Thanks! Gefixtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:18 schreef Eierbal het volgende:
[..]
NetjesVolgens mij mis je nog wel wat CSS bij de zwembad-pagina's
Betekent niet dat het mag... als ze willen krijgen ze zo gelijk en moet je hem inleveren, ook al zet je er wat achter. Zelfs bij een merknaam met een spelfout.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:32 schreef ursel het volgende:
Dat kan gewoon.
Wordt veel gedaan. Zie pspkopen enzo.
Mja, is ook weer waar ja. Mja, komt in ieder geval wel veel voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Betekent niet dat het mag... als ze willen krijgen ze zo gelijk en moet je hem inleveren, ook al zet je er wat achter. Zelfs bij een merknaam met een spelfout.
Ja binnen 12 dagen 2 domeintjes verkocht ruim 250 euro winst. (die horloge dingen).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:10 schreef dirkjo het volgende:
Werkt dat domeinen verkopen trouwens een beetje razor?
Ik ben er ook net mee begonnen maar je moet hem inderdaad zonder hosting kopen, ik koop mijn domeinen op Transip.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Masterboy het volgende:
Ik wil ook graag beginnen met domeinen kopen en dan doorverkopen.Ik ben zelf nieuw in deze business en heb wat vragen erover.
1. Koop je alleen de domein dus zonder hosting?
2. En op welke site kan ik het beste een domeinnaam kopen?
Als je geen legitiem belang hebt dan is het problematisch. Er is voor een aantal .tlds een ADR-procedure. Voor .nl is er een geschillenregeling waarin aan drie voorwaarden tegelijkertijd moet zijn voldaan om een klager gelijk te geven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef Afwazig het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met copyright claims als je merknamen gebruikt? Stel lego.nl was nog beschikbaar, en ik zou die kopen voor commerciële exploitatie, zou Lego mij dan iets kunnen maken op juridisch gebied?
Ah, is toch leuk!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja binnen 12 dagen 2 domeintjes verkocht ruim 250 euro winst. (die horloge dingen).
De rest staat nog op Sedo:
Het mooie is waarvan ik dacht dat het pareltjes waren staan er nog steeds ()
Die met het uitroepteken heb ik voor een GreatDomains Auction aangemeld. Tot nu nog met geen één doorgekomen.
[ afbeelding ]
Weet alleen niet hoeveel waarde ik moet hechten aan die voorgestelde prijs van ze.
Normaal kom je op de SEDO parkpage bij deze blijkbaar niet. Net de nameserver aangepast.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ah, is toch leuk!
Dasvreemd.nl vind ik persoonlijk zeker een pareltje.
Is het niet slim om de domeinen door te laten redericten naar de website waar je ze verkoopt? Zodat mensen die erop komen ook weten waar die te koop staat.
Kan je je domeinnaam bij Sedo niet promoten via Twitter/Facebook?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:27 schreef Razor21 het volgende:
Wie weet ga ik nu voor het eerst een bod op Sedo krijgen :
[ afbeelding ]
Al 5 views normaal heb ik dit in de hele maand met al die domeinnamen. Gaat nooit hard bij Sedo.
Ik hoef het zelf niet te hebben, heb er ook het geld niet voor (over).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Normaal kom je op de SEDO parkpage bij deze blijkbaar niet. Net de nameserver aangepast.
Doe maar een bod (per dm) en hij is voor jou deze naam doe er toch niets mee.
Niet via Sedo, zou ik het handmatig moeten doen via bovenstaande sites. Dat Sedo ga ik denk toch mee kappen. Je hebt ook andere veilingsites zoals (uit mijn hoofd) Afternic (iets in die trant).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Kan je je domeinnaam bij Sedo niet promoten via Twitter/Facebook?
Waar verwacht je dat ze tegen gaan vallen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn inkomsten zullen lekker tegenvallen komende tijd .. dus of ik moet een ander GOED netwerk verder.. dus niet infoads.. of filteren.
Gewoon.. mijn inkomsten, aangezien ik geen adsense 'zomaar' meer op mijn site mag zetten, (moppen site) ik moet alle seksmoppen filteren dus.. en nu heb ik er geen adsense opstaan maar M4N/Infoads, dus inkomsten gaan tegenvallen/stukken minder zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:37 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Waar verwacht je dat ze tegen gaan vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |