Neequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik vond Jessie met die wollen muts op in de tekeningdans best schattig.Godver godver ik wil hem nog even in het programma houden. Ahh please?
Fijn toch? Niet moeilijk over doen, doet Nigel ook nietquote:En dan is er nog de lightbulbdance, wat tof voor die twee dat ze eindelijk eens een goede choreo krijgen die bij voorbaat al een dijk stemmen op levert ().
Ho ho, als dat een criterium is dan wordt het knokken hoor. JTF is my redheaded brother from another mother. Natural gingers rulequote:Mag ik Jesse Tyler Mitchell Modern Family adopteren? Of wil hij mij adopteren? We zijn allebei roodharigen dus we zijn vrijwel familie. Wat een leuke gast.
Na twee wat zwakkere seizoenen - veel gegiechel - is Cat beter dan ooit. FedEx die Emmy maar meteen naar haar toe mensen!quote:Oh en Cat is trouwens genomineerd voor een Emmy!
Ik besef me nu dat dat waarschijnlijk betekent dat we Pasha wekelijks op de buis zien, vanaf volgende week tot oktober/november.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:42 schreef Malahide het volgende:
Pasha:als warmhoudertje tot Strictly begint in september
Tot kerst! Als hij een goede partner krijgt en het tot het einde volhoudt. Bovendien gewoon iedere week in de professional dansen! Eindelijk fatsoenlijk dansen op de BBCquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat dat waarschijnlijk betekent dat we Pasha wekelijks op de buis zien, vanaf volgende week tot oktober/november.![]()
![]()
![]()
Ik vond Alexander's solo ook mooi, vooral die jump achterover waarbij hij op één been landde. Maar... ik heb net een uurtje SYTYCD-fora doorgestruind, en schijnbaar was het technisch helemaal niet goed, volgens balletpuristen. Tja, weet ik veel, van ballet heb ik de ballen verstand. Maar ja. Mitchell was ook mijn eerste keus geweest, want Ricky is tof.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:37 schreef Ang3l het volgende:
Gezien...........
Niet eens met de jongens. Mitchell had moeten gaan vind ik.
Alex.... zijn solo was adembenemend mooi
Ja die sprong vond ik ff terugspoel waardigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:43 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vond Alexander's solo ook mooi, vooral die jump achterover waarbij hij op één been landde. Maar... ik heb net een uurtje SYTYCD-fora doorgestruind, en schijnbaar was het technisch helemaal niet goed, volgens balletpuristen. Tja, weet ik veel, van ballet heb ik de ballen verstand. Maar ja. Mitchell was ook mijn eerste keus geweest, want Ricky is tof.
Adechikkie! En Ashley (seizoen 7) schijnt er ook in te zitten maar die herken ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |