Taalfout? Je bedoelt fout van ongeëvenaarde proporties door Brabant een deel van Nederland te maken hoop ik?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
degene die stemt sla ik persoonlijk in elkaar.
Kijk beter pukkelquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
hihi grappig
en ts heeft nog nieteens op zichzelf gestemd
Nog steeds 0quote:
Ik zie de teller nog steeds op 0quote:
ts komt dan ook uit brabant hequote:Op donderdag 30 juni 2011 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
hihi grappig
en ts heeft nog nieteens op zichzelf gestemd
quote:
Kijk onderaan pukkels, er heeft 1 persoon gestemdquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik zie de teller nog steeds op 0
0% lul.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:05 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
[..]
Kijk onderaan pukkels, er heeft 1 persoon gestemd
Dan zou je 100 procenf van de stemmen moeten hebben, maar zelfs de poll powned jequote:Op donderdag 30 juni 2011 21:05 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
[..]
Kijk onderaan pukkels, er heeft 1 persoon gestemd
Gast kijk eens beter 1 stem = 100% blinde bosmongoolquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
blinde debiel, 0 procent is 0 procent.
Ik ga jouw verkrachten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:09 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
Gast kijk eens beter 1 stem = 100% blinde bosmongool
Niks bug, maar een dikke middelvinger in je reetquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Blijkbaar een bug in het script
JIJ JE ZIET TOCH DAT ER GODVERODMME 0% STAAT HE KENSOR BOY!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:08 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
[..]
Triestkijk eens beter
Krijg typkanker, bosmongool.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Niks bug, maar een dikke middelvinger in je reet
WAT PORSJE ZEGT!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
JIJ JE ZIET TOCH DAT ER GODVERODMME 0% STAAT HE KENSOR BOY!
Ga jij maar naar jou fav topic toe Irritandste user van Juniquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
JIJ JE ZIET TOCH DAT ER GODVERODMME 0% STAAT HE KENSOR BOY!
WAAR STAAT DAT HET ME FAVORIETE TOPIC IS HEquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:13 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
Ga jij maar naar jou fav topic toe Irritandste user van Juni
Hoi pedo.quote:
klootzak.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:12 schreef Rodawa het volgende:
haha! ik heb gwn gestemd om het voor iedereen te verpesten!
Moet je komen dan pukkelquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
WAAR STAAT DAT HET ME FAVORIETE TOPIC IS HE
JONGE IK BEN BOOS EJE METO OPASSEN
Nee sukkelquote:
watquote:
Open er eens een dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben lkkr de beste user van 2011, iedereen loved mijn topics!
Nou... Dat je eens een weekje gewoon doet? Dat lijkt me een interessante ontwikkeling weetjequote:
nee flikker opquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou... Dat je eens een weekje gewoon doet? Dat lijkt me een interessante ontwikkeling weetje
nee flikker opquote:
Nee, ik zie het al. Normaal doen is je behoorlijk vreemdquote:
Je houdt toch wel van me.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik zie het al. Normaal doen is je behoorlijk vreemd! W00T!
nee flikker opquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
Ik moet op flikker in mijn eigen topic en jij mag blijven terwijl je dit topic haat. Oke
Ik jou ook, droog in de kakker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:19 schreef Renesite het volgende:
Stiekem zou ik Porsche wel doen. Hoor.
Nee. Ik houd neit meer van je... Het valt me teeheegenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je houdt toch wel van me.
Maar ik vind het niet leuk om gewoon te doen. Dat is zo saai.
[..]
nee flikker op
[..]
Ik jou ook, droog in de kakker.
Waarom?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik houd neit meer van je... Het valt me teeheegen
Ja uh ikzelf natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
∞
Dat weet ik, ik heb dat namelijk ook.quote:
Wil je aub ergens anders je poep neerleggen? ipv hierquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb dat namelijk ook.
Ik ben heel intelligent zoals je misschien ook wel kan zien. Jammer genoeg heb ik de paraskevidekatriafobie.
Jammer, doe je niks aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben heel intelligent zoals je misschien ook wel kan zien. Jammer genoeg heb ik de paraskevidekatriafobie.
sdfhofdhasdfuhsdfuhuhasdfssdfsdfquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:25 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
Wil je aub ergens anders je poep neerleggen? ipv hier
dit is toch al een schijttopic dus dat maakt toch niet meer uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:25 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
Wil je aub ergens anders je poep neerleggen? ipv hier
Tering!!!!!! Hoofdletters puntenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Sinds je bedreiging in de 10e post is het wel hard achteruit gegaan ja. Wanneer kom je langs trouwens?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is toch al een schijttopic dus dat maakt toch niet meer uit
hjbquote:
ik durf niet meer nu ik weet dat je Hagrid bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sinds je bedreiging in de 10e post is het wel hard achteruit gegaan ja. Wanneer kom je langs trouwens?
koelquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:31 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Mogen de berichten van Porsche1 uit me topic? Aan het slowchatten en doet niet normaal. Beste User van Juni
Ja ach, mijn postuur en lengte jagen nogal eens schrik aan inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik durf niet meer nu ik weet dat je Hagrid bent
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |