Ik zal kijken of ze die daar verkopen. En anders kijk ik voor je a.s dinsdag op de juttersmarkt. Vuurtoren heb je al?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Koop je een onderzeeduikbootkoelkastmagneet voor me Qut?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:21 schreef Greys het volgende:
Het woord onderzeeër heeft voor altijd en altijd een andere lading
Mjah mjah. Zo om 13 uur weer naar de DA voor controle.quote:
Baloe heeft gisteren niet gegeten en dinsdag ook niet. Kan heel goed door de warmte komenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah mjah. Zo om 13 uur weer naar de DA voor controle.
Ik heb het idee dat die bulten wel erg hard groeien![]()
En van de week at ze even twee dagen slecht en da's niet des Binks, maar dat was misschien de warmte gewoon. Verder gaat ze aardig, ze is nog blij en huppelig en ligt (vind ik) minder vaak verstopt onder de kattenkrabpaal. Alleen bij de wiebelmomenten valt ze soms op haar kont.
Testquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Greys het volgende:
Ik moet elke keer F5en voordat ik mijn eigen geplaatste post zie
Jullie ook?
Toch wel huistelefoon? Ik dacht dat je blij was dat je geen huistelefoon had?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
Jongens, wij krijgen 9 juli huisfoon en digitale tvpoeh he?
Ik ook! Ook voordat ik andere posts zie overigensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Greys het volgende:
Ik moet elke keer F5en voordat ik mijn eigen geplaatste post zie
Jullie ook?
Ja, ben en was ik ook. Maar ik schijt er de tering van dat ik ziggo niet kan bellen en andere 0900 nrs als er geen alternatief voor is te vinden. Kost 5 euro p/m extra... heb je sneller internet, digitale tv en huisfoon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toch wel huistelefoon? Ik dacht dat je blij was dat je geen huistelefoon had?
Vuurtoren heb ik ja, maar niet van Den Helderquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ze die daar verkopen. En anders kijk ik voor je a.s dinsdag op de juttersmarkt. Vuurtoren heb je al?
Ik ga kijken wat ik kan scoren. Juttersmarkt zag ik wel zoiets staan dacht ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vuurtoren heb ik ja, maar niet van Den Helder
Vet, ik vind DH echt leuk, door Texel, en door jouquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik kan scoren. Juttersmarkt zag ik wel zoiets staan dacht ik.
Wordt aan gewerkt
Ik heb de Teso nog voor je gekiektquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet, ik vind DH echt leuk, door Texel, en door jou
Ik zal duimen voor die ouwequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En van de week at ze even twee dagen slecht en da's niet des Binks, maar dat was misschien de warmte gewoon. Verder gaat ze aardig, ze is nog blij en huppelig en ligt (vind ik) minder vaak verstopt onder de kattenkrabpaal. Alleen bij de wiebelmomenten valt ze soms op haar kont.
Mooi dat ze nog zo vrolijk isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterkte straks!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, dat wist ik. Daar ga ik dus in principe (met die vriend) ook wel gebruik van maken. Maar ik schijt er altijd de balen van als mensen je huisfoon gaan bellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:34 schreef Oognip het volgende:
Q, wist je ook dat je onderling met andere ziggo telefonieklanten gratis kan bellen met de vaste lijn? Daar maak ik veel gebruik van, is echt fijn!
https://www.bel-me-niet.nl/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, dat wist ik. Daar ga ik dus in principe (met die vriend) ook wel gebruik van maken. Maar ik schijt er altijd de balen van als mensen je huisfoon gaan bellenIk heb namelijk een mobiel.. en als die uitstaat heb ik er geen trek in
![]()
En waar ik tegenop zie ik van die hoerige viadetelefoonaansmeerverkopers.
Doet de DA ook kinderen. Handig!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga kat en kind maar eens mee nemen naar de DA
Ik heb ook Ziggo telefonie!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, dat wist ik. Daar ga ik dus in principe (met die vriend) ook wel gebruik van maken. Maar ik schijt er altijd de balen van als mensen je huisfoon gaan bellenIk heb namelijk een mobiel.. en als die uitstaat heb ik er geen trek in
![]()
En waar ik tegenop zie ik van die hoerige viadetelefoonaansmeerverkopers.
Net heerlijk in korte broek met de honden gelopen. Beetje weel wind buiten, maar erg lekker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd wat de da zei !
Zo, net op tijd binnen voor een megastortbui hier zeg
dan had ik je tegen kunnen komen op de marktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Hier was het ook zalig, paar druppels op weg terug van de markt, en toen we binnen waren stortbui, kan niet beter
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan had ik je tegen kunnen komen op de markt
ik ook zoietsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was dr van 13.00 tot 13.15 ongeveer
![]()
Moest sambal kopen en D ringetjes
Nee en vooral niet als je nog de hele middag moet werken iddquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja nu alweer klaar, maar t was geen bui om net in op de brug te lopen of zo
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Cat22 het volgende:
Succes bij de DA Greys.Klinkt het stom als ik zeg dat ik vind dat Bink het buitengewoon goed doet nog? Gezien de prognose waarmee je de eerste keer hier kwam?
Dat ze gegroeid waren, meer eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Gekke Bink![]()
Wat zei de DA nu van de bulten dan?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik ookZij kwam toen met 4-6 weken en dat is nu drie weken geleden.
En nee dat klinkt niet stom, als je het tenminste niet bedoelt als 'laat ze eens opschieten' maar dat lijkt me niet![]()
Een dappere dodo, dat is ze.quote:Bink is altijd al een wonderlijk geval geweest, met allesZou me niets verbazen als ze er gewoon nog even het dubbele van maakt.
En sowieso is zo'n 4-6 weken prognose ook amper echt goed te geven door een DA natuurlijk. Zal wel per hond verschillen. Het leek in het begin keihard te gaan, omdat ze de dag er na toen echt de hele dag heel slecht was en heel de dag door bibberaanvallen had.
Ik zei net ook dat als ik haar nu rond zie lopen dat ik het idee heb dat ze nog makkelijk een jaar mee kan en de DA zei (ze was heel lief hoor) dat het idd zo lijkt maar dat ik daar echt niet op mag rekenen, want ze merkt dat de knobbels wel weer gegroeid zijn nu. Maar als Bink van de 4-6 weken bij elkaar er straks bv 8 weken van maakt (of misschien nog wel ietsje langer, please please) dan is het wederom weer eens een dappere dodo
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:33 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen. Mocht ik nog niet weten dat het Comic Sans dag is, dan weet ik het nu.
quote:
Coen en Sander vonden dat het Comic Sans Dag is en FOK! doet een dagje mee.quote:
Dat dus!quote:
quote:
Dat zijn Coen en Sander schuldquote:
Zie jij Comic sans dan?quote:
Gurl je bent veel te laat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie jij Comic sans dan?![]()
Misschien even je ogen na laten kijken.
En een gevoel voor humor gratis erbijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gurl je bent veel te laat.
Nieuw horloosj nodig?
Ik faal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gurl je bent veel te laat.
Nieuw horloosj nodig?
Exactly.quote:
Hoezo Sander nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Exactly.
En eigenlijk alleen Coen, Sander niet eens
Ja wij ook de 13e met gratis monteur erbijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
Jongens, wij krijgen 9 juli huisfoon en digitale tvpoeh he?
Mag je die houden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja wij ook de 13e met gratis monteur erbij
Zelfde recept: a lotta TLC en flink verzieken maar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn Coen en Sander schuld![]()
Zelfde recept weer verder dus Greys?
Naja, toch is het idd wel positief, na de eerste keer dacht je niet dat je nu nog zo met dr zou lopen toch?
Go Binkie
Ik hoop dat ze het nog lang goed mag doen bij je zonder ongemakkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik ookZij kwam toen met 4-6 weken en dat is nu drie weken geleden.
En nee dat klinkt niet stom, als je het tenminste niet bedoelt als 'laat ze eens opschieten' maar dat lijkt me niet![]()
Bink is altijd al een wonderlijk geval geweest, met allesZou me niets verbazen als ze er gewoon nog even het dubbele van maakt.
En sowieso is zo'n 4-6 weken prognose ook amper echt goed te geven door een DA natuurlijk. Zal wel per hond verschillen. Het leek in het begin keihard te gaan, omdat ze de dag er na toen echt de hele dag heel slecht was en heel de dag door bibberaanvallen had.
Ik zei net ook dat als ik haar nu rond zie lopen dat ik het idee heb dat ze nog makkelijk een jaar mee kan en de DA zei (ze was heel lief hoor) dat het idd zo lijkt maar dat ik daar echt niet op mag rekenen, want ze merkt dat de knobbels wel weer gegroeid zijn nu. Maar als Bink van de 4-6 weken bij elkaar er straks bv 8 weken van maakt (of misschien nog wel ietsje langer, please please) dan is het wederom weer eens een dappere dodo
Ik zal eens informeren, als het zo is stuur ik hem wel naar jou want ik mag hem niet houden van mijn man.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfde recept: a lotta TLC en flink verzieken maar.Ze kan er geen ene kont aan doen verder, opereren kan niet op die plek (en is veel te groot/veel) en bij een jonge hond zouden baasjes misschien pogingen doen met bestraling enzo, maar Bink met haar enorme hartruis (het is meer ruis dan hart bij wijze van) kan dat allemaal niet aan en ze zei dat het zo goed als zeker toch nul effect meer zou hebben en haar laatste tijd juist heel rot zou maken.
Nee dat snap ik welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
Het 'gevaarlijke' voor mij (en S ook wel zei hij) is dat we er door gaan struisvogelen. Je gaat jezelf het idee geven dat het misschien allemaal wel meevalt en je krijgt er echt bijna het gevoel van dat ze nog makkelijk een jaar redt. Soms moeten we ons zelf er gewoon echt aan herinneren (of Bink doet dat wanneer ze het even minder goed heeft) dat het niet zo lang gaat duren maar da's weer zo'n kutgevoel dat we nog maar even lekker doorstruisvogelen.
Het zou wel heel fijn zijn als er een 'overlap' zit met het nieuwe hondje, hoe belachelijk praktisch dat ook klinkt. Maar het zou mij heel erg helpen om het gevoel weg te nemen dat het nieuwe hondje 'de nieuwe Bink' wordt. Als Bink er nog even is als het nieuwe hondje er is, komt ze er 'bij' en niet 'in plaats van'. Lastig uit te leggen
Een monteur kan dat vast niet fixen hoorquote:
Nou ik snap die redenering prima hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
Het 'gevaarlijke' voor mij (en S ook wel zei hij) is dat we er door gaan struisvogelen. Je gaat jezelf het idee geven dat het misschien allemaal wel meevalt en je krijgt er echt bijna het gevoel van dat ze nog makkelijk een jaar redt. Soms moeten we ons zelf er gewoon echt aan herinneren (of Bink doet dat wanneer ze het even minder goed heeft) dat het niet zo lang gaat duren maar da's weer zo'n kutgevoel dat we nog maar even lekker doorstruisvogelen.
Het zou wel heel fijn zijn als er een 'overlap' zit met het nieuwe hondje, hoe belachelijk praktisch dat ook klinkt. Maar het zou mij heel erg helpen om het gevoel weg te nemen dat het nieuwe hondje 'de nieuwe Bink' wordt. Als Bink er nog even is als het nieuwe hondje er is, komt ze er 'bij' en niet 'in plaats van'. Lastig uit te leggen
Als ik een kerel was zou ik zeggen:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een monteur kan dat vast niet fixen hoor
Nou, tis Bink in een overdetoplelijkheiddeluxe uitvoeringquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Toen ik gister die foto van Pluisje liet zien aan S en hij ook zei 'Da's net Bink joh!' moest ik ook meteen 'Neeeeee hoor Bink, jij blijft altijd de mooiste en de knapste en de liefste!' zeggen. S zal soms wel denken dat ik gek benMaar ik vind het echt zo rot klinken anders, als die hond er bij zit
![]()
Dat is een goed teken toch dat hij dat niet ziet, dan heeft hij haar al in zijn hart geslotenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
Ze is wel lelijk he, die Pluisje
Ik moest om die foto lachen toen ik haar liet zien aan S en ik zei ook 'Ze vinden haar wel lelijk', maar S riep meteen 'Lelijk??? Da's toch een heel leuk hondje?'. Hij ziet er ook niets lelijks aan
Ik denk serieus dat ik haar Babe noemquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Echt, noem dr Bjoetie, jullie twee blinden bij elkaar![]()
Ik zie het echt voor me hoor, op dat hondenstrandje, jullie met dat mormeltje, en maar maar Bjoeeeeeeeeetieeeeeeeee roepen samen
Oh dat is even ergquote:
Hij is dan ook kleurenblindquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
Ze is wel lelijk he, die Pluisje
Ik moest om die foto lachen toen ik haar liet zien aan S en ik zei ook 'Ze vinden haar wel lelijk', maar S riep meteen 'Lelijk??? Da's toch een heel leuk hondje?'. Hij ziet er ook niets lelijks aan
We noemen Bink ook wel eens Miss Piggy als ze loopt te knorrenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat mensen gaan knorren als je dr Babe noemt Greys
Dat is niet een van de namen die ik in mijn hoofd hadquote:
Ja dat was ook mijn eerste gedachte bij Babequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat mensen gaan knorren als je dr Babe noemt Greys
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
We noemen Bink ook wel eens Miss Piggy als ze loopt te knorren
Dus dat past leuk samen, Miss Piggy en Babe.
Wat had jij voor namen in je hoofd voor die drol?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is niet een van de namen die ik in mijn hoofd had
Ik vind het een echte Lolaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat had jij voor namen in je hoofd voor die drol?
Ben benieuwd!
Daarom juistquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Lola zie ik een beeldig elegant lichtvoelig hondje voor me
Ja idd dan lijkt het of ze een stamboom heeft met een dubbele naamquote:
Ja leuk, saunagerelateerd ookquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd dan lijkt het of ze een stamboom heeft met een dubbele naam
Ik zat het ook net te lezen, om te kotsen weerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef indaha het volgende:
Wie doet nou zoiets,ik dacht altijd dat Chihuahua's veel gevraagd waren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Had je die dm nog gehad Greys, na jouw laatste? internet doet zo stom
En alles goed met de drollekes van de kleintjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef Oognip het volgende:
De twee kleinste dikzakjes lopen door het huis
Dat was dan ook mijn inspiratiebronquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt teveel als Bjoetifoel Hoop.
Dat kind van Rafaëlla
Bjoetifoell dan hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt teveel als Bjoetifoel Hoop.
Dat kind van Rafaëlla
Gheghegheghequote:
Opgelostquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
Miss Bella Babe Earz.
(Earz met dank aan Elies)
En dan roepnaam Beeb.
Wehehehhe![]()
It's getting betterquote:
Miss Bella Beppie Babe Bjoetiefoel Earz, Bitch of Bink and Boorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Miss Bella Beppie Babe Bjoetiefoel Earz
And now all the glamour is gonequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Miss Bella Beppie Babe Bjoetiefoel Earz, Bitch of Bink and Boor
Leuk als je der buiten moet roepen, dat durf je vast nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Miss Bella Beppie Babe Bjoetiefoel Earz, Bitch of Bink and Boor
Bij Kees heb ik even gedacht aan Bep.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Greys het volgende:
Bep klinkt idd niet chique ende glamour genoeg![]()
Hallo... wil je ff dimmenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Greys het volgende:
Bep klinkt idd niet chique ende glamour genoeg![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
* slagroomsoesjes op boodschappenlijst zet *
Ik wist wel dat er een reden was waarom ik gisteren geen zin hadquote:
In dat rijtje overige namennnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo... wil je ff dimmen
Groetjes,
Beppie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Greys het volgende:
In dat rijtje overige namennnnnnnnnnnn
Jouw Bep is een echte Bep![]()
Whehehehehehehe dat komt toch ook denigrerender over dan je het bedoelt mopquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat rijtje overige namennnnnnnnnnnn
Jouw Bep is een echte Bep![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh, morgen is ze echt jarig, mn Keesjebeesje
Ja ik heb de datum ook maar aangepast, anders krijgt ze iedere keer 2 kaartjes, niet dat dat erg is eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
* slagroomsoesjes op boodschappenlijst zet *
Ik vind anders dat ze echt als een diva daar ligt hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo... wil je ff dimmen
Groetjes,
Beppie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:54 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb de datum ook maar aangepast, anders krijgt ze iedere keer 2 kaartjes, niet dat dat erg is eigenlijk
Dan had je morgen nog snel soesjes kunnen halen als mijn kaartje tenminste op tijd bezorgd wordtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was het nu dus echt vergeten, gelukkig dacht ik er net even aan om de bladzijde van mn customizede bureaukalender om te slaan, en daar prijkt in de maand juli een foto van Kees op, en dr verjaardag staat dr op
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan had je morgen nog snel soesjes kunnen halen als mijn kaartje tenminste op tijd bezorgd wordt
Nou zegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee sorry, voor Kees ga ik echt op zaterdag geen supermarkt in
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou zegwat een lui baasje ben je dan, dat moet je maar voor de troela overhebben hoor
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef indaha het volgende:
Ik vind anders dat ze echt als een diva daar ligt hoor, het is de voorste toch?
Je struikelt over de katten bij haar, een paar honderd zijn het er welquote:
Helaas maar 5quote:
Boewhahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef Rewimo het volgende:
Je struikelt over de katten bij haar, een paar honderd zijn het er wel
Krummel is ook wel lief jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys. sta je al op de lijst voor Kruimeltje?
Koosnaam: Krummel![]()
Op het werk zijn 2 hele leuke hondjes te logeren en het is rustig, dus ik vermaak me prima.
En zij met mij...ongelooflijk hoe snel ze doorhebben van wie ze koekjes kunnen krijgen
Dat dubbelzien neemt trouwens gevaarlijke vormen aan. Ik zou vast gaan liggen als ik jou wasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef Rewimo het volgende:
Je struikelt over de katten bij haar, een paar honderd zijn het er wel
O maar die voelt zich ook thuis bij jullie zo te zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helaas maar 5
Die linkse zwart-witte is een buurmannetje
[ afbeelding ]
Dat is geen dubbelzien meer dan, dat zijn hallucinatiesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dubbelzien neemt trouwens gevaarlijke vormen aan. Ik zou vast gaan liggen als ik jou was
Ik vind het ook echt zo'n " schoffie" naamquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Krummel is ook wel lief ja
Ik ga zo mailenDat we vrijblijvend willen komen kijken als ze in Nederland is.
Ik zag jou en de Beeb anders maar één keer hoor. Al die miljoenen katten daarentegen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:36 schreef ElisaB het volgende:
Dat dubbelzien neemt trouwens gevaarlijke vormen aan. Ik zou vast gaan liggen als ik jou was
Wat mis je?quote:
Is dat dezelfde als Miss Bella Beppie Babe Bjoetiefoel Earzquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys. sta je al op de lijst voor Kruimeltje?
Koosnaam: Krummel![]()
Op het werk zijn 2 hele leuke hondjes te logeren en het is rustig, dus ik vermaak me prima.
En zij met mij...ongelooflijk hoe snel ze doorhebben van wie ze koekjes kunnen krijgen
Volgens mij mag hij elke twee weken een dag naar buiten en dan zit ie steevast bij ons binnen. En dat vinden ze hier prima; hij mag mee-eten, een tukje doen op de bank en met de baasjes kroelen; ze worden er niet warm of koud vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:36 schreef indaha het volgende:
O maar die voelt zich ook thuis bij jullie zo te zien.![]()
Ik zou er zo nog een paar bij willenquote:Ik heb er 4 en ook een buurpoes die komt ontbijten, lunchen en dineren wat de buren weten en goedvinden trouwens
Dat je gaat bellen en mailen en gaat bezoeken mis ik!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mis je?![]()
Als Miss Bella Babe Bjoetiefoel Earz in Nederland is (in haar gastgezin met 15 (!) katten) dan gaan we vrijblijvend kijken. Vind je haar niet mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie Rewimoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Oooooooooohh, nu weet ik waar ze me aan doet denken. Zo'n Japanse hond verkleed als pandabeer!
Bijna koffie over m'n toetsenbordquote:
I wishquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag jou en de Beeb anders maar één keer hoor. Al die miljoenen katten daarentegen...
Prachtige katten allemaal en ja ik zou der ook nog wel bij willen, maar bij ons komen ze altijd zelf aanwandelen of worden aan huis gebracht dus er moet ruimte blijven voor een noodgeval of een kat die ons uitkiestquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij elke twee weken een dag naar buiten en dan zit ie steevast bij ons binnen. En dat vinden ze hier prima; hij mag mee-eten, een tukje doen op de bank en met de baasjes kroelen; ze worden er niet warm of koud van
En omdat het moet van ML-etje en Senesta:
Sooty (aka Toetie):
[ afbeelding ]
Zijn zus Pluim (aka Pumeautje Kippenpootje):
[ afbeelding ]
Fritz (Fritz Eduard, aka Borstelbeertje)
[ afbeelding ]
Betsie (aka Beppie of Stokstaartje)
[ afbeelding ]
En last but not least: Poekie (Poekie Benson PHD aka Poekstraja) onze huis-authist
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou er zo nog een paar bij willen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef Greys het volgende:
Die is ook gewellllllllllldig oh-oh
Is dat zo'n hondje als Purrrrrrrrzie van Muis?Of haal ik terriërs door elkaar?
Kijk, Boor oefent voor de zekerheid vast met 'naast het hondje liggen'...
[ afbeelding ]
Someone is in looooooooooooove, en het is niet Borisquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man je haalt nu echt je terriërs mega door elkaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh man je haalt nu echt je terriërs mega door elkaar![]()
Oeh, kek plaatje Qut, more!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Norwich terrier!
(en dus niet Norfolk zoals ik eerst beweerdeik lijk Bill Clinton wel)
Ga weg met je Berthaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
Greys and Bertha, sittin' in a tree, K I S S I N GEEEEEEEEEE
Dan hebben we Bob en Bob als Maes en ik samen naar het bos gaan, dat lijkt me niet handigquote:
Ik kwam me al zo bekend voor in de spiegelquote:
quote:
Yumquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef Cat22 het volgende:
Greys gaat op bezoek bij Beauty BeppieBellaPrincessFlapearzzz!![]()
Ik ben weer thuis van de braderie. Snel rondje want stervensdruk.
KersenSpekken
Schoentjes
en toen had de chocolatier verdorie ook nog allemaal aanbiedingen.
![]()
![]()
De katten hadden zich niet verplaatst terwijl ik weg was.
Dat ze FOK! maar ff noemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Coen & Sander op de radio nu over Comic Sans
Jee, Twitter ze danquote:
Ik heb minstens een halve kilo op al, nog 5 of zo te gaan, echt idiootquote:
Vanaf de Eurovisie twitter? Want een andere heb ik niet hoorquote:
Geen idee, ik twitter heul niequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf de Eurovisie twitter? Want een andere heb ik niet hoor
Ik ga er van uit dat ze er al lang op zijn geattendeerd.
NEE! JIJ WEL DAN?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef Qwea het volgende:
CAT?!?!?! HEB JE DIE PASTA ZOOI VAN DE ACTION AL GEHAD?!
Wordt dat dan niet uitgesteld of afgelast met onweer, op zo'n voetbalveld vind ik dat best wel linkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Het onweert hier. Natuurlijk. Kind moet zometeen voetballen
Ow crap.quote:
Ja, want ik heb vet veel vershoudbakjes gekocht 3 voor 1 euroquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow crap.![]()
Maar we houden nog steeds van de Action he?
Dabedoellik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want ik heb vet veel vershoudbakjes gekocht 3 voor 1 euroenne, persil wasmiddel 3 euro per grote fles, en snickers, en Vanisch voor de vlekken, en vochtig plee papier voor als ik aan de schijt komt weer
en pedaal emmer zakken
![]()
quote:
Die nieuwe kittens? Maar die zijn er toch pas net, dan moeten ze toch gewoon nog even aan je/mensen wennen?quote:
Jij zou toch maar 65 cent meenemen, jij big spenderquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want ik heb vet veel vershoudbakjes gekocht 3 voor 1 euroenne, persil wasmiddel 3 euro per grote fles, en snickers, en Vanisch voor de vlekken, en vochtig plee papier voor als ik aan de schijt komt weer
en pedaal emmer zakken
![]()
Ik meen hetquote:
Zelf hamburgers makenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga straks, na de boodschappen en zo, hamburgers maken, ik heb duitse broodjes van Bart
Ja, geef ze even tijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die nieuwe kittens? Maar die zijn er toch pas net, dan moeten ze toch gewoon nog even aan je/mensen wennen?
Ja, daarom wil ik nooit naar de actionquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij zou toch maar 65 cent meenemen, jij big spender
Er past niks meer bij op mn kruidenrek, ik heb sowieso iets van 7 soorten peper of zo staanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelf hamburgers maken
Ik heb zoeen pepermolen met verschillende soorten peper bij de lidl gekocht![]()
daar je hamburger mee vol trappen, uitje erdoor
augurk erop, wat sla, plakkie kaas... daaaaaaaaaaaaaaaaamn.
Zwakkeling.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik nooit naar de actionIk was weer 15 euro lichter
Deze is ook met kamille. Heeft Mike uitgezocht want ik Quote : Dan heb je een kamille aarsjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Vochtig schijtpapier is zo lekker van de Aldi, met kamille, ruikt je kontje zo lekker fris van
69 cent bij de Aldiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze is ook met kamille. Heeft Mike uitgezocht want ik Quote : Dan heb je een kamille aarsje
Hey, niet zo! Tis al minder. Voorheen ging ik met 3 volle tassen de deur uit.quote:
Je hebt je vent nodig he.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, niet zo! Tis al minder. Voorheen ging ik met 3 volle tassen de deur uit.
oke, saillant detal... MM was erbij nu![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 47 bij actionquote:
Auchquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
Oh S zijn collega heeft dus écht een poffertjespan dak op zijn auto sinds afgelopen dinsdag.
Die had mijn dekbed moeten lenen
Ik dacht ook dat ik socialisatiekittens leuk zou vinden, maar ik vind het gewoon niet leuk. Ik heb er niet echt geduld voor. Ik doe echt mijn best en ik steek veel tijd in ze en af en toe zit er vooruitgang in, maar nu slapen ze ergens in huis en halen ze zelfs uit en dat hebben ze nooit gedaan. Ik weet gewoon niet goed hoe ik met ze om moet gaan. Moet ik ze in hun nekvel pakken en alleen maar tegen me aan drukken of juist met rust laten?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, geef ze even tijd.Ik vind het zielig als je (Oognip dus) ze stomme kittens noemt.
![]()
Gisteren zat er bij een opvanggezin ook een hoopje van drie. En maar boos kijken en HEUL GEVAARLIJK blazen.Ik zou best socialisatiekittens willen.
geduld is een schone zaakquote:
Ja geef ze even tijd, de jongste van mijn katten was ook zo eentje, de moeder overleden en met de fles grootgebracht, maar die mensen hadden grote honden en die man moest geen katten dus heeft dat beestje 5 maanden op de badkamer gezeten en toen kwamen ze hier aan de deur of ik hem niet wou hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, geef ze even tijd.Ik vind het zielig als je (Oognip dus) ze stomme kittens noemt.
![]()
Gisteren zat er bij een opvanggezin ook een hoopje van drie. En maar boos kijken en HEUL GEVAARLIJK blazen.Ik zou best socialisatiekittens willen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Zo, dat is nog minder lang leuk dan vegetarisch eten zeg
en ditquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
quote:
Boooooooh partypooper daddedrbentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet er ook niet veel van maar je kunt toch bij het asiel vragen hoe je er het beste meer om kunt gaan? Als ze heel bang zijn zou ik ze sowieso niet in de woonkamer loslaten, dan duikt het onder de bank en krijgen ze stress van je vangpogingen. Dan kun je ze beter veilig in de bench hebben, kunnen ze eens bekijken hoe de (niet zo boze) buitenwereld eruit ziet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik socialisatiekittens leuk zou vinden, maar ik vind het gewoon niet leuk. Ik heb er niet echt geduld voor. Ik doe echt mijn best en ik steek veel tijd in ze en af en toe zit er vooruitgang in, maar nu slapen ze ergens in huis en halen ze zelfs uit en dat hebben ze nooit gedaan. Ik weet gewoon niet goed hoe ik met ze om moet gaan. Moet ik ze in hun nekvel pakken en alleen maar tegen me aan drukken of juist met rust laten?
Ze zijn ook al 6 weken, dus het is wel belangrijk dat ze snel minder bang worden, anders ben ik bang dat ze altijd schuw blijven.
Jij wil het niet zien? Valt me tegen van jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet hun vertrouwen winnen en dat duurt wel even, ze zijn ook onverwachts bij hun moeder weggehaald en bij jou in huis gezet met mensen en katten waar ze geen ervaring mee hadden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik socialisatiekittens leuk zou vinden, maar ik vind het gewoon niet leuk. Ik heb er niet echt geduld voor. Ik doe echt mijn best en ik steek veel tijd in ze en af en toe zit er vooruitgang in, maar nu slapen ze ergens in huis en halen ze zelfs uit en dat hebben ze nooit gedaan. Ik weet gewoon niet goed hoe ik met ze om moet gaan. Moet ik ze in hun nekvel pakken en alleen maar tegen me aan drukken of juist met rust laten?
Ze zijn ook al 6 weken, dus het is wel belangrijk dat ze snel minder bang worden, anders ben ik bang dat ze altijd schuw blijven.
Ik heb ze in de gang gezet en daar huppelen ze vrolijk rond en spelen ze met de andere kittens. Nu liggen ze ergens te slapen. Ze wilden graag uit de bench en zoals dat nu gaat vind ik dat ook wel goed, het enige is dat ik ze niet kan vangen, ze zijn verder niet bang voor de omgeving of zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet veel van maar je kunt toch bij het asiel vragen hoe je er het beste meer om kunt gaan? Als ze heel bang zijn zou ik ze sowieso niet in de woonkamer loslaten, dan duikt het onder de bank en krijgen ze stress van je vangpogingen. Dan kun je ze beter veilig in de bench hebben, kunnen ze eens bekijken hoe de (niet zo boze) buitenwereld eruit ziet.
En misschien zijn socialisatiekittens wel niet je ding, dan heb je dat door deze ervaring geleerd.
Nu krijg ik voortaan nog meer de schijt van die Carokutquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jaaaa! Dat zou ik altijd nog vertellen!![]()
Altijd als ik Caro E. hoor met " wondering if I really love you, oh oh!" moet ik aan oh oh denken.
En da's op zich best grappig als je weet dat ze een schijthekel heeft aan dat mens
Maar als je ze niet kan vangen kun je ze niet terug doen toch? Ik zou ze pas los laten als ze minder bang zijn...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb ze in de gang gezet en daar huppelen ze vrolijk rond en spelen ze met de andere kittens. Nu liggen ze ergens te slapen. Ze wilden graag uit de bench en zoals dat nu gaat vind ik dat ook wel goed, het enige is dat ik ze niet kan vangen, ze zijn verder niet bang voor de omgeving of zo.
Uiteindelijk kan ik ze wel vangen als ze weer gaan huppelen. Ik heb ze los gedaan omdat ik het idee had dat ze minder bang waren, maar misschien een beter idee om ze toch weer terug te zetten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je ze niet kan vangen kun je ze niet terug doen toch? Ik zou ze pas los laten als ze minder bang zijn...
Waarom moeten ze in de bench als het verder goed gaat als ze loslopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je ze niet kan vangen kun je ze niet terug doen toch? Ik zou ze pas los laten als ze minder bang zijn...
Dan zou ik ze gewoon met rust laten en kijken of ze zelf naar je toe komen en als je ze moet verzorgen of pakken om in de bench te zetten niet aarzelen met oppakken , jij bent de baas want katten hebben dat zo door als je bang bent of twijfelt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb ze in de gang gezet en daar huppelen ze vrolijk rond en spelen ze met de andere kittens. Nu liggen ze ergens te slapen. Ze wilden graag uit de bench en zoals dat nu gaat vind ik dat ook wel goed, het enige is dat ik ze niet kan vangen, ze zijn verder niet bang voor de omgeving of zo.
Kan je ze ook niet met een lekker hapje terug lokken de bench in af en toe, zodat je ze niet hoeft te 'vangen'?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vangen kan ook weer zorgen voor stress en wantrouwen (Limoentje is weken boos op me geweest na het bezoek aan de DA). Loslaten is op zich prima en zo snel mogelijk als het kan, maar dan wel in een ruimte waar je makkelijk aan ze kunt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan ik ze wel vangen als ze weer gaan huppelen. Ik heb ze los gedaan omdat ik het idee had dat ze minder bang waren, maar misschien een beter idee om ze toch weer terug te zetten.
IK PRAAT NIET MET JOU MEERquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Cat22 het volgende:
Ow Q. wat moet ik toch met je lachen in het Action topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |