SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Hij is het tegenovergestelde van MLiG, maar precies zo koppig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Zullen we firefly nomineren als de grootste faalhaas van 2011 op FOK? Veel triester kan het iig niet worden.
Dan vervliegt het sneller, als je het niet wegwuivt verspreuid die penetrante lucht zich langzamer als een soort van stinkbomquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Om je vrienden ervan te laten genieten.
OK ok, jij je zin.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan vervliegt het sneller, als je het niet wegwuivt verspreuid die penetrante lucht zich langzamer als een soort van stinkbom
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:59 schreef Crutch het volgende:
Hij is het tegenovergestelde van MLiG, maar precies zo koppig.
Anderen afschilderen als betamannetjes is niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Betamannetje @ work.
Methode: Indruk maken met waaier(Maar eigenlijk de rol vervullen van een beta mannetje en waaieren voor de neus van een vrouw). Dit is hilarisch
Als we ze nou samenvoegen heffen ze elkaars slechte kanten misschien opquote:
Niets dat een beetje glijmiddel niet kan oplossen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
Als we ze nou samenvoegen heffen ze elkaars slechte kanten misschien op
Hoewel die koppigheid door het dak zou gaan dan
En nu kijken of firefly aan het bluffen was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, is goed. Kan jij beteutert toekijken dat alle vrouwelijke aandacht niet naar jou uitgaat.
LOL!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als we ze nou samenvoegen heffen ze elkaars slechte kanten misschien op
Hoewel die koppigheid door het dak zou gaan dan
Ik daag firefly ook uit om mij te versieren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En nu kijken of firefly aan het bluffen was.
1) Weet ik, maar boeit me momenteel nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Anderen afschilderen als betamannetjes is niet aantrekkelijk.
Maar waar praat jij eigenlijk over als je niks mag zeggen waarmee je mogelijk een indruk achterlaat?
Hele rare MI!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets dat een beetje glijmiddel niet kan oplossen.![]()
Toch eens een poging doen danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
LOL!
Ik heb nog nooit iemand heeeeeeeel erg koppig neutraal gezien.
Hij heeft 'het' niet, innergame crap ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik daag firefly ook uit om mij te versieren.
Techno is baas.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
Ik kan slecht tegen mensen die op internet van die grote taal aanslaan, zowel firefly als Techno is triest bezig.
1) Jij weet niet eens hoe het is om alpha te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef firefly3 het volgende:
1) Weet ik, maar boeit me momenteel niet
2) Ik praat over iets waar ik op dat moment zin heb om over te praten. Grappig dat mensen mij PUA noemen terwijl mijn opening gewoon een gezellige interactie is waar ik zelf ook van geniet
En waarom is het voor jou okay om net ergens over te praten waar je zin in hebt en moeten anderen alles ontwijken waar ze mogelijk indruk mee zouden maken of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Weet ik, maar boeit me momenteel niet
2) Ik praat over iets waar ik op dat moment zin heb om over te praten. Grappig dat mensen mij PUA noemen terwijl mijn opening gewoon een gezellige interactie is waar ik zelf ook van geniet
Hier, ga maar even krassenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
Ik kan slecht tegen mensen die op internet van die grote taal aanslaan, zowel firefly als Techno is triest bezig.
Hoeveel Foksters heeft vuurvlieg al in bed gehad? Kijk, ik kom soms misschien wel wat arrogant over, maar het is wel waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
Ik ga even van fok af denk ik, als dat ook magquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier, ga maar even krassen
Hoe Voel Je Je Nu? #692
Eerst krassen! Daar is dat topic voorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ga even van fok af denk ik, als dat ook mag
Waar?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef firefly3 het volgende:
Op een zaterdag, over een paar weken afspreken met z'n allen? De 16e of 23e kan ik wel deze maand.
Ik spreek alleen met leuke mensen af, daar val jij vooralsnog niet onderquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef firefly3 het volgende:
Op een zaterdag, over een paar weken afspreken met z'n allen? De 16e of 23e kan ik wel deze maand.
Echt, soms he, hou ik gewoon een beetje van je.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:09 schreef deelnemer het volgende:
@Vuurvlieg
Je doet nu een half jaar PUA en ineens weet je alles. Je weet ook nog te vertelen dat het allemaal in de praktijk is bewezen. Maar dat bewijs kan nooit je eigen ervaringen zijn (in dat halve jaar). Dus het zij verhalen en aangereikte info. Die je dus maar gelooft. Het verhaal erachter is een ideologisch schema, waarbij je vanuit het diepste van je innerlijk in harmonie met jezelf en de wereld, aan jezelf genoeg hebbende, onweerstaanbaar wordt voor vrouwen. Verkocht met groteske voorbeelden, waarbij al het gedroomde onder handbereik komt. Allemaal zwaar generaliserend en zonder te verblikken of te blozen.
Dat is voor niemand die een beetje levenservaring heeft geloofwaardig.
+1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
Ik spreek alleen met leuke mensen af, daar val jij vooralsnog niet onder
Haleluja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:09 schreef deelnemer het volgende:
@Vuurvlieg
Je doet nu een half jaar PUA en ineens weet je alles. Je weet ook nog te vertelen dat het allemaal in de praktijk is bewezen. Maar dat bewijs kan nooit je eigen ervaringen zijn (in dat halve jaar). Dus het zij verhalen en aangereikte info. Die je dus maar gelooft. Het verhaal erachter is een ideologisch schema, waarbij je vanuit het diepste van je innerlijk in harmonie met jezelf en de wereld, aan jezelf genoeg hebbende, onweerstaanbaar wordt voor vrouwen. Verkocht met groteske voorbeelden, waarbij al het gedroomde onder handbereik komt. Allemaal zwaar generaliserend en zonder te verblikken of te blozen.
Dat is voor niemand die een beetje levenservaring heeft geloofwaardig.
Dit is precies wat ik triest vind, dat opgefokte 'ik ben alpha, ik ben een versierder'-gedoe. Who cares. Je hebt alle recht om firefly en anderen erop te wijzen als ze onzin uitslaan, maar ik zie het verband tussen dat jij zo'n coole alphaversierder bent niet zo goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoeveel Foksters heeft vuurvlieg al in bed gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |