abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:56:04 #201
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100430130
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Weet je.... Ik vind dit echt een geweldig seizoen. Melanie marko tadd Sasha Ricky.... Ze zijn allemaal zo goed. (ben bij de top 6 en ja ik laat bewust 1 naam weg). Briljante dansers. Dit seizoen komt bij mijn favorieten (na seizoen 3 nog steeds). Wel vooral door de dansers, niet zozeer door de choreografen.

Ik mis Mia nl wel.
Zeker. Dit seizoen kan zich meten met seizoen 3. Ik vroeg me vorige week nog af of er dansen bij zouden zitten die we ons voor altijd zullen blijven herinneren. Ik denk dat die Sasha/Kent-dans (godverdomme eentje van Tyce :|W :D) goede kans maakt.

Ang, ik verwacht wel wat langere bijdragen van je hoor :(.
You cheated on me with choreography.
  zondag 7 augustus 2011 @ 19:06:25 #202
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100430457
Net weer naar Sasha en Kent gekeken en weer met Lil'C meegejankt :')

Grappig dat dit ook Kent's beste SYTYCD-dans ooit was.
  zondag 7 augustus 2011 @ 19:26:19 #203
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100431112
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:56 schreef Malahide het volgende:

[..]

Zeker. Dit seizoen kan zich meten met seizoen 3. Ik vroeg me vorige week nog af of er dansen bij zouden zitten die we ons voor altijd zullen blijven herinneren. Ik denk dat die Sasha/Kent-dans (godverdomme eentje van Tyce :|W :D) goede kans maakt.

Ang, ik verwacht wel wat langere bijdragen van je hoor :(.
Jamaaaaaarrrrr.... ik lag zo ver achter dat het een beetje mosterd na de maaltijd was :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 7 augustus 2011 @ 19:27:22 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100431143
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:44 schreef Malahide het volgende:
Finale nieuws!

Matt Flint - ho ho wacht, wie? Matt Flint? Ja, Matt Flint. Die won So You Think You Can Dance UK season 2, weet je nog?

Nou, die Matt Flint mag dus in de finale van USA 8 dansen. Eerst mocht 'ie zelf een Broadwayding in elkaar tappen, maar nu heeft de productie vier daagjes vantevoren besloten dat hij een tapnummertje gaat doen met Jess en Nick. Jess is die Broadway gnoom en Nick was dat lange ding dat iets met Yveta deed en er als eerste uitgeknikkerd werd. Ik moest het zelf ook even opzoeken. Grapje ;).

Kennie wachten *O* :')
Ahh neee....... net nu ik dacht van die broadwaygnoom verlost te zijn! Er zitten nu nl alleen maar leuke mensen nog in de show :D
L'Amour menaçant:
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:28:00 #205
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100433621
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jamaaaaaarrrrr.... ik lag zo ver achter dat het een beetje mosterd na de maaltijd was :@
Niet zeuren, we hebben het over vier dagen geleden.
Neem een voorbeeld aan Cee. Die neemt gewoon haar laptop mee op vakantie om daar SYTYCD te kunnen kijken :P.
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:28:48 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100433665
Ik ga toch niet liggen laptoppen tijdens seks! :{w

;)
L'Amour menaçant:
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:30:08 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100433733
Maar ben nu weer helemaal bij met USA en moet er nog 2 van Canada.
Net eentje gekeken, alle commentaar op 1.5 speed en alle tussenstukjes doorgespoeld.
Zo bouw je natuurlijk geen band op met de kandidaten, maar ik ben ff canadamoe merk ik.
L'Amour menaçant:
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:38:13 #208
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100434147
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga toch niet liggen laptoppen tijdens seks! :{w

;)
Inspiratie opdoen :{
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:02:10 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100435470
Met die tyce tegen de muur standjes zeker ;)
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zondag 7 augustus 2011 @ 23:24:35 #210
87554 Cee
Welluk?
pi_100443328
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:28 schreef Malahide het volgende:

[..]
Neem een voorbeeld aan Cee. Die neemt gewoon haar laptop mee op vakantie om daar SYTYCD te kunnen kijken :P.
*O*
  maandag 8 augustus 2011 @ 06:45:27 #211
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100451169
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Met die tyce tegen de muur standjes zeker ;)
Met Kent zeker ;)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:45:31 #212
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100524249
Nog nieuwtjes? (ja ik ben heel lui deze SYTYCD)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 09:57:03 #213
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100541900
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef Saeramir het volgende:
Nog nieuwtjes? (ja ik ben heel lui deze SYTYCD)
Ja hoor.

Tadd & Joshua are doing the Krump!

_O_
  woensdag 10 augustus 2011 @ 17:09:54 #214
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100558029
*O* Als het maar een beetje een slimme krump is. Als het alleen maar stoempen is, vind ik er niet veel aan, Joshua of Tadd of niet :P

Heb er heel erg zin in, ben alleen bang dat ik het niet meteen kan kijken :( Krijg visite die ook nog willen eten :P Dus misschien pas een dag later. Maar we zullen zien.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 08:44:31 #215
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100586945
Ik ga ook vanaaf pas kijken.

De reacties op Facebook _O- ... het schijnt echt een baggerslechte show te zijn geweest!

Ik verheug me al :D.
pi_100587102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 08:44 schreef Malahide het volgende:
Ik ga ook vanaaf pas kijken.

De reacties op Facebook _O- ... het schijnt echt een baggerslechte show te zijn geweest!

Ik verheug me al :D.
_O-
  ESF Reporter donderdag 11 augustus 2011 @ 10:38:06 #218
87554 Cee
Welluk?
pi_100589598
quote:
Haha, ik had die pagina al open staan! :D Beetje zure mensen af en toe maar heerlijk om te lezen na een show. Ik ben vanavond weer thuis van vakantie maar dankzij de reacties weet ik dat ik niet in alle haast deze finale hoef te downloaden en bekijken. :P
pi_100592975
Ik weet niet.. Kan er ook niet inkomen..
Be brave. Be kind.
pi_100592996
Een cha cha op basement jaxx?
Be brave. Be kind.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:52:42 #221
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100616178
Eerst dit: my favourite redhead na mijzelf Jesse Tyler Ferguson zit morgen weer aan de jurytafel!

Nou, nou, nou, nou, nou, ik heb gekeken. 't Was een zware bevalling.
Niet alleen voor de dansers, ook voor mij.

Ik ga nu een heel zurig verslag schrijven. Laters :W!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:43:38 #222
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100619039
SO YOU THINK YOU CAN DANCE USA SEASON 8 – THE FINALE!

De berichten hier en daar op het internet beloofden al niet veel goeds en de realiteit overtrof mijn stoutste verwachtingen, en niet op een goede manier. Wat een debiel niveau, ongelooflijk 8)7. Negen dansen en maar één ervan was nogal fantastisch. De rest matig tot bagger. Wat een teleurstelling.

En dan die judges. Ergens halverwege kregen ze door wat voor een dramatische show het aan het worden was, dus onder aanvoering van Nigel werd daar even een goedpraatoffensief ingezet waar je u tegen zegt. Hoe achterlijk denkt Naidzj eigenlijk dat de kijkers zijn? En op Twitter maar schreeuwen hoe ‘honest’ hij is :{w.

Katie Holmes, wat een domme kut is dat zeg :'). Niets kwam er uit. Niks. Geen enkel woordje van kritiek, positief of negatief, alleen uitgekauwde oneliners als “I love you” en “everything you do is amazing”. Het is toch werkelijk waar de perfecte Stepford Wife, helemaal geassimileerd door die enge Cruise en zijn Scientologybroeders :X.

Kapitein Ortega, ook al zo’n nietszeggend geval :O. Dat spraakgebrek of nieuwe kunstgebit deed pijn aan mijn oren, met zijn “all sjtarsj” en “you’re sjuchj a wonderfjul dansjer”.

Laat ik het eens over het dansen gaan hebben :Y!

Melanie & Marko – disco – DiscoDoortje
Als er twee mensen niet geschikt zijn voor disco, zijn het deze twee. Zij is te hoekig en hij heeft niet het vermogen om slick en macho te zijn. Ik had my man Tadd wel eens zijn kaboosh willen zien draaien op Donna Summer :9. Op de leuke discobalprojectie en de drie rozegeverfde zakdoekjes die Melanie’s kostuum vormden na werd ik er niet warm van. En ook niet koud. Veel technisch gestunt plus bijna-mislukte lifts en verplichte grimassen. Maar dat de lol en tongue-in-cheek-gevoel er vanaf spatte… neu.

Sasha & Mark – jazz - Sonya Tayeh
Op deze ultraweirde maar op voorhand al briljante combi zat ik al het hele seizoen te wachten! Jammer dat Sasha nu al zo veel in dit stijltje heeft gedaan dat het wow-gehalte er vanaf is. Dacht ik. Want het was niet zo *O*! Damn, more weirdness please! Jezus, die Kanemura wordt steeds beefier :Y)! Sonya + Mark + Sasha… loved it! Ik wil dat Sasha en Mark heel veel crazy dance babies gaan maken met gekke mohawks en…. zucht. Ik denk dat Sasha maar moet winnen! ’t Zal wel niet gebeuren, maar toch wil ik het. Geweldig commentaar van Mary, de enige judge die te pruimen was deze show.

Tadd & Joshua – krump – Lil’ C
A swag sandwich… mmmm. Dat klinkt heel vies maar toch lekker :@. Joshua O+! O la la, daar werd ons’Tadd toch een petit peu van het podium gedanst door Joshua, die meer ‘smooth’ was en alles net een tikkie harder hitte. Qua synchroniteit liep het redelijk gesmeerd, niet gek dat er af en toe een slippertje was, want bijna de hele routine bestond uit synchroon naast elkaar dansen. Toch wel jammer, zo’n choreo waar nauwelijks interactie in zit. Tadd had het net zo goed alleen kunnen dansen, bij wijze van spreken 8-) . Tja, viel pietsie tegen maar Tadd blijft een fantastische allrounder. Winnen zal ‘ie niet, maar hij heeft zijn finaleplek meer dan verdiend! Mary sloeg de spijker op zijn kop: everything he did was outside his genre _O_ !!!

Melanie & Robert – contemporary – Stacy Tookey
:r :r :r :r :r :r en :Z :Z :Z :Z :Z
Plus het bipolaire gescheepstoeter van Sinéad O’Connor.

Poll: Gevolg
Mallie gaat afwassen
Mallie gaat een paf doen op het balkon
Mallie haalt de kat uit de sanseveria
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ik krijg echt de dunne van die Melanie. Het heeft lang geduurd, maar ik kan haar opeens helemaal niet meer hebben. Blergh. Het erge is dat ze er zelf niks aan kan doen (uitgezonderd dat gegiechel). Het is de ongegeneerde favorietenrol waarin ze al 14 weken gesmeten wordt en het geplaveide contemporarypadje dat ze daarvoor hoefde te bewandelen.

Sasha & Marko – Broadway – Spencer Liff
Voor deze stijl mist Sasha een tikje finesse. En bij Marko snap ik nooit dat zijn acteerskills geprezen worden, want die heeft ‘ie gewoon niet :D ! Een janksmoel trekken is nog geen acteren, Kenny Ortega van High School Musical! Was het voor de verandering een keer helemaal eens met Nigel (shock horror!) Vond het overigens ook geen leuke choreo. Er was niets mis mee, maar het zei me niks.

solo Melanie: haar kracht zit in wat zij doet in haar rusten tussen haar bewegingen

solo Marko: een van zijn betere pogingen, maar ik ben nog steeds niet kapot van hem als soloïst

Sasha & Tadd – chacha – Mark Ballas
Mark Ballas… mister hit-and-miss van Dancing With The Stars :'). Jeumig, wat was dit nou weer? Wat een ongemakkelijke toestand, pijnlijk bijna. Afgezien van de idiote choreografie was de uitvoering behoorlijk matig. Dat laffe applausje ook, ay! Sasha danste alsof ze op een varken zat, en Tadd, die deed ook iets, maar vraag me niet wat. Maar in hoeverre kun je hen dit debakel aanrekenen? Waar zijn een Louis van Amstel en een Jason Gilkison als je ze nodig hebt? Schop Ballas alsjeblieft heel hard terug naar DWTS, wat een ramp. De Hoge Hoed is geen vriend van Tadd, dat is duidelijk ;(.

Marko & Lauren – contemporary - Tessandra Chavez
Mmm. Op zich een choreo met potentie, maar wat Marko deed vond ik er erg ‘underrehearsed’ uitzien. Zijn jumps leken onzeker, veel bewegingen waren niet af, het was gewoon slordig en passieloos. En daar gaan we weer met So You Think You Can Dance Contemporary -O-. Dat jurycommentaar sloeg nergens op. Nigel zegt dat de finale hem tot zover tegenvalt en begint dan in dezelfde adem een matige uitvoering de hemel in te prijzen. Bah. Het is maar goed dat hier nog niet een week achteraan komt, het seizoen is écht klaar nu. En Marko is een jankbal, dat wilde ik ook nog even kwijt :6.

solo Tadd: zo, die vloer ook weer gemopt! Wat was de URL van die website O-)?

Melanie & Tadd – jazz - Ray Leeper
Oh hell. Wat was dit nou weer? Jazz? Broadway? So You Think You Can Wandel :7? Melanie die probeert de vamp uit te hangen en Tadd die wat b-boy moves doet en vervolgens stript tot aan zijn sokophouders? Words fail me. Tadd redeemed himself? Really :|W? Of ben ik inmiddels zo verzuurd dat niemand meer iets goed kan doen?

solo Sasha: my winner ^O^

Sasha & Melanie – contemporary – Stacy Tookey
Die verhalen hè, o o o hoe komt ze erop. Okay, ik zeg al niks meer. Ik ben inmiddels in zo’n tyfusstemming dat ik me zal beperken tot dat ik er weinig aan vond en dat ik Melanie voor de derde keer deze avond iets gepijnigds contemporaries zag doen. Nou, wat is ze veelzijdig zeg oO<.

Marko & Tadd – gumboot stepping – Chuck Maldonado
Was stepping vorig jaar ook al niet een complete mislukking? Waarom uitgerekend in de finale een supervage en baggerlelijke stijl gaan uitproberen :{w? Had dat aan wat onkruid uit de Top 20 of Top 18 gegeven. OMG, wat een drama ;(. Tadd leek er nog enigszins mee weg te komen, maar Marko was een paar keer compleet de draad kwijt (ik vond hem overigens in die hip hop met Ricky ook behoorlijk matig, maar daar werd strak overheengeluld toen). Ik kon het bijna niet uitkijken, dit deed pijn aan mijn ogen. Wat een treurige afsluiter van een toch vrij hoogstaand seizoen. Dat applaus ook weer hè :o? En die judges die zich in allerlei bochten wrongen, het was embarrassing.

What can I say? Ik wil dat Sasha wint maar het zal wel Melanie worden? Zou het echt zo obvious zijn? Over een paar uur volgt het verlossende woord...
  ESF Reporter donderdag 11 augustus 2011 @ 23:10:19 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_100623265
Dus, ik ben thuis en heb toch het programma zitten kijken. Dat eind, dat eind, arme Marko. Dat joch was op z'n laatste reserves aan het werken. Wat een kut-routine.

Verder eigenlijk alles wat Mallie zegt (ik heb op de sanseveria gestemd). Nigel is een evil manipulating douchebag. En Mark Kanemura is een God.
pi_100630804
Alleen even de winnaar gekeken...

en het enige wat is zeg is... DUH!!
Be brave. Be kind.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:49:11 #225
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100631426
Waardige winnares, ik kan er weinig op afdingen, want ze is gewoon steengoed.
Misschien is haar pad makkelijker geweest dan dat van andere kandidaten omdat ze erg vaak haar eigen genre heeft gedaan, maar alles wat ze erbuiten deed was ook van grote klasse.

Persoonlijk was ik iets happier geweest als Sasha had gewonnen, want die heeft iets extra's wat haar net wat interessanter maakt.

't Is een mooi seizoen geweest afgezien van de finale.
  ESF Reporter vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:33:06 #226
87554 Cee
Welluk?
pi_100632088
Jippie. I think. Inderdaad niks op af te dwingen maar het is zo jammer dat Nigel gewoon he-le-maal zijn zin heeft gekregen, ik had toch op een beetje anarchy gehoopt, ach ja. Niet dat het onverdiend was. Jammer dat Sasha werd gebonjoured werd met een Fleurop boeketje, exit stage right, doei en bedankt. :'(

Ik werd toch bij sommige routines een beetje emo, terwijl die zelfde routines me eerder in de competitie niks deden.

Cat. O+

Oh en ik zat me de hele tijd af te vragen wie die blonde gozert was in de top 10 boys totdat ik me aan het eind van de deurendans realiseerde dat Alexander de kleurspoeling van Ryan had geleend.

[ Bericht 54% gewijzigd door Cee op 12-08-2011 09:43:40 ]
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:13:20 #227
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100632857
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:33 schreef Cee het volgende:
Jammer dat Sasha werd gebonjoured werd met een Fleurop boeketje, exit stage right, doei en bedankt. :'(
Toch denk ik dat Sasha een mooiere toekomst voor zich heeft dan Melanie. Er lopen een helebooel Melanie's rond in Dansland, maar Sasha heeft the edge O+.

Wel frappant dat Sasha in mijn drie favoriete routines van dit jaar zat (althans, ik denk nu dat dat mijn favorieten zijn, maar ik zal er wel een paar vergeten, zal eens gaan teruglezen):) Girlpower met Melanie en Sonya, Standje tegen de Muur met Kent en vooral Breakfast met Twitch c_/. Ik denk dus dat ze My Favourite Dancer was dit seizoen, al heb ik nog steeds een megazwak van Taddilicious :9~.

quote:
Cat. O+
Ze is briljant. Full stop.

quote:
Oh en ik zat me de hele tijd af te vragen wie die blonde gozert was in de top 10 boys totdat ik me aan het eind van de deurendans realiseerde dat Alexander de kleurspoeling van Ryan had geleend.
Ik dacht eerst "wat heeft Neil Haskell met zijn haar gedaan?" en toen realiseerde ik me pas dat die helemaal niet in die Top 10 thuishoorde :'). En bleek het dus Alexander te zijn, die ik bij dezen tot aandachtshoer bestempel :Y.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:29:08 #228
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100633232
Wat ik telkens vergeet te zeggen is dat ik de tapperdetap-routine van Nick, Jess en Matt Flint echt fantastisch vond :D.

Grote complimenten voor Matt Flint, die een paar dagen geleden naar Hollywood werd gevlogen, zelf een solo in elkaar mocht draaien en twee dagen later te horen kreeg dat 'ie iets moest doen met Jess en Nick. The boy is talented, laten ze hem maar snel als choreograaf inschakelen.
  ESF Reporter vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:34:05 #229
87554 Cee
Welluk?
pi_100633346
Ik heb op 'the boards' gekeken en de algemene consensus is dat de taproutine als hoogtepunt van de show werd beschouwd. En dat doet m'n Matt-loving hartje toch weer goed. En hopelijk krijgt Nigel daarmee de memo door dat niet-contemporary routines heus wel aanslaan bij het grote publiek. Of ie dat memo-briefje vervolgens op z'n reet plakt of op z'n koelkast is maar de vraag maar hopelijk doet hij er iets mee. Ik bedoel, tap, zijn lievelingetje, al die jaren, niet eens zozeer geliefd bij het Grote Publiek. En dat werd het best gewaardeerd gisteren. Luister naar je publiek, ouwe zemelaar. *O*
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:43:58 #230
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100633589
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:34 schreef Cee het volgende:
Ik heb op 'the boards' gekeken en de algemene consensus is dat de taproutine als hoogtepunt van de show werd beschouwd. En dat doet m'n Matt-loving hartje toch weer goed. En hopelijk krijgt Nigel daarmee de memo door dat niet-contemporary routines heus wel aanslaan bij het grote publiek. Of ie dat memo-briefje vervolgens op z'n reet plakt of op z'n koelkast is maar de vraag maar hopelijk doet hij er iets mee. Ik bedoel, tap, zijn lievelingetje, al die jaren, niet eens zozeer geliefd bij het Grote Publiek. En dat werd het best gewaardeerd gisteren. Luister naar je publiek, ouwe zemelaar. *O*
Ja, ik kom er ook net vandaan, van de boards. Dat de taproutine zo enthousiast onthaald wordt maakt me toch extra trots op Matt Flint O+.

Ben wel een tikje verdrietig over de totale downfall van ballroom dit seizoen. Het ging al een tijdje niet best, maar dit jaar was een drama. Het begon al met de eliminatie van Iveta in de eerste week, daarna al die choreografen die compleet op hol sloegen in hun drang edgy en modern te doen, en als dieptepunt maar één ballroom in de laatste show, nota bene een gehypte AT. Thank God voor Pasha (sowieso, dat zou iedereen dagelijks drie keer moeten doen :P), die de kwaliteit nog enigszins heeft weten te waarborgen door een paar contemporary-herten door afgrijselijke samba's en chacha's te slepen.
  ESF Reporter vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:49:43 #231
87554 Cee
Welluk?
pi_100633723
Niet dat ie het gaat lezen maar ik ga die vlerk van een Lythgoe even tweeten dat we de tap tof vonden en we meer ballroom willen voor S9. Even alles uit m'n system gooien.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:59:43 #232
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100633998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:49 schreef Cee het volgende:
Niet dat ie het gaat lezen maar ik ga die vlerk van een Lythgoe even tweeten dat we de tap tof vonden en we meer ballroom willen voor S9. Even alles uit m'n system gooien.
Vooral bétere ballroom. Van choreografen die geen dikke piemel krijgen van een edgy chacha op Basement Jaxx ;(.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:02:35 #233
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100635675
Hehe, eindelijk even tijd om te kijken, maar ik denk niet eens genoeg tijd om rustig alles te tikken :( Dus ik ga gewoon alles eerst maar even kijken en dan zie ik later wel of ik tijd heb om een epistel erbij te doen :')
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:41:13 #234
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100641259
Eigenlijk is de enige dans uit de finale die me echt bijbleef die met Sacha en [naamkwijt] door Sonya.

Dat is echt Sasha op haar best O+. Het was vreemd, gebroken, straks, verdraaid, lekker, spannend en mooi.

De rest was wat matig. Liever had ik Sasha zien winnen, ik vind haar veel spannender dan Melanie (hoewel die laatste misschien overall wel de betere danseres is).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:43:33 #235
87554 Cee
Welluk?
pi_100641335
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Sacha en [naamkwijt] door Sonya.
:o Nu ben ik de laatste die iets moet zeggen over het kwijt zijn van namen maar...

MARK KANEMURA. Erik, even voor straf een kwartiertje in de hoek.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:46:52 #236
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100641461
Seizoen 5 is het eerste seizoen dat ik echt gevolgd heb :'(!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:48:43 #237
87554 Cee
Welluk?
pi_100641535
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Seizoen 5 is het eerste seizoen dat ik echt gevolgd heb :'(!
Dan is het je vergeven en mag je na 5 minuten je hoek uit. Ga snel als een ziedende begonia S3 en S4 binnensjorren. En S2. Als je tijd/zin hebt. You will not regret it. O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:50:29 #238
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100643962
Melanie & Marko - Disco
Oei ouch auwie! Wat een trainwreck was dat en wat verdrietig dat dit dan hun laatste dans samen moet zijn. Alle lifts waren lelijk en laboured en langzaam, de gezichten die ze trokken waren fake, en de choreo was ook vreselijk. Zielig. De stijl paste ook totaal niet bij vooral Melanie, voor het eerst vond ik haar niet een prachtig meisje maar een of ander steviggebouwde troela. Ben benieuwd wat de judges hiervan zeggen. Oh ze zijn het er wel aardig mee eens.

Sasha & Mark - Jazz
Wow. Gewoon super. Had eerst even een addiction flashback maar dat werd al gauw weer weggevaagd door de unieke bewegingen. Super om Mark ook weer terug te zien ook al was ik nooit zo'n fan van hem.

Tadd & Joshua - Krump
Tja. Dit is precies de stijl die ik niet veel aan vind. Als 1 persoon dit gedanst had was het waarschijnlijk beter geweest ipv 2 die heel anders bewegen. En ik vond Joshua echt veel beter, dus dit was niet zo goed voor Tadd denk ik. Maar ik geloof toch dat Tadd 4e wordt.
Bleh, ik had Joshua liever in iets anders gezien :(
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:15:56 #239
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100648720
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:48 schreef Cee het volgende:

[..]

Dan is het je vergeven en mag je na 5 minuten je hoek uit. Ga snel als een ziedende begonia S3 en S4 binnensjorren. En S2. Als je tijd/zin hebt. You will not regret it. O+
Nou, en snel Erikchen. Ik ga namelijk binnenkort een SYTYCD-tournament organiseren hier op Fok!, had ik besloten, zou wel leuk zijn als je een beetje gezellig mee kan doen *O*.

Dan weten jullie dat alvast, hè ;).
  ESF Reporter vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:44:27 #240
87554 Cee
Welluk?
pi_100651387
*O*

Ohhhh nog een paar weken tot Strictly Come Pasha! O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:25:42 #241
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100658038
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef Cee het volgende:
*O*

Ohhhh nog een paar weken tot Strictly Come Pasha! O+
*O* *O* *O* Pasha stalken in Londen *O* *O* *O*
  ESF Reporter vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:59:02 #242
87554 Cee
Welluk?
pi_100659507
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:25 schreef Malahide het volgende:

[..]

*O* *O* *O* Pasha stalken in Londen *O* *O* *O*
Ik zou er bijna toe geneigd zijn. :@
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:28:57 #243
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100660948
London Meet in november?

Misschien stoppen ze Pashke wel samen met Artem in een appartementje :9.
Ik moet niet over dat soort dingen fantaseren zo vlak voor het slapen gaan :@.

Ik begreep dat ze al begonnen zijn met trainen voor Strictly.
Er zijn dit jaar nog bijna geen namen van celebs gelekt, dus ik ben heel benieuwd.
Lieve Heer, geef Pasha alsjeblief een jonge, flexibele, muzikale, niet té knappe en vooral sympathieke jongedame, zodat we zo lang mogelijk van hem kunnen genieten.
  ESF Reporter zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:10:55 #244
87554 Cee
Welluk?
pi_100662674
Ik zweer je, London, I'm there. *O*
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:29:17 #245
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100694805
Good ol' samba time! Just makin' a point...

zondag 14 augustus 2011 @ 14:08:09 #246
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100711082
En ik ga weer vrolijk een endje verder, Als ik geluk heb kan ik net de performance show afkijken.

Solo Melanie - mooi!

Solo Marko - zijn zwakste punt

Sasha & Tadd - Cha Cha
Tja, mij kon het niet zo bekoren. Vond het slordig en ze pasten qua lengte niet goed bij elkaar. Jammer.

Marko & Lauren - contemporary
Wow. Super mooi. Tranen in de ogen bij de laatste momenten waar hun handen loslaten.

Solo Tadd - super as always.

Melanie & Tadd - Jazz
LOL! erg entertaining.

Melanie & Sasha - contemporary
:{ wat een zwakke choreo en wat waren die rokken afleidend. Bah. Zonde, kans gemist.

Tadd & Marko - Gumboot stepping?
Mwah. Teveel airobics voor mijn smaak. Oh Katey heeft echt niets te zeggen zeg. ongelofelijk.

Nou dat was het dan. Heb geen tijd voor de uitslag, en die zal ook wel anderhalf uur duren. Straks misschien -O-

Maar mijn voorspelling is: 4. Tadd 3. Marko 2. Sasha 1. Melanie :s)
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:26:05 #247
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100734972
De results aan het kijken, vermakend wel. Oh, heeft die verschrikkelijk leuke Matt UK gewonnen? thumbs up ^O^ (kijk ik nog wel eens als ik tijd heb :P)

Ok Tadd nr 4. Moest wel even een traantje wegpinken.

Nou ik had het goed hoor :') En ik moest weer tranen wegpinken omdat het afgelopen is. Het is zo snel gegaan dit seizoen! En de winnaar is 1 van de beste winnaars ooit in mijn ogen.

SYTYCD _O_ I will love you forever.

En nu naar bed, morgen lees ik wel bij. Ik zal het wekelijkse tikken weer missen mensen *;
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:39:06 #248
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100749055
Heb net alles gelezen en wat zijn jullie allemaal zuur zeg :P Maar ja, ik ben geloof ik de enige Melanie-fan hier, dus dat kan ik dan wel weer begrijpen :P

Oh ik had gedroomd trouwens dat ze in februari weer beginnen :')

Wanneer begint Strictly Come Dancing? Ik ga meekijken als het een beetje meezit :Y
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:03:14 #249
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100749381
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:39 schreef Saeramir het volgende:
Heb net alles gelezen en wat zijn jullie allemaal zuur zeg :P Maar ja, ik ben geloof ik de enige Melanie-fan hier, dus dat kan ik dan wel weer begrijpen :P
Ik vind ons helemaal niet zo zuur eerlijk gezegd, zeker niet naar de winnares. Ik denk dat Cee en ik allebei liever Sasha hadden zien winnen, maar we ontkennen niet dat Melanie een verdiende winnares is. We hebben wel kritiek op het gespeide contemporary-bedje dat haar naar de overwinning heeft gebracht. Dus we zijn zuur naar de show en Nigel in het bijzonder, maar dat is verplicht aan het einde van een seizoen, en zeker na zo'n dieptepunt van een finaleshow :P.

quote:
Oh ik had gedroomd trouwens dat ze in februari weer beginnen :')
Audities vast wel rond die tijd ;).

quote:
Wanneer begint Strictly Come Dancing? Ik ga meekijken als het een beetje meezit :Y
30 september/1 oktober is de kick off. De week daarvoor zal er wsl. wel een introductieshow zijn of iets dergelijks. De celeb-deelnemers worden pas erg kort vantevoren bekend gemaakt deze keer. Schijnbaar zijn ze al wel in training, vandaar dat Pasha er niet bij was bij SYTYCD.

Enkele namen die al wel een tijdje hardnekkig rondgaan:

Jason Donovan (ik vermoed dat Cee spontaan aan het flikflakken is nu :D)
Alex Jones (presentatrice van The One Show, dagelijkse babbelshow op de BBC in de vroege avond)
Ricky Hatton (bokser)
Gregg Wallace (dat kale dikkerdje van Masterchef :{)
Robbie Savage (voetballer, potentiële ordi eyecandy)
Chemmie Alcott (beste skister van GB, als dat wat zegt ;))
Chris Tarrant (presentator Who Wants To Be A Millionaire)
Nancy Dell'Olio (socialite)
Anita Dobson (EastEnders-veteraan, vrouw van Queen-gitarist Brian May)
Gena Lee Nolin (Baywatch babe)

Alleen de eerste twee lijken zekerheidjes. Echte knallers zitten er nog niet tussen, zoals in het verleden Emma Bunton. Als ze maar geen Amerikaanse z-lister er bij hebben zitten dit jaar, zoals vorig jaar Michelle Williams :'), het derde wiel van Destiny's Child.

Het is wel BBC, Saer, maar vorig jaar was het redelijk goed te downloaden, al was het met wat vertraging.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:55:59 #250
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100750367
ja, dat weet ik nog, ik heb toen nog wat dingen downgeload en ook gekeken, maar nooit echt erin gekomen. Dit jaar zou ik genoeg tijd moeten hebben rond die tijd, en dan waarschijnlijk ook alweer echt zin in dans, dus ik hoop dat we het samen kunnen gaan volgen weer :D

Is het trouwens heel erg dat ik niemand ken van dat lijstje celebs? :')

En ik snap wel wat jullie bedoelen hoor met Melanie. No need for too much explanation ;) Ik had ook vrede gehad met Sasha als winnaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')