Zou Nigel echt een crush hebben op Mary? Zouden hun te grote kunsttanden niet geclasht hebben met die smooch? Nigel lijkt me er wel zo eentje die meteen z'n tong naarbinnen wurmt overigens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En Cat . Echt een van de beste presentatrices die ik ooit gezien heb. Ze weet echt met elke situatie glamoureus om te gaan, en dat wil wat zeggen met de jury die soms kinderachtiger is dan een tweejarige in de ballenbak bij de IKEA.
Bijzonder erotisch moment was datquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou bij Lil'C hing ie meer in z'n nek.
Mee eens is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef Esje-lief het volgende:
I love love love marko en melanie
Mister Whoo en Mister broadway mogen van mij out the door..
Van de lady Ryan en Ryan en Ryan en Ryan
Vanwege haar oprechte interesse in de dansers alleen al is ze gewoon uniek. Er staan 8 hijgende herten om haar heen na de eerste groepsdans en hup, alle namen ratelt ze in één zucht op, netjes afgekondigd, geweldig. Ieder ander geoefend presentator zou het zich er makkelijk afmaken met "these people are amazing, thank you!" of zoiets.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En Cat. Echt een van de beste presentatrices die ik ooit gezien heb. Ze weet echt met elke situatie glamoureus om te gaan, en dat wil wat zeggen met de jury die soms kinderachtiger is dan een tweejarige in de ballenbak bij de IKEA.
Zo doe je dat. Op de laptop kijken, Word-documentje open en tikken maar (ja, ik heb afscheid genomen van mijn schriftje, hij was volquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik onthoud helemaal niks, ik heb elke keer na elke dans de uitzending op pauze gezet zodat ik het allemaal vers uit mijn geheugen nog kon verwerken. Uitzending duurt anderhalf uur, maar ik was in twee uur pas klaar
.
Ik ben steriel nu. De kleine hoop die ik nog had op nageslacht is nu definitief verloren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
Jullie onthouden en zeggen dingen weer veel beter dan ik. Ik moet toegeven dat ik met de laptop op schoot naar de uitzending heb gekeken en eigenlijk alleen opkeek bij de dansen. Oh ja, en bij het moment dat opeens het publiek begon te gillen en ik Nigel z'n muil op die van Mary zag werpen. Scarred for life.
Ja maar, vond je het dan niet een beetje gejat van Australië? Phillipe nakend op het krukje en Ivy kronkelend op de piano, remember? Nu heb ik natuurlijk helemaal geen bewijs dat die Dee Caspary ooit SYTYCD AUS heeft gezien, maar tóch vond ik het een rip offquote:De routine die het meeste indruk op me heeft gemaakt is de piano-routine van Sasha en Alexander. Klimmen, klauteren, zweven, springen, loved it. Kreeg er nog net geen tranen in m'n ogen van.
Maar lieve Cee, onze francophonische friend doet al mee sinds season 2quote:Verrek, Mallie, je vermeldde Jean-Marc Genereux en zijn jury-lid-zijn van SYTYCD Canada (dat ik overigens wel heb gedownload maar nog niet heb gekeken). En toen besefte ik me pas waar ik hem van kende. Wat een indruk maakt die flapdrol op me.
Met mijn amnesia heb ik amper last van déja vus!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef Malahide het volgende:
Ja maar, vond je het dan niet een beetje gejat van Australië? Phillipe nakend op het krukje en Ivy kronkelend op de piano, remember? Nu heb ik natuurlijk helemaal geen bewijs dat die Dee Caspary ooit SYTYCD AUS heeft gezien, maar tóch vond ik het een rip off.
Ik ben Malahide, aangenaam. Ik vind SYTYCD en Pasha leuk. Jij ook?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Met mijn amnesia heb ik amper last van déja vus!
Wie is Pasha?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik ben Malahide, aangenaam. Ik vind SYTYCD en Pasha leuk. Jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Shut the front door. Ik snap niets meer van de "logica" van de jury. Niets meer.Ik ben gewoon pissed off. Kom op zeg, die solo was fantastisch. Ik ben dan zo nieuwsgierig welke judges iemand anders eruit wilden. Ik gok op C en Cheno opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De mannen: prima, goede afscheidsspeech en houdoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja... die openingsdans... wtf was that? Jezusmina, wat een ellende.
En wie was er weer hopeloos out of synch? Jawel, de heilig verklaarde Ms. Ramirez.
[ Bericht 12% gewijzigd door Malahide op 01-07-2011 08:12:42 ]You cheated on me with choreography.![]()
Mister whoooooo... DAAAAHAAAAG!
Van Miranda vind ik wel minder.. Liever die Ashley eruit
[ Bericht 1% gewijzigd door Esje-lief op 01-07-2011 11:57:47 ]Be brave. Be kind.![]()
Nigel zit nu toch een beetje te hinten op Twitter dat hij niet blij is met het vertrek van Miranda. Hmmm
You cheated on me with choreography.![]()
Guest judge volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:16 schreef Malahide het volgende:
Guest judge volgende week:Zoals ik al zei: ik snap het niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een expert op het gebied van erotisch dansen?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Melanie & Marko
Ryan & Ricky
Jordan & Tadd
Tad..... mooi, lief, leuk, grappig, sexy ... en goed!
I want him SO bad!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ik wil Marko. Mag ik Marko? With his husky voice.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Godersodeju dat waren nog eens lifts in die performance tijdens de result showDAMN!!!!!!
Dans? geen idee... maar ...![]()
![]()
L'Amour menaçant:
Jij mag die Strepsils-the-before commercial meneerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Marko. Mag ik Marko? With his husky voice.
L'Amour menaçant:
Waarom sturen ze die Miranda weg? Die was toch zo veelzijdig omdat ze ook erg goed kon bodypoppen/hiphoppen? Raar hoor
Heb het idee dat Nigel zich totaal vergiste. Dat hij dacht dat die Woodpecker routine van Chris & Ashley was en niet van Robert & Miranda en daardoor Miranda naar huis stuurde omdat Ashley 'wel een memorabele performance had gedaan', terwijl het juist andersom had moeten zijn...
Of ze wilden gewoon geen 2 donkere dansers naar huis sturen. Lil C zal als het even kan sowieso altijd voor de negert, zijn homey, kiezen. Klinkt misschien racistisch maar zo zit het nu eenmaal.
[ Bericht 22% gewijzigd door Knipoogje op 03-07-2011 13:19:03 ]beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Eindelijk tijd om te kijken. Ik schrijf meteen mee
4 judges, oh my. Is het heel erg als ik niet weet wie dat blonde grietje is?
De camera gaat steeds heen en weer terwijl Lil C zit te pratenmoet je maar eens opletten.
Group routine 1
Not bad, zeker niet voor een Tyce dans. Ik vind Sasha er altijd uitspringen. Op haar zou ik mijn geld zetten als ik nu moest zeggen wie ik denk dat gaat winnen.
Sasha & Alex - contemporary
OMG wat een dansI loved it
Die choreographer is een creep maar choreographen kan hij
Het zat echt zo mooi in elkaar en het was zo mooi gedanst.. Het is ook de eerste keer dat ik Alex echt goed vind. En Sasha.. wat een queen. samen met Melanie is zij echt zonder twijfel de grootste kanshebber op het moment. En het eind was echt goud waard. Wow.
Waar ik wel een beetje mee zit: hebben ze nou 3x achter elkaar contemporary gekregen?![]()
Caitlinn & Mitchel - samba
Ben ik nou de enige die het eruit vond zien alsof ze door stroop dansten?Ik vond Mitchell nog wel goed maar Caitlynn was een tegenvaller voor me, en de muziek leek ook totaal niet te helpen.
Miranda & Robert - broadway
wtf Tycezijn we zo ver gezakt in niveau dat we onze meisjes hoeren laten spelen?
![]()
Over de dans heb ik maar 1 ding te zeggen:Ben Tyce zo zat.
Melanie & Marko - lyrical hiphop
Waarom was ik zo emotioneel terwijl ik zat te kijken? Het was perfect. Ik denk dat het kwam door Marko's perfecte personage. En hoe perfect het allemaal was. Ik ben totaal en compleet verliefd op dit paar. Ik ga dit zeker nog een paar keer kijken. En dat is de eerste keer dat dat gebeurt dit seizoen. Was niemand benieuwd waarom Marko zo emo was?
En de judgesZijn ze allemaal helemaal loopy geworden of wat?
Ashley & Chris - Jazz
Het beste aan dit nummer vond ik de kostuums/makeup en het haar vooral. Verder, geen bal aan. Niet synchroon en Ashley mag van mij wel gaan nu.
Clarice & Jess - foxtrot
Helemaal niet slecht. Maar dat Jess heeft echt mother issues volgens mijdaarom is hij natuurlijk ook zo'n overcompenserend mannetje. Ik vond ze beiden goed genoeg, het was niet echt spannend maar ja, wanneer is een foxtrot nou spannend. Het was ok.
Ryan & Ricky - contemporary
Concept met de doek erg mooi, en ook goed uitgevoerd, maar ik vind dit nog steeds een saai paar. Heb helemaal niets met ze. En er begint ook niets te groeien. Van mij mag Ryan uitvechten met Ashley wie er naar huis mag, en dan mag Ryan winnen van mij![]()
Jordan & Tadd - Hiphop
Heerlijk nummer
niets op aan te merken. Samen met Melanie & Marko vind ik dit wel het beste koppel. Er goed geacteerd en beiden zijn ook zo verschrikkelijk smexy
![]()
Groupdance 2
Beetje saai. Niet zoveel bijzonders.
Mallie, zie je het nog steeds niet, de gelijkenis tussen Tadd en Dom?vandaag vond ik het wel erg frappant.
En Jess doet me nog steeds denken aan een enge gnoom versie van Evan![]()
![]()
U kijkt geen Gleequote:Op zondag 3 juli 2011 12:56 schreef Saeramir het volgende:
4 judges, oh my. Is het heel erg als ik niet weet wie dat blonde grietje is??. Dat is een soort doodzonde in dit topic. Glee en True Blood, verplichte kost.
Nee hoor! Contemporary - een contemporary-achtige hip hop - contemporaryquote:Sasha & Alex - contemporary
Waar ik wel een beetje mee zit: hebben ze nou 3x achter elkaar contemporary gekregen?
Zoals ik al zei...quote:Caitlinn & Mitchel - samba
Ben ik nou de enige die het eruit vond zien alsof ze door stroop dansten?Met de beste wil van de wereld zie ik het echt niet. Ja, ze hebben hetzelfde kleurtje en kapsel, maar daar houdt het wat mij betreft helemaal op. Compleet ander gezicht vooral. Bovendien is Dom het type irritant klein broertje en is Taddquote:Mallie, zie je het nog steeds niet, de gelijkenis tussen Tadd en Dom?vandaag vond ik het wel erg frappant.
-materiaal. Omnomnom.
Tad >>>>>> DomL'Amour menaçant:
Absofrickinlutely. En voor de non-believers... kijk die Viennese waltz nog maar eens terugquote:.
Ok Robert eruit, klopt, en Miranda eruit, ik had verder niet zoveel met haar maar.. waarom? Beetje vreemd aangezien zij 1 van de betere commentaren kreeg. Ach ja. Zoveel is me niet duidelijk, in ieder geval ben ik met deze uitschakeling niet onvredig.
Zo nu even lezen![]()
![]()
Oh ja, Tadd is VEEL lekkerder. Maar toch lijkt ie op Dom. Kleine irritante broertje van dan?
En dat van die sambaMallie, great minds think alike, Ik had nog niets gelezen op dat moment.
knipoogje, interessante theorieals dat waar ik zou het wel heel erg zijn.
![]()
Glee kijk ik wel.. Maar true blood heeft me niet kunnen grijpen... Vampire diaries daarintegen.. YUMMBe brave. Be kind.![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat C van alle juryleden het meest voor Miranda was.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:55 schreef Knipoogje het volgende:
Of ze wilden gewoon geen 2 donkere dansers naar huis sturen. Lil C zal als het even kan sowieso altijd voor de negert, zijn homey, kiezen. Klinkt misschien racistisch maar zo zit het nu eenmaal.
Bovendien zitten er dit seizoen alle kleuren van de regenboog tussen, dus dan zou je elke week onderhand een racistische draai aan de eliminatie kunnen gevenWhatever. Zolang 'ie maar weet dat 'ie mij isquote:Op zondag 3 juli 2011 14:03 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja, Tadd is VEEL lekkerder. Maar toch lijkt ie op Dom. Kleine irritante broertje van dan?.
Blij dat ik niet de enige was. Zo'n gemiste kans.quote:En dat van die sambaMallie, great minds think alike, Ik had nog niets gelezen op dat moment.
More Eric for mequote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef Esje-lief het volgende:
Maar true blood heeft me niet kunnen grijpen...
Zullen we vanavond in spirit bij Cat Deeley's Annual 4th of July barbecue zijn?
Doet ze elk jaar voor haar 'kids' (de huidige groep dansers).
Vorig jaar heeft Kent zijn hoofd nog opengehaald toen 'ie hardhandig in het zwembad sprong.
Wat is het toch een tof wijf, die Cat.
Aangezien Nigel als enige voor Miranda was, was Lil C dus voor Ashley. Wat raar is, aangezien Miranda een puike hiphop neerzette, iets dat Lil C toch had moeten aanspreken.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:10 schreef Malahide het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat C van alle juryleden het meest voor Miranda was.
Bovendien zitten er dit seizoen alle kleuren van de regenboog tussen, dus dan zou je elke week onderhand een racistische draai aan de eliminatie kunnen gevenbeter een knipoog dan een blauw oog![]()
't Lijkt erop dat je toch (deels) gelijk had, Knipoogje. Net een interviewclipje gezien met de judges. Nigel en Mary wilden aanvankelijk Miranda erin houden, voornamelijk op basis van haar solo. Tot Mary en C tot de - in mijn ogen absurde - conclusie kwamen dat Ashley over de hele lijn beter was dan Miranda. Toen is Nigel ook overstag gegaan. Stomme judges
.
Je mag niet EN Tadd EN Eric! Kiezen!!!!!quote:L'Amour menaçant:
Wellus. Eric voor dagelijks gebruikquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag niet EN Tadd EN Eric! Kiezen!!!!!en Tadd voor in het schuurtje als ik zin heb in een exotisch uitstapje. Als je lief bent mag je af en toe ook het schuurtje in, schat.
SO YOU THINK YOU CAN DANCE USA SEASON 8 – TOP 14 PERFORM
Een show met een redelijk niveau, weinig uitschieters beide kanten op. Dertien dansers die een bepaald niveau hebben waarmee ze feitelijk geen één dans slecht uitvoeren, en een veertiende – Chris – die wat mij betreft achterblijft en, als we puur technisch gaan beoordelen, deze week zou moeten vertrekken.
Interessante ontwikkelingen: een heel stel nieuwe choreografen, waarvan een paar zeker smaken naar meer. Een ‘oude’ choreografe die écht twee seizoenen met vakantie moet (ja, Mandy Moore, ik bedoel jou). Travis als judge: beetje hysterisch maar hij durft kritisch te zijn, dat is al heel wat.
Dan even dit lijstje:
Melanie & Marko: contemporary – jazz – hip hop - jazz
Jordan & Tadd: african jazz – viennese waltz – hip hop - waltz
Sasha & Alexander: contemporary – hip hop – contemporary – hip hop
Clarice & Jess: Broadway – contemporary – foxtrot - contemporary
Ashley & Chris: hip hop – Broadway – jazz - salsa
Caitlynn & Mitchell: jazz – contemporary – samba - contemporary
Ryan & Ricky: hip hop – jazz – contemporary – jazz
A) er is écht sprake van een Hoge Hoed, maar wel eentje die een voorkeur heeft voor een aantal stelletjes, toevallig ook de stelletjes voor wie de jury een voorkeur heeft![]()
of
B) er is géén sprake van een Hoge Hoed en de voorkeur voor bepaalde koppels is misselijkmakend. Ashley & Chris zijn de enigen die vier stijlen hebben gehad die nog enigszins uiteeen lopen.
Maar goed, aluhoedje weer in de kast.
Boys group – Justin Giles
Ooooo Mitchell. Mitchell, Mitchell, Mitchell. Justin Giles, welcome to SYTYCD! Dit was toch eigenlijk wel een hele prachtige choreo, met zelfs hier en daar een Mia-momentje. De individuele stukjes van de jongens waren zonder uitzondering sterk (het koffertje van Broadway-gnoom was een beetje apart, dat wel). Helaas was Chris erg a-synchroon in het middenstuk, wat het geheel wat rommelig maakte. Tadd en Marko… wow
. Go Asians!
Melanie & Marko – jazz – Ray Leeper
Ach Melanie en Marko... je hijst ze in de lelijkste outfitjes ooit, je geeft ze de irritantste song van Gaga, je zadelt ze op met een choreo die zelf niet weet of ‘ie een paso doble of een jazzdans wil zijn, en nog weten ze de grenzen van sublimiteit te benaderen. Twee absolute sterren en een van de beste pairings uit de geschiedenis van SYTYCD. Deze choreo van nieuwe choreograaf Ray Leeper was in ieder geval weer eens iets anders en na de meiden groepsdans ben ik toch wel benieuwd wat hij nog meer gaat brengen.
Sasha & Alexander – hip hop - Shaun Evaristo
Ai. Tja, dit was hem toch niet helemaal. Smooth, sweet maar nogal inhoudsloos en vooral erg basic. Alexander blijft te veel achter bij Sasha. Tel daar een zwakke choreo bij op en het heeft zijn weerslag op haar. Een mix up van de koppels zou voor haar niet slecht zijn, voor hem misschien ook niet. Het was geen ramp, maar het deed me werkelijk helemaal niets. Gevalletje van genaaid worden door de choreografie?
Jordan & Tadd – smooth waltz – Toni Redpath
Yes, Eurovision comes to SYTCD (Nocturne)! Weer een wals, ga toch weg. Hoe mooi het ook was, hoe amazing zij ook is, hoe ongelooflijk goed hij ook is, en wat een heerlijk cute koppeltje ze samen zijn…ik wil iets nieuws
, iets spannends, ik wil méér bevestiging dat Tadd alles kan. Tijd voor een contemporary of desnoods een disco, Bollywood of krump! Het zou me niks verbazen als deze herhaling van zetten ze (wat) stemmen gaat kosten, vooral ook omdat de jury - vooral Mary - nogal blasé reageerde.
Clarice & Jess – contemporary – Justin Giles
Jess: toen ‘ie drie was was ‘ie al een snooty bastard. Hoe vaak zou ‘ie in elkaar gemept zijn op de middelbare school? Wat een interessante choreograaf, eindelijk een (iets) andere stijl van contemporary (ze hebben naar me geluisterd!![]()
). Kritisch maar niet per se negatief nootje: ik vind de grenzen tussen contemporary/jazz en (lyrical) hip hop erg vaag dit jaar. Erg goed gedanst, Clarice op haar best (o, Travis vond het ook. Jippie). Maar… sorry, het kan nog zo prachtig zijn, het is en blijft Jess, ik vind hem nep en hij raakt me niet. En dus raakt deze dans me niet. En dat had ‘ie wel gedaan als een van de andere jongens hem gedanst had
.
Ashley & Chris – salsa – Liz Lira
“This is one of toughest routines I choreographed”. O, en waarom? Fijn voor jou, meid, maar je zou de dansers ook kunnen uitdagen met een choreografie die misschien wat meer basic is, zodat ze nog een beetje zelfvertrouwen overhouden. En het was meer een powerliftcursus dan een choreografie, maar goed… Geen total disaster, een beetje salsa-by-numbers en stop-start-stop-start in plaats van vloeiend. De zwakste broeder kreeg de zwaarste opdracht, helaas. Om positief af te sluiten: hij heeft zijn gloeiende best gedaan om haar goed te partneren.
Ryan & Ricky – jazz – Chucky Klampow
Wie is Chucky? I like him! Fashion zombies! Wacky, crazy en eindelijk iets wat ik echt als ‘jazz’ herken. Loved the kinkyTop Pop-flavour. Penney de Jager voor de 21e eeuw! Ja, ik vond dit leuk (al kan zij me nog steeds gestolen worden). Maar… ik heb geen idee of dit gaat aanslaan bij de stemmers… Ik wil hem heel snel met iemand anders zien dansen!
Caitlynn & Mitchell – contemporary – Mandy Moore
We weten nu in ieder geval waarom Mitchell zo de behoefte heeft om zich te laten gelden (zielige jeugd). Dat ‘romantische’ gedoe in de intro, mensen schei toch uit, onpasselijk werd ik er van. Zullen we ooit de dag zien bij SYTYCD dat een Mitchell kan zeggen “luister eens, ik vind Caitlynn een schat van een meid, maar ik heb het heel gezellig met Alexander (of Marko, of...). Desondanks ga ik mijn uiterste best doen om te acteren dat ik ontzettend verliefd ben op haar.” Die muziekkeuzes van Mandy Moore, mijn god. Dat gebalk van Celine Dion trekt alle levensvreugde uit me. Wat een afgezaagde choreografie, echt dertien in een dozijn. Wel goed gedanst hoor, goede partnering, vrij spectaculaire lifts maar zzzzzz. Wot wot wot? A standing ovation? Tranen? Really
? O hoe voorspelbaar, judges van So You Think You Can Dance Contemporary
.
Girls group – Ray Leeper
Wow, super, wat een afsluiter! Stijlvol, spannend, sexy, heerlijk. Leuke kostuums, fijne muziek, mooie belichting, alles klopte. Die meiden zijn echt enorm aan elkaar gewaagd. Als ik één iemand eruit zou moeten pikken, is het toch wel Melanie, maar dat kan ook komen doordat ze wel erg vaak in beeld wordt genomen, iedereen groepsdans weer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 07-07-2011 12:29:58 ]You cheated on me with choreography.![]()
Ik zit weer te kijken en ga live meetypen. Nou ja, live, met de download en met pauze enzo, anders mis ik vanalles. En ik eet mijn ontbijt tegelijkertijd! Wie zegt er dat ik niet kan multitasken?
CatLovely as ever. Carmen Elektra
, Travis Wall in de jury
. Die weet tenminste wel echt iets van dans
.
Top 7 guys - Justin Giles (?)
New choreografenbloed. Ben benieuwd, meestal ben ik niet zo dol op group routines, vind ze nogal vaak een chaos, maar iedereen krijgt een eerlijke kans.
Wow, viel absoluut niet tegen. Het begin vond ik prachtig, hoe iedereen geintroduceers werd. Het snelle maar trage, op de tekst en muziek. Vond het wel indrukwekkend. In de echte groepsstukken was het wat mij betreft vooral om Marko te doen, het middenpunt. Maar al met al een prachtig stukje dans, imo.
Melanie & Marko - Jazz - Ray Leeper (?)
Weer zo'n contemporary verlengstuk... wanneer krijgen ze nou eens ballroom?
Soms heb je van die dansen die je niets doen. Dit was er voor mij zo een. Ik vond de kostumering tacky, de muziek deed me niks, het verhaal kwam niet duidelijk over... Nee. Een beetje een soort slechte songfestival oostblok inzending. Spijtig, want wel een van de beste koppels in de wedstrijd. Het beste moment uit de dans vond ik toen ze hand in hand over het podium stampten.
Jury lyrisch, oke, het was wel passioneel, maar toch, ik vond het niet zo bijzonder.
"He didn't inhale the drag".
Sasha & Alexander - Hip hop - Shaun Everisto (?)
Alweer hip hop? What is up with these dances?! Hoge hoed, my ass.
Ik wil bij Sasha wonen!
Alexander... ik vond het niet goed. Te glad en rond en balletterig. Sasha was weer fierce en die heeft wel swag denk ik, maar Alex... ik miste wel wat scherpte en kracht. Nou was de hele routine sowieso een beetje weeïg . Ben niet weggeblazen.
Jordan & Tadd - Waltz - Toni -strepsil- Redpath. Mooi! Dit vond ik wel mooi, sowieso qua aankleding en staging, maar ook de dans zelf was gewoon mooi. Toch knap hoe zij als koppel ballroom voor mijn lekenogen verdomd goed weten te tackelen. Hier scoren ze pluspunten mee en met name Jordan, wat een mooie danseres is dat
.
Progressive twinkles? Lulwhut?
Clarice & Jess - Contemporary - Justin Giles
Jess, met nog steeds de likability van een rotte garnaal. De dans... ik weet het niet, kon er op een of andere manier mijn aandacht niet helemaal bijhouden. Zaten wel wat mooie dingen in (hoe clarice achterover viel op het been van Jess), maar ik had er niet echt een connectie mee. En ik denk dat clarice hard toe is aan een partner die haar eigen lengte is. Ik vind het wel tof hoe de choreograaf ook bij het groepsnummer zo op de muziek choreografeert.
Ashley & Chris - Salsa - Liz Lira (?)
Het Ohja-koppel. Ik vergeet elke weet dat ze er nog zijn. Totaal geen emotionele band mee. Whatsoever. Ik houd niet van ze, ik haat ze niet. Ze zijn er. Blijkbaar.
Ik vond hem er een beetje amateuristisch uitzien (lekenogen), zij was wel oke, vloog lekker de vloer over, maar het kwam niet zo samen. Dat samen met een koppel wat niet interessant is is gewoon een niet zo indrukwekkend optreden. EN DAT SIKJE!!!!
Ryan & Ricky - Jazz - Chucky Klapow (?)
Mia MichaelsIk mis haar dansen. Ricky a cheerleader.. quelle surprise
! Wat heeft zij een hoop tanden trouwens.
Weer zo'n routine waar ik geen emotionele band mee heb. Mij te jaren 80 ofzo. Het was wel gelijk en goed gedanst, maar jeez... ik weet het niet. Het deed me gewoon erg weinig.
Caitlinn & Mitchel - Contemporary - Mandy Moore
Nothing smells like cheese more than Celine Dion. Serieus, wil je een mooie dans verpesten dan moet je het op een nummer van Celine Dion zetten. Dat gezegd hebbende, het was wel mooi. Het waren belachelijk veel lifts, maar het het werkte wel. Ik vond het mooi als haar benen heel hoog de lucht in gingen (
). En je kan zeggen wat je wil over Mitchel, hij kan wel dansen en hij is wel sterk.
Top 7 - Girls - Ray Leeper
Tof. Sexy. Cell Block Tango revival. Ik vond dit leuk. Niet heel bijzonder of uitgesproken, maar wel tof en spannend.
Dat was het weer. Vond het geen topshow vandaag. Geen idee of dat aan mij ligt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oh gelukkig, ik kom min of meer overeen met Malahide.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja, leuk hè? Komt gewoon dat wij het wel goed zien en altijd gelijk hebben, in tegenstelling tot die stomme judgesquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh gelukkig, ik kom min of meer overeen met Malahide.
.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, leuk hè? Komt gewoon dat wij het wel goed zien en altijd gelijk hebben, in tegenstelling tot die stomme judges.
. Nou ja, ik maak me altijd zorgen dat ik iets zeg wat dan totaal het tegenovergestelde is van de technische achtergrond ofzo
. Dat ik zeg dat het kut was, terwijl het technisch prima in orde was ofzo. Ik weet gewoon niet zo veel van dans af (wat ik weet, heb ik van SYTYCD (wat ik uitspreek als es-why-tee-why-cee-dee) geleerd
).
Vraag me na deze aflevering wel nog steeds af wat progressive twinkles zijn.
Het was wel de eerste keer dat een guest-judge kritisch was zeg. Meestal is het een lyrische schreeuwbende bij guestjudges, maar Travis durfde ook wel gewoon inhoudelijk te zijn. Min of meer.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Volgens mij is Ang de enige in dit topic die echt mag zeggen dat 'ie verstand van dansen heeft, dus ik zou je er niet druk om maken. Ik heb zelf nooit gedanst, alleen altijd veel geobserveerd (vooral stijldansen) en alle dans-tvprogramma's verslonden. Dus ik doe net of ik er heel veel verstand van hebquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nou ja, ik maak me altijd zorgen dat ik iets zeg wat dan totaal het tegenovergestelde is van de technische achtergrond ofzo
. Dat ik zeg dat het kut was, terwijl het technisch prima in orde was ofzo. Ik weet gewoon niet zo veel van dans af (wat ik weet, heb ik van SYTYCD (wat ik uitspreek als es-why-tee-why-cee-dee) geleerd
).
.
Oh ik ben de eerste niet, joepie
Ik ga meteen meetikken. Weer 4 judges en Travis is one of themIk blijf een zwak voor hem hebben. Ziet een beetje misplaatst uit, maar mooi aangekleed
En ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
Jongens group routine
Jess en Mitchell houd nou je beeeheeeeek![]()
Oh! Wel origineel zeg. Vond het mooi om te zien maar erg kort en hoewel de herhaalde bewegingen voor mij het heel goed deden, leken er daardoor maar heel weinig stappen in te zitten. Een beetje een paradox dus. Marko![]()
![]()
Chris was de grootste tegenvaller voor mij. Vreselijk uit de maat.
Melanie & Marko (jazz)
Melanie heeft een bf en hij vind het wel ok allemaal?ik vond die kussen er beiden behoorlijk echt uitzien. Maar goed,
voor zijn vertrouwen zullen we maar zeggen
Grappige voorfilmpjes trouwens.
Jammer, weer zo'n contemporary achtige stijl. Ik wil ze wel eens in iets ballrooms of bollywoods zien.
Die choreograaf zweet echt belachelijk veel![]()
Oh, dat is heel anders dan ik had verwacht! Helemaal niet contemporary. Spicy, hot! Super. Dit koppel is echt het beste koppel ooit, in mijn ogen, nog beter dan Joshua & Katee, die tot nu toe mijn favoriete koppel ooit waren. Wat een chemistry. Ongelofelijk. En Melanie is voor mij nu echt het beste meisje dat ik ooit gezien heb ik SYTYCD. ik heb nog nooit zulke benen in combinatie met zulke techniek gezien, zelfs niet bij Kayla. En Markozoals gewoonlijk. SYTYCD, I LOVE YOU
Sasha & Alex - hophop
Leuk om Natalia weer te zienIk hoop nog steeds dat ze volgend seizoen terug komt.
De dans.. meh. Ik voelde niet veel chemistry en niet 1 keer had ik echt dat gevoel van, hij gaat haar kussen, oh net net. Niet zoveel aan. Het poppen was wel aardig goed van beiden, dat viel me dan wel weer mee.Carmen Electra eerlijk! dat valt me dan weer mee van haar. Geen opgesmukte commentaar.
Jordan & Tadd - Waltz
Weer balllroomMaar oh het was mooi. Ik vond het heerlijk om naar te kijken en als leek vond ik er niets verkeerds aan, Het flowde prachtig, Jordan zag eruit als een beauty en Tadd, zoals altijd, verbaasde me ontzettend. Het zag er prachtig uit. Knap hoor.
Clarice & Jess - contemporary
Zelfs als jochie zag Jess er vervelend uit![]()
Wow. De dans. Amazing. Zo geloofwaardig en ik blijf het steeds maar zeggen: Als die Jess zijn mond maar houdt.. want zijn dansen is absoluut niet irritant, eerder brilliant. Echt een genot om naar te kijken dit. En wat is Clarice toch een prachtige meid.
Ashley & Chris - salsa
Waarom vind ik Ashley steeds irritanter worden?Ik vond haar zo mooi tijdens haar auditie maar haar maniertjes en die lippen die ze nog meer opblaast dan dat ze al zijn.. Het gaat me steeds meer tegenstaan.
Hm wat moet ik daar nou van zeggen. Ik vond het beter dan verwacht en het was duidelijk dat ze echt veel geoefend hebben. Maar waarom zag het er dan zo gemaakt uit? Ik was hier geen fan van. Ik weet niet of het het koppel is, of de dans.![]()
Ryan & Ricky - Jazz
Eerste reactie nog voor de reclame bij het zien van Ryan's outfit:![]()
Maar de dans. Wow. Eerste dans van dit koppel dat me wat doet. Echt super goede choreo en echt goed gedanst. De sync was echt fantastisch en de zombie achtige manier van bewegen was echt superb.Hier kon ik wel warm van wordenMisschien kwam dat wel door het feit dat Ryan geen sexy personage speelde. Ik vind haar echt vies als ze sexy probeert te doen
![]()
OMG Mitchel die aan het eind terwijl Travis complimenten maakt over de kostuums, met zijn lichaam schudt alsof ie wilde zeggen, en ik dan, ik zie er toch ook mooi uit?![]()
Caitlyn & Mitchel - contemporary
Wow. Hier kreeg ik tranen van in mijn ogen, ik weet niet goed waarom, maar het was prachtig. Echt ongelofelijk, Pffft. Heb niet veel te zeggen. Kippevel.
Girls group routine
meh![]()
Al met al een goede show, vond ik. Bottom 3 guess: Ashley & Chris, Sasha & Alex, en ik weet niet wie nog meermisschien toch Jess & Clarice? Moeilijk.
![]()
OK, ik stap er weer even blind in zonder jullie posts te lezen en die ga ik pas bekijken als ik mijn spulletjes hier heb neergegooid.
Ten eerste: vond ik de laatste dans ook by far de mooiste, qua choreografie en uitvoering. Echt geweldig mooi en ik vind het een koppel dat ik steeds vergeet maar wel heel mooi vind.
Tweede-favoriete uitvoering was (hold your purses) Ryan en Ricky. Ja. En ja, ook mij deed het denken aan Ramalama maar ik dacht dat de jury daar wijselijk de monden over zou houden. Nee hoor! Hulde!
Wat voor hidden agenda er zat achter het compleet neersabelen van de hiphop van Sasha & Alex, I have no idea, ik vond het erg leuk om naar te kijken. Sja, had ie swagger? Ik zou het niet weten. Het was in ieder geval twintig keer amusanter om naar te kijken dan naar de
[cue ongezouten mening]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[einde ongezouten mening]
Trouwens, 4 juryleden, het is echt too much. Travis mogen ze vaker inzetten, hij gaf goede commentaren, was grappig en had echt opbouwende kritiek waar de dansers echt iets aan hadden.
Carmen Electra daarentegen, met het vocabulaire van een amoebe, zat vooral iedereen na te blaten. Pak je tetten en shake ze richting exit, mevrouw.
Heeft iemand Chris al geclaimed?![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: