ja das idd triest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef r8v2 het volgende:
En nog zo'n jeuk-gedeelte van een bruiloft. Zo ergens aan het einde na teveel alcohol het "kijk ons eens hakken want we waren in de negentiger jaren jong"-gedeelte.
bij mij zouden ze met abba aan moeten komen... en de cats en heinoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef r8v2 het volgende:
En nog zo'n jeuk-gedeelte van een bruiloft. Zo ergens aan het einde na teveel alcohol het "kijk ons eens hakken want we waren in de negentiger jaren jong"-gedeelte.
hoezo, deed jij daar toen op hakken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij mij zouden ze met abba aan moeten komen... en de cats en heino
toen was ik jongquote:
dus??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
toen was ik jong
in de 90s zat ik al in mijn twenties
ja dus nikx.quote:
er lopen wat tranen over mijn wangenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef r8v2 het volgende:
Ik zie overigens SQ niet zo snel hakken in d'r gordijn jurk, dan gaat ie doormidden.
strax komt ie downplayenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef -moppie- het volgende:
BB is gevlucht volgens mij, had even niet door wat hij zei denk ik....
pssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.............................quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef r8v2 het volgende:
Als FUFR nu gaat hakken vallen er weer een heleboel bomen om.
ik heb dat serieus niet eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zie jou er nu nog steeds voor aan dus in je twenties kon je ook heus wel hakken...
Had je die toen ook al?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb dat serieus niet eens geprobeerd.
zelfkennis!
ik ben saai. ik weet het.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Had je die toen ook al?
Saai...........
nee, alleen je omgeving heeft er last van!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben saai. ik weet het.
maar ik vind dat niet erg,
Care to explain? Of teveel drama?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben saai. ik weet het.
maar ik vind dat niet erg,
zelfkennis komt snel als je op je 15e zelfstandig bent.
nee hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, alleen je omgeving heeft er last van!
teveel tiepwerk vooralquote:
mieuw, mieuw mieuw.......quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:11 schreef FUFR het volgende:
ik heb geen last van waar mijn omgeving last van zou moeten hebben, dat is hun probleem, niet de mijne.
eigen kop eerst.
werk je op vrijdagmiddag niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef r8v2 het volgende:
Als het vrijdagmiddag is, waarom zit ik dan niet thuis?
Jawel. Maar het het heet niet voor niets VRIJdagmiddagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
werk je op vrijdagmiddag niet?
ik overigens ook niet, maar ik ben wel lijfelijk aanwezig...
Oh gaan we zo beginnen, doe mij dan iedere ZONdag zonquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Jawel. Maar het het heet niet voor niets VRIJdagmiddag.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
wrong you are..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh gaan we zo beginnen, doe mij dan iedere ZONdag zon
Ok, dan zou ik dus iedere vrijdag moeten neuken. Dat is ook niet het geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
[..]
wrong you are..
De naam vrijdag is afgeleid van Friia's dag, het Germaanse equivalent van de Latijnse benaming Dies Veneris, de dag van Venus, genoemd naar de gelijknamige planeet. Deze planeet ontleende zijn naam aan de gelijknamige godin Venus. De Germaanse godin Friia beschouwde men als dezelfde godin als Venus.
Vrijdag is de laatste dag voor het weekend in veel gebieden met een vijfdaagse werkweek.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik dus iedere vrijdag moeten neuken. Dat is ook niet het geval.
werkt je opblaaspop ook niet mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik dus iedere vrijdag moeten neuken. Dat is ook niet het geval.
je vertrekt naar OUD?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef FUFR het volgende:
zo, en nu ga ik naar een ander forum om wat te lullen.
Belachelijk, maar hij is net jarig geweest.. zal die toch wel een nieuw exemplaar hebben gekregen.....quote:
ik zie nu Bud Bundy voor mequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Hé niet zo zielig vinden. Ik word er ook niet depressief van.
.
nee, naar een forum waar mijn technische kennis omtrent apparatuur wordt gewaardeerdquote:
wat moet je met dat versleten ding?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, naar een forum waar mijn technische kennis omtrent apparatuur wordt gewaardeerd
Penispompen, elektrische tepelklemmen, katrollen, etcquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
wel een bepaald soort apparatuur dan
Nee hoor, heb meer te doen dan jullie entertainenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef -moppie- het volgende:
BB is gevlucht volgens mij, had even niet door wat hij zei denk ik....
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef bleiblei het volgende:
R8al! Ken je deze al van lego?
http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=57167
dans voor ons biatchquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, heb meer te doen dan jullie entertainen.
dees zijn heul niet voor mij maar ja.quote:
Da is nie voor hem. Is voor een dame die aan het werk isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan zou ie geen groene kleurstof nodig hebben.
Daar word je haai vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Da is nie voor hem. Is voor een dame die aan het werk is.
En wat is er mis met groene cake?
Zijn gullie van die snuivers jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Da is nie voor hem. Is voor een dame die aan het werk is.
En wat is er mis met groene cake?
daar heb ik de DV nog mee vol liggen..quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:44 schreef Inu het volgende:
Ja, ik werk echt niet goed op 4 uur slaapMaar goed dat we zijn gaan treinen ipv rijden vanochtend
Trouwen moet je precies zo doen als jij het wilt vind ik, dus als je geen stukjes wilt, dan geen stukjes, als je een metalband tijdens je diner wilt, lekker doen, en vooral alleen die mensen uitnodigen die je erbij wilt hebben en de rest zoekt het maar lekker uitAls wij ooit gaan trouwen wil ik sowieso alleen mensen die er de hele dag bij zijn, die ik erbij wil hebben en geen familieleden die ik 2x per jaar zie en uit moet nodigen omdat ze toevallig familie zijn...
DV?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar heb ik de DV nog mee vol liggen..
toch es iets aan doen
mops denkt tenminste in de context van het onderwerp en dan kom je easily op diepvriesquote:
laat je het wel betijds weten? dan regel ik vrijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:44 schreef Inu het volgende:
Ja, ik werk echt niet goed op 4 uur slaapMaar goed dat we zijn gaan treinen ipv rijden vanochtend
Trouwen moet je precies zo doen als jij het wilt vind ik, dus als je geen stukjes wilt, dan geen stukjes, als je een metalband tijdens je diner wilt, lekker doen, en vooral alleen die mensen uitnodigen die je erbij wilt hebben en de rest zoekt het maar lekker uitAls wij ooit gaan trouwen wil ik sowieso alleen mensen die er de hele dag bij zijn, die ik erbij wil hebben en geen familieleden die ik 2x per jaar zie en uit moet nodigen omdat ze toevallig familie zijn...
Ik hoef dat niet denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
laat je het wel betijds weten? dan regel ik vrij
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
omdat je dan toch alweer bent ontslagen? Of...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens echt heel veel zin an mijn nieuwe baan!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat jullie geen van allen op een uitnodiging hoeven te rekenen
ja super, genneper parken in de zomerquote:
Ja, maar je zuipt je kado er ook weer uitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook niet voor het feestje? I bring gifts and I looooove weddings!
[..]
ja super, genneper parken in de zomer
toch niet omdat J. nog steeds niet met de aanwezigheid van BB om kan gaan hoop ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar je zuipt je kado er ook weer uit
Maar we gaan helemaal niet trouwen, dus dit is nog helemaal niet van toepassingen elke huwelijksceremonie is gewoon openbaar, dus je kunt altijd binnen komen, ook al ben je niet uitgenodigd
![]()
We gaan helemaal niet trouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch niet omdat J. nog steeds niet met de aanwezigheid van BB om kan gaan hoop ik.
ik bedoel, hij is al ruim 5 jaar bij mij en zoveel spannends hebben jullie nou ook weer niet gedaan destijds
Ik bedoelde in de nadere toekomstquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
nee hoor. Je vriend is een ggggrrrristen en je gaat nooit trouwen
Niets.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:01 schreef Dale. het volgende:
Ok 1 constitutie borrel achter de rug, wat is er te doen vanaaf?!?
gewoon de kroeg in hoppen, je merkt het snel genoegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:01 schreef Dale. het volgende:
Ok 1 constitutie borrel achter de rug, wat is er te doen vanaaf?!?
Helaas wou niemand meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon de kroeg in hoppen, je merkt het snel genoeg
juup is geen referentie
Net of er mensen zijn die met hem om willen gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof ded kroegen niet tot 4 uur open zijn
takes one to know onequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Net of er mensen zijn die met hem om willen gaan
Liever een hand vol goede vrienden dan 200 hyves/facebook vrienden die je nooit zietquote:
quote:
honesty i likequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar je zuipt je kado er ook weer uit
Maar we gaan helemaal niet trouwen, dus dit is nog helemaal niet van toepassingen elke huwelijksceremonie is gewoon openbaar, dus je kunt altijd binnen komen, ook al ben je niet uitgenodigd
![]()
Het was een grapje, niet honestyquote:
dus we mogen wel komenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Inu het volgende:
[.
Het was een grapje, niet honesty
Ik heb wel eens gehoord van iemand die winst heeft gemaakt door zn bruiloft
Zoals gezegd, huwelijksceremonies zijn openbaarquote:
ja dat scheelt, maar je verstaat er niemand en niet alles wat ze hebben is FUFR-acceptablequote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:53 schreef Inu het volgende:
Ik moet echt vaker naar de Aldi, twee volle boodschappentassen voor 31 euro!
heb jij ook wel es geen kater?quote:
Ja, vooral basisdingen zijn gewoon goed. Voor lekkere tapenade oid moet je daar iig niet zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat scheelt, maar je verstaat er niemand en niet alles wat ze hebben is FUFR-acceptable
duits spul is over het algemeen wel van goede kwaliteit
gelul, c1000 is best ok en heeft de beste rucola van ALLEMAAL..quote:
ik koop mijn water liever losquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, vind het vlees best prima eigenlijk...
c1000 is niks mis meequote:
check je kluisquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:55 schreef FUFR het volgende:
ongelooflijk...
al vanaf 11 uur hier 2 helmonders over de vloer en ik heb nog steeds mijn portemonnee..
NP, zelfs mijn laptops zijn er nogquote:
nou.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
laat ik het anders zeggen. Ik vind c1000 een kutwinkel
dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
laat ik het anders zeggen. Ik vind c1000 een kutwinkel
en de frikandellenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:07 schreef FUFR het volgende:
ze is er waarschijnlijk 1x geweest en toen was het bier net op.
Niet in Mierlo Hout waar ik komquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
de c1000's die ik ken zijn allemaal rommelig en vol kampers en turken en bijstandsmoeders
elitair doen over shoppenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik winkel graag in een nette winkel waar kinderen gewoon hun muil houden en de ouders niet overal in knijpen ja
en tineke schouten
wel de straat uitgekomen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:14 schreef ArTiC het volgende:
pfff energie op...
mezelf zo leeg gefietst vandaag dat het voelt of ik de hele Tour de France op 1 dag gereden heb
ik sta achter FUFR, past makkelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
och erme, ik vind een keer iets kut wat fufr geweldig vindt hoorjankie!
quote:
maar net...zo'n 35 km eruit en weer terugquote:
nu moet je je wel zorgen maken om je portemonneequote:
altijd prettig zo'n grote kofferbakquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maar net...zo'n 35 km eruit en weer terug
quote:
ja, mijn zadel staat goed afgesteldquote:
DE MIJNE OOK, VOEL BIJNA NIETS MEERquote:
Ik neem mijn oude SE K750 mee als ik ga fietsen, die is kleiner en minder breekbaar, geen GPS dusquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:19 schreef FUFR het volgende:
dalijk effe kijken op dat fiets prg.
of artic het niet alleen gedroomd heeft.
nu stuurt ze bierbier...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:23 schreef ArTiC het volgende:
Horecabiertje duurder dan supermarktpilsje
Het bier is in de aanbieding bij de C1000 SQ
troequote:
1tjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef ArTiC het volgende:
ik ben tegenwoordig na 4 biertjes al aangeschoten
niemand die dit zal gelovenquote:
quote:
wodkaatje jus dan?quote:
quote:
Mijn broer en vriendin hebben het na 30 km opgegeven. Het leek ze wel gezellig en het moest ook zonder training kunnen zei iedereenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:34 schreef r8v2 het volgende:
Gisteren kennissen geholpen bij op- en afbouw van lichtinstallatie in Someren. Tijdens de Kennedymars dus. Wat een feest.
Ik heb de 25 meter bier zuipen uitgeprobeerd en die ging primaquote:Op zondag 3 juli 2011 14:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn broer en vriendin hebben het na 30 km opgegeven. Het leek ze wel gezellig en het moest ook zonder training kunnen zei iedereenJa, als je 3x per week sport zal het vast zonder training kunnen
ben jij op zoek naar een leuke vingeraar ?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:18 schreef r8v2 het volgende:
Fijn, je username + emailadres teruglezen in een textfile die een clubje hackers op de kop hebben weten te tikken.
Dat zegt dat er in het begin dus alleen mensen van Harvard op zaten. En TU Twente types zijn nu niet echt mijn ideaal, sorry.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:32 schreef bleiblei het volgende:
Facebook is gemaakt door een harvard nerd. Dat zegt toch geen reet? En wat ik al postte. Je bent zelf een nerd dus kijk niet zo neer op je fellowdudes.
Ja, erg nuttig, vooral ook voor de bezoekersquote:Op maandag 4 juli 2011 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat zegt dat er in het begin dus alleen mensen van Harvard op zaten. En TU Twente types zijn nu niet echt mijn ideaal, sorry.
Maar dan nog was ik toen ook al bezet en deed ik het alleen om die mensen te helpen. Je kon ook gewoon aangeven dat je al bezet was, dus was wel handig
Toddenbad?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:40 schreef FUFR het volgende:
welja, ik moet vanavond mee het zwembad in bij het aquagymmen van Samantha.
heeft mama geregeld. lief he?
Je moet meedoen of je moet kijken?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:40 schreef FUFR het volgende:
welja, ik moet vanavond mee het zwembad in bij het aquagymmen van Samantha.
heeft mama geregeld. lief he?
Nee, voornamelijk voor de makersquote:Op maandag 4 juli 2011 09:46 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, erg nuttig, vooral ook voor de bezoekers.
jahquote:
mee doen!quote:Op maandag 4 juli 2011 09:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet meedoen of je moet kijken?
Nogal een verschilletje
Wat is de bedoeling van een datingsite? In ieder geval niet opvulling of laten zien dat ie gebruikt wordt...quote:Op maandag 4 juli 2011 09:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sjonge jong, opvulling van de toen nieuwe site.
laten zien dat het gebruikt wordt etc.....
quote:
Net of die makers het interesseert hoeveel mensen gelukkig getrouwd zijn nav hun sitequote:Op maandag 4 juli 2011 09:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sjonge jong, opvulling van de toen nieuwe site.
laten zien dat het gebruikt wordt etc.....
wat is de bedoeling van de makers... de site opvullen en zorgen dat er zoveel mogelijk zielige mensen die de deur niet uitkomen en via internet aan de man/vrouw moeten komen zich ook gaan aanbieden.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van een datingsite? In ieder geval niet opvulling of laten zien dat ie gebruikt wordt...
je moet je binnen verstoppen op burka-dag, kun je lachen!quote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Daar ga ik deze week ook maar weer eens heen. Wordt wel weer eens tijd voor wat beweging.
Ik was in Dordrecht toevallig bij zo'n vrouwen-avond, bleek er in het badje ernaast zwemles te zijn, dus voldoende papa's meequote:Op maandag 4 juli 2011 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet je binnen verstoppen op burka-dag, kun je lachen!
Dat wil ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet je binnen verstoppen op burka-dag, kun je lachen!
maak dan ook een paar pics wil je...quote:Op maandag 4 juli 2011 10:03 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet.
Ik ga denk eens vanavond kijken hoe jij je voor schut zet.
moppie, als je graag foto's van me hebt in uitdagende poses mag je er gewoon om vragen hoorquote:
Misschien wil moppie wel foto's van uitdagende poses in je MM-pakquote:Op maandag 4 juli 2011 10:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
moppie, als je graag foto's van me hebt in uitdagende poses mag je er gewoon om vragen hoor
zoveel opwinderigheid, dat kan ze heul niet aan!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Misschien wil moppie wel foto's van uitdagende poses in je MM-pak.
Dat geloof ik meteenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
zoveel opwinderigheid, dat kan ze heul niet aan!
Leuk tochquote:Op maandag 4 juli 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
drukke week.veel tiepwerk
vrijdag alles klaar maken voor vrijgezellenfeest maatje, verlichting en geluid installen.
zaterdag vrijgezellenfeest + draaien..zal een zatte bedoening worden ben ik bang..
zondag kind weer oppikken en dan begint de verkansie en moet ik 3-4 dagen per week naar de camping.
Laten we het daar op houden.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
zoveel opwinderigheid, dat kan ze heul niet aan!
ja joy..quote:
why not? zijn allemaal leuke dingen behalve die camping dan maar ja, je hebt er zelf voor gekozen cq je laten omlullen.quote:
ja ik ben er gewoon ingetrapt..quote:Op maandag 4 juli 2011 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
why not? zijn allemaal leuke dingen behalve die camping dan maar ja, je hebt er zelf voor gekozen cq je laten omlullen.
Als het lekker weer is en de kinderen zijn niet te rumoerig wel denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ik ben er gewoon ingetrapt..
Maar voor het nagaren zondag is de camping wel ok, denk ik.
ik heb me voorgenomen niet teveel te drinken. is gelukkig vlakbij huis dus taxi doet geen zeer.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als het lekker weer is en de kinderen zijn niet te rumoerig wel denk ik.
duh, ik had het over de zondag nagaren op de campingquote:Op maandag 4 juli 2011 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb me voorgenomen niet teveel te drinken. is gelukkig vlakbij huis dus taxi doet geen zeer.
sjongejonge, ik had het er over dat het nagaren wellicht mee zal vallen omdat ik niet teveel wil drinken. snap dat danquote:Op maandag 4 juli 2011 11:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
duh, ik had het over de zondag nagaren op de camping
wat heeft die taxi er dan weer mee te maken duh,..,.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
sjongejonge, ik had het er over dat het nagaren wellicht mee zal vallen omdat ik niet teveel wil drinken. snap dat dan
skatje, ik zal smorgens of snachts, denk het eerste, toch ook ff naar huis moeten?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat heeft die taxi er dan weer mee te maken duh,..,.
Hoelaat is dat?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
skatje, ik zal smorgens of snachts, denk het eerste, toch ook ff naar huis moeten?
ik woon niet in de achtse barrier..
witnie, zal ergens tussen 3-6 smorgens zijn voor ik klaar benquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef -moppie- het volgende:
let op: op zondag nagaren op de camping is denk jij wel fijn.
zeg ik.. als het mooi weer is en de kinderen hun mond niet open doen, dan wel.
sjongejonge
Dat is idd net een kuttijdstipquote:Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
witnie, zal ergens tussen 3-6 smorgens zijn voor ik klaar ben
ja man, dan ben ik op mn bestquote:
afgesproken!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:56 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Anders kon ie het geld van de taxi aan mij geven en kwam ik hem wel halen.
zit je in geldnood?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:56 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Anders kon ie het geld van de taxi aan mij geven en kwam ik hem wel halen.
Herintreuder?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:10 schreef Inu het volgende:
Ik krijg hulp bij een mini-projectje, maar die hulp moet ik dan ook een beetje 'leiding' geven, komt er waarschijnlijk iemand die 16 jaar ouder is dan iken ze is heel gemotiveerd, terwijl het om saai controlewerk gaat
je kunt kiezen:quote:
je wilt graag door hem begereden worden?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kunt kiezen:
of je stuurt het per pm
of ik doe gewoon een inbraakmelding en dan ben je ook wakker
wehehehequote:
ach ik gun het hem meer dan een taxibedrijf.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je wilt graag door hem begereden worden?
Ik heb de jouwe nooit opgeslagen volgens mijquote:Op maandag 4 juli 2011 13:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
wehehehe
stuur maar, je hebt de mijne nog?
hmpf.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe nooit opgeslagen volgens mij
Jupquote:
Ja, en? Mijn telefoon ligt 's nachts niet bij me in de buurt, dus bel maar zovaak je nodig vindtquote:
Ja en dan? Moet ik gesprekken gaan houden met het bureau/tafel waar die op ligt?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup
[..]
Ja, en? Mijn telefoon ligt 's nachts niet bij me in de buurt, dus bel maar zovaak je nodig vindt
met je zatte bakkesquote:Op maandag 4 juli 2011 13:40 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja en dan? Moet ik gesprekken gaan houden met het bureau/tafel waar die op ligt?.
waarom?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:41 schreef FUFR het volgende:
ik heb m altijd binnen een meter liggen, onder de douche, in bed, waar ik ook ben.
Misbruik wordt echter afgestraft met een sms bom zoals sommige vrienden al weten..
omdat je snachts niet alleen mij wakker maakt.quote:
Ik bedoel; waarom heb je dat ding in godsnaam altijd binnen 1 meter van je liggen?!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
omdat je snachts niet alleen mij wakker maakt.
tja, eh...quote:Op maandag 4 juli 2011 13:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik bedoel; waarom heb je dat ding in godsnaam altijd binnen 1 meter van je liggen?!
whehe, ik zou niet weten wanneer je hebt gebeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:56 schreef FUFR het volgende:
nee, over het algemeen nemen jullie niet eens op Moppie..
(ben weer de reageerbuttons kwijt...)
kijk, daar heb je het alquote:Op maandag 4 juli 2011 13:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehe, ik zou niet weten wanneer je hebt gebeld.
oh ,maar ik neem gewoon niet op als het niet uitkomt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:56 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben niet altijd bereikbaar en ik wil niet altijd bereikbaar zijn.....
maar waarom moet het ding dan in je buurt liggen?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ,maar ik neem gewoon niet op als het niet uitkomt.
Voor het geval ie wel op wil nemenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar waarom moet het ding dan in je buurt liggen?
Ik weet bijna zeker dat hij 's nachts als hij slaapt dat niet wil en als hij onder de douche staat lijkt het me ook geen strak plan......quote:
like duh, voor al die keren dat ik wel opneem!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar waarom moet het ding dan in je buurt liggen?
douche: ik neem bijna altijd opquote:Op maandag 4 juli 2011 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat hij 's nachts als hij slaapt dat niet wil en als hij onder de douche staat lijkt het me ook geen strak plan......
ja dat blonde haal je er toch uit he..quote:
goed plan.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je mag me wel bellen hoor, wij komen wel bbq-en ofzo...
waterdichte telefoon?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
douche: ik neem bijna altijd op
bed: ik neem automatisch op, slaap binnen 15 seconden na beeindigen gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |