Ok.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
plus die controller veroorzaakt reuma in je klauwen
OH EEN TOUCH KNOP KOOP EEN XBOX!@quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef Goochemgordeldier het volgende:
besides . de nieuwe 360 slim heeft touch knop
Dat je zo'n plaatje annu nu nog durft te posten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
God of War 3, Gran Turismo, Uncharted, Yakuza, Infamous 2, Demon's Souls, Killzone 3 (PS3)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
vsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
God of War 3, Gran Turismo, Uncharted, Yakuza, Infamous 2, Demon's Souls, Killzone 3 (PS3)
vs
Fable, Gears of War, Halo, Forza. (Xbox360)
Je vergeet de beste console exclusive...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
God of War 3, Gran Turismo, Uncharted, Yakuza, Infamous 2, Demon's Souls, Killzone 3 (PS3)
vs
Fable, Gears of War, Halo, Forza. (Xbox360)
Hoe is Kinect?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef Mvdsar het volgende:
Ik wil ook heel graag bluray, en dat zit erin, dus hoef ik dat later niet te kopen:P
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
vs
ZELDA (Wii)
Anywayz. Ik heb een PS3 en een Wii. XBox360 alleen halen als je perse Gears of War of Halo ofzo wilt spelen, of niet van gratis online gamen houdt.
Waarom zeggen mensen toch nog steeds dat PSN kut isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:58 schreef Bozz187 het volgende:
Psn is gratis online, maar instabiel netwerk.
Xbox betaald online(45,00 euro per jaar) en stabiel netwerk.
Als je niet online gaat ligt het aan je voorkeur qua games.
Btw xbox krijgt RE4 hd remake suck on that pslover
Heb nog nooit iemand horen klagen over psn behalve toen het gekraakt was danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:58 schreef Bozz187 het volgende:
Psn is gratis online, maar instabiel netwerk.
Xbox betaald online(45,00 euro per jaar) en stabiel netwerk.
Als je niet online gaat ligt het aan je voorkeur qua games.
Btw xbox krijgt RE4 hd remake suck on that pslover
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:42 schreef Vigil het volgende:
Ja, altijd lastig om een keuze te maken. PS3 is ook meer dan alleen een console. Heb er zelf een en ben er erg tevreden mee maar speel dus ook nooit op een XBOX 360. Ik denk dat je voor jezelf de keuze moet maken wat je precies wilt. Wil je puur (online) gamen dan is een XBOX wellicht een betere keuze. Wil je af en toe ook nog eens een Blu'raytje kijken en 3D gamen o.i.d. dan zou ik een PS3 overwegen. Zit qua hardware ook iets meer rek in dan de XBOX, naar ik heb begrepen. En dat is een overweging waard als je nagaat dat de huidige consoles nog enkele jaren mee moeten.
Maar goed, het zijn beide toffe consoles.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:08 schreef Yi-Long het volgende:
Een paar jaar geleden zou ik de 360 aangeraden hebben, maar tegenwoordig doen ze bij MS niets meer aan boeiende nieuwe games en focussen ze zich alleen op die Kinect meuk...
Sony heeft hele goede exclusives en de multi-platform games zien er nu ook meestal gewoon prima uit op hun systeem, dus ik zou lekker voor de PS3 gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |