ja das idd triest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef r8v2 het volgende:
En nog zo'n jeuk-gedeelte van een bruiloft. Zo ergens aan het einde na teveel alcohol het "kijk ons eens hakken want we waren in de negentiger jaren jong"-gedeelte.
bij mij zouden ze met abba aan moeten komen... en de cats en heinoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef r8v2 het volgende:
En nog zo'n jeuk-gedeelte van een bruiloft. Zo ergens aan het einde na teveel alcohol het "kijk ons eens hakken want we waren in de negentiger jaren jong"-gedeelte.
hoezo, deed jij daar toen op hakken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij mij zouden ze met abba aan moeten komen... en de cats en heino
toen was ik jongquote:
dus??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
toen was ik jong
in de 90s zat ik al in mijn twenties
ja dus nikx.quote:
er lopen wat tranen over mijn wangenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef r8v2 het volgende:
Ik zie overigens SQ niet zo snel hakken in d'r gordijn jurk, dan gaat ie doormidden.
strax komt ie downplayenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef -moppie- het volgende:
BB is gevlucht volgens mij, had even niet door wat hij zei denk ik....
pssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.............................quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef r8v2 het volgende:
Als FUFR nu gaat hakken vallen er weer een heleboel bomen om.
ik heb dat serieus niet eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zie jou er nu nog steeds voor aan dus in je twenties kon je ook heus wel hakken...
Had je die toen ook al?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb dat serieus niet eens geprobeerd.
zelfkennis!
ik ben saai. ik weet het.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Had je die toen ook al?
Saai...........
nee, alleen je omgeving heeft er last van!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben saai. ik weet het.
maar ik vind dat niet erg,
Care to explain? Of teveel drama?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben saai. ik weet het.
maar ik vind dat niet erg,
zelfkennis komt snel als je op je 15e zelfstandig bent.
nee hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, alleen je omgeving heeft er last van!
teveel tiepwerk vooralquote:
mieuw, mieuw mieuw.......quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:11 schreef FUFR het volgende:
ik heb geen last van waar mijn omgeving last van zou moeten hebben, dat is hun probleem, niet de mijne.
eigen kop eerst.
werk je op vrijdagmiddag niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef r8v2 het volgende:
Als het vrijdagmiddag is, waarom zit ik dan niet thuis?
Jawel. Maar het het heet niet voor niets VRIJdagmiddagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
werk je op vrijdagmiddag niet?
ik overigens ook niet, maar ik ben wel lijfelijk aanwezig...
Oh gaan we zo beginnen, doe mij dan iedere ZONdag zonquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Jawel. Maar het het heet niet voor niets VRIJdagmiddag.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
wrong you are..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh gaan we zo beginnen, doe mij dan iedere ZONdag zon
Ok, dan zou ik dus iedere vrijdag moeten neuken. Dat is ook niet het geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
[..]
wrong you are..
De naam vrijdag is afgeleid van Friia's dag, het Germaanse equivalent van de Latijnse benaming Dies Veneris, de dag van Venus, genoemd naar de gelijknamige planeet. Deze planeet ontleende zijn naam aan de gelijknamige godin Venus. De Germaanse godin Friia beschouwde men als dezelfde godin als Venus.
Vrijdag is de laatste dag voor het weekend in veel gebieden met een vijfdaagse werkweek.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik dus iedere vrijdag moeten neuken. Dat is ook niet het geval.
werkt je opblaaspop ook niet mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik dus iedere vrijdag moeten neuken. Dat is ook niet het geval.
je vertrekt naar OUD?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef FUFR het volgende:
zo, en nu ga ik naar een ander forum om wat te lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |