Deventer.quote:
Als je in die flats op de uithof zit, kan ik uit ervaring spreken dat een man of 15 wel moet lukkenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zit ook te luisteren! Drummer Beat, Powered Up Again.. Vet! Hopelijk blijft hij zo gaan!
Nu ook weer een 2008 A-Lusion, In Trouble
[..]
Ik heb geen 7 bij 12 feestzaal ofzo. Mijn kamertje is niet heel groot (lees heel niet groot)
Pffffquote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bobben is ook geen optie omdat ik niet zonder bier kan op een feest.
Doe net als mij terug van Turkije.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
50/50. Vervoer is kut vanaf hier. Kan niet met een bus mee omdat ik 's morgens nog eerst moet werken. Bobben is ook geen optie omdat ik niet zonder bier kan op een feest. Laatste trein gaat ook al om half 12 vanaf Arnhem -> Deventer.
Lastig lastig lastig
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef poiuytr het volgende:
omdat ik niet zonder bier kan op een feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |