maar de nr 2 wordt nr 1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
Als Nadal ook straks gewoon even wint krijg je wel de door de plaatsingslijst verwachte en gewenste finale: nummer 1 tegen nummer 2 van de wereld.
Hmm maar dan is Djokovic wel de nieuwe nummer 1 toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
Als Nadal ook straks gewoon even wint krijg je wel de door de plaatsingslijst verwachte en gewenste finale: nummer 1 tegen nummer 2 van de wereld.
iets lekkersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:08 schreef kaasplankje het volgende:
Wat moeten we eens gaan eten vandaag?
En wat een irritant lettertype
Ga even lekker meeklagen in een van de 10.000 topics met rood aangelopen, brieschende en schuimbekkende boze Fokkers?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:08 schreef kaasplankje het volgende:
Wat moeten we eens gaan eten vandaag?
En wat een irritant lettertype
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef TAV74 het volgende:
Ga even lekker meeklagen in een van de 10.000 topics met rood aangelopen, brieschende en schuimbekkende boze Fokkers?
Retespannend nog steeds. Afwisselend matchpoint en setpoint.quote:
Ik moest even per telefoon live-verslag geven aan FF, die onderweg in de auto zat en mij belde.quote:
jaaaaa dankjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moest even per telefoon live-verslag geven aan FF, die onderweg in de auto zat en mij belde.
kan best hoor, ik noem mijn zusje ook Beerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Sarabi het volgende:
ik wou een van de kittens Beer noemen maar dat vond mijn vriend niet zo geslaagd dus nu noem ik hem Grizzly
Grizzly is een leuke naam voor een kitten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Sarabi het volgende:
ik wou een van de kittens Beer noemen maar dat vond mijn vriend niet zo geslaagd dus nu noem ik hem Grizzly
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Sarabi het volgende:
beer ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Grizzly is een leuke naam voor een kitten.
Maar met mijn zachte g klinkt het een beetje gekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Grizzly is een leuke naam voor een kitten.
je kunt het toch op zn engels uitsprekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar met mijn zachte g klinkt het een beetje gek
Ze zijn trouwens lekker aan het groeien, maandag wogen ze tussen de 550 en 600 gram en dat is nu al tussen de 660 en 700 gram geworden
Ze heette de hond van mijn oom vroegerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beer is schattigeren hij is echt schattig
Maarja we moeten het beide leuk vinden
Aww dat mag niet hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeh bijna rijp voor de bbq dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww dat mag niet hoor
en even een voorbeeldje van hoe schattig Beer/Grizzly is:Hahaha, is het een poes of een kater?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, toenet vond ik je weer heel even lief, maar dat is nu ook alweer voorbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens... Nadal gaat Djokovic niet verslaan, dat doet Murray![]()
Dat maakt wel degelijk over een jaar ofzo heel veel verschil, dus ik zou er wel even naar laten kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef Sarabi het volgende:
@Kaas daar hebben we eigenlijk nog niet naar gekeken
Ik zie toch geen verschil
je mag mijn stagiair een half dagje lenenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:10 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben weer thuisDat was een leuk, enigszins vermoeiende dag
Ik ben echt geen kinderen gewend en dan zijn dit nog leuke kinderen. Pfff, vriendinnen met niet leuke kinderen bezoeken wordt dan een hel
ik geloof je nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, toenet vond ik je weer heel even lief, maar dat is nu ook alweer voorbij.
Dat is dan wel een beetje triest als hij erger is dan 3 peuters/kleutersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
je mag mijn stagiair een half dagje lenenna 10 minuten ren je denk gillend weg
Why?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maakt wel degelijk over een jaar ofzo heel veel verschil, dus ik zou er wel even naar laten kijken.
Dan maakt het niet zoveel uit, inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef Sarabi het volgende:
Maar beide worden gewoon geholpen als ze 6 maanden zijn dus dat maakt niet uit
Ik kreeg echt nooit snoep als kind; dat vond mijn moeder niet verantwoord omdat de tandarts had gezegd dat het slecht voor mijn tanden was. Geen geintje. Dat is ook de reden dat ik geen liga's mocht en mijn moeder voor een kinderfeestje tegen de gastmoeder zei dat ik dus geen liga's mocht hebben (trauma's!!)quote:'Snoepen verkleint kans op overgewicht'
Laatste update: 1 juli 2011 13:44 info
BAARN - Het strookt misschien niet met de boodschap die veel voedingswetenschappers verkondigen, maar het eten van snoep zou er wel eens voor kunnen zorgen dat kinderen slank blijven.
Snoepende kinderen hebben namelijk een beduidend kleinere kans op overgewicht. Dit blijkt uit een onderzoek aan de Louisiane State University.
De onderzoekers bestudeerden meer dan 11.000 kinderen tussen de twee en achttien jaar in de periode van 1999 tot 2004.
De resultaten van dit onderzoek lieten zien dat kinderen die snoep aten 22 procent minder kans hadden op overgewicht, dan hun leeftijdsgenootjes die geen zoetigheid kregen. Bij adolescenten was dit verschil zelfs 26 procent.
Daarnaast werd bij alle snoepende kinderen een lager niveau van het C-reactief proteïne aangetroffen. Hogere niveaus van dit eiwit staan in verband met een verhoogd risico op hartaandoeningen en andere chronische ziekten.
Discipline
Volgens de onderzoekers ontwikkelen kinderen die eten en snoep van jongs af aan in verantwoorde porties krijgen, een bepaalde mate van discipline. Vooral als kinderen snoep verbinden aan speciale gelegenheden zijn ze zich meer bewust van hun eetgewoonten en ook beter in staat om een balans te vinden in hun calorie-inname.
"De resultaten van het onderzoek laten zien dat kinderen en adolescenten die snoep consumeren minder kans hebben op het ontwikkelen van overgewicht of obesitas. Dit onderzoek is echter geen uitnodiging tot overmatige inname van zoetigheid.", vertelt hoofdonderzoeker Carol O'Neil.
"Het is niet de bedoeling dat snoep een hoofdrol gaat spelen in het voedingspatroon. Het is een traktatie, waar kinderen in mate van moeten genieten."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |