SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Dat is het probleem niet, wel de kinderachtige droeftoeters die achter elke hype moeten aanlopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Niks, het niet kunnen handlen van die acties een heleboel
Hypes zoals "bier" en "ademen"?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, wel de kinderachtige droeftoeters die achter elke hype moeten aanlopen.
Dat is wel lekker ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna Sonnema-Cola in de 1ste klas in de trein
Kommop dino je kan etquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, wel de kinderachtige droeftoeters die achter elke hype moeten aanlopen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verder vind ik alcohol in de trein drinken heel fout en zou ik het zelf nooit doen.
ik vind de reacties wel leuk als je een blikje bier opentrekt en wijdbeens gaat zitten met een petje op...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
Verder vind ik alcohol in de trein drinken heel fout en zou ik het zelf nooit doen.
Ik heb wel eens met een krat bier in de trein gezeten (afscheidskado van het project, ze snapten mij daar), ja, hallo, dan is het weekend, dan sla ik er wel één losquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja.
Lelijk klotefont is het.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat Comic Sans wel wat hebben eigenlijk
+1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
Totaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
+1
het is ook meestal een bepaald soort man die op het station met het halve liter blikje staat
Waarom is dat fout?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
Het is ook een bepaald type die met het ov gaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
+1
het is ook meestal een bepaald soort man die op het station met het halve liter blikje staat
Ik was nog studentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook een bepaald type die met het ov gaat.
En dat doe je om de reacties omdat je geinteresseerd bent in psychologie of omdat je actuer bent......... of omdat je zo bent?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik vind de reacties wel leuk als je een blikje bier opentrekt en wijdbeens gaat zitten met een petje op...
Oh, ieder moet het voor zich weten, alleen ik zou het zelf dus nooit doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een krat bier in de trein gezeten (afscheidskado van het project, ze snapten mij daar), ja, hallo, dan is het weekend, dan sla ik er wel één los
Intrigerend te zien wat er dan gebeurd in zo'n trein qua groepsproces.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat doe je om de reacties omdat je geinteresseerd bent in psychologie of omdat je actuer bent......... of omdat je zo bent?
nou kijk... eigenlijk lekker toch.. je weekend alvast beginnen....quote:
Wat maakt het uit, een dagje Comic Sansquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Non-humor en meelopen heeft niets met autisme te maken.
Bij mij was het op een gegeven moment wel aardig standaard samen met een collega op vrijdag. Die andere is ook aardig alcoholist.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat doe je om de reacties omdat je geinteresseerd bent in psychologie of omdat je actuer bent......... of omdat je zo bent?
Alcohol in de trein vind ik erg tienertour achtig. Maar ik maak me er zelfs ook soms schuldig aan, als ik met de trein ergens heenga om te stappen. Laatste keer kwam de conducteur even kijken en die vond het wel gezellig"Proost heren, laat het u smaken! Ik baal dat ik werk nu
"
Ooit gegeten in Enschede bijquote:
Ik vind het wel leuk, een keer wat anders.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan dan? Leg eens uit?
Acda en de Munnikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet pissen zoals ik jank op de ontrouw der wijven
*rent naar de wc*
Grillmasters zou ik al niet heen gaan vanwege de naam. Mijn god, grillmasters? Really?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit gegeten in Enschede bij
- Villa van Heek,
- Grillmasters
- Restaurant wijnhuis Jou en Mij
?
Dan ben je nog wel ff aan het pissen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
*rent naar de wc*
Nee, geen van allen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit gegeten in Enschede bij
- Villa van Heek,
- Grillmasters
- Restaurant wijnhuis Jou en Mij
?
Scholier danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja joh? Op welke universiteit eigenlijk?
Ik heb ook meerdere malen complimentjes gekregen van de conducteur. Maar ik vind het een heel verschil of je onderuitgezakt het 50 cl blik Heineken of zelfs nog erger vanuit het meegebrachte traytje een lauwe Schultenbräu, Export of Schutters drinkt (en luidruchtig bent op de koop toe) of gewoon rustig uit een glas een mooi biertje opdrinkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Alcohol in de trein vind ik erg tienertour achtig. Maar ik maak me er zelfs ook soms schuldig aan, als ik met de trein ergens heenga om te stappen. Laatste keer kwam de conducteur even kijken en die vond het wel gezellig"Proost heren, laat het u smaken! Ik baal dat ik werk nu
"
Dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Grillmasters zou ik al niet heen gaan vanwege de naam. Mijn god, grillmasters? Really?
Waarvoor?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere malen complimentjes gekregen van de conducteur. Maar ik vind het een heel verschil of je onderuitgezakt het 50 cl blik Heineken of zelfs nog erger vanuit het meegebrachte traytje een lauwe Schultenbräu, Export of Schutters drinkt (en luidruchtig bent op de koop toe) of gewoon rustig uit een glas een mooi biertje opdrinkt.
Ik zie mezelf al in het OV mijn mooie Hoegaardenglas tevoorschijn toverenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere malen complimentjes gekregen van de conducteur. Maar ik vind het een heel verschil of je onderuitgezakt het 50 cl blik Heineken of zelfs nog erger vanuit het meegebrachte traytje een lauwe Schultenbräu, Export of Schutters goed biertje drinkt (en luidruchtig bent op de koop toe) of gewoon rustig uit een glas een mooi biertje opdrinkt.
Ik zal nog eens interesse tonen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Scholier dan
Confronterend ventje die je der bent
Schultenbrau!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere malen complimentjes gekregen van de conducteur. Maar ik vind het een heel verschil of je onderuitgezakt het 50 cl blik Heineken of zelfs nog erger vanuit het meegebrachte traytje een lauwe Schultenbräu, Export of Schutters drinkt (en luidruchtig bent op de koop toe) of gewoon rustig uit een glas een mooi biertje opdrinkt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
*rent naar de wc*
Of zo'n mooi halve literglas voor een Weizener.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al in het OV mijn mooie Hoegaardenglas tevoorschijn toveren
Voor mijn Sladek Hopburst, voor mijn Dubbel & Dwars en mijn Trashy Blonde.quote:
Het is ook meer het gedrag dat er vaak mee gepaard gaat... Meestal zijn de mensen die alcohol drinken in de trein erg luidruchtig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan ik dan ook bitterballen bestellen bij de conducteur?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Of zo'n mooi halve literglas voor een Weizener.
Het is echt jammer dat die wandcontactdozen in de eerste klas zijn afgezekerd op 1 A.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kan ik dan ook bitterballen bestellen bij de conducteur?
Dat is ook zo, maar als ik een week gewerkt heb en ik loop toevallig langs de to go en heb zin in een biertje...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook meer het gedrag dat er vaak mee gepaard gaat... Meestal zijn de mensen die alcohol drinken in de trein erg luidruchtig.
Hey, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
Maar ik vind het een heel verschil of je onderuitgezakt het 50 cl blik drinkt (en luidruchtig bent op de koop toe) of gewoon rustig uit een glas een mooi biertje opdrinkt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat die wandcontactdozen in de eerste klas zijn afgezekerd op 1 A.
Ik vroeg een keer wat aan een conducteur en toen begon zo'n professionele alcholist ( om 1 uur smiddags al overduidelijk niet aan je eerste halve litertje zitten) zich ertegenaan te bemoeien. Toen ik dat in de kiem wist te smoren lag de conducteur in een stuip.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook meer het gedrag dat er vaak mee gepaard gaat... Meestal zijn de mensen die alcohol drinken in de trein erg luidruchtig.
Met een biertap van 2 kilometer lang.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
Beetman en ik zitten straks in Berlijn tijdens het Internationale Bierfestival. Per ongeluk.
Ik lust geen bier, maar hell yeah dat we daarheen gaan. Hilarisch!
Pas maar op, straks wil Q mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met een biertap van 2 kilometer lang.
Wel eens gedaan met zo'n ongesneden mooi stuk bolbrood met serranoham.quote:
Ja, om je dood te schamen is dat.quote:
In Duitsland mag je dan ook gewoon wel legaal op straat drinken, bekrompen kut-Nederlandquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
In Berlijn viel het me op hoeveel jongeren daar blikken bier (blikken, niet blikjes) in de metro hebben![]()
En in New Orleans liep iedereen met bier, wijn, cocktails etc over straat of in de streetcar of waar dan ook. Je hebt daar geen open-container law, dus het mag ook gewoon. Bij de deur van iedere kroeg staat een stapel plastic bekers... giet daar ff je drank in en je loopt zo door de stad heen. De bibliotheek in, het OV, stadhuis, winkels.... maakt niet uit, het mag
En dan zijn rokers asociaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
In Berlijn viel het me op hoeveel jongeren daar blikken bier (blikken, niet blikjes) in de metro hebben![]()
En in New Orleans liep iedereen met bier, wijn, cocktails etc over straat of in de streetcar of waar dan ook. Je hebt daar geen open-container law, dus het mag ook gewoon. Bij de deur van iedere kroeg staat een stapel plastic bekers... giet daar ff je drank in en je loopt zo door de stad heen. De bibliotheek in, het OV, stadhuis, winkels.... maakt niet uit, het mag
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vroeg een keer wat aan een conducteur en toen begon zo'n professionele alcholist ( om 1 uur smiddags al overduidelijk niet aan je eerste halve litertje zitten) zich ertegenaan te bemoeien. Toen ik dat in de kiem wist te smoren lag de conducteur in een stuip.
Verhuizen is de oplossing.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Duitsland mag je dan ook gewoon wel legaal op straat drinken, bekrompen kut-Nederland
En dan nog een air hebben ook. Mijn collega zei laatst tegen een andere collega over een klant: Och, dat is zo'n MBO-ertje, die snappen dat allemaal niet. En toen dacht ik "helleu, I am in the room! "quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat land waar jij niet op jezelf kan wonen omdat het te duur is? Dat land?
Eens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, ik waardeer het sowieso wel. Genieten van het leven zeg ik. Mensen zijn zo druk bezig andere mensen voor te schrijven wat ze mogen doen, dat ze vergeten gewoon te genieten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel eens gedaan met zo'n ongesneden mooi stuk bolbrood met serranoham.
Maar is niet echt kaas/worst hè.
was laatst op bnn .. de nationale "iets met geld" show....quote:
Precies! Ik heb ook alleen maar HAVO, maar ik kan meer dan de gem. Uni-lulhannes. En betaal al veel langer belasting!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan nog een air hebben ook. Mijn collega zei laatst tegen een andere collega over een klant: Och, dat is zo'n MBO-ertje, die snappen dat allemaal niet. En toen dacht ik "helleu, I am in the room! "
Terwijl sommige HBO-ers die bij ons rondlopen allesbehalve intelligent en/of ontwikkeld zijn.
Ik heb WO en ben zo dom als het achterend van een varkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan nog een air hebben ook. Mijn collega zei laatst tegen een andere collega over een klant: Och, dat is zo'n MBO-ertje, die snappen dat allemaal niet. En toen dacht ik "helleu, I am in the room! "
Terwijl sommige HBO-ers die bij ons rondlopen allesbehalve intelligent en/of ontwikkeld zijn.
Had je anders met je zelfmeegenomen frituurpannetje bitterballen gefrituurd dna?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat die wandcontactdozen in de eerste klas zijn afgezekerd op 1 A.
Omgquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
was laatst op bnn .. de nationale "iets met geld" show....
een meisje die heel veel schuld had, jamaar ik wilde op mezelf dus moet huur betalen en vooral haar studie bracht haar in de schulden.,... vroegen ze hoe lang ze al bezig was met de studie... 6 jaar.
ze zat nog in het eerste jaar
Zulke programma's zijn goed voor de ego.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef rival het volgende:
een meisje die heel veel schuld had, jamaar ik wilde op mezelf dus moet huur betalen en vooral haar studie bracht haar in de schulden.,... vroegen ze hoe lang ze al bezig was met de studie... 6 jaar.
In tegenstelling tot wijven die maar een beetje niet kunnen rijden, neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zulke programma's zijn goed voor de ego.
Net zoals dat programma met die wijven die totaal niet kunnen rijden. Dan doe ik het nog best goed.
Jezus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, iddquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zulke programma's zijn goed voor de ego.
Net zoals dat programma met die wijven die totaal niet kunnen rijden. Dan doe ik het nog best goed.
Precies! Ik zou alleen mezelf doodrijden, niet een ander.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wijven die maar een beetje niet kunnen rijden, neem ik aan?
Tuurlijk, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je anders met je zelfmeegenomen frituurpannetje bitterballen gefrituurd dna?
Ja, ik heb altijd mijn brave Jopen-glas mee. Doet het altijd. Alhoewel ik graag een Teku-glas wil. Binnenkort met wat snifters in de trein hangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens.
Mag je glas in de trein?
Ja vast wel.... sap van de AH zit ook wel eens in glas
Dat is natuurlijk je reinste onzinquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! Ik heb ook alleen maar HAVO, maar ik kan meer dan de gem. Uni-lulhannes. En betaal al veel langer belasting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |