abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99425212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:59 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Gewoon.. mijn inkomsten, aangezien ik geen adsense 'zomaar' meer op mijn site mag zetten, (moppen site) ik moet alle seksmoppen filteren dus.. en nu heb ik er geen adsense opstaan maar M4N/Infoads, dus inkomsten gaan tegenvallen/stukken minder zijn.
Oja dat had ik gelezen. Heb je al een manier gevonden om dat makkelijk te doen?
pi_99425397
Nope nog niet.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:24:33 #253
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_99425979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:11 schreef Geo3kant het volgende:
Nope nog niet.
Hoe plaats je je moppen eigenlijk? Gebruik je daar nog een cms voor ofzo?
Wat je eventueel kan doen is de sex moppen aan een sex categorie plaatsen. Wanneer de mop uit die categorie komt plaats je de nieuwe ads, anders google adsense
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:28:00 #254
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_99426143
Wel vreemd dat adsense zo streng is met sex content.
Gisteren mijn domein via Sedo geparkeerd zij publiceren nu Adsense op de pagina en kijk eens naar de advertenties? Allemaal van Google.......dus waarom doen ze zo moeilijk??

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:53:00 #255
305022 benx
Siktigit
pi_99427273
OT:
Mijn website over take that heeft nu 100 bezoekers per dag, nu zou ik kaartje weg willen geven voor hun concert maar snap niets van twitter, als ik nu een account aanmaak an ik tweet dus iets met dit er in: #takethat, krijgen mensen het dan te zien ofzo? zou iemand me willen helpen in PM/DM, thx ! :)
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_99427909
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:59 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Gewoon.. mijn inkomsten, aangezien ik geen adsense 'zomaar' meer op mijn site mag zetten, (moppen site) ik moet alle seksmoppen filteren dus.. en nu heb ik er geen adsense opstaan maar M4N/Infoads, dus inkomsten gaan tegenvallen/stukken minder zijn.
Kan je niet bij alle seksmoppen een custom fiel toevoegen met bijvoorbeeld
Name: adsense
Waarde: no

en dan
1
2
3
4
5
6
<?php if (post_custom('adsense')) { 
?>
m4n code
<?php } else { ?>
adsense code
<?php } ?>

Zou het logischer wijs wel eerst testen :P
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_99427934
Of je CMS iets aanpassen dat je seksmoppen een bepaalde categorie kan geven en dan de ads daar op laten reageren.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:15:25 #258
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_99428255
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:53 schreef benx het volgende:
OT:
Mijn website over take that heeft nu 100 bezoekers per dag, nu zou ik kaartje weg willen geven voor hun concert maar snap niets van twitter, als ik nu een account aanmaak an ik tweet dus iets met dit er in: #takethat, krijgen mensen het dan te zien ofzo? zou iemand me willen helpen in PM/DM, thx ! :)
Je belangrijkste keywords achter een # zetten...ik heb ze ook kaartjes weggegeven vorige week toevallig.

Ik deed het op deze manier en iedereen retweet dit.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:17:45 #259
305022 benx
Siktigit
pi_99428386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Je belangrijkste keywords achter een # zetten...ik heb ze ook kaartjes weggegeven vorige week toevallig.

Ik deed het op deze manier en iedereen retweet dit.

[ afbeelding ]
Thx, en iedereen zijn alleen jou volgers of zien de mensen die #win (?) ofzo volgen het ook ?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_99428627
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef benx het volgende:

[..]

Thx, en iedereen zijn alleen jou volgers of zien de mensen die #win (?) ofzo volgen het ook ?
Je hebt PM, een vrij lange. Lees hem maar en je zal het vast allemaal snappen ;) !
pi_99428650
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef Razor21 het volgende:
Wel vreemd dat adsense zo streng is met sex content.
Gisteren mijn domein via Sedo geparkeerd zij publiceren nu Adsense op de pagina en kijk eens naar de advertenties? Allemaal van Google.......dus waarom doen ze zo moeilijk??

[ afbeelding ]
Adwords heeft een andere policy dan Adsense, je mag wel adverteren met seks sites dacht ik als het allemaal boven de 18 is e.d. maar het is erg krom ja.. slaat nergens op.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:24 schreef ursel het volgende:

[..]

Hoe plaats je je moppen eigenlijk? Gebruik je daar nog een cms voor ofzo?
Wat je eventueel kan doen is de sex moppen aan een sex categorie plaatsen. Wanneer de mop uit die categorie komt plaats je de nieuwe ads, anders google adsense
Wordpress, ik heb al geprobeerd met een code catid== .. else, werkte niet, ik dacht ook aan Advertising Manager die heeft dat ook maar uit verleden weet ik al dat die slecht functioneert samen met caching plugins. Dezelfde ad blijft dan staan ipv roteren dus ik verwacht dat deze filter dan ook niet zou gaan werken (nog niet getest maar is heel aannemelijk).

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:07 schreef RPG het volgende:

[..]

Kan je niet bij alle seksmoppen een custom fiel toevoegen met bijvoorbeeld
Name: adsense
Waarde: no

en dan
[ code verwijderd ]

Zou het logischer wijs wel eerst testen :P
Custom field is wellicht wel slim, mocht dat werken.. helaas is het veel handmatig werk, de categorie filteren/excluden was makkelijker geweest. Sowieso moet ik wat moppen handmatig doen waar seks in voorkomt in andere categorieën maar het zou alweer 72 moppen (handmatig) schelen als ik de cat kon filteren :P

Ik heb niet zo'n vertrouwen in affiliate ads, heb ze al vaker gedraaid.. met puur banners heb ik daar heel weinig succes mee, deeplinking is beter. Dus ik denk dat ik gewoon die custom field moet testen of iets anders vinden om te filteren zodat mijn site de adsense inkomsten kan behouden.

De gemiddelde click van info ads ligt ook ver onder die van adsense, 1/3 of 1/4e deel maar.
pi_99428669
Wacht hier trouwens nog steeds 'met spanning' op een reactie van een bedrijf. Hoop dat ze er aan mee willen werken, zou mooi zijn!
pi_99428744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef Geo3kant het volgende:

[knip knip]

Op zo'n moment ben ik toch best blij dat ik zelf m'n website's schrijf :s)
pi_99428933
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:24 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Op zo'n moment ben ik toch best blij dat ik zelf m'n website's schrijf :s)
Moet je dat wel kunnen. Geo3kant is daar niet bedreven in en dan is wordpress juist ideaal. Alles kan maar het is een stuk minder scriptwerk en veel werk is al voor je gedaan vaak in plugins.
pi_99429014
Zoals ik al eerder zei ik ben zo lui als een dikke beer in de winter en attention span van een kind van 7 :P dit is lekker snel en makkelijk, en Google loves Wordpress.

Daarnaast maakte RPG wel ooit een goede opmerking naar mij (op msn) hoevaak update je nou een bestaande website (zeker als je er veel hebt) met de huidige techniek/manier van scripten.. ga jij heel je CSS opnieuw doen? Heel je PHP opnieuw doen? Met wordpress gebeurd dat wel, enige wat jij hoeft te doen is op de knop update duwen.

Custom heeft wel zijn voordelen, ook vooral in waarde bij de verkoop.. maar het is zo makkelijk dat Wordpress :P ook voor een niet-blog.
pi_99429215
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
Daarnaast maakte RPG wel ooit een goede opmerking naar mij (op msn) hoevaak update je nou een bestaande website (zeker als je er veel hebt) met de huidige techniek/manier van scripten.. ga jij heel je CSS opnieuw doen? Heel je PHP opnieuw doen? Met wordpress gebeurd dat wel, enige wat jij hoeft te doen is op de knop update duwen.
Dat is ook waarom ik zelf veel om wordpress heen bouw. Dan kunnen andere non stop bezig zijn met de beveiliging van wordpress up to date te houden en hoef ik me daar minder mee bezig te houden.
pi_99429238
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Custom field is wellicht wel slim, mocht dat werken.. helaas is het veel handmatig werk, de categorie filteren/excluden was makkelijker geweest. Sowieso moet ik wat moppen handmatig doen waar seks in voorkomt in andere categorieën maar het zou alweer 72 moppen (handmatig) schelen als ik de cat kon filteren :P
1
2
3
4
5
6
7
<?php 
if ( in_category( 'seksmoppen' )) {
    M4N etc
} else {
    AdSense
}
?>

? :P
pi_99429296
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Eierbal het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

? :P
Werkt dit ook in een post overview pagina ? waar dus moppen in staan van verschillende categorieen ? Ik weet niet of mijn oplossing daar wel in werkt hoor want heb het niet getest :P
pi_99429386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef RPG het volgende:

[..]

Werkt dit ook in een post overview pagina ? waar dus moppen in staan van verschillende categorieen ? Ik weet niet of mijn oplossing daar wel in werkt hoor want heb het niet getest :P
Als het goed is werkt het gewoon wanneer het in de loop staat. Dus ook in een archive. En volgens mij zijn er zelfs manieren om het buiten de loop om nog te kunnen doen :P
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:46:00 #270
305022 benx
Siktigit
pi_99429773
OT:
Heb mijn eerst volger en die heeft mijn weggeef tweet geretweet, hij zelf heeft 1,5k volgers :P
pi_99430003
Het werkt iig al op single pages (filteren).. ^O^ dus daar zou ik evt al adsense op kunnen knallen, maar de index is ook belangrijk (en archives).. dus daar moet ik nog ff naar kijken.

Probleem is als je een nieuwe post maakt (seksmop), deze komt op de index.. dus dat zorgt nog altijd voor problemen, adsense op single pages kan wel.
Of je moet alle seksmoppen excluden van de index/archives e.d.
pi_99430321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
Het werkt iig al op single pages (filteren).. ^O^ dus daar zou ik evt al adsense op kunnen knallen, maar de index is ook belangrijk (en archives).. dus daar moet ik nog ff naar kijken.

Probleem is als je een nieuwe post maakt (seksmop), deze komt op de index.. dus dat zorgt nog altijd voor problemen, adsense op single pages kan wel.
Of je moet alle seksmoppen excluden van de index/archives e.d.
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Of gewoon de inhoud van een seksmop niet op de index laten zien :)
pi_99430461
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Dat zou je inderdaad kunnen doen. Of gewoon de inhoud van een seksmop niet op de index laten zien :)
Plus archives moet je ze dan ook uit excluden.. maar kan dat? Hoe filter je dan..?
En als je dan op de categorie seks moppen klikt krijg je geen listing meer.. omdat je aangeeft dat seks moppen niet gelist mogen worden.. of je moet daar weer een foefje voor hebben.

Single pages is dus makkelijk te doen, de rest.. lastig. Google you.. @#$@#$%^^%%!!!#@ :'(
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:08:17 #274
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_99431115
er is een plugin exclude pages.
Maar goed. Dat hoort allemaal in het WP topic. :+
pi_99431166
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
Zoals ik al eerder zei ik ben zo lui als een dikke beer in de winter en attention span van een kind van 7 :P dit is lekker snel en makkelijk, en Google loves Wordpress.

Custom heeft wel zijn voordelen, ook vooral in waarde bij de verkoop.. maar het is zo makkelijk dat Wordpress :P ook voor een niet-blog.
Ik heb niks tegen wordpress hoor, maar ik vind het juist leuk om zelf iets te maken! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')