abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:08:13 #1
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98881246
Laatste post:

quote:
Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En Cat . Echt een van de beste presentatrices die ik ooit gezien heb. Ze weet echt met elke situatie glamoureus om te gaan, en dat wil wat zeggen met de jury die soms kinderachtiger is dan een tweejarige in de ballenbak bij de IKEA.
Zou Nigel echt een crush hebben op Mary? Zouden hun te grote kunsttanden niet geclasht hebben met die smooch? Nigel lijkt me er wel zo eentje die meteen z'n tong naarbinnen wurmt overigens.

Ieewwww :X.

Op moment van openen nog in competitie, The Top 16 van Season 8

ALEXANDER, contemporary hert dat in de schaduw staat van La Sasha

ASHLEY, dat ándere donkere meisje

CAITLYNN sambalicious

CHRIS de partner van dat ándere donkere meisje

CLARICE nee, niet Yolanthe

JESS Broadway-gnoom

JORDAN staat Tadd vrijwillig af aan de Fok! oma's en opa's

MARKO the man to beat

MELANIE the woman to beat

MIRANDA the dark horse the beaten horse

MITCHELL shut up and dance, bitch

RICKY hertje dat van Ryan af moet

ROBERT uitgewooed

RYAN God's Gift To Dance

SASHA Adam Lambert's joint aansteekster

TADD TADD!!!!!!!!

[ Bericht 50% gewijzigd door Malahide op 01-07-2011 08:07:15 ]
You cheated on me with choreography.
pi_98881489
I love love love marko en melanie

Mister Whoo en Mister broadway mogen van mij out the door..
Van de lady Ryan en Ryan en Ryan en Ryan
Be brave. Be kind.
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:18:24 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98881680
Nou bij Lil'C hing ie meer in z'n nek.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:28:36 #4
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98882173
quote:
3s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou bij Lil'C hing ie meer in z'n nek.
Bijzonder erotisch moment was dat *;

Kidding
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:31:18 #5
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98882293
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef Esje-lief het volgende:
I love love love marko en melanie

Mister Whoo en Mister broadway mogen van mij out the door..
Van de lady Ryan en Ryan en Ryan en Ryan
Mee eens is.
  ESF Reporter donderdag 30 juni 2011 @ 21:41:11 #6
87554 Cee
Welluk?
pi_98882723
quote:
3s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En Cat _O_. Echt een van de beste presentatrices die ik ooit gezien heb. Ze weet echt met elke situatie glamoureus om te gaan, en dat wil wat zeggen met de jury die soms kinderachtiger is dan een tweejarige in de ballenbak bij de IKEA.
Vanwege haar oprechte interesse in de dansers alleen al is ze gewoon uniek. Er staan 8 hijgende herten om haar heen na de eerste groepsdans en hup, alle namen ratelt ze in één zucht op, netjes afgekondigd, geweldig. Ieder ander geoefend presentator zou het zich er makkelijk afmaken met "these people are amazing, thank you!" of zoiets.
Cat. _O_

Jullie onthouden en zeggen dingen weer veel beter dan ik. Ik moet toegeven dat ik met de laptop op schoot naar de uitzending heb gekeken en eigenlijk alleen opkeek bij de dansen. Oh ja, en bij het moment dat opeens het publiek begon te gillen en ik Nigel z'n muil op die van Mary zag werpen. Scarred for life.

De routine die het meeste indruk op me heeft gemaakt is de piano-routine van Sasha en Alexander. Klimmen, klauteren, zweven, springen, loved it. Kreeg er nog net geen tranen in m'n ogen van. O+

De danse macabre van de twee halve gezichten (Sonya-choreo) vond ik echt vreselijk. Ik zat me af te vragen wat ik ervan zou vinden als de muziek er niet bij zat, en mijn antwoord was: nog vreselijker.

Verrek, Mallie, je vermeldde Jean-Marc Genereux en zijn jury-lid-zijn van SYTYCD Canada (dat ik overigens wel heb gedownload maar nog niet heb gekeken). En toen besefte ik me pas waar ik hem van kende. Wat een indruk maakt die flapdrol op me. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 30-06-2011 21:55:48 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:44:27 #7
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98882866
Ik onthoud helemaal niks, ik heb elke keer na elke dans de uitzending op pauze gezet zodat ik het allemaal vers uit mijn geheugen nog kon verwerken :'). Uitzending duurt anderhalf uur, maar ik was in twee uur pas klaar _O-.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:29:09 #8
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98885189
quote:
3s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik onthoud helemaal niks, ik heb elke keer na elke dans de uitzending op pauze gezet zodat ik het allemaal vers uit mijn geheugen nog kon verwerken :'). Uitzending duurt anderhalf uur, maar ik was in twee uur pas klaar _O-.
Zo doe je dat. Op de laptop kijken, Word-documentje open en tikken maar (ja, ik heb afscheid genomen van mijn schriftje, hij was vol 8-)).

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
Jullie onthouden en zeggen dingen weer veel beter dan ik. Ik moet toegeven dat ik met de laptop op schoot naar de uitzending heb gekeken en eigenlijk alleen opkeek bij de dansen. Oh ja, en bij het moment dat opeens het publiek begon te gillen en ik Nigel z'n muil op die van Mary zag werpen. Scarred for life.
Ik ben steriel nu. De kleine hoop die ik nog had op nageslacht is nu definitief verloren.

quote:
De routine die het meeste indruk op me heeft gemaakt is de piano-routine van Sasha en Alexander. Klimmen, klauteren, zweven, springen, loved it. Kreeg er nog net geen tranen in m'n ogen van. O+
Ja maar, vond je het dan niet een beetje gejat van Australië? Phillipe nakend op het krukje en Ivy kronkelend op de piano, remember? Nu heb ik natuurlijk helemaal geen bewijs dat die Dee Caspary ooit SYTYCD AUS heeft gezien, maar tóch vond ik het een rip off :6.

quote:
Verrek, Mallie, je vermeldde Jean-Marc Genereux en zijn jury-lid-zijn van SYTYCD Canada (dat ik overigens wel heb gedownload maar nog niet heb gekeken). En toen besefte ik me pas waar ik hem van kende. Wat een indruk maakt die flapdrol op me. :')
Maar lieve Cee, onze francophonische friend doet al mee sinds season 2 :D.
  ESF Reporter donderdag 30 juni 2011 @ 22:41:21 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_98885863
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef Malahide het volgende:

Ja maar, vond je het dan niet een beetje gejat van Australië? Phillipe nakend op het krukje en Ivy kronkelend op de piano, remember? Nu heb ik natuurlijk helemaal geen bewijs dat die Dee Caspary ooit SYTYCD AUS heeft gezien, maar tóch vond ik het een rip off :6.

Met mijn amnesia heb ik amper last van déja vus! *O*
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:52:41 #10
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98886567
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef Cee het volgende:

[..]

Met mijn amnesia heb ik amper last van déja vus! *O*
Ik ben Malahide, aangenaam. Ik vind SYTYCD en Pasha leuk. Jij ook?

:P
  ESF Reporter donderdag 30 juni 2011 @ 22:55:42 #11
87554 Cee
Welluk?
pi_98886761
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik ben Malahide, aangenaam. Ik vind SYTYCD en Pasha leuk. Jij ook?

:P
Wie is Pasha?
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:57:51 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98886899
Ik kijk eigenlijk wel uit naar het moment dat er weer all stars komen (final 10).
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter vrijdag 1 juli 2011 @ 07:13:51 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_98895430
Shut the front door. Ik snap niets meer van de "logica" van de jury. Niets meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:06:01 #14
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98895784
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Shut the front door. Ik snap niets meer van de "logica" van de jury. Niets meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon pissed off. Kom op zeg, die solo was fantastisch. Ik ben dan zo nieuwsgierig welke judges iemand anders eruit wilden. Ik gok op C en Cheno op
SPOILER
.

De mannen: prima, goede afscheidsspeech en houdoe.

SPOILER
O ja... die openingsdans... wtf was that :o? Jezusmina, wat een ellende.
En wie was er weer hopeloos out of synch? Jawel, de heilig verklaarde Ms. Ramirez :r.

[ Bericht 12% gewijzigd door Malahide op 01-07-2011 08:12:42 ]
pi_98898912
Mister whoooooo... DAAAAHAAAAG!

Van Miranda vind ik wel minder.. Liever die Ashley eruit

[ Bericht 1% gewijzigd door Esje-lief op 01-07-2011 11:57:47 ]
Be brave. Be kind.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:55:04 #16
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98902574
Nigel zit nu toch een beetje te hinten op Twitter dat hij niet blij is met het vertrek van Miranda. Hmmm :{
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:16:24 #17
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98920817
Guest judge volgende week:

SPOILER
:') :') :') :') :') :') :') :')
  ESF Reporter vrijdag 1 juli 2011 @ 19:23:19 #18
87554 Cee
Welluk?
pi_98921156
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:16 schreef Malahide het volgende:
Guest judge volgende week:

SPOILER
:') :') :') :') :') :') :') :')
Zoals ik al zei: ik snap het niet meer.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:24:51 #19
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98921235
Een expert op het gebied van erotisch dansen?
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:22:27 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98963806
Melanie & Marko O+
Ryan & Ricky O+
Jordan & Tadd O+

Tad..... mooi, lief, leuk, grappig, sexy ... en goed!
I want him SO bad! :9
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:24:51 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98963890
Ik wil Marko. Mag ik Marko? With his husky voice :9.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:33:02 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98964212
Godersodeju dat waren nog eens lifts in die performance tijdens de result show :o DAMN!!!!!!
Dans? geen idee... maar ... :o :o :o
L'Amour menaçant:
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:36:17 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98964324
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Marko. Mag ik Marko? With his husky voice :9.
Jij mag die Strepsils-the-before commercial meneer :)
L'Amour menaçant:
pi_98977824
Waarom sturen ze die Miranda weg? Die was toch zo veelzijdig omdat ze ook erg goed kon bodypoppen/hiphoppen? Raar hoor :?

Heb het idee dat Nigel zich totaal vergiste. Dat hij dacht dat die Woodpecker routine van Chris & Ashley was en niet van Robert & Miranda en daardoor Miranda naar huis stuurde omdat Ashley 'wel een memorabele performance had gedaan', terwijl het juist andersom had moeten zijn...

Of ze wilden gewoon geen 2 donkere dansers naar huis sturen. Lil C zal als het even kan sowieso altijd voor de negert, zijn homey, kiezen. Klinkt misschien racistisch maar zo zit het nu eenmaal.

[ Bericht 22% gewijzigd door Knipoogje op 03-07-2011 13:19:03 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 3 juli 2011 @ 12:56:25 #25
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98977864
Eindelijk tijd om te kijken. Ik schrijf meteen mee :)

4 judges, oh my. Is het heel erg als ik niet weet wie dat blonde grietje is?

De camera gaat steeds heen en weer terwijl Lil C zit te praten _O- moet je maar eens opletten.

Group routine 1
Not bad, zeker niet voor een Tyce dans. Ik vind Sasha er altijd uitspringen. Op haar zou ik mijn geld zetten als ik nu moest zeggen wie ik denk dat gaat winnen.

Sasha & Alex - contemporary
OMG wat een dans :9~ I loved it O+ Die choreographer is een creep maar choreographen kan hij :') Het zat echt zo mooi in elkaar en het was zo mooi gedanst.. Het is ook de eerste keer dat ik Alex echt goed vind. En Sasha.. wat een queen. samen met Melanie is zij echt zonder twijfel de grootste kanshebber op het moment. En het eind was echt goud waard. Wow.
Waar ik wel een beetje mee zit: hebben ze nou 3x achter elkaar contemporary gekregen? :?

Caitlinn & Mitchel - samba
Ben ik nou de enige die het eruit vond zien alsof ze door stroop dansten? -O- Ik vond Mitchell nog wel goed maar Caitlynn was een tegenvaller voor me, en de muziek leek ook totaal niet te helpen.

Miranda & Robert - broadway
wtf Tyce }:| zijn we zo ver gezakt in niveau dat we onze meisjes hoeren laten spelen? :N
Over de dans heb ik maar 1 ding te zeggen: :O Ben Tyce zo zat.

Melanie & Marko - lyrical hiphop
Waarom was ik zo emotioneel terwijl ik zat te kijken? Het was perfect. Ik denk dat het kwam door Marko's perfecte personage. En hoe perfect het allemaal was. Ik ben totaal en compleet verliefd op dit paar. Ik ga dit zeker nog een paar keer kijken. En dat is de eerste keer dat dat gebeurt dit seizoen. Was niemand benieuwd waarom Marko zo emo was?
En de judges _O- Zijn ze allemaal helemaal loopy geworden of wat? :')

Ashley & Chris - Jazz
:{ Het beste aan dit nummer vond ik de kostuums/makeup en het haar vooral. Verder, geen bal aan. Niet synchroon en Ashley mag van mij wel gaan nu.

Clarice & Jess - foxtrot
Helemaal niet slecht. Maar dat Jess heeft echt mother issues volgens mij :') daarom is hij natuurlijk ook zo'n overcompenserend mannetje. Ik vond ze beiden goed genoeg, het was niet echt spannend maar ja, wanneer is een foxtrot nou spannend. Het was ok.

Ryan & Ricky - contemporary
Concept met de doek erg mooi, en ook goed uitgevoerd, maar ik vind dit nog steeds een saai paar. Heb helemaal niets met ze. En er begint ook niets te groeien. Van mij mag Ryan uitvechten met Ashley wie er naar huis mag, en dan mag Ryan winnen van mij :O

Jordan & Tadd - Hiphop
_O_ Heerlijk nummer :D niets op aan te merken. Samen met Melanie & Marko vind ik dit wel het beste koppel. Er goed geacteerd en beiden zijn ook zo verschrikkelijk smexy :9~

Groupdance 2
Beetje saai. Niet zoveel bijzonders.

Mallie, zie je het nog steeds niet, de gelijkenis tussen Tadd en Dom? :') vandaag vond ik het wel erg frappant.
En Jess doet me nog steeds denken aan een enge gnoom versie van Evan :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')