Turken! Kun je niet lezen!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef Pharkus het volgende:
Wat is je klacht nu eigenlijk? Kan je er iets dieper op ingaan?
Balpennen! klacht lijkt me duidelijk.quote:
Die zijn lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En wel hun broodjes vreten, huichelaar.
ed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef RHood314 het volgende:
Maar ze maken wel een overheerlijk broodje dood-schaap![]()
Klacht: Marokkanen
Antiklacht: -
Extra klacht: dat gay lettertype
Dank jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik hoop dat een Turk gif in je broodje schaap stopt.
Ik vraag altijd of het 100% dood schaap is ja! Liegen die goede moslims dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Mensen die denken dat kebab van de gemiddelde mcturk van schapenvlees is
Ja want dan kan hij zijn zaak sluiten en gaat hij 15 jaar de cel inquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik hoop dat een Turk gif in je broodje schaap stopt.
ik eet ook geen knoflooksausquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Hopdidopi het volgende:
Turken nemen nooit doner met knoflooksaus. Nederlanders nemen altijd extra knoflooksaus maar ze weten niet dat er kwak in zit
Denken dat Geertje ook maar iets te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik hoop dat Geert Wilders je terug naar het Rif-gebergte schopt![]()
Peace
Leg eens uit wat je klacht is. Gaat het om het woord 'Turken'? Heb je moeite met de spelling of de uitspraak er van?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Moet ik er Marokkanen van maken dan? Maar die maken geen Broodje Dood Schaap voor me
Jullie zijn alleen maar zo Chauvinistisch als de neten...zelfde als Fransen, Yanks en mensne uit Thailand. Niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:55 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Jij kunt nog heel erg veel manieren van Turken leren. Wij zijn geen tokkies die alleen aan zichzelf denken en anderen het leven zuur maken. Wij zullen ook nooit iemand lastig vallen, een Turk handelt rechtvaardig en barmhartig. Je moet ons alleen niet aanvallen zonder reden that's it.
Nou gewoon..Turkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je klacht is. Gaat het om het woord 'Turken'? Heb je moeite met de spelling of de uitspraak er van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |