Ik ben Pixiio ingame, de beste natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gestopt![]()
wie van jullie is drumpie eigenlijk?
dat was de vraag niet eens kneusquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:28 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik ben Pixiio ingame, de beste natuurlijk.
en die andere die zo'n beetje continu kanker zei is mschol?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:28 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik ben Pixiio ingame, de beste natuurlijk.
En dat is Powerkiwi, die naamquote:
Powerkiwi? Hierbovenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en die andere die zo'n beetje continu kanker zei is mschol?
wat is het ip van teamspeak dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:29 schreef Berend. het volgende:
[..]
En dat is Powerkiwi, die naam
<33
[..]
Powerkiwi? Hierboven
We zitten trouwens ook best vaak op Teamspeak mocht je is willen joinen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en die andere die zo'n beetje continu kanker zei is mschol?
ik join wel ffquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
85.236.109.28:10727
Maar nu zitten we hier maar met 2 mensen.
Dat heeft iedereen echt al 20x gemaakt bij Drumpiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:34 schreef MrEarcheese het volgende:
Een brug die zichzelf repareerd met Pistons, tof. Bij 1:00 zie je ook gelijk wat dat 'psh' geluid is, dat systeem is echt enorm goed bedacht.
Bij mij op servert staan onder /warp piston2 een zelf makend huis.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:34 schreef MrEarcheese het volgende:
Een brug die zichzelf repareerd met Pistons, tof. Bij 1:00 zie je ook gelijk wat dat 'psh' geluid is, dat systeem is echt enorm goed bedacht.
hij gaat niet eens verder.. nep..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:34 schreef MrEarcheese het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij mij op servert staan onder /warp piston2 een zelf makend huis.
Geenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:59 schreef einschtein het volgende:
Welke texturepack gebruiken jullie allemaal?
Ben daar wel erg benieuwd naar.
cherrypicked maar die moet geupdate worden...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:59 schreef einschtein het volgende:
Welke texturepack gebruiken jullie allemaal?
Ben daar wel erg benieuwd naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |