Thanks!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[GRATIS] in de titel gezet met het verzoek van TS om een donatie te doen aan de Dierenbescherming
Zoals ik al in de OP aangeef:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:28 schreef Prowl het volgende:
scheuren/slijtage plekken in het stof?
afmetingen?
En ja, een bank van 7 jaar heeft wel slijtage, maar het zijn nog prima bruikbare meubelen voor een student / tijdelijke oplossing / iemand met een beperkt budget.quote:Er zijn geen idiote beschadigingen of vlekken
Ehhhm, gewoon, 'stof'. Het is vrij stevige stof, en met meubelreiniger kom je een heel eind. Heb de banken voornamelijk gestofzuigd, we hebben geen honden/katten/kinderen o.i.d.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef A-ce het volgende:
Wat voor stof is het? Is het makkelijk schoon te houden?
Zoek namelijk een bank voor tijdelijk..
Het is een normale vraagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En als je het kunt opbrengen om het normaal te vragen, wil ik de banken heus wel opmeten.
Neuh, 'afmetingen' in combinatie met 'quote:
Natuurlijk wil ik ze opmeten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:14 schreef Prowl het volgende:
Zou je ze op willen meten en staan ze op de begane grond of moet er gesjouwd worden?
Iets meer dan 40 cm en de zitvlakte is 56 cm diep.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:54 schreef A-ce het volgende:
Hoeveel cm is het van de bovenkant tot aan het kussen. dus kortom hoeveel cm steun heeft je rug..?
Daar heb ik ook aangedacht, maar bedacht me dat de FOK!kers die een bankstel nodig zouden hebben ook wel in V&A zouden kijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |