abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:24:10 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99115544
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:33 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol! Maar goed, nu gaan ze gebruikt worden toch? ;)
Nee ik heb een dikke caravan gehuurd. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:06:16 #77
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_99117155
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee ik heb een dikke caravan gehuurd. :@
_O- Zoiets moet je ook eerst met z'n tweeen gaan proberen idd. ;)
be nice or go away
pi_99118672
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee ik heb een dikke caravan gehuurd. :@
Blijft je vloer thuis tenminste heel. ;)
Is dat zo?
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:11:42 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99119531
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:06 schreef kahaarin het volgende:

[..]

_O- Zoiets moet je ook eerst met z'n tweeen gaan proberen idd. ;)
Been there, done that, still married!

* Miracle *
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:53:55 #80
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_99125698
Door vriendin gewezen op topic, supertof!

Alleen dat geneus over lurkers... Christ, views en reacties op babes en hunks is ook scheef, maar maakt dat uit? Beter lurken dan van die "meldt" reacties.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_99126286
Meldt.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:14:07 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99126786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Door vriendin gewezen op topic, supertof!

Alleen dat geneus over lurkers... Christ, views en reacties op babes en hunks is ook scheef, maar maakt dat uit? Beter lurken dan van die "meldt" reacties.
Lurken is absoluut toegestaan hier. Ik vind het geen probleem. Niemand volgens mij, trouwens. Laten we erover ophouden, want Anne bedoelde het helemaal niet verwijtend naar de lurkers toe, maar gewoon zo van 'Er volgen veel meer mensen dan je denkt dit topic.'

En dan ben ik straks een besje van 83 en wil ik in een bui van dementie nog eens teruglezen hoe het vroeger was, met de Franse draken, en dan moet ik eerst door een hele discussie over lurkers. Zul je zien dat ik net mijn laatste adem uitblaas voordat ik aan de komst van de dames toe ben. :'(
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99126876
Ik heb zelfs de vorige delen gelurkt zonder mijzelf te melden B-).
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:17:59 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99127013
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef Anne het volgende:
Ik heb zelfs de vorige delen gelurkt zonder mijzelf te melden B-).
Oké, that does it. Voor straf kom je een dag oppassen dame! :(
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:52:50 #85
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_99132522
Opruimactie dan maar? Morgen een de oude delen doorlezen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:09:32 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99133746
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:20 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

O-)
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:04 schreef Ssserpente het volgende:
Meldt.
Ja nu weten we het wel. :( Sssperpente is erbij hoor mensen!!

:P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99140880
Ja, ik dacht ik zeg het maar even. Twee keer. :+

Serieus: ik vind het zo gaaf wat jullie doen! Alleen al hoe jullie je in weten te leven in die kinderen. Ik vrees dat ik dat nooit zou kunnen met vreemde kinderen. Superleuk om het een beetje mee te mogen beleven. O+
pi_99140965
Heel veel plezier met je draken ! Ben benieuwd of ze erg veranderd zijn tov vorige jaar !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:41:37 #89
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_99150561
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Been there, done that, still married!

* Miracle *
Oh klopt! Je had lekkage! (Vanwege de nieuwigheid toch? :D ) Het komt weer terug in mijn herinnering idd. :)
be nice or go away
pi_99189900
Dude, vandaag over een week zijn de dames alweer bij jullie, toch? Dit weekend zeker de prinsessenkamer verder aankleden? Is het spannend voor jullie of is het veel rustiger dan vorig jaar? Of ergens daar tussenin natuurlijk. :)
Is dat zo?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:46:53 #91
330855 ejiraM
for the greater good
pi_99190225
Ooit, als ik groot ben, geld verdien en niet meer op 12m2 woon lijkt dit me ook een tof idee! Echt onwijs respect voor jullie dat jullie het doen, en dat het allemaal ook zo goed lukt en gemakkelijk gaat! :)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:55:39 #92
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99190588
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Oh klopt! Je had lekkage! (Vanwege de nieuwigheid toch? :D ) Het komt weer terug in mijn herinnering idd. :)
Alles had lekkage, tot aan de hemel aan toe. :'(
Traumatisch. Werkelijk. What was I thinking.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:37 schreef Smallish het volgende:
Dude, vandaag over een week zijn de dames alweer bij jullie, toch? Dit weekend zeker de prinsessenkamer verder aankleden? Is het spannend voor jullie of is het veel rustiger dan vorig jaar? Of ergens daar tussenin natuurlijk. :)
Ze komen volgende week zaterdagavond. Rond een uur of 19/20 komen ze met vermoeide smoeltjes uit de bus druipen.
Ik ga dit weekend inderdaad wat boekjes neertzetten op de kamer en een kast leegruimen voor hun kleding en voor het speelgoed dat ik heb. De welkoms-rugzakjes staan al klaar.

Het is veel rustiger dan vorig jaar! We weten nu wat en (deels) wie er komen gaat. Het meisje dat er vorig jaar al was, voelt gewoon als heel vertrouwd en familie. Komt ook omdat we heel regelmatig belden en mailden met elkaar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef ejiraM het volgende:
Ooit, als ik groot ben, geld verdien en niet meer op 12m2 woon lijkt dit me ook een tof idee! Echt onwijs respect voor jullie dat jullie het doen, en dat het allemaal ook zo goed lukt en gemakkelijk gaat! :)
Nou, gemakkelijk gaat... ik was echt half dood vorig jaar, toen ze vertrokken waren. Volgens mij kon ik twee dagen lang geen pap meer zeggen en heb ik mezelf echt weer moeten terugvinden. Ik was gewoonweg mijn persoonlijkheid een beetje kwijt. Alsof ik alleen maar een 'geef'- machine was geweest. Dat zijn wij helemaal niet gewend. We zijn bewust maar met z'n tweeën omdat we zelf nogal veel aandacht nodig hebben van onszelf. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:19:49 #93
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_99191613
Heb je inmiddels al contact met de nieuwe dame gehad? Via mail, post of telefoon? Of heb ik daar zo hard overheen gelezen omdat ik 5 topics in 1 dag heb uitgelezen ;)

Ik krijg van dit soort dingen ook altijd de kriebels: woow dat wil ik ook! Ik heb wel een klein beeld van wat me dan te wachten staat. Ik ben leiding bij scouting dus als we op kamp gaan is het ook druk. En dan ben ik na 4 dagen al helemaal gesloopt ;) Komt vaak ook doordat ik dan opeens veel meer in de buitenlucht vertoef en veel fysieker bezig ben. Plus het zijn er dan een stuk of 15 en die willen allemaal AANDACHT!
Maar 3 weken is ook best wel lang.. Mijn vriend kan zijn vakantie over het algemeen niet flexibel inplannen en ik denk ook niet dat hij het ziet zitten om van de 4 weken die hij heeft er 3 te besteden aan kinderen hier over de vloer. Misschien zijn we daar ook wel wat te jong voor (23)

Maar door dit soort dingen denk ik dan wel aan pleegkinderen. Dat is al helemaal voor later maar dat lijkt me ook een heel belangrijk iets. En volgens mij kan je daar ook weleens gewoon een weekend ouder zijn of gewoon een dagje een kind er af toe mee op uit nemen e.d. dat is misschien nog interessanter voor nu..

Nouja keep up the good work, je zorgt er wel een beetje voor dat ik niet door mijn boeken heen kom met die mooie verhalen van je!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:26:19 #94
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99191898
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Heb je inmiddels al contact met de nieuwe dame gehad? Via mail, post of telefoon? Of heb ik daar zo hard overheen gelezen omdat ik 5 topics in 1 dag heb uitgelezen ;)

Ik krijg van dit soort dingen ook altijd de kriebels: woow dat wil ik ook! Ik heb wel een klein beeld van wat me dan te wachten staat. Ik ben leiding bij scouting dus als we op kamp gaan is het ook druk. En dan ben ik na 4 dagen al helemaal gesloopt ;) Komt vaak ook doordat ik dan opeens veel meer in de buitenlucht vertoef en veel fysieker bezig ben. Plus het zijn er dan een stuk of 15 en die willen allemaal AANDACHT!
Maar 3 weken is ook best wel lang.. Mijn vriend kan zijn vakantie over het algemeen niet flexibel inplannen en ik denk ook niet dat hij het ziet zitten om van de 4 weken die hij heeft er 3 te besteden aan kinderen hier over de vloer. Misschien zijn we daar ook wel wat te jong voor (23)

Maar door dit soort dingen denk ik dan wel aan pleegkinderen. Dat is al helemaal voor later maar dat lijkt me ook een heel belangrijk iets. En volgens mij kan je daar ook weleens gewoon een weekend ouder zijn of gewoon een dagje een kind er af toe mee op uit nemen e.d. dat is misschien nog interessanter voor nu..

Nouja keep up the good work, je zorgt er wel een beetje voor dat ik niet door mijn boeken heen kom met die mooie verhalen van je!
Mijn man neemt ook geen drie weken vrij hoor. En ik doe het louter omdat ik in het onderwijs zit. No way dat ik er ooit mijn gewone vakantiedagen voor zou opofferen. :@

Pleegzorg kan inderdaad ook in weekendopvang of soms een dagje, dus als je dat interessant vindt, kun je het zeker overwegen. :Y Overigens is Europa Kinderhulp bezig om ook tweeweekse vakanties te regelen, omdat de meeste mensen drie weken te lang vinden om speciaal vrij voor te nemen. Hopelijk trekt het dan toch weer wat nieuwe jonge gastouders aan.

En nee, niets vernomen van het nieuwe meisje. Dat zou leuk meegenomen zijn, maar het is niet anders. Er gaan in dat gezin twee meisjes naar Nederland volgende week, dus het zal wellicht een drukte van belang zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:55:14 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99192974
Zojuist gehoord dat de twee dames al contact hebben gehad en dat ze hebben afgesproken om samen te reizen in de bus. Ze stappen op hetzelfde punt in, toevallig.

Voor het nieuwe meisje wel zo fijn denk ik. Kent ze de Branie al een beetje voor ze onze hele nieuwe wereld instapt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:04:32 #96
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_99193304
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mijn man neemt ook geen drie weken vrij hoor. En ik doe het louter omdat ik in het onderwijs zit. No way dat ik er ooit mijn gewone vakantiedagen voor zou opofferen. :@

Pleegzorg kan inderdaad ook in weekendopvang of soms een dagje, dus als je dat interessant vindt, kun je het zeker overwegen. :Y Overigens is Europa Kinderhulp bezig om ook tweeweekse vakanties te regelen, omdat de meeste mensen drie weken te lang vinden om speciaal vrij voor te nemen. Hopelijk trekt het dan toch weer wat nieuwe jonge gastouders aan.

En nee, niets vernomen van het nieuwe meisje. Dat zou leuk meegenomen zijn, maar het is niet anders. Er gaan in dat gezin twee meisjes naar Nederland volgende week, dus het zal wellicht een drukte van belang zijn.
Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat die vakanties vaak wel midden in mijn vriend zijn vakantie vallen ;) nouja niet allemaal natuurlijk maar diegene die heel vroeg vallen zijn voor mij dan weer onmogelijk omdat ik nog studeer ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:09:54 #97
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_99193467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Zojuist gehoord dat de twee dames al contact hebben gehad en dat ze hebben afgesproken om samen te reizen in de bus. Ze stappen op hetzelfde punt in, toevallig.

Voor het nieuwe meisje wel zo fijn denk ik. Kent ze de Branie al een beetje voor ze onze hele nieuwe wereld instapt.
Dat is fijn! Dan heb je niet dat ze bij jou thuis aan elkaar moeten wennen en kan branie het andere meisje alvast wat vertellen over jullie, eens zien of ze beweert dat ze bij jullie altijd popcorn op brood mag. :P ;)
be nice or go away
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:20:42 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99193763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:04 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat die vakanties vaak wel midden in mijn vriend zijn vakantie vallen ;) nouja niet allemaal natuurlijk maar diegene die heel vroeg vallen zijn voor mij dan weer onmogelijk omdat ik nog studeer ;)
Aha! :Y

@ AnneX: Grooote envelop. O+ Aan de meiden. O+ Boel armbandjes! :o Geweldig. Dank! :*

quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat is fijn! Dan heb je niet dat ze bij jou thuis aan elkaar moeten wennen en kan branie het andere meisje alvast wat vertellen over jullie, eens zien of ze beweert dat ze bij jullie altijd popcorn op brood mag. :P ;)
Ja, die twee hebben hun pact al gesmeed natuurlijk, tijdens die reis. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:55:33 #99
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_99197483
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Duderinnetje het volgende:


Ja, die twee hebben hun pact al gesmeed natuurlijk, tijdens die reis. :D
Lol, double trouble? ;) :P
be nice or go away
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:12:51 #100
207727 Smallish
Kleintje!
pi_99198260
quote:
nou, gemakkelijk gaat... ik was echt half dood vorig jaar, toen ze vertrokken waren. Volgens mij kon ik twee dagen lang geen pap meer zeggen en heb ik mezelf echt weer moeten terugvinden. Ik was gewoonweg mijn persoonlijkheid een beetje kwijt. Alsof ik alleen maar een 'geef'- machine was geweest. Dat zijn wij helemaal niet gewend. We zijn bewust maar met z'n tweeën omdat we zelf nogal veel aandacht nodig hebben van onszelf.
Dat, ja. :Y Daarom doe er volgens mij heel slim aan om ze af en toe ' uit te besteden' in de tijd dat ze hier zijn. Dan raak je jezelf inderdaad niet doorlopend kwijt. Kan je ze 's-avonds weer met open armen ontvangen en aan de borst drukken! *;
Is dat zo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')