SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Dat is het probleem niet, wel de kinderachtige droeftoeters die achter elke hype moeten aanlopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Niks, het niet kunnen handlen van die acties een heleboel
Hypes zoals "bier" en "ademen"?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, wel de kinderachtige droeftoeters die achter elke hype moeten aanlopen.
Dat is wel lekker ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna Sonnema-Cola in de 1ste klas in de trein
Kommop dino je kan etquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, wel de kinderachtige droeftoeters die achter elke hype moeten aanlopen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verder vind ik alcohol in de trein drinken heel fout en zou ik het zelf nooit doen.
ik vind de reacties wel leuk als je een blikje bier opentrekt en wijdbeens gaat zitten met een petje op...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
Verder vind ik alcohol in de trein drinken heel fout en zou ik het zelf nooit doen.
Ik heb wel eens met een krat bier in de trein gezeten (afscheidskado van het project, ze snapten mij daar), ja, hallo, dan is het weekend, dan sla ik er wel één losquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja.
Lelijk klotefont is het.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat Comic Sans wel wat hebben eigenlijk
+1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
Totaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |