Zou Nigel echt een crush hebben op Mary? Zouden hun te grote kunsttanden niet geclasht hebben met die smooch? Nigel lijkt me er wel zo eentje die meteen z'n tong naarbinnen wurmt overigens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En Cat . Echt een van de beste presentatrices die ik ooit gezien heb. Ze weet echt met elke situatie glamoureus om te gaan, en dat wil wat zeggen met de jury die soms kinderachtiger is dan een tweejarige in de ballenbak bij de IKEA.
Bijzonder erotisch moment was datquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou bij Lil'C hing ie meer in z'n nek.
Mee eens is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef Esje-lief het volgende:
I love love love marko en melanie
Mister Whoo en Mister broadway mogen van mij out the door..
Van de lady Ryan en Ryan en Ryan en Ryan
Vanwege haar oprechte interesse in de dansers alleen al is ze gewoon uniek. Er staan 8 hijgende herten om haar heen na de eerste groepsdans en hup, alle namen ratelt ze in één zucht op, netjes afgekondigd, geweldig. Ieder ander geoefend presentator zou het zich er makkelijk afmaken met "these people are amazing, thank you!" of zoiets.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En Cat. Echt een van de beste presentatrices die ik ooit gezien heb. Ze weet echt met elke situatie glamoureus om te gaan, en dat wil wat zeggen met de jury die soms kinderachtiger is dan een tweejarige in de ballenbak bij de IKEA.
Zo doe je dat. Op de laptop kijken, Word-documentje open en tikken maar (ja, ik heb afscheid genomen van mijn schriftje, hij was volquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik onthoud helemaal niks, ik heb elke keer na elke dans de uitzending op pauze gezet zodat ik het allemaal vers uit mijn geheugen nog kon verwerken. Uitzending duurt anderhalf uur, maar ik was in twee uur pas klaar
.
Ik ben steriel nu. De kleine hoop die ik nog had op nageslacht is nu definitief verloren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
Jullie onthouden en zeggen dingen weer veel beter dan ik. Ik moet toegeven dat ik met de laptop op schoot naar de uitzending heb gekeken en eigenlijk alleen opkeek bij de dansen. Oh ja, en bij het moment dat opeens het publiek begon te gillen en ik Nigel z'n muil op die van Mary zag werpen. Scarred for life.
Ja maar, vond je het dan niet een beetje gejat van Australië? Phillipe nakend op het krukje en Ivy kronkelend op de piano, remember? Nu heb ik natuurlijk helemaal geen bewijs dat die Dee Caspary ooit SYTYCD AUS heeft gezien, maar tóch vond ik het een rip offquote:De routine die het meeste indruk op me heeft gemaakt is de piano-routine van Sasha en Alexander. Klimmen, klauteren, zweven, springen, loved it. Kreeg er nog net geen tranen in m'n ogen van.
Maar lieve Cee, onze francophonische friend doet al mee sinds season 2quote:Verrek, Mallie, je vermeldde Jean-Marc Genereux en zijn jury-lid-zijn van SYTYCD Canada (dat ik overigens wel heb gedownload maar nog niet heb gekeken). En toen besefte ik me pas waar ik hem van kende. Wat een indruk maakt die flapdrol op me.
Met mijn amnesia heb ik amper last van déja vus!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef Malahide het volgende:
Ja maar, vond je het dan niet een beetje gejat van Australië? Phillipe nakend op het krukje en Ivy kronkelend op de piano, remember? Nu heb ik natuurlijk helemaal geen bewijs dat die Dee Caspary ooit SYTYCD AUS heeft gezien, maar tóch vond ik het een rip off.
Ik ben Malahide, aangenaam. Ik vind SYTYCD en Pasha leuk. Jij ook?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Met mijn amnesia heb ik amper last van déja vus!
Wie is Pasha?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik ben Malahide, aangenaam. Ik vind SYTYCD en Pasha leuk. Jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Shut the front door. Ik snap niets meer van de "logica" van de jury. Niets meer.Ik ben gewoon pissed off. Kom op zeg, die solo was fantastisch. Ik ben dan zo nieuwsgierig welke judges iemand anders eruit wilden. Ik gok op C en Cheno opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De mannen: prima, goede afscheidsspeech en houdoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja... die openingsdans... wtf was that? Jezusmina, wat een ellende.
En wie was er weer hopeloos out of synch? Jawel, de heilig verklaarde Ms. Ramirez.
[ Bericht 12% gewijzigd door Malahide op 01-07-2011 08:12:42 ]You cheated on me with choreography.![]()
Mister whoooooo... DAAAAHAAAAG!
Van Miranda vind ik wel minder.. Liever die Ashley eruit
[ Bericht 1% gewijzigd door Esje-lief op 01-07-2011 11:57:47 ]Be brave. Be kind.![]()
Nigel zit nu toch een beetje te hinten op Twitter dat hij niet blij is met het vertrek van Miranda. Hmmm
You cheated on me with choreography.![]()
Guest judge volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You cheated on me with choreography.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:16 schreef Malahide het volgende:
Guest judge volgende week:Zoals ik al zei: ik snap het niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een expert op het gebied van erotisch dansen?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Melanie & Marko
Ryan & Ricky
Jordan & Tadd
Tad..... mooi, lief, leuk, grappig, sexy ... en goed!
I want him SO bad!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ik wil Marko. Mag ik Marko? With his husky voice.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Godersodeju dat waren nog eens lifts in die performance tijdens de result showDAMN!!!!!!
Dans? geen idee... maar ...![]()
![]()
L'Amour menaçant:
Jij mag die Strepsils-the-before commercial meneerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Marko. Mag ik Marko? With his husky voice.
L'Amour menaçant:
Waarom sturen ze die Miranda weg? Die was toch zo veelzijdig omdat ze ook erg goed kon bodypoppen/hiphoppen? Raar hoor
Heb het idee dat Nigel zich totaal vergiste. Dat hij dacht dat die Woodpecker routine van Chris & Ashley was en niet van Robert & Miranda en daardoor Miranda naar huis stuurde omdat Ashley 'wel een memorabele performance had gedaan', terwijl het juist andersom had moeten zijn...
Of ze wilden gewoon geen 2 donkere dansers naar huis sturen. Lil C zal als het even kan sowieso altijd voor de negert, zijn homey, kiezen. Klinkt misschien racistisch maar zo zit het nu eenmaal.
[ Bericht 22% gewijzigd door Knipoogje op 03-07-2011 13:19:03 ]beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Eindelijk tijd om te kijken. Ik schrijf meteen mee
4 judges, oh my. Is het heel erg als ik niet weet wie dat blonde grietje is?
De camera gaat steeds heen en weer terwijl Lil C zit te pratenmoet je maar eens opletten.
Group routine 1
Not bad, zeker niet voor een Tyce dans. Ik vind Sasha er altijd uitspringen. Op haar zou ik mijn geld zetten als ik nu moest zeggen wie ik denk dat gaat winnen.
Sasha & Alex - contemporary
OMG wat een dansI loved it
Die choreographer is een creep maar choreographen kan hij
Het zat echt zo mooi in elkaar en het was zo mooi gedanst.. Het is ook de eerste keer dat ik Alex echt goed vind. En Sasha.. wat een queen. samen met Melanie is zij echt zonder twijfel de grootste kanshebber op het moment. En het eind was echt goud waard. Wow.
Waar ik wel een beetje mee zit: hebben ze nou 3x achter elkaar contemporary gekregen?![]()
Caitlinn & Mitchel - samba
Ben ik nou de enige die het eruit vond zien alsof ze door stroop dansten?Ik vond Mitchell nog wel goed maar Caitlynn was een tegenvaller voor me, en de muziek leek ook totaal niet te helpen.
Miranda & Robert - broadway
wtf Tycezijn we zo ver gezakt in niveau dat we onze meisjes hoeren laten spelen?
![]()
Over de dans heb ik maar 1 ding te zeggen:Ben Tyce zo zat.
Melanie & Marko - lyrical hiphop
Waarom was ik zo emotioneel terwijl ik zat te kijken? Het was perfect. Ik denk dat het kwam door Marko's perfecte personage. En hoe perfect het allemaal was. Ik ben totaal en compleet verliefd op dit paar. Ik ga dit zeker nog een paar keer kijken. En dat is de eerste keer dat dat gebeurt dit seizoen. Was niemand benieuwd waarom Marko zo emo was?
En de judgesZijn ze allemaal helemaal loopy geworden of wat?
Ashley & Chris - Jazz
Het beste aan dit nummer vond ik de kostuums/makeup en het haar vooral. Verder, geen bal aan. Niet synchroon en Ashley mag van mij wel gaan nu.
Clarice & Jess - foxtrot
Helemaal niet slecht. Maar dat Jess heeft echt mother issues volgens mijdaarom is hij natuurlijk ook zo'n overcompenserend mannetje. Ik vond ze beiden goed genoeg, het was niet echt spannend maar ja, wanneer is een foxtrot nou spannend. Het was ok.
Ryan & Ricky - contemporary
Concept met de doek erg mooi, en ook goed uitgevoerd, maar ik vind dit nog steeds een saai paar. Heb helemaal niets met ze. En er begint ook niets te groeien. Van mij mag Ryan uitvechten met Ashley wie er naar huis mag, en dan mag Ryan winnen van mij![]()
Jordan & Tadd - Hiphop
Heerlijk nummer
niets op aan te merken. Samen met Melanie & Marko vind ik dit wel het beste koppel. Er goed geacteerd en beiden zijn ook zo verschrikkelijk smexy
![]()
Groupdance 2
Beetje saai. Niet zoveel bijzonders.
Mallie, zie je het nog steeds niet, de gelijkenis tussen Tadd en Dom?vandaag vond ik het wel erg frappant.
En Jess doet me nog steeds denken aan een enge gnoom versie van Evan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: