abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:23:37 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99170254
Nou Cee, ik vond aan de routine van M&M ook niet veel aan. Maar ik vind ze als koppel wel goed :P. En ik heb Marko geclaimd.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 06:31:51 #52
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_99186096
NUUUU Marko is MINE! al vanaf de audities :P

Een, Twee, Drie, f you Cee :P

Ik vond dit niet het allerbeste nummer dat ze hebben neergezet, maar toch erg goed gedaan. En Melanie, tja, ze krijgt de spotlight omdat ze het verdient. Veruit het sterkste meisje dat ik persoonlijk ooit gezien heb.
  ESF Reporter vrijdag 8 juli 2011 @ 07:09:09 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_99186273
Nigel en z'n eeuwigdurende speech over het feit dat er heel veel beautiful beautiful girls in de show zijn. Smeerlap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, in de Bollywood group routine telde ik maar 6 jongens. Chris ontbrak volgens mij. Dus ik dacht dat hij om een of andere reden niet mee kon doen maar halverwege wilde ik ze nog eens natellen maar het ging te snel. In ieder geval begon Cat er niet over. Maar ik ben een beetje confuus.

[ Bericht 17% gewijzigd door Cee op 08-07-2011 07:23:09 ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 07:27:14 #54
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99186334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef Malahide het volgende:
Jordan & Tadd – smooth waltz – Toni Redpath
Het zou me niks verbazen als deze herhaling van zetten ze (wat) stemmen gaat kosten, vooral ook omdat de jury - vooral Mary - nogal blasé reageerde.
Ik voelde het aan mijn water, verdomme

Tja, die dance for your life heeft natuurlijk nooit echt hout gesneden. Ik vond Ashley's solo ook heul niet verkeerd, the girl's got soul, maar jullie weten dat het programma inmiddels niet alleen So You Think You Can Dance Contemporary is geworden, maar ook So You Think You Can Dance Desperate Contemporary (enter Ryan, wat een afschuwelijke solo, en ik heb echt zonder vooringenomen blik naar haar gekeken).

Anyhoo, Jordan en Tadd in de bottom is belachelijk maar ik keek er dus niet echt van op. Nou Jordan, niet meer je ding doen in je solo's hoor, niet meer sexy zijn en niet meer arabesken. Sorry, het voorrecht om in elke dans exact hetzelfde te doen is al gereserveerd voor Ryan ;(.

Ryan en Ricky: niks mis met die dans, maar de judges blijven maar die plaat voor hun kop houden dat zij God's Gift to Dance is en ze willen er maar niet aan dat het publiek schijnbaar niks met haar heeft.

Ashley en Chris: ondanks twee sterke solo's over de grote lijn het zwakste koppel dat er nog in zat. En aangezien Dancen for your Life een verwaarloosbare factor is, is het uiteindelijk toch de juiste keuze.

Overigens, waarom ontbrak Chris in de groepsBollywood?

En waar was Elektra? Kon niet een uurtje langer blijven voor de opgenomen result show?
En krijgen we nu volgende week Dance Legend Extraordinaire Kim Kardashian als judge? Ik verbaas me nergens meer over :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 08-07-2011 07:33:14 ]
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter vrijdag 8 juli 2011 @ 07:39:35 #55
87554 Cee
Welluk?
pi_99186395
Wat is het dit jaar trouwens slecht voor m'n humeur om de SYTYCD results show vroeg in de ochtend te kijken voordat ik naar m'n werk ga. _O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:23:34 #56
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_99186741
Wow, ik zou dingen doorspoelen omdat ik geen tijd heb, maar ben blij dat ik die bollywood toch heb gekeken, Fantastisch.

Wow wat een weirde bottom 3. 2 koppels die ik totaal niet had verwacht. Maar goed, C en A zullen wel sneuvelen *spoelt door tot het eind*

Nou dat was niet verrassed. Bye bye and I wish you the best! :W
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:48:28 #57
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99187040
Om de sfeer enigszins te verlichten ;) kijk eens wie er gisteren een leuk bootje in de Amsterdamse grachten tegenkwam: Robbie O+

ESF Reporter vrijdag 8 juli 2011 @ 21:35:57 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_99220843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:48 schreef Malahide het volgende:
Om de sfeer enigszins te verlichten ;) kijk eens wie er gisteren een leuk bootje in de Amsterdamse grachten tegenkwam: Robbie O+

[ afbeelding ]
:D Robbiieeeee!

Oh, kijk wat ik net lees!
quote:
Modern Family's @jessetyler will guest-judge on #SYTYCD next week.
_O_
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:41:34 #59
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99224194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef Cee het volgende:

[..]

:D Robbiieeeee!

Oh, kijk wat ik net lees!

[..]

_O_
Jesse! My ginger gay crush O+! Cam zal wel jaloers zijn ;).

Ik hoop wel dat Robbie er in het najaar ook nog bij is.
Cee, ging jij nou ook de Floor Burnen?
  ESF Reporter vrijdag 8 juli 2011 @ 23:02:57 #60
87554 Cee
Welluk?
pi_99225139
Nope, ga niet Burnen, m'n vrienden lopen er niet warm voor. Bitches. :(
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:47:40 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99227331
Niet naar boven scrollen Ang, niet doen...

Ben nu aan het kijken.... wat een afschuwelijke dans van melanie & Marko... afschuwelijke choreo, afschuwelijk nummer, afschuwelijke kleding.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:22:58 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99236661
In slaap gevallen dus nu verder kijken.

Travis is zenuwachtig volgens mij :D hij vond t ook erg spannend van te voren (twitter).

Carmen electra... Mag Karen Walker terug? Dit voegt echt geen fuck toe. Ze wist gewoon niet wat ze moest zeggen en pikte woorden van andere judges. Logisch ook want ze heeft er ook geen verstand van.

Melanie & marko: afschuwelijk. En dat voor mn droomkoppel. Lag volgens mij echt aan de dans.

Sasha en haar danspartner: zo vreselijk vond ik m eigenlijk niet.

Broadwaygnoom en dinges: mooie stijl. Maar ik mag gnoom niet. Die kop staat in geen enkele dans mooi.

Samba: hmm. Niet smooth. Meer een "hoe kom ik door deze lifts heen!!". Daardoor ook weinig chemie denk ik, omdat ze meer daar mee bezig waren.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:29:36 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99236803
Ryan & Ricky: fashion! ;) ik hou van ricky the male cheerleader. Hij maakt z'n bewegingen echt zo strak af. En Ryan... Ik ben hier bijna de enige die haar niet haat geloof ik ;)
L'Amour menaçant:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:30:07 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99236816
Die chucky grap van Nigel :')
L'Amour menaçant:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:39:03 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99237039
Mitchel de nasale scream Queen en partner: ik mag hem niet. Maar hier kan ik voorbij het karakter kijken aangezien t geen gnoomkop is en naar de dans kijken. Alleen.... So beautiful? Ik vond de dans echt vreselijk hyper en manisch. Sprong lift been spring lift. :N
L'Amour menaçant:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:46:23 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99237233
Ik vergat Tadd! O+ nocturne. Secret garden. Een van de weinige songfestival nummers die ik uit kan staan. En nog mooi gedanst ook
L'Amour menaçant:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:56:20 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99237522
Floreeeeeeeence!
Cosmic loooooove!!

Sorry. Dat moest even.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:29:35 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99238597
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Floreeeeeeeence!
Cosmic loooooove!!

Sorry. Dat moest even.
Ik vond het geen bijzonder goed optreden eerlijk gezegd.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:43:47 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99239078
Er zat een hele rare kikker in dr stem.

Maar sowieso... Vreemd.. Maar "live" op tv vind ik haar zelden goed en live live blaast ze me echt omver. Zo vreemd.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:57:33 #70
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99239530
Het leek wel alsof ze aan de autotune zat. of hoe heet dat, zo'n microfoonding wat je stem zo vervormt

Zoiets
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:36:29 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99242581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Malahide het volgende:

[..]

Volgens mij is Ang de enige in dit topic die echt mag zeggen dat 'ie verstand van dansen heeft
Nou dat valt wel mee hoor :P Ik dans, maar dat wil niet zeggen dat ik er verstand van heb hoor :D Heel veel info heb ik, net als Erik dus eigenlijk, van het kijken van echt tig SYTYCD seizoenen O+ USA, Canada, Australië, NL/BE en UK allemaal vanaf t begin O+ Loving it! Wordt wel een beetje veel af en toe.... maar hey... ik krijg er zelf ook steeds zin in om dan te gaan dansen, dus handig kijken voor de training *O*

Ang gaat trouwens als het goed is vanaf September moderne dans doen bij het Centrum voor de Kunsten.... iig een proefles volgen. Ben benieuwd! O+
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zaterdag 9 juli 2011 @ 14:38:30 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_99242638
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ang gaat trouwens als het goed is vanaf September moderne dans doen bij het Centrum voor de Kunsten.... iig een proefles volgen. Ben benieuwd! O+
*O*

Ang, ik heb je nog in het Moulin Rouge programmaboekje zien staan. Ik dacht "heyyyy dat is onze Ang! *O* "
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:44:25 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99242824
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:38 schreef Cee het volgende:

[..]

*O*

Ang, ik heb je nog in het Moulin Rouge programmaboekje zien staan. Ik dacht "heyyyy dat is onze Ang! *O* "
Haha, serieus? :D Leuk!
Hoe kwam je aan dat boekje dan? heb je 't ook gezien?
L'Amour menaçant:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:44:53 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99242839
O... en ik kom jullie ff naar Canada lokken.

MINE! I saw him first!!!!!!
L'Amour menaçant:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:51:17 #75
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99243030
Meh, je mag 'm hebben.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:52:46 #76
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99243063
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Meh, je mag 'm hebben.
Lol
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:54:49 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99243119
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Meh, je mag 'm hebben.
*O*
L'Amour menaçant:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:58:10 #78
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99243238
Oh Ang, ff lekker de topics door elkaar gooien...

dit is toch ook een een prachtvent, qua 'whole package' bedoel ik dan

zaterdag 9 juli 2011 @ 15:00:57 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99243332
O+ Moses O+
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zaterdag 9 juli 2011 @ 15:12:53 #80
87554 Cee
Welluk?
pi_99243697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Haha, serieus? :D Leuk!
Hoe kwam je aan dat boekje dan? heb je 't ook gezien?
Collegaatje van me heeft foto's gemaakt bij jullie en had een boekje mee naar werk genomen. Ik heb 'r nog gevraagd of ze je herkende op de foto, ze dacht dat je tijdens de voorstelling je haar strak naar achteren had. :P
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:29:15 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99244130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef Cee het volgende:

[..]

Collegaatje van me heeft foto's gemaakt bij jullie en had een boekje mee naar werk genomen. Ik heb 'r nog gevraagd of ze je herkende op de foto, ze dacht dat je tijdens de voorstelling je haar strak naar achteren had. :P
Ja klopt, bij de tango had ik zelfs een staartje :')
L'Amour menaçant:
pi_99443944
Neerlaad is klaar.. kan pas na 1 uur kijken :(

xx
Be brave. Be kind.
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:51:32 #83
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99447488
Good morning vriendjes *; !

SO YOU THINK YOU CAN DANCE USA SEASON 8 - TOP 12 PERFORM

Interessante show! De meeste koppels werden eindelijk eens goed op de proef gesteld, met verschillende resultaten. Resultaten die meer dan ooit ook voor een groot deel afhankelijk waren van de kwaliteit van de choreografie. En dan blijkt maar dat vooral het 'nieuwe' bloed (Scott/Liff) niet de kwaliteit biedt die je verwacht bij SYTYCD USA.

Mag ik even zeggen dat Jesse Tyler Ferguson met voorsprong de beste guest judge tot nu toe was _O_ ? Net zo’n crazy ass fan als wij! Wat een fijn mannetje, maar wat een slecht acteur ;), want hij ís gewoon Mitchell! En ‘Mary Murphy is the Lost Osmond’, die gaat voor eeuwig in het SYTYCD briljante quotes-boek. Please come back Jesse!

Ergernisje: waarom een staande ovatie na elke dans? Choreografenfeestje? Enigszins misplaatst respect naar elkaar? Kom op guys, bewaar de standing o voor de juiste momenten!

O ja, ik heb vrij vandaag, plannen om op kledingjacht te gaan vallen letterlijk in het water door het Hollandse zomerweer, dus… dit wordt weer een heel epistel c_/!

Sasha & Alexander – paso doble – Tony & Melanie
Lieve mensen, ik weet het niet. Ik weet niet wat ik hier van vond. Aan de ene kant ben ik een paso-purist, dus ik wil een jammerend flamencolied, een hunkerend secreet in een swooshende jurk en een brok van een vent waar het zweet vanaf druipt, maar aan de andere kant hou ik ook wel van een experimentele interpretatie. Maar dit… ik vond het stijlvol maar het raakte me niet echt. Het was technisch wel oké, maar er straalde zo weinig plezier en passie vanaf :{ . De choreo leek vooral op Sasha’s lijf geschreven. Alexander had ik overigens minder goed verwacht, want hij blijft in alle stijlen té balleterig, maar voor het eerst werd niet al mijn aandacht door Sasha opgeslurpt, dus jeuh Alexander!

Jordan & Tadd – contemporary – Travis Wall
Ik ben weer eens verliefd op een rug 8-) . Mijn eerste rug was die van Australië’s Philippe, en nu Tadd. Alles aan Tadd’s bovenlijf is overigens prachtig, zijn borstkas, zijn armen, wow. Yes, yes, YES, eindelijk iets compleet anders van deze twee. Jordan birdkiller! Ze mag dan wel geen acrobaat zijn, maar haar benen… o my God! Heerlijke weirde Travis-choreografie, geweldige muziek (Olafur Arnalds, volgende week de hele week in mijn Nijmegen ^O^ !). Random True Blood-reference omdat het kan :P : Bill en Lorena! Oké, genoeg, dit was mijn dans van de avond. Please please please kom niet in de Bottom Three (op basis van tweede dans)!

Ryan en Ricky – Broadway – Spencer Liff
En dan krijg je dit… hoe cute Spencer Liff ook is, ik ben niet onder de indruk van zijn werk (Chris, Ashley, jailhouse :r, meest gehypte dans van het seizoen tot nu toe). Danstechnisch zeer eenvoudig en ook inhoudelijk knalde het niet echt. Toch waren de judges erg streng, hoor. Ryan was best aardig in character (OMG, ik neem het op voor Ryan, it's the New World Order oO<!), en dat terwijl ik haar tot nu toe – met uitzondering van de Fashion-dans van vorige week – erg eendimensionaal vond. Maar goed, dit vlak na de routine van Jordan & Tadd… dan houdt het gewoon geen stand, al is de vergelijking natuurlijk niet helemaal eerlijk. Ricky is een schatje, maar hij blijft ‘under the radar’ hangen.

Caitlynn & Mitchell – hip hop – Christopher Scott
Jeumig, wat een concept. Ik zat anderhalve minuut te wachten op ‘nu gaan ze los!’, maar het kwam maar niet. Rare muziekkeuze ook, een soort Eurodance, waarin het driehonderd keer geschreeuwde ‘break the chain’ als een soort statement gezien moet worden :? Ik zag geen flow, het was een aaneenschakeling van (harde) bewegingen, en er was nul komma nul connectie tussen Mitchell en Caitlynn. De afzonderlijke bewegingen zagen er technisch wel redelijk uit, waarbij ik haar eigenlijk beter vond dan hem. Het falen van dit nummer lag mijns inziens dan ook volledig aan Christopher Scott, die net als Liff behoorlijk tegenvalt als choreograaf. Jammer dat de dansers de volle poepemmer van deze shitty choreo over zich heenkregen, al richtte Nigel zich ook wel tot de choreograaf.

Melanie & Marko – tango – Louis van Amstel
I love Louis, onze Nederlandse held w/. Grappig in ballroom: als de regels van een bepaalde stijl erg vrij geïnterpreteerd worden, is het opeens ‘American style’ (zie ook Viennese waltz). Dit was gewoon een erg geslaagde hybride van ballroom tango en Argentine tango. Zonder twijfel was dit technisch de zwakste dans van MelMar tot nu toe (haar loopstukken en houding vooral), maar zij zijn zo op elkaar ingespeeld en zulke goede performers dat ze altijd weten te overtuigen. I want her dress en hij zag eruit alsof hij zo uit een triade-film was gelopen :9. Niet de topdans van de avond, maar desondanks vond ik het leuk!

Clarice & Jess – lyrical hip hop – Christopher Scott
Was ik nou de enige die dit supersuf vond :')? Om te beginnen: Jess die Clarice moet overtuigen dat ze echt geen lillikerd is? Gniffel. Het was weer een schoolvoorbeeld van de judges die vallen voor een laf conceptje. Dat gezegd hebbende kan ik niet ontkennen dat hij dit toch behoorlijk goed deed. Maar Clarice… ik vond het slappe hap, maar kennelijk zagen de judges dat toch anders. Infantiele choreografie. Na opnieuw twee missers vanavond heb ik het zo langzamerhand wel gehad met Christopher Scott. Where the fuck are NappyTabs? O ja… zou Jess die tekening van Clarice zelf gemaakt hebben :Y :|W ?

Sasha & Alexander – jazz – Tyce DiOrio
Wow, eindelijk knalde hij eens een keer! Dit was ‘so him’! Gewoon een heel fijn nummer om naar te kijken, ondanks dat het een Tyce-je was :z . Jammer van de val, maar goed opgevangen. Eens met praktisch alles wat de judges zeiden, behalve het overdreven kontgekus van Tyce, die een hit-miss-ratio heeft van 2:8 :{w . Ben erg benieuwd hoe deze twee zich gaan ontwikkelen na de splitsing.

Jordan & Tadd – Broadway – Spencer Liff
Oi, wat was dit nou weer :(? Weer een choreo die inhoudelijk weinig in huis had. Het leek wel een vliegtuig dat drie keer probeerde op te stijgen maar telkens de start moest onderbreken. Hun talent om altijd een fatsoenlijke performance neer te zetten zorgde ervoor dat dit geen compleet debacle werd, maar hierdoor lonkt wel de Bottom Three. Het zoveelste slachtoffer van de choreografie vanavond, laten we hopen dat de stemmertjes de Hungry Vulture niet vergeten ;(!

Ryan & Ricky – chacha – Louis van Amstel
Hoe Ryan ook haar schreeuwende best deed, want dat deed ze, het werkte niet echt. Het was niet hot en sexy en technisch… niet heel slecht, maar te stijf en lomp voetenwerk (thanks Nige!). Hij… ja, ja, caliente! Maar - hai Ang :W - Ricky had wel een tikkie te veel wufte armen en heupen. De grens van too much is voor mannen erg lastig in dansen als de chacha en de samba. Laten we hopen hij een weekje verder komt en dan een Sasha of Melanie als partner krijgt.

Caitlynn & Mitchell – jazz – Travis Wall
Verbluffend dat Mitchell danst als een onweerswolk en buiten het podium de grootste regenboog van de competitie is :D. Strong and amazing. De kritiek op hem begreep ik dan ook niet zo. Toch was dit wel een beetje ‘desperate dancing’, veel gooi- en smijtwerk en opgelegde sexyness (hoewel Caitlynn van nature sexy genoeg is). Ook blijf ik de definitie van wat nu precies ‘jazz’ is een moeilijke vinden, zeker bij de choreografieën van Travis. Goed gedanst, maar het deed me niet zo veel.

Melanie & Marko – contemporary – Dee Caspary
Iets over dit duo zeggen is vervallen in herhaling. Zelden zo’n fantastisch gematcht tweetal gezien bij SYTYCD O+. Wat een techneuten – alles is af, tot in het kleinste detail – en bovendien zijn ze ook nog twee fantastische performers, zo artistiek. So You Think You Can Dance Contemporary? Ja, er gaat veel te veel aandacht en applaus naar de contemporary dansen, maar dit keer is het alleen maar terecht. A-ma-zing. Goeie choreo… het simpele gloeilampje waar alles omheen draaide als een oneindige stroom van bewegingen en emoties. Nice. Very nice.

Clarice & Jess – jive – Tony & Melanie
Weer vond ik de choreo niet in het voordeel van de dansers werken. Te veel gedoe, Tony & Melanie! Te weinig basics! Jammer jammer jammer. Als er één dans buiten zijn genre geschikt was voor gnoompje dan was het wel de jive. Jess’ voetenwerk was behoorlijk oké, maar ik vond zijn armen verbazingwekkend lelijk. Clarice begon goed, maar kakte halverwege in. Slechte connectie. Veel dode momenten. Yep Mary, I missed the joy of the jive as well. Bottom three lijkt mij gezien hun track record niet onwaarschijnlijk, en eigenlijk vind ik dat deze twee gewoon naar huis moeten. Jess omdat hij Jess is en Clarice omdat ik me niet kan voorstellen dat zij zich nog veel verder kan ontwikkelen.

Gaat spannend worden vanavond. Bottom Three: Ryan & Ricky, Clarice & Jess en Caitlynn & Mitchell, als ik het voor het zeggen zou hebben. En dan Ryan en Jess exit. A girl can dream :)!

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 14-07-2011 15:25:39 ]
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:54:26 #84
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_99447586
wohoo, begin met kijken nu.
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:16:31 #85
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99448306
Zit ergens halverwege maar de tweede Alexander - Sasha-dans vond ik echt het einde. Is het stom als ik met tranen in mijn ogen zat :@? Ik werd er best gelukkig van zeg maar, en ik vind hun verliefdheid ook wel cute (tenminste, het straalt er best van af).
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:26:47 #86
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99448694
quote:
3s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit ergens halverwege maar de tweede Alexander - Sasha-dans vond ik echt het einde. Is het stom als ik met tranen in mijn ogen zat :@? Ik werd er best gelukkig van zeg maar, en ik vind hun verliefdheid ook wel cute (tenminste, het straalt er best van af).
Brul jij maar lekker hoor. Ang doet dat minstens twee keer per aflevering :P.
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:35:43 #87
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99449019
Cat die even in het zonnetje werd gezet O+. Eerste keer dat ik Cat een beetje van 'r stuk zag gaan, op een aandoenlijke manier O+.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:11:17 #88
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_99458387
Oh die vent lijkt me wel leuk, wie is dat? :')

Laatste week met de koppeltjes, ik kan er niet echt om treuren moet ik zeggen. Kom maar op met de mix en de all stars!

Sasha & Alex - Paso
Wow! In het begin dacht ik alleen maar, why the F heeft ze geen rok aan. En ik vind nog steeds dat het er beter uit had gezien als ze een rok aan had gehad. Maar wow! Wat een unieke dans en toch nog steeds so authentiek paso! Echt super gedanst. Sasha stal de show weer voor mij zoals altijd. Maar Alex was ook erg sterk. En die kus aan het eind was wel spannend :')

Jordan & Tadd - Contemporary
WOW!!! Is this gonna be one of those shows? Dit was echt magnificent. Jordan en haar benen omg, en Tadd wat kan ie toch goed partneren en dansen! Wow ik kan er niet over uit hoe prachtig dit was. Echt een masterpiece. Zo sterk gedanst van beiden..

Ryan & Ricky - Broadway
Wel ok, niet veel aan -O-

Caitlynn & Mitchell - hiphop
Ja, hang er een emotioneel kaartje aan, dan vinden de mensen er misschien iets aan 8)7 Echt vreselijk zwak gedanst van beiden, verschrikkelijk saai en gespeelde emoties, bah! Wat slecht zeg.
Mary, shut up, kom op zeg. Ze zijn allemaal getalenteerd, dat hoeven we niet steeds te horen zodra ze een slechte dans neerzetten :|W

Melanie & Marko - Tango
Zeer degelijke tango! Niet de beste dans die ze ooit neer hebben gezet maar gewoon goed gedaan en alles zag er goed uit in mijn amateur-ogen. Ik ben ze als paar nu wel een klein beetje zat dus kom maar op top 10 :)

Clarice & Jess - Lyrical Hiphop
Meh :{ Wel ok. Ik kon er niet zoveel mee hoor. Dit is echt het paar dat een nieuwe partner nodig heeft. Als Jess er niet uitgaat deze week, maar dat denk ik niet.

Sasha & Alex - Jazz
Um. Na de dans zette ik m op pauze om even een internet pagina te bekijken, en toen ik hiernaartoe kwam realizeerde ik me dat ik de dans niet meer kon herinneren |:( Zout toch op Tyce. Wat heeft dit nou te maken met bijna iemand verliezen. Wat een nietszeggende choreo weer :N Goed gedanst trouwens, daar niet van w/
Wat was er met die lamp post dan? Ik heb iets gemist geloof ik en niet zoveel zin om terug te kijken.

Jordan & Tadd - Broadway
Wat is er aan de hand, de dansen worden steeds nietszeggender. Dit concept vond ik wel heel leuk en het begin ook, maar daarna vond ik de muziek vreselijk en het was alsof ze ertegen vochten inplaats van erop dansten. Het leek gewoon niet te passen. Jammer, de aflevering begon zo veelbelovend :'(

Ryan & Ricky - Chacha
Oh gatverdamme Ryan in een sexy dress :r Ze wordt echt lelijker met de week imo. Ja een zeer snelle cha cha, ben ik het mee eens. Maar wat afgeraffeld zeg. Ricky deed het nog wel goed maar Ryan was echt all over the place. En zo vreselijk on sexy, een paard op hakken had nog sexier gedanst voor mijn gevoel. Ik hoop dat ze er deze week eindelijk uitgaat, eigenlijk verwacht ik het wel.

Caitlynn & Mitchell - Jazz
En ja hoor, het niveau kan nog meer omlaag gaan. Heb al niet eens meer zin om wat te typen. Gaap.

Melanie & Marko - Contemporary
Dank je wel, hoge hoed :') Prachtig natuurlijk, erg van genoten. Maar geen kippevel. Terwijl ik gek ben op beiden, blijf ik erbij dat het tijd wordt dat ze een andere partner krijgen. Ben erg benieuwd.

Clarice & Jess - Jive
Dat was wel ok, niets speciaals en vond het eigenlijk nogal zwaar inplaats van vederlicht en energiek. Maar toch ok.

Phew ik ben erdoorheen? Nou dat was eigenlijk best een teleurstelling, had ik niet verwacht.

Mijn voorspelling voor de bottom 3: Ryan & Ricky, Caitlynn & MItchel, Clarice & Jess. En dan Ryan en Mitchel eruit :W
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:18:08 #89
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_99458754
Oh Mallie I love you, ik heb wat afgegiecheld terwijl ik je stuk las. Maar we zijn het aardig eens weer :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:18:53 #90
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99458792
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:11 schreef Saeramir het volgende:
Oh die vent lijkt me wel leuk, wie is dat? :')
Ik dacht de hele tijd "Cam gaat dit zo erg vinden!" Wie die aflevering met de flashmob heeft gezien weet wat ik bedoel 8-).
pi_99458798
**kijkt niet!!**

Eerst de aflevering!
Be brave. Be kind.
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:20:21 #92
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99458872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:18 schreef Saeramir het volgende:
Oh Mallie I love you, ik heb wat afgegiecheld terwijl ik je stuk las. Maar we zijn het aardig eens weer :)
:*

Ik vind jouw oprechte Ryan-haat erg vermakelijk. Don't hold back girl >:)!
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:25:54 #93
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_99459144
Zeer, zeer oprecht is het! Vergelijkbaar met Brandon of nog een tikje erger misschien
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:31:22 #94
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99459432
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:25 schreef Saeramir het volgende:
Zeer, zeer oprecht is het! Vergelijkbaar met Brandon of nog een tikje erger misschien
Lol. Echt? Erger dan Brandon? Ik wist niet dat dat mogelijk was.

Dus... vanavond zien we wie de AllStars zijn! Leuk.
Robert Rollebol zal wel een zekerheidje zijn, aangezien die permanent op de speed dial lijkt te staan (nu weer als assistent van Travis). Ashley en Ryan DiLello zaten al een paar keer in het publiek. Katee en Will deden iets tijdens Vegas Week. Kent was ook al eens trainingsassistent, en Jaimie. Nu nog een leuke hip hopper. Of Hok O+, aaaaah Hok.
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:24:40 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99462371
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:26 schreef Malahide het volgende:

[..]

Brul jij maar lekker hoor. Ang doet dat minstens twee keer per aflevering :P.
NUUUUUUUUUUTTTT! :D
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:27:50 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99462542
quote:
3s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij een Tyce dans? :{ Was het gewoon weer de cancerdans dan? ;)
Nou. Ik ben benieuwd. Vanavond even kijken.
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:28:19 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_99462568
LEAVE RYAN ALOOOOOONE!!!!! :'( :'( :'(

;)
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:15:49 #98
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_99465026
RYAN TEH SMEXY HORSE ON HEELS DANCING THE CHA CHA CHA

Edit: hinnek, hinnek,
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:20:50 #99
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_99470683
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:15 schreef Saeramir het volgende: