En ik had hem nog wel TinEye proof gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:02 schreef daankes het volgende:
Ik weet het, maar ik heb hem niet helemaal eerlijk gevonden. Laat hem dus nog even open.
Nee.quote:
Een ander lopend topic op fok heeft me op een idee gebracht om elke mogelijk voorwerp dat hier word gepost binnen 2 seconden te vindenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:03 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
En ik had hem nog wel TinEye proof gemaakt
Linkje naar het NSB topic?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:09 schreef daankes het volgende:
Dat dus, werkt niet bij alle afbeeldingen maar denk dat er zo een hoop te vinden zijn.
Een van jou weet ik en ook hoe je hem ongedaan maaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb ook zo mijn methodes, welke ik wel aan de diehards in dit topic wil delen per DM.
automatische luchtontsnapventiel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:24 schreef daankes het volgende:
ventiel om luchtdruk te laten ontsnappen ofzo?
Ja, die vond je zeker via geometrische vormen oidquote:
De blokjes en kabel van/voor een sleepcontact?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ben hier drie dagen naar opzoek geweest, jullie ook?
[ afbeelding ]
Flauw he! Ps: Heel veel water op mijn toetsenbord...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:43 schreef Joell het volgende:
Goodmorning! Heb even alles teruggelezen en dat lettertype is super irritant, ik keek ook trouwens gelijk of ik het kon veranderenmaar helaas..
& waarom altijd van die technische plaatjes? ik ben totaal niet technisch dus ik zou niet weten wat is moet voorstellen..
Ja, een kortsluitkabel om op treinrails te leggen.quote:
Ze meten de hoeveelheid producten die er overheen rollen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:29 schreef Shapeshifter het volgende:
Ga hier maar op kapot dan:
[ afbeelding ]
Je gaat verdraaid nog aan toe de goede kant opquote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef remcoP het volgende:
Het heeft volgens mij iets met filmrollen te maken, maar ik weet niet precies wat
Dat is goedquote:Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze meten de hoeveelheid producten die er overheen rollen?
EDIT: Met dank aan vader:
Een 4 bank 16mm film synchronatiseur.
Wat het doet weet ik niet.
Morgen ben ik weer aan het werk. Dan kunnen we lekker verder spelenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:21 schreef Shapeshifter het volgende:
Het is wel rustiger sinds het begin van deze week, maar dat kan natuurlijk ook met de vakantie te maken hebben. Technisch gezien is sciter aan de beurt, maar ik wil best spelen als je wat postJe moet nog 5 punten scoren om op de derde plek te komen
En geen rubber...quote:
Daarvoor is het te klein, doorsnede is ongeveer die van een CD.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef Joell het volgende:
vervoersbak om een taart/cake mee te nemen?
Stoomschaal?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:22 schreef Shapeshifter het volgende:
Eehm, je kunt er iets in bakken, maar het is geen ovenschaal
Qua land zit je goed...quote:
Maar wie mag een nieuwe foto plaatsen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Is het goede antwoord
Het is een Brie Baker...
Nouja, jij had als eerste het goede antwoordquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Maar wie mag een nieuwe foto plaatsen?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:40 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Nouja, jij had als eerste het goede antwoord(na 76 posts trouwens, nieuw record)
Zo voor mijn neus weggekaapt...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:40 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Nouja, jij had als eerste het goede antwoord(na 76 posts trouwens, nieuw record)
Ach, zo ging het toen ook met dat mondstuk voor de saxofoon, toen ik zei dat het een rietje was en jij hem inkoptequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Zo voor mijn neus weggekaapt... ;'(
En dan dat blauwe ding.quote:
Ik las de reactie van Shapeshifter, foutje...quote:
En dan het juiste woord.quote:
Ik moest het even opzoeken, maar nee..quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is dat kurkuma dat spul onder dat ding?
Is in principe goed, maar het heeft een speciale naam en wordt meestal gebruikt in combinatie met een populaire drank (ik reken hem goed als je de drank raadtquote:
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:54 schreef sciter het volgende:
Chocolademelk
Dan zou het bruine poeder gemalen cacaoboon zijn ofzo.
Meh, dat denk ik niet. Ik denk dat er een warme vloeistof doorheen gaat. Het is van metaal en een beetje ingericht als thermoskan en er zit een plastic ring aan de onderkant (daarom zal er wel iets warms in zitten). Verder ook niet te warm, want het zijn plastic buisjes.quote:
Dus? Heb ik gewonnen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Om precies te zijn:
DVA Water ontkalker met 8 liter harscilinder voor de verwijdering van magnesium en calcium (kalk) uit het water
Lang leven de stage bij een koffiebranderij/koffiemachinedealer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef Shapeshifter het volgende:
Haha, props, je kunt hem op marktplaats vinden inderdaad
Je hebt het goed. Word gebruikt in combinatie met commerciele espressoapparaten.quote:
Heb die filters zelf schoongemaakt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Je hebt het goed. Word gebruikt in combinatie met commerciele espressoapparaten.
Je hebt gewonnen inderdaad. Wist niet dat ie nog op MP stond.
Op mijn werk gebruiken we het voor een Pavoni Bar T 2v.
[ afbeelding ]
Tis idd een onderdeel van een apparaat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Shapeshifter het volgende:
Is het een onderdeel van een apparaat (een filter ofzo?)
De laatste foto.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:27 schreef Shapeshifter het volgende:
Iets uit een printer? Welke moeten we nu raden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |