sinds de komst van de 360 slim hoor ik er eigenlijk niks meer over dus het lijkt erop dat dat voorbij is. ook deed bij de vorige 360 het probleem zich voor dat wanneer je de xbox neerlegde soms de cd beschadigd werd en niet meer te gebruiken was. ook dat is niet meer het gevalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:22 schreef Gemaskerde het volgende:
Komt RROD trouwens nog voor bij de nieuwste Xbox?
Dit was alleen met de eerste versies die uitkwamen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:26 schreef Mvdsar het volgende:
Okee, want ik wil vandaag een xbox 360 kopen, maar las allemaal commentaar op internet over dat het systeem te gauw oververhit raakt, en dat er krassen op de spellen komen enzo.
Heeft Xbox geen bluray dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:42 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Beide concoles doen nagenoeg hetzelfde. Je moet je keuze maken door te kijken welke exclusieve content jou meer aanspreekt. Houd je van Halo, Gears of War, Forza, de XboxLiveArcade games, kinect, enz.: koop een Xbox. Ben je meer geinteresseerd in dingen als de Move, een Bluray-speler, Uncharted, LittleBigPlanet, PSN-games, enz.: koop een PS3.
Andersomquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik heb wel gehoord dat je voor PSN moet betalen en voor XBOX-Live niet, misschien heeft dat nog invloed op je keus?
Ja ik ben er inmiddels ook schijtziek van, net twee uur op de plee gezetenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dit kutlettertype nodigt gewoon uit om te trollen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |