Het is veel erger dat er werkelijk mensen zijn die Comic Sans als opmaak voor een CV gebruiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Socios het volgende:
3FM is inderdaad een zwaar terechte klacht. Maar los van een lettertype.
Echt wel! Het ging alleen mis toen het 3FM werdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hilversum 3 is nog nooit een goed idee geweest.
Mensen die het woord 'dom' gebruiken op anderen...quote:
je weet dat het een woordgrapje was, hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen die het woord 'dom' gebruiken op anderen...
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Het is allemaal de schuld van Maanvis.
Wat een mongool. En 3fm des te meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:17 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Vrijdag 1 juli is het comic sans dag :')
Coen en Sanderquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:12 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
3FM? Zeikstation met zelfverheerlijkende DJ's...
Coen en Sander, hoe lang ga je die formule nog doen? Zooo saai!
Wat luister jij dan ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:12 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
3FM? Zeikstation met zelfverheerlijkende DJ's...
Coen en Sander, hoe lang ga je die formule nog doen? Zooo saai!
o jawel hoor kijk maarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hilversum 3 is nog nooit een goed idee geweest.
Gewoon een CD'tje volplempen met .mp3 van wat je zelf mooi vindt. In plaats van de hele tijd zelfverheerlijkende eikels je oren te moeten laten teisteren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat luister jij dan ?
3FM is wel het meeste normale station met goede muziek.
538, Q-music e.d. zijn echt om te huilen, erg flauw en totaal niet grappig
Koop gewoon een ipod is toch veel handiger dan cd'squote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gewoon een CD'tje volplempen met .mp3 van wat je zelf mooi vindt. In plaats van de hele tijd zelfverheerlijkende eikels je oren te moeten laten teisteren.
Mijn autoradio weet niet wat een iPod is en kan er dus niet mee omgaan. Voor de rest werkt het ding uitstekend, dus ik zie niet in waarom ik een andere radio zou moeten kopen en inbouwen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:51 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Koop gewoon een ipod is toch veel handiger dan cd's
hoezo heb een ipod en ben heel tevredenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mijn autoradio weet niet wat een iPod is en kan er dus niet mee omgaan. Voor de rest werkt het ding uitstekend, dus ik zie niet in waarom ik een andere radio zou moeten kopen en inbouwen.
Bovendien is een iPod van Apple en is Apple een klacht op zichzelf.
In de auto wel idd, maar op het werk staat een radio aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gewoon een CD'tje volplempen met .mp3 van wat je zelf mooi vindt. In plaats van de hele tijd zelfverheerlijkende eikels je oren te moeten laten teisteren.
Vraag gewoon of hij op 3fm magquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
In de auto wel idd, maar op het werk staat een radio aan.
Op Veronica
Dat dus. Radio 10 Goldquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Socios het volgende:
3FM is inderdaad een zwaar terechte klacht. Maar los van een lettertype.
Dat bepaal ik zelf gelukkig, maar mijn kantoor zit een groot pand met staalconstructie en stalen wand en dakbekleding.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:17 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Vraag gewoon of hij op 3fm magen zo niet doe je je eigen muziek aan met oordopjes
Hadden we op een voormalige werkplek van mij ook. Stond de hele dag Saai Radio op.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
In de auto wel idd, maar op het werk staat een radio aan.
Op Veronica
Ja dat kan ook nog, of van die speakers om aan de telefoon te koppelen oid.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hadden we op een voormalige werkplek van mij ook. Stond de hele dag Saai Radio op.
Toen heb ik een oud CD-spelertje meegebracht en de collegae elk een stapel CD'tjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |