Ik zal kijken of ze die daar verkopen. En anders kijk ik voor je a.s dinsdag op de juttersmarkt. Vuurtoren heb je al?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Koop je een onderzeeduikbootkoelkastmagneet voor me Qut?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:21 schreef Greys het volgende:
Het woord onderzeeër heeft voor altijd en altijd een andere lading
Mjah mjah. Zo om 13 uur weer naar de DA voor controle.quote:
Baloe heeft gisteren niet gegeten en dinsdag ook niet. Kan heel goed door de warmte komenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah mjah. Zo om 13 uur weer naar de DA voor controle.
Ik heb het idee dat die bulten wel erg hard groeien![]()
En van de week at ze even twee dagen slecht en da's niet des Binks, maar dat was misschien de warmte gewoon. Verder gaat ze aardig, ze is nog blij en huppelig en ligt (vind ik) minder vaak verstopt onder de kattenkrabpaal. Alleen bij de wiebelmomenten valt ze soms op haar kont.
Testquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Greys het volgende:
Ik moet elke keer F5en voordat ik mijn eigen geplaatste post zie
Jullie ook?
Toch wel huistelefoon? Ik dacht dat je blij was dat je geen huistelefoon had?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
Jongens, wij krijgen 9 juli huisfoon en digitale tvpoeh he?
Ik ook! Ook voordat ik andere posts zie overigensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Greys het volgende:
Ik moet elke keer F5en voordat ik mijn eigen geplaatste post zie
Jullie ook?
Ja, ben en was ik ook. Maar ik schijt er de tering van dat ik ziggo niet kan bellen en andere 0900 nrs als er geen alternatief voor is te vinden. Kost 5 euro p/m extra... heb je sneller internet, digitale tv en huisfoon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toch wel huistelefoon? Ik dacht dat je blij was dat je geen huistelefoon had?
Vuurtoren heb ik ja, maar niet van Den Helderquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ze die daar verkopen. En anders kijk ik voor je a.s dinsdag op de juttersmarkt. Vuurtoren heb je al?
Ik ga kijken wat ik kan scoren. Juttersmarkt zag ik wel zoiets staan dacht ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vuurtoren heb ik ja, maar niet van Den Helder
Vet, ik vind DH echt leuk, door Texel, en door jouquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik kan scoren. Juttersmarkt zag ik wel zoiets staan dacht ik.
Wordt aan gewerkt
Ik heb de Teso nog voor je gekiektquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet, ik vind DH echt leuk, door Texel, en door jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |