abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2011 @ 13:10:38 #151
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_99918351
Stil hier.
  maandag 25 juli 2011 @ 15:25:06 #152
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99923173
Sorry, druk druk druk druk druk druk 8-).
You cheated on me with choreography.
pi_99927514
Sorry..lui lui lui lui lui lui
Be brave. Be kind.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:54:30 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99959473
Boooyah!! Neill patrick Harris die de routine van tyce dist. Hopsaaaa! O+

Sorry. Dat moest even. Snel verder kijken want ik lig achter :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:09:37 #155
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100011053
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Boooyah!! Neill patrick Harris die de routine van tyce dist. Hopsaaaa! O+

Sorry. Dat moest even. Snel verder kijken want ik lig achter :D
Alleen daarvoor al verdient hij een Emmy. En een Tony. En een Oscar. En de Nobelprijs voor wat dan ook. NPH is mijn nieuwe held *O*.
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:54:49 #156
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100019339
Nadat we deze week het enigma dat Gaga heet en regisseur Rob Marshall van die draak van een Chicago-film voorgeschoteld krijgen als judges, worden we volgende week verblijd met de reïncarnatie van Martha Graham, Pina Bausch en Margot Fonteijn (ja, alledrie tegelijk): Christina Applegate.

Luv yous Christina ♥

Nieuwtjes, roddeltjes en spoilertjes:

* NappyTabs en Jonathan Roberts choreograferen.
* Jason 'God' Gilkison heeft iets over de Top 8 getwitterd dus we hopen op een Top 8 ballroomextravaganza.
* Travis Wall doet momenteel iets in Miami dus gaat niet meer choreograferen dit seizoen
* Tadd heeft iets geroepen met 'jive' erin dus wie weet is hij gekoppeld aan Anya

[ Bericht 37% gewijzigd door Malahide op 27-07-2011 21:17:28 ]
  ESF Reporter woensdag 27 juli 2011 @ 22:08:10 #157
87554 Cee
Welluk?
pi_100022762
Lieve menschen, ik meld het alvast: morgenavond ga ik naar de laatste Harry Pottert dus ik kan op z'n vroegst de hele show vrijdagavond pas kijken. Hopelijk kan ik spoiler-vrij blijven (dat heb ik zelf in de hand maar ik heb mezelf niet altijd onder controle) dus in dat geval ben ik hier op z'n vroegst vrijdagavond laat. Of zaterdag, of zondag.

En eh, nee, ik heb de uitzending van vorige week nog niet herbekeken. :@
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:12:50 #158
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100022996
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef Cee het volgende:
morgenavond ga ik naar de laatste Harry Pottert
ik ook O+
  donderdag 28 juli 2011 @ 08:52:47 #159
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100035906
Neerlaad is al klaar, het is nu alleen wachten tot hubbie en het grut de deur uitzijn :P
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:36:46 #160
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100042506
Ok joehoe tijd om te kijken. OMG Lady Gaga :'( wardrobe exploded on her? Ze doet me denken aan een forum waar ik op zit, waar je kleding kan "kopen" en combineren op je avatar. Iemand heeft dit aan: http://avatar.unifaction.com/characters/TheShadow/avi_50.png
Ik zit me nu af te vragen of zij zich door Lady Gaga heeft laten inspireren, of andersom 8)7

Sasha & Pasha - Quickstep
Kan zij alles of wat? *; Ik zag met mijn lekenogen niet veel flaws. En qua performance winnen ze beiden zoiezo. De kiss of death, nou niet voor Sasha. Bravo. Ik zat te eten tijdens het begin maar ze wisten me meteen op te slokken met hun bewegingen. Ben toen eerst even af gaan eten :P en toen met 100% aandacht bekeken, wat het verdiende ^O^

Caitlyn & Ivan - Hiphop
Ivan O+ Nog zo goed als in season 2. En gewoon een lekkere smoothe hiphop met mooie kontjes en swag _O_ Niet te ingewikkeld verhaal, gewoon een goede dans waarin de dansers niet de weg kwijt raakten in het verhaal. Aww, Mary die zo excited is om Ivan weer te zien, dat vond ik wel vertederend. Ik vraag me wel af of dit niet een beetje een niemandalletje wordt tussen al het geweld, maar we zullen zien.

Jordan & Ade - Jazz
Dat viel me erg mee, die choreo. Niet zo slecht als normaal. En wat een super pair is dat zeg. Ade the strong manly man O+ en Jordan + her legs. Echt zo gorgeous. Ongelofelijk wat ze kan met die dingen. Niet veel verhaal in maar ik vond het een vermakelijk stuk, ondanks een pakje dat zelfs Jordan een beetje dikkig kan doen lijken.
"I used to cut off their heads all the time" en those shoes omg _O- I stand my point.

Melanie & Neil - Contemporary
OMG *O* Dit was super! Ik had een klein beetje traantjes in mijn ogen aan het eind en Neil is echt zo goed. Met passie gedanst en ik vond het wel schattig hoe Lady Gaga helemaal van haar stuk was. Natuurlijk was dit wel weer Melanie's stijl, maar oh boy wat is ze goed. Dit concept mag blijven van mij. Gewoon perfect die combo tussen paartjes en all stars.

Anya & Ricky - Jive
Deja vu ftw. Ik zag meteen weer die jive van Anya & Danny, omdat Ricky wel een beetje op hem lijkt vind ik. Zou het soms dezelfde zijn? :9
Nou dat was toch een teleurstelling voor mij hoor -O- Hoewel dat nummer voor mij zo opzwepend is, was het ritme blijkbaar voor mijn smaak net een tikje te sloom, waardoor het er stroperig uitzag. Plus, volgens mijn screwde Ricky 1 lift totaal up? Of was ie gewoon lelijk? Even kijken wat de judges zeggen. Oh piece of meat, dat klopt wel :') Ik denk alleen niet dat Anya ooit gedacht had nog eens een piece of meat genoemd te worden _O-

Lauren & Jess - Lyrical hiphop
Wat is het toch met het goede gevoel vandaag? (Bijna) Alles vind ik goed. Dit vond ik ook gewoon erg leuk in elkaar zitten, goed geacteerd. goed gedanst, zelfs Lauren kon ik aardig hebben :P Ik heb het erg naar mijn zin deze show!
Mary met swagger _O-

Tadd & Lauren - Jazz
Weer Mandy Moore, ok dan :{
Oh maar ondanks dat, alweer super entertainment! Ik weet niet wat het is vandaag hoor. Wat een heerlijke flowende en tegelijkertijd scherp gedanste routine zeg! Ik heb er geen woorden voor. Leuk om Lauren terug te zien, en gewoon goede chemisty, en goede choreo. Nee mensen, mijn roze bril ligt in de kast en ik ben niet in een state of delirium. Ben erg benieuwd of ik nou gek aan het worden ben of dat jullie allemaal zo enthousiast zijn.
En wat is Tadd toch een schatje. Ik had dus niet gemerkt dat zijn hoed afviel, ik dacht dat het bij de choreo hoorde :o *gaat het nog eens kijken* OMG ongelofelijk dat ik dat niet gezien had zeg. Maar hij gaat zo gewoon verder alsof het zo hoort. En wat een mep krijgt ie van Lauren zeg, vandaar dat uitgebreide "I am so sorry" voordat ze het podium verlaat. Ik moest wel even giechelen hoor. :')

Marko & Allison - Contemporary
Ik ga in herhaling vallen als ik niet oppas. Gorgeous, perfect. Als ik dit soort dansen zie, wilde ik dat ik ook kon dansen, alleen om dit soort bewegingen te kunnen maken en met dit soort partners te dansen. Goosebumps. What the F is going on tonight.
Oh nou moet ik ook even brullen hoor. Mama in het publiek en Marko en Gaga aan het snotteren, veeg me op. En wat Nigel zei vond ik ook wel heel erg mooi hoor. Blah! Even een zakdoek pakken hoor :')

Caitlyn & Tadd - Foxtrot
Volgens mij heeft Tadd echt een record aantal ballrooms gehad dit seizoen :o En ik dacht nog even DISASTER, maar dit was geen disaster. In ieder geval niet voor mijn leken ogen. Ze zagen er beiden prachtig uit en die jurk :9~ Het flowde goed, de muziek was goed, het was gewoon mooi. Ik vrees alleen wel voor Caitlyn door deze 2 dansen. Beiden een beetje forgettable. Nou ja vrees, Van deze meiden heb ik zoiezo het minst met Caitlyn dus ik hoop dat dit haar laatste avond is. Dat klinkt nogal gemeen maar is niet zo bedoeld trouwens _O-

Marko & Ricky - Hiphop
Ik zit hier ontzettend te OMGen. WTF is going on????? Waren dit niet 2 CONTEMPORARY dansers???? En net als ik zit te denken, dit is toch wel erg goed ook al zijn ze geen hiphop, gaat er nog een turbo op en wordt het NOG BETER. Ik ben zowat sprakeloos. Wat een heerlijk gevoel om naar zo;n show te mogen kijken. Het deed me soms gewoon denken aan Twitch & Alex. USA, you rock _O_ _O_ En Nappy Tabs.. Ik heb geen woorden meer voor jullie creativiteit.

Jordan & Jess - Rumba
Ok Jess als de controlling partner? Dat kon ik nou weer niet zo goed hebben. Een van de minste dansen van de avond voor mij. De chemistry klopte niet. De choreo vond ik ook niet bij de muziek passen. Nu vrees ik weer voor Jordan. Jess had trouwens vast wel de dans van zijn leven met dat lekkere lijf van Jordan kronkelend om hem heen :P
Oh de judges zijn het er ook wel mee eens,. ok dan.

Sasha & Melanie - Jazz
Joehoe *O* My 2 favorite girls together. Nu hopen dat het niet teleurstelt.
OMG OMG OMG. Ik weet niet meer wat ik moeten typen hoor, heb geen superlatieven meer over. Wat te tikken. Geen idee. Het was uniek, fantastisch, perfect, amazing, brilliant, favoriete dans van het seizoen for god's sake!!! Ik kan niet geloven hoe deze show boven alle verwachtingen uitstijgt. Ik ben totaal speechless en had, ondanks het feit dat het geen emotioneel stuk was, tranen in mijn ogen van puur geluksgevoel dat ik zoiets mag aanschouwen (ja mensen, schiet me maar dood, ik weet ook niet wat er in mijn koffie zat hoor vanochtend, ik ben nog steeds benieuwd of ik de enige ga zijn hier die zo in de wolken is). Pffft! Dit ga ik nog tig keer bekijken. Sonya, _O_ _O_ Sasha _O_ _O_ Melanie _O- _O- _O- Adembenemend. Ik ben helemaal van mijn stuk.

Nou, even diep inademen.. Caitlyn en Jordan zullen we in de bottom zitten, en dan hoop ik dat Jordan erin blijft. En Jess en Ricky voor de jongens, het zou me erg verbazen als ik het fout had. En dan hoop ik dat Ricky erin blijft maar het zal Jess wel wezen.

_O_
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:37:18 #161
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100042529
Sorry voor het epistel :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:20:51 #162
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100054249
* Saeramir zit te popelen tot iemand post.
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:25:20 #163
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100056534
SO YOU THINK YOU CAN DANCE USA SEASON 8 – TOP 8 PERFORM

Holy Moses, ik ben veel te betrokken bij deze show. Ik ben compleet uitgeput. I need a stiff drink. Vergeef me mijn geblaat en geschreeuw, lieve vrienden.

Gaga: she is really really really weird, but you gotta love her. Zat die me daar toch lekker een potje de choreografen af te katten _O- . Rob Marshall vond alles geweldig, dus die voegde niks toe.

Sasha & Pasha – quickstep – Jonathan Roberts
“Sasha and Pasha, easy to remember!” How cute! Wat een heerlijke car crash was dit! Technisch vrij belabberd van Sasha (Mary moet je gewoon niet geloven dit seizoen :{w ) en o boy, thank God voor Pasha, want hij sleepte haar er letterlijk en figuurlijk doorheen. Maar wat een leuke choreo was dit, wat een leuk koppel, prachtig jurkje en gewoon een goede performance. Hele fijne choreografie van Jonathan Roberts, de grootste class act die bij Dancing With The Stars rondloopt en die helaas in die show altijd aan oude taarten of psychisch gestoorden als Macy Gray wordt gekoppeld. Maar dat terzijde :P .

Caitlynn & Ivan – hip hop – Marty Kudelka
IVAN!!! Uit de prehistorie van SYTYCD. Gelukkig kreeg hij maar drie seconden aandacht of zo :'). Tja, anders blijft er geen tijd over voor het wekelijkse lik-het-gat-van-Allison-Holker-moment. Wat een lieve, sexy routine. Het kwam wel enorm traag op gang, maar toen ze eenmaal echt het duet aangingen zat ik toch gefascineerd te kijken. Caitlynn: zover ik het kan inschatten deed ze het best goed, zowel qua techniek als performance. Door de kritiek van de judges kwam ik meteen weer in aluhoedjes-mode: ze willen Caitlynn eruit hebben (niet dat ik dat erg zou vinden, minst favoriete meisje). Dit lijkt me wel typisch zo’n routine die na twaalf dansen op het einde van de avond niet echt blijft hangen, maar goed…

Jordan & Ade – jazz – Tyce DiOrio
Oooh Ade *; , die staat toch écht wel in mijn top 5 van favoriete deelnemers aller tijden. Wat een lijf, wat een kracht, wat een uitstraling, supersupersuper! De dans dan… vermakelijk, heel duidelijk naar beider sterkste punten gechoreografeerd en daardoor gewoon goed. Tijdens een aantal overgangen viel de boel een beetje dood en niet alle lifts verliepen even smooth, maar over het geheel was dit meer dan okay. Tyce is on a roll de laatste weken, en dat wil wat zeggen in zijn geval :+ . Jordan: nog steeds mijn favo girl!

Melanie & Neil – contemporary - Mandy Moore
O here we go again… ja hoor, weeeeeeer een dromerig contemporarynummertje voor Melanie :O . The powers that be maken het me wel heel moeilijk om haar nog interessant of sympathiek te vinden, hoor. Cee had er al eerder last van, maar nu begint het bij mij ook. Blergh. Zelfde choreo als Matt Flint en Katie Love in UK 2. En wadda you know, dat was ongeveer de beste dans van dat hele seizoen, en dat waren (op dat moment) ook nog eens interessantere dansers dan Little Miss Technique en de in mijn bescheiden mening wat overschatte Neil Haskell. En daar gaan we weer, weeeeeeer een staande ovatie voor contemporary en een shitload overdreven lof :r . Ik word er langzaam kotsmisselijk van.

Ricky & Anya – jive – Jason Gilkison
It’s Danny and Anya all over again! Herinneren jullie die jive nog uit Season 3 O+ ? OMG RICKY! Hoeveel liters plezier spatte hier vanaf! En dan mag het technisch niet perfect zijn – ik vond het overigens 100% meevallen, dus die kritiek? What’s going on? – maar wat een feest en wat een leuke vent is het toch. Overigens: props voor Anya’s trainingsbroekje!

Jess & Lauren G. – hip hop – NappyTabs
O goodie, twee van de irritantste SYTYCD-ers ooit samen, wat een verwennerij 8-) . Ik hou het kort: goed gedanst, want hij kan alles, bla bla, maar alles wat hij doet laat me totaal koud. Next!

Tadd & LoFro – jazz – Mandy Moore
En ja hoor… nog een rehash van UK2! Boys Top 4 group routine, anyone? Nou zeg, poe poe, wat een incredible choreographer, die Mandy Moore, dat het haar lukt om in één week zomaar twee belegen choreos van de plank te pakken. Maar fuck it, dit zijn wel Tadd en LoFro! LoFro :D , jeumig, vorig jaar nog een meisje, nu een vrouw! Jammer van het hoedje, maar damn, dit gelikte stijltje ligt Tadd erg lekker. Love the guy, inderdaad verrast hij iedere week weer. Ik heb Tadd nog niets slecht zien doen, maar ik heb het gevoel dat hij onder de radar aan het verdwijnen is, juist omdat hij zo constistent is. En dat mag niet gebeuren, want TADD ♥♥♥!

Marko & Allison – contemporary – Sonya Tayeh
Och ja, Marko had zeker al een week geen contemporary meer gehad, dus het werd tijd :|W . Kom op show, je maakt jezelf belachelijk. Sorry hoor, hoe mooi en hoe goed dit ook was, het leek veel te veel op Hallelujah (Alex Wong, Allison, Jeff Buckley) en dat stoorde me enorm. Dit was zo bedacht en voorgekneed om favoriet Marko te pushen, bah. Marko en Melanie, je zou een hekel aan ze gaan krijgen terwijl die kids er zelf ook niks aan kunnen doen. Staande ovatie, brullende en wauwelende Gaga, hysterische AsianMum, Allison is het achtste wereldwonder, GETVER ik heb het even helemaal gehad :( . Ik kijk straks wel verder…

[vijf uur later :')]

Caitlynn & Tadd – foxtrot – Jonathan Roberts
Kijk Jess, het kan dus wel, dansen met een langere partner zonder dat het stoort. Nu had ik natuurlijk wel mijn roze Tadd-bril op :P , maar toch… Zeer mooie klassieke choreo, mooi gedanst en technisch heul niet verkeerd. Gorgeois, zou Mia zeggen. Ik had tot nu toe niet veel interesse in Caitlynn, en voor het eerst vond ik haar hier leuk en cute. Maar… net als Mary denk ik dat dit wat vergeten gaat worden, niet in de laatste plaats door de agressieve manier waarop contemporary door de strotten van de kijkertjes wordt geduwd.

Marko & Ricky – hip hop – Tabitha & Napoleon
Yeuh, boys duet. Bad boys, rapte Diddy zich een liesbreuk, en dan krijg je de rainbowtandem Marko en Ricky oO< , de twee liefste kandidaatjes ooit! Echt hard en zuiver was het niet, laat staan overtuigend. Marko viel hier toch lichtelijk door de mand voor mij, terwijl Ricky, die van nature een stuk ‘harder’ danst, zich aardig staande hield. Paar stukjes, zoals die airials, waren okay. Dat laatste versnelde stuk was toch wel erg Alex Wong & Twitch, jammer. Het concept had voor mij niet zo gehoeven. Al met al… mwa. En toen volgde er weer een WTF-moment, want blijkbaar was dit briljant (niet als we Tabitha’s gezicht moesten geloven, overigens :D ) en was er weer iets te zeiken over Ricky. Waarom ontspoort deze fucking show altijd zo idioot in de laatste afleveringen ;( ?

Jordan & Jess – rumba – Jason Gilkison
Als er in een rumba geen hete vent zit zoals [insert hier je favoriete geile ballroomer :9 ] dan hoeft het voor mij niet zo. Noem mij maar oppervlakkig. Maar potdimme, zie ik daar die Broadway gnoom me toch effe een paar puike rumbawalks doen. Shit. En het ‘muggen’ is inderdaad minder geworden. Jordan was goed zoals altijd, maar het lijkt ook al weer een hele tijd geleden dat ik haar iets anders zag doen. Dit zat toch weer erg in de jazz/contemporary-hoek. Ik was niet kapot van deze choreo van Gilkison, bij momenten was het erg statisch. Eens dat de chemistry niet echt super was. Over welke geweldige lift hadden ze het nou??

Melanie & Sasha – jazz – Sonya Tayeh
Wacky, weird, wonderful… this is the Sonya I like best ^O^ . Voor Sasha komt deze stijl heel natuurlijk over, Melanie moest duidelijk harder werken, maar boy o boy, dit was toch wel helemaal geweldig hoor. Op het laatste moment werd de show gelukkig nog gered. Zonder twijfel mijn favoriete dans van de avond, frickin’ fantastic. Vrouwenduetten of groepsnummers zijn bij SYTYCD óf stoeipoezerig óf engelachtig, dus dit was een voor mij erg gewenste afwisseling. Meer van dit graag! You go girls! Gaga en Sonya, hoeveel weirdness kan een mens verdragen _O- !!!

Bottomvoorspelling (deels wishful thinking): Jess, Ricky, Jordan, Caitlynn. Ricky en Caitlynn exit.

Nu Saertje lezen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 28-07-2011 18:32:05 ]
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:30:44 #164
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100056686
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:37 schreef Saeramir het volgende:
Sorry voor het epistel :')
LOL

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:20 schreef Saeramir het volgende:
* Saeramir zit te popelen tot iemand post.
Kom maar op, sugar. This is going to be fun. Ik geloof dit ik vandaag met mijn linkerbeen uit bed ben gestapt en jij met je rechter. Of andersom. Toch hou ik van je, jeweets :*.
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:29:20 #165
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100058799
Ik hou ook van jou :* Ook al was dit een week van ahem, uiteenlopende meningen :') Trouwens, over het algemeen zijn we het niet zo oneens hoor ;) En ik denk echt dat er iets in mijn koffie of broodje zat.
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:43:41 #166
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100059297
pi_100060035
Ik ben nu pas bij de top 14 afleveringen, maar daarom is dit topic wel handig, kan ik gewoon zonder zenuwen de resultatenshows kijken, omdat ik toch al weet wie er uit gaat :P

Tot hoever ik heb gezien zijn dit mijn favo's: Melanie, Sasha, Tadd en Marko.

En was dit al geplaatst:
adam lambert tweet:

quote:
So proud and excited for @Sashamallory on SYTYCD!!! You're amazing! Love I can say 'I knew you when' !
1 hour ago via Twitter for iPhone
I tried to tease it, but i just pissed it off
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:31:26 #168
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100061098
lol werkt niet Mallie.

Trouwens, uren later nu ik gekalmeerd ben (of het middel is uitgewerkt :')) ben ik het wel totaal met je eens hoor. Het is heel duidelijk wie de show naar voren pusht. Melanie en Marko krijgen altijd choreo's die ze liggen. Maar ik ben nou eenmaal te verliefd op ze, zij kunnen er ook niets aan doen en ze zijn gewoon O+
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:34:58 #169
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100063915
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Saeramir het volgende:
lol werkt niet Mallie.

Al je favorieten, kies maar 8-)

[ Bericht 11% gewijzigd door Malahide op 28-07-2011 21:41:35 ]
  vrijdag 29 juli 2011 @ 07:14:58 #170
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100076853
*O* en ;(

Kan me voorstellen dat de keuze bij de dames moeilijk was voor de judges, maar op basis van de prestaties van deze week had het dubbeltje toch echt de andere kant op moeten vallen, potdorie.

Bij de heren uiteraard de juiste keuze. Die solo _O_ _O_ .

Wie vond die groepsdans van Tyce ook alleen maar kostuums en geen inhoud :P?
  ESF Reporter vrijdag 29 juli 2011 @ 20:47:27 #171
87554 Cee
Welluk?
pi_100101204
Zo, net in één adem de reguliere uitzending en de results show bekeken. Sjongejongejongejongejongejongejonge! Even bijkomen. Tot zometeen. *O*
  ESF Reporter vrijdag 29 juli 2011 @ 22:57:56 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_100107406
Oké, daar ben ik weer, ik ga even onbevangen posten en dan kijken of ik het een beetje eens ben met de rest. Met daarbij weer de kanttekening dat ik een lui vacht ben, geen aantekeningen maak en dus zo wat memorabele dansen en momenten eruit pik. En dus niet iedere dans bespreek. Mocht ik een dans niet bespreken, dan vond ik hem niet heel goed maar ook niet heel slecht en is ie een beetje het ene oor in, het andere oor uit gegaan. :@

Over het algemeen vond ik het een erg leuke show! Ik ben fan van GaGa (nou ja, fan.... ik vind haar tof en ben al een paar keer naar haar concert geweest, heb haar kas gespekt en acht mezelf dus een liefhebber). 4 juryleden zijn te veel, daar blijf ik bij, maar toch deed deze uitzending me niet zo ellenlang lijken als andere 4-juryleden-shows. De vaart bleef er in.

Ten eerste: Cat. Hou alsjeblieft op met discussiëren en stemmen en bespreken. Geef dat mens haar Emmy. NU. Haar friendliness met de jury, van ouwe farts als Nigel tot megamillionselling supersterren als GaGa, ze kan met iedereen overweg en beschouwt iedereen als gelijke en behandelt ze ook zo. Ondanks haar lengte kijkt ze niet op hen neer en ze kijkt ook niet tegen ze op. Ze is super-geïnformeerd, humoristisch. Ze steekt de draak met de show ('the boring bit', dat standaard riedeltje over het stemmen) en ze houdt ervan en ziet de serieuze competitie erin. Wat een geweldige presentatrice vind ik haar. Cat. Fucking. Deeley. _O_

Dus dat.

Dan nu de dansen. Die van Pasha & Sacha herinner ik me, want: Pasha. Ik kijk door een Pasha-gekleurde bril dus ik vind alles tof wat die man doet. Kan hier niet objectief over zijn.

OMG ik denk dat ik nog eerder een choreo voor GaGa mag doen dan Nappytabs, wat kregen die twee ervan langs van haar zeg. :D Vond ik best frappant want die domme koe van een Laurie-Ann Gibson of all people is haar vaste choreograaf en dat verbaast me steeds want ik vond haar choreo's in de show altijd dikke drollen. Zonder uitzondering. Wat een draken van dansen waren dat. Maar de dans in de show van GaGa vind ik dan wel weer tof.
Jammer trouwens dat Mark niet even leuk een ererondje mocht doen op het SYTYCD podium maar het leek erop dat het optreden pre-recorded was dus het was ook niet echt mogelijk.

Ik dwaal af. Eh, even denken. Oh ja, de Nappytabs! Hun eerste choreo vond ik niet zo super maar de schoonmakers-choreo wel erg leuk uitgevoerd! Natuurlijk was dit een man/man duo waarbij de wens van de producers om dit de male final 2 te maken ervan af droop. Evenals de laatste dans. De manipulatie ligt er nog dikker op dan de plak peanutbutter and jelly die Elvis op z'n sandwiches smeerde.
De schoonmakersdans van Marko/Ricky deed me aan die van Twitch/Alex denken, vooral met dat korte, snelle stuk op het eind!

Another one bites the dust van LoFro/Tadd was natuurlijk een reprise van de UK male final 4 (een van m'n favoriete groepsdansen in een SYTYCD ooit. In de UK versie nog wel! Pigs will fly!), maar dan met een jongetje/meisje. Vond hem minder dan de male UK 4 maar toch strak, jammer van de hoed-fail, dat wel.

Melanie/Neil. Jullie weten onderhand dat ik niet zo'n grote fan ben van Melanie als de rest van de wereld maar wat bokste die ene sprong in een keer alle adem uit me weg zeg. Holy. Crap. Meid, schrijf je in voor het onderdeel verspringen voor Londen 2012, ik voorzie een medaille.
Prachtig, prachtig. Vond de dans sowieso al mooi, in choreo en uitvoering, maar die sprong, mijn god die sprong. Allemachtig. _O_

Dan is er nog de wonderschone Allison, met Marko. Prachtig duo en dito dans, alhoewel ik 'm niet zo imposant vond als de dans met de Sprong. Vooral de partnering vond ik mooi, ze pasten echt bij elkaar en vulden elkaar aan.

Nu schiet ik volgens mij weer even terug in de tijd want ik herinner me ineens de dans van Jordan en Ade (het was Ade toch?). Die vond ik echt sensationeel, heb me iedere seconde vermaakt!

En dan de laatste dans. Combinatie Melanie/Sacha/Sonya, tsja, dan heb je al snel de handen op elkaar en de billetjes van de juryzetels. Je mag er nogal wat van verwachten en dat deed ik dus ook. En.... het deed me absoluut niks? Ik zat na afloop met redelijke verbazing te kijken hoe iedereen schuimbekkend hun slippers, birkenstocks en kaplaarzen naar de hoofden van kandidaten en choreografe wierpen. Ik vond het laatste stuk, dat soort van marcheren, apart/mooi/interessant. Verder vond ik het een aaneenschakeling van fighter-poses in beweging. Muziek en styling klopte, choreo klopte erbij, het was oké gedanst (voor zover ik met m'n leken-ogen kan beoordelen) maar meer dan een standaard applaus zou het niet gekregen hebben als het Gouden Duo er niet stond.

-----

Het resultaat: jammer dat Jordan weg is, ik vond haar een van de sterksten in deze show! Jess, toch nog steeds een van m'n favorieten, ach ja, ik heb er vrede mee. Had hem al veel, veel eerder geëlimineerd verwacht dus top 8, prima. :)

Zo. En nu de rest lezen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 29-07-2011 23:06:14 ]
  zaterdag 30 juli 2011 @ 08:51:36 #173
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100117826
Ok eindelijk de download (had geen internet) en ben nu halverwege, shocked omdat Tadd in the bottom zit. Als de judges Jess erin laten krijg ik een woedeaanval *kijkt verder*

Omg, Christopher Scott is so hot! Wat een dans.

shit :( Jordan eruit. Maar als dat US' vote is, kan ik er wel vrede mee hebben denk ik :(

thank GOD Tadd blijft. Phew! Overall heb ik wel vrede met de beslissing maar wat had ik graag Jordan erin gehouden inplaats van boring Caitlyn :(
  zaterdag 30 juli 2011 @ 08:52:52 #174
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100117835
Mallie totaal mee eens. Ik zag geen structuur in de dans whatsoever en dan is het voor mij gewoon een kwestie van zo "artistiek" mogelijk zijn. Rommeltje. De dans van Chris Scott daarentegen :9~
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:22:59 #175
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100118865
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 08:52 schreef Saeramir het volgende:
Mallie totaal mee eens. Ik zag geen structuur in de dans whatsoever en dan is het voor mij gewoon een kwestie van zo "artistiek" mogelijk zijn. Rommeltje. De dans van Chris Scott daarentegen :9~
Uiteraard heb ik dat weer doorgespoeld. Ik geloof dat ik nog geen tussenact of optreden (af)gekeken heb dit seizoen :').

Zucht... er moet me iets van het hart. 'k Was de laatste dagen weer eens stukjes van seizoen 2 en 3 aan het kijken ( 8-)) en wat was de diversiteit in choreografie daar nog groot. Hip hop van Shane Sparks, Jean-Marc en Tony & Melanie die véél puurder werkten, echte salsa/mambo van Alex da Silva, Mandy Moore die bij jazz niet standaard Celine Dion en/of Bonnie Tyler uit de kast trok, de bij vlagen briljante en excentrieke dingen van Wade Robson, en natuurlijk de onovertroffen Mia.

Dat So You Think You Can Dance Contemporary is écht geen grapje. Zo'n groot deel van de dansen van de laatste seizoenen kun je in die hoek stoppen (contemporary, jazz, Broadway, hip hop o.i.v. NappyTabs (Gaga heeft mij het licht doen zien wat deze twee betreft) en consorten, ballrooms als Viennese waltzes, foxtrots en quicksteps die weinig meer met ballroom te maken hebben, etc. Bah :(. Gotver, ik wil mijn oude show terug!

Still luv you, only a little bit less.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 00:56:31 #176
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100256737
AllStars deze week:

Jaimie ♥, Ellenore ♥♥, Kent ♥, Pasha ♥4619, Twitch ♥, and Janette ♥♥

Judge: Christina Applegate
  ESF Reporter woensdag 3 augustus 2011 @ 09:25:04 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_100261146
Pasha O+
Lieve jongens en meisjes, ik kan er helaas deze week niet bij zijn omdat ik morgen op vakantie ga. *O* Ik haal de neerlaad 's ochtends wel binnen zodat ik 'm op m'n laptop kan zetten en op vakantie kan kijken, 's avonds.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:18:45 #178
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100303747
Neerlaad staat hier aan en is bijna af :) straks rustig kijken.

Veel plezier Cee :W
pi_100304456
Ik vind Sonya echt een geil wijf :@ Daar gaat mijn hartje sneller van kloppen. Ik ga nu kijken heujjj!
pi_100304977
Sonya kiest ook altijd goede muziek! Beirut O+
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:58:57 #181
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100308720
Ok, daar gaan we weer.

Top 6, nog maar 1 week hierna :o

Melanie & Twitch - hiphop
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken :o Aan de ene kant vond ik het wel erg origineel en Melanie is zo'n harde werker dat ze er goed uitzag, aan de andere kant vond ik het misschien te letterlijk op de muziek allemaal en te weird. Ik weet niet goed wat voor mening ik erover moet hebben, maar ik denk over het algemeen dat ik er wel positief tegenover sta.

Sasha & Kent - Jazz
OMG.. Eindelijk weer eens een goed nummer van Tyce en een idee waar echt wat inzit. Ik vond dit echt een tranentrekker, dramatisch en ook nog goed gedanst en geacteerd van beiden. Fierce Kent :o En Sasha.. Wow. Wat een danseres is het toch. Ik kan gewoon niet kiezen tussen haar en Melanie (ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit voor een meisje rootte in SYTYCD). Het was een van de beste dansen van het seizoen imo. De muur werkte echt super goed en maakte alle bewegingen origineel en fris. En dan die eindpose.. Zo emotioneel. Ik had tranen in mijn ogen tegen het eind. *O*
Ok en Lil C helemaal choked up... *brult even*

Marko & Janette - Paso Doble
Dmitri :9~
Zo mag ik mijn paso doble graag zien _O_ Niet teveel ado, gewoon passioneel dansen. En wat was het passioneel *O* Marko klikt echt makkelijk met al zijn partners, vind ik. Techniek was ook super volgens mij. Acteren klopte, en Janette herinnerde me er weer even aan hoe goed zij is. Marko is nog steeds mijn favoriete man.
Mary gierend aan het eind _O-

Solo Ricky
Amazing technique.

Tadd & Elanor - Jazz
Um, ik had even een wie is Elanor ook alweer-moment :')
En BOEM we weten het weer _O- WTF Sonya _O- Ongelofelijk de creatieve kanten dat haar hersenen opgaan! Ik vond het echt super. Heel sexy en toch ingehouden en het gebruik van die kroonluchter was echt ongelofelijk. En de kracht die Tadd heeft zeg, ongelofelijk. Ik zat echt te klappertanden af en toe. Mag ik hem een keertje lenen, Mallie? :9~

Solo Caitlyn
Cute maar niet zoveel speciaals.

Ricky & Jaimy - Contemporary
_O- _O_ Dat voorstukje met die droogkloot Dee Caspary :')
Wat is Jaimy opgegroeid zeg. Logisch natuurlijk, alweer 5 jaar geleden dat ze op de show was (en ik haar nooit zoveel aan vond).
Wow. What a piece. Ik blijf het maar zeggen, maar die Dee is dan wel een droogkloot zonder een tikje sense of humor, maar hij is wel briljant in zijn choreos. De manier waarop Ricky Jaimy dirigeerde was echt intrigerend. Ik kreeg er verder geen brok van in mijn keel maar ik vond het prachtig gedanst.

Solo Tadd
Entertaining as always.

Solo Sasha
Ok.

Caitlyn & Pasha - Samba
Dmitri :9~ ;)
"Gonna lose that cheesy grin and be sexy" Wow, hamer op de kop zeg. DAT is dus wat mij zo tegenstaat bij haar. Dat opgeplakte lachje en dat zwaaien naar het publiek alsof ze de koningin is. Bleh. Nou even kijken naar de dans hoor.
Bah! Waarom zijn zoveel ritmische ballroom dansen de laatste tijd zo stroperig? Ik vond er echt geen bal aan.

Solo Marko
Prima

Solo Melanie
Super!

Sasha & Ricky - Whacking
Ok deze stijl herinner ik me nog van hoe heette ze ook alweer, Mrs Fabulous ofzo? van de audities. Maar toen zag het er toch veel origineler uit. Alhoewel ik het wel een lekker nummer vond, maar ik vond het meer disco/jazz ofzo dan dat er veel whacking elementen inzaten. Nee, eerlijk gezegd kon ik hier niet zoveel mee hoewel ik vond dat ze er beiden het meeste uit haalden dat erin zat.
Oh ja Princess Lockeroo, ik zat er niet zover af dus 8)7 :')

Melanie & Tadd - Broadway
Gewoon een goede dans, chemistry zat erg goed, techniek was super as always, idee was origineel, erg van genoten. Passie was ook erg goed geacteerd vond ik.

Caitlyn & Marko - Jazz
Hm. Ik vond het wel goed en super gedanst.. Maar ik zag de reden voor de standing ovation niet dit keer. Ik denk het aan Caitlyn ligt voor mij, zij is zo off-putting voor me de laatste paar shows.

Naar de finale: laat het AUB Melanie, Sasha, Tadd en Marko zijn! Het lijkt me wel het meest logisch maar je weet het nooit :{
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:00:55 #182
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100310554
quote:
Lieve jongens en meisjes, ik kan er helaas deze week niet bij zijn omdat ik morgen op vakantie ga. Ik haal de neerlaad 's ochtends wel binnen zodat ik 'm op m'n laptop kan zetten en op vakantie kan kijken, 's avond
Als je Pasha's samba gaat kijken op vakantie weet ik zeker dat het niet droog blijft in Noorwegen 8-).

Heel veel plezier en doe de groetjes aan het Geirangerfjord (zucht...).

[ Bericht 28% gewijzigd door Malahide op 04-08-2011 20:19:02 ]
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:06:19 #183
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100325314
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 09:15 schreef friekin_ het volgende:
Ik vind Sonya echt een geil wijf :@ Daar gaat mijn hartje sneller van kloppen. Ik ga nu kijken heujjj!
Prachtige vrouw inderdaad. Die ogen O+.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:18:27 #184
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100325762
SO YOU THINK YOU CAN DANCE SEASON 8 – TOP 6 PERFORM

Top 6 al weer? Dat is snel gegaan zeg! Voorzichtige conclusie is toch wel dat dit een erg goed seizoen is geweest over de gehele linie. Ik ben wel erg benieuwd of er dansen bij blijken te zitten waar we het over drie jaar nog over zullen hebben…

Christina Applegate ♥♥♥
Nu weet ik weer waarom ik altijd gek op haar ben geweest (omdat ze tof is en omdat ze in Anchorman zit natuurlijk. En omdat ze de dochter van Al Bundy is 8-) ). En wat een prima guest judge! De eerste dit seizoen die écht leek te weten waar ze het over had. Ze deed me zelfs soms aan Mia (Earth Mom) denken.

My god, what’s going on with Nigel en Mary? Get a room and get it over with :X!
Over Mary gesproken... ik was echt bang dat een van die bruingebraden tata’s uit haar decolleté zou floepen. Fascinating stuff.

Alvast een disclaimertje danwel verontschuldiging voor de overdaad aan gegooi met Engelse termen en smileys in de rest van dit opstel.

Melanie & Twitch – hip hop – NappyTabs
Lil’ Red Swagging Hood. Goddamn Twitch, jij met je heerlijke wasbord. Verplichte wekelijkse True Blood-referentie: Black Alcide :9~! Vermakelijk, origineel, leuk. Maar ik had het idee dat ik naar twee minuten voorspel zat te kijken en dat de echte dans maar niet wilde beginnen. Dat lag voor een groot deel aan de moeilijke muziek. Melanie was goed, zeer goed zelfs, maar ze had nog wel wat harder en rauwer mogen zijn wat mij betreft. Toch zeer knap gedaan, ja ja wat kan ze niet bla bla bla. Die Melanie is wel een grijpgraag grietje, twee weken geleden plakte ze al continu tegen Pasha’s torso en nu was Twitch de pineut (geeft de bitch eens ongelijk :6). En dat met haar moeder en oma in het publiek…

Sasha & Kent – contemporary – Tyce DiOrio
Kunnen jullie die choreo met dat traliehek nog herinneren die helemaal niet werkte? Kijk, het kan dus wel, zoals nu met die wand. De wand was geen prop, maar een onderdeel van de dans. What the hell, wat is er aan de hand met Tyce :o? Ligt het aan zijn nieuwe kapsel? It’s the New World Order! Nu moet ik zomaar hier gaan toegeven dat ik dit nogal prachtig vond! Sasha: zo soulful, elke beweging maakt ze met gevoel O+. En dat in combinatie met deze muziek – prachtig. Ik denk nu opeens dat Sasha dit seizoen gaat winnen. Als zij de finale niet haalt dan weet ik het ook niet meer. En bloody hell Kent, is die in twaalf maanden vijf jaar ouder geworden? Voor het eerst zag ik een man staan en geen jongetje. Tranen, ook hier, zeker als Lil’ C begint, god damn it :( (nu gaat Ang me weer plagen). Als buckmannen gaan janken, dan gaan bij Mallie de sluizen ook open hoor. Dat ‘Tyce and his body of work on this show are so amazing’-gewauwel ontkrachtte de boel helaas weer een beetje.

Marko & Janette – paso doble – Dmitry Chaplin
(Sidenote: Janette? Zit ze dan niet meer bij Burn The Floor ;( ?) Wat is het toch een kleine Yakuza die Marko, als hij in bad guy mood gaat. Okay… Marko had mazzel, aangezien de choreo erg balletterig was, met eindeloos veel pirouettes en weinig pure pasotechniek. Qua performance niet slecht, al spatte de passie er niet vanaf. Wat hij moest doen, deed hij goed, maar dat het me greep…? Neu. En sorry lieverd, als Janette naast je op een podium staat, dan gaat 90% van mijn aandacht naar haar :Y . Nog steeds een van de meest ondergewaardeerde en veel te vroeg uitgeschakelde kandidaten uit de geschiedenis van SYTYCD.

Solo Ricky: weinig mis mee, maar voor mij haalt ‘ie het gewoon niet bij Tadd en Marko

Tadd & Ellenore – jazz – Sonya Tayeh
Woooowww. Ik heb dit twee keer moeten kijken, omdat het zo anders was en ik het niet direct op waarde kon schatten. Na de eerste keer kijken vond ik hetzelfde als Nigel, dat Tadd wel erg weinig danste. Maar na de tweede keer dacht ik, fuck it, hij danst in de lucht, en hoe O+! Misschien dan niet de beste routine van de avond, maar ik kan er gewoon niet over uit hoe geweldig ik Tadd vind. Wat zou het goed voor de show zijn als er een b-boy zou winnen! En verdomme Ellenore, hoe gek ik ook was van Russell, die had toch echt season 6 moeten winnen. The Original Beast :9. Wat een gave muziek trouwens.

Solo Caitlynn: standaard contemporary stuff. Het zal toch niet gebeuren dat zij Melanie (technisch superieur) of Sasha (superieur als performer) uit de finale houdt?

Ricky & Jaimie – contemporary – Dee Caspary
Dee Caspary, wat een gast is dat toch :'). Hoewel een stukje nifty monteren de show ook niet vreemd is, natuurlijk. Dit deed me helemaal niks. Ontzettend standaard en afgezaagde contemporary (afgezien van de stokjes natuurlijk ;)). Het enige dat ik erover kan zeggen is dat ik het leuk vond om Jaimie weer eens te zien. En dat Christina Applegate nogal veel zinnigs te zeggen had.

Solo Tadd: die solo van vorige week kan ‘ie nooit meer overtreffen :{

Solo Sasha: :? Zij kan toch wel beter? Alles in haar routine met Kent gestopt waarschijnlijk.

Caitlynn & Pasha – samba – Dmitry Chaplin
Tweede keer Samba voor Caitlynn. Jaaaa, de Hoge Hoed is weer goed bezig hoor. Cat is de enige die er nog in gelooft. Waarom viel deze dans op sommige punten gewoon stil 8)7? Best een matige choreo. ’t Is dat Pasha er altijd wel wat van weet te maken en hij Caitlynn er doorheen trok, maar dit viel tegen van Dmitry, en dat terwijl hij mijn favoriete SYTYCD-samba ooit heeft gemaakt (Kayla & Max S5 :*). Lag ook aan de muziek, niks latins aan. Maar het gaat om Caitlynn, en die deed het redelijk overtuigend, alleen die floor spin was ongelooflijk slecht _O- . Ze gaf Pasha niks om mee te werken, die staat daar te zwoegen alsof ‘ie een kruiwagen betonblokken aan het rondslingeren is. Als deze matige dans er toe bijdraagt dat ze de finale niet haalt, hoor je mij niet klagen.

Solo Marko: ik blijf er bij dat hij een slechte soloïst is. Boy needs a choreographer.

Solo Melanie: voor deze solo is een smiley uitgevonden: _O_

Sasha & Ricky – whacking – Kumari Suraj
Waarom ze dit soort experimenten per se in de belangrijke week voor de finale moeten doen, is mij een raadsel. Gek genoeg vond ik het best leuk, dat armengezwapper. En Ricky is toch gemaakt voor dit soort gedoe, ik vind hem echt zo'n vogue-type 8-). Aan de andere kant was het toch een soort een Tyce-routine met wat mal armengedoe. Strike a pose en flapper. En ik verwachtte ook iets harders, stoerders, whackiers (remember Princess Lockeroo?). Goed maar zeker niet meer dan dat. Wat hadden ze die arme Sasha overigens aangetrokken :X? Christina: “You could have whacked it harder!” Cat: “Don’t hold back when you whack!” :D :D :D

Melanie & Tadd – Broadway – Spencer Liff
Shirley Bassey * dud * (dat ik niet als homoseksuele man ben geboren is echt een vergissing van de natuur :+). Holy Moses, knetter knetter, sexy!!! Tadd: rrraaawwwww. Melanie: waar is Little Miss Sunshine gebleven? Who is she indeed! Kudos hoor. Heel overtuigend en passioneel. En Tadd als bad ass :9~. Ik vond het geweldig. Melanie is heel erg fantastisch, ik kan het niet ontkennen, zeker nu ze uitgedaagd is in andere genres is het een feit. Punt. Net als Nigel weet ik het ook niet meer hoor, nu denk ik weer dat zij gaat winnen.

Caitlynn & Marko – jazz – Sonya Tayeh
Sonya ♥ Florence! Niets nieuws onder de zon want een vrij standaard Sonya-routine, maar er zaten wel een paar fijne lifts/drops in. Ik denk dat ik dit meer had moeten waarderen, maar gut wat een lange uitzending was dit (of leek dat maar zo :P?). Marko is altijd goed maar hij heeft voor mij niet de sparkle en wow-factor van Tadd. Ik zat net te denken dat ik dit eigenlijk Caitlynn op haar best vond, begint de jury dat na te kleppen :'). En toch heb ik met haar veruit het minste van alle kandidaten die over zijn.

Melanie/Sasha/Tadd/Marko-finale please (dat zal het toch ook wel worden???).

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 04-08-2011 22:18:11 ]
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:41:42 #185
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100326621
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:58 schreef Saeramir het volgende:
Top 6, nog maar 1 week hierna :o
Droogte :o! Of Canada gaan kijken ;).

quote:
Sasha & Kent - Jazz
OMG.. Eindelijk weer eens een goed nummer van Tyce en een idee waar echt wat inzit. Ik vond dit echt een tranentrekker, dramatisch en ook nog goed gedanst en geacteerd van beiden. Fierce Kent :o En Sasha.. Wow. Wat een danseres is het toch. Ik kan gewoon niet kiezen tussen haar en Melanie (ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit voor een meisje rootte in SYTYCD). Het was een van de beste dansen van het seizoen imo. De muur werkte echt super goed en maakte alle bewegingen origineel en fris. En dan die eindpose.. Zo emotioneel. Ik had tranen in mijn ogen tegen het eind. *O*
Ok en Lil C helemaal choked up... *brult even*
Eensch eensch eensch

quote:
Marko & Janette - Paso Doble
Dmitri :9~
Zo mag ik mijn paso doble graag zien _O_ Niet teveel ado, gewoon passioneel dansen. En wat was het passioneel *O* Marko klikt echt makkelijk met al zijn partners, vind ik. Techniek was ook super volgens mij. Acteren klopte, en Janette herinnerde me er weer even aan hoe goed zij is. Marko is nog steeds mijn favoriete man.
Mary gierend aan het eind _O-
Ik vind dat iedereen zo makkelijk partnerruilt in dit seizoen 8-). Serieus, het is echt opvallend. Of zijn ze allemaal zo goed dat dat deel uitmaakt van hun goed zijn, als je begrijpt wat ik bedoel?

quote:
Tadd & Elanor - Jazz
Um, ik had even een wie is Elanor ook alweer-moment :'). En BOEM we weten het weer _O-
Ellenor is frickin' amazing. Die benen :o!

quote:
WTF Sonya _O- Ongelofelijk de creatieve kanten dat haar hersenen opgaan! Ik vond het echt super. Heel sexy en toch ingehouden en het gebruik van die kroonluchter was echt ongelofelijk. En de kracht die Tadd heeft zeg, ongelofelijk. Ik zat echt te klappertanden af en toe.
Het was sexy as hell en hoe meer ik er over nadenk, hoe ondergewaarder ik dat prachtige stukje kunst vind. Zo ;)!

quote:
Mag ik hem een keertje lenen, Mallie? :9~
Echt niet! My Pinoy!

quote:
Caitlyn & Pasha - Samba
Bah! Waarom zijn zoveel ritmische ballroom dansen de laatste tijd zo stroperig? Ik vond er echt geen bal aan.
Dat is wat ik een aantal posts geleden bedoelde. De ballroom is té modern, té experimenteel geworden. Techniek en traditie lijkt niet meer belangrijk en dat vind ik een vervelende ontwikkeling. En samba moet voor mij een feestje zijn, mag cheeky, mag cheesy, maar niet dit artsy oversekste gedoe.

quote:
Sasha & Ricky - Whacking
Alhoewel ik het wel een lekker nummer vond, maar ik vond het meer disco/jazz ofzo dan dat er veel whacking elementen inzaten. Nee, eerlijk gezegd kon ik hier niet zoveel mee hoewel ik vond dat ze er beiden het meeste uit haalden dat erin zat.
Saer en Mallie, separated at birth 8-) .

quote:
Naar de finale: laat het AUB Melanie, Sasha, Tadd en Marko zijn! Het lijkt me wel het meest logisch maar je weet het nooit :{
Als je Facebook en de forums mag geloven gaat dit ook gebeuren. Maar inderdaad weet je het nooit en Nigel vertrouw ik voor geen penny, dus... kom maar op met die uitslag!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:39:17 #186
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100329452
* Saeramir highfives tweelingzuster Mallie *O* Zo kent ons ons weer :P

Oh ik ben zo bang voor de uitslag morgen.. Ik zou echt heel erg boos/teleurgesteld zijn als Ricky of Caitlyn doorgaan.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:11:21 #187
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100331143
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef Saeramir het volgende:
[me=Saeramir] highfives tweelingzuster Mallie *O* Zo kent ons ons weer :P
[/me]

Oh ik ben zo bang voor de uitslag morgen.. Ik zou echt heel erg boos/teleurgesteld zijn als Ricky of Caitlyn doorgaan.
Vorige week in de nacht van donderdag op vrijdag werd ik om een uur of vier wakker omdat ik het toilet moest bezoeken. Toen heb ik slaapdronken de result show gedownload (stond net 3 minuten online of zo :D). Vervolgens heb ik half in coma in bed liggen kijken, en toen ben ik weer doorgeslapen. Zou me niks verbazen als dat vannacht weer zo gaat :').
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:25:55 #188
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100331943
DON'T HOLD BACK WHEN YOU WHACK!

vrijdag 5 augustus 2011 @ 06:12:15 #189
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100342790
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:32:34 #190
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_100344383
Wat heeft Cat trouwens met haar wenkbrouwen gedaan? Of ligt dat nou aan mij?

Lauren & Kent, omg dat was 1 van mijn favo dansen van vorig seizoen O+

Melanie en Marko door, dat zijn in ieder geval 2/4!

Wow die balletgroep :o

Sashaaaaaaaaaaaa joehoe! Nog maar 1 keer geluk hebben en dan is mijn ideale top 4 in de finale :D

En Tadd JOEHOE!!! Eindelijk gaat alles eens zoals ik het wilde :D

Nou mijn voospelling voor de finale. Ik denk dat Melanie wint. Maar we zullen zien :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:48:37 #191
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100344737
Ja I know I know.... ik lig potdomme al 2 afleveringen en 2 uitslagen achter (ik kijk dan ook niet naar boven naar de posts). Zondag hopelijk als het goed is waarschijnlijk eindelijk weer eens tijd om te kijken... dus dat wordt een SYTYCD dagje gok ik :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:58:35 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100361344
O fuck... ik lig al 2 USA's en 3 (!!!) Canada's achter :o
Ik kom morgen mijn bed niet meer uit ;')
L'Amour menaçant:
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:01:57 #193
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100361473
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:58 schreef Ang3l het volgende:
O fuck... ik lig al 2 USA's en 3 (!!!) Canada's achter :o
Ik kom morgen mijn bed niet meer uit ;')
Canada doen Saer en ik niet meer aan vanwege geen downloads en/of te druk.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:15:53 #194
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100361957
Immortalseed heeft ze altijd wel hoor :Y
Maar de site die ik normaal gebruik ook niet, of pas heel laat.

maar dan zal ik eerst USA doen, oke? :P
L'Amour menaçant:
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:17:13 #195
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100386008
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:15 schreef Ang3l het volgende:
Immortalseed heeft ze altijd wel hoor :Y
Niet dit jaar. Afleveringen met verkeerde nummers, zodat je oude afleveringen binnenhaalt.
Ik heb nu al een week niet gekeken, misschien dat ze inmiddels wel de juiste hebben.
Ze zijn wel in streams te bekijken schijnbaar (zie Canada-topic).
Misschien dat ik na USA nog ga kijken, maar ik heb het druk momenteel en ga ook nog op vakantie, dus wsl. pas daarna!

Dus doe maar eerst USA ja, is nog steeds leuk ^O^.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:40:48 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100386440
O ik kijk ze gewoon via immortalseed. Tot nu toe nog goed gegaan :Y

Natuurlijk allemaal spuit 11 wat ik nu ga zeggen. Ik dacht echt "Gaga. Dat wordt niks. Dat wordt aandacht trekken en niets toevoegen". Maar ik vergiste me! Ik vond r leuk en wel degelijk qua commentaar iets toevoegen :D
L'Amour menaçant:
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:28:56 #197
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100395374
SYTYCD Australia nieuwtje!

wie blijken er tegenwoordig een setje te zijn (lucky bitch :6)

zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:44:00 #198
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_100407412
Finale nieuws!

Matt Flint - ho ho wacht, wie? Matt Flint? Ja, Matt Flint. Die won So You Think You Can Dance UK season 2, weet je nog?

Nou, die Matt Flint mag dus in de finale van USA 8 dansen. Eerst mocht 'ie zelf een Broadwayding in elkaar tappen, maar nu heeft de productie vier daagjes vantevoren besloten dat hij een tapnummertje gaat doen met Jess en Nick. Jess is die Broadway gnoom en Nick was dat lange ding dat iets met Yveta deed en er als eerste uitgeknikkerd werd. Ik moest het zelf ook even opzoeken. Grapje ;).

Kennie wachten *O* :')
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:46:11 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100418724
Jeeezus die boobs van Marie in die jurk! (ben bij die applegate aflevering).
L'Amour menaçant:
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:07:32 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_100419417
Weet je.... Ik vind dit echt een geweldig seizoen. Melanie marko tadd Sasha Ricky.... Ze zijn allemaal zo goed. (ben bij de top 6 en ja ik laat bewust 1 naam weg). Briljante dansers. Dit seizoen komt bij mijn favorieten (na seizoen 3 nog steeds). Wel vooral door de dansers, niet zozeer door de choreografen.

Ik mis Mia nl wel.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')