Ik heb mijn huidige vriend leren kenen via een datingsite en dat gaat al 5 maanden goed.
Het was wel een betaalde site, met veel testjes en persoonlijkheidstralalalaaa....
Maar de matchingformule heeft dus goed geholpen.
Ik ben heel eerlijk , kort en beknopt geweest.
heb neergezet dat mensen in,t echt niet op hun voorhoofd hebben staan of ze vrijgezel zijn en dat ik het daarom maar eens op een andere manier ging proberen.
Ga geen waslijst met wensen neerzetten, je bent zelf tenslotte ook niet perfect en als je iemand echt leuk vind neem je nare kleine gewoontjes vaak gewoon op de koop toe...
Dus niet gelijk zeuren....
En ow.....niet beginnen over vorige misgelopen relaties en dat soort onzin, vre se lijk!
Wat ik ook een afknapper vond was als mannen melden zeer teleur gesteld in de liefde te zijn geweest en dat ze vanalles aangedaan was en nu hopen op een serieuze lieve meid...
nee joh, iemand gaat zelf toegeven niet eerlijk te zijn en niet serieus...ga fietsen ofzo.... niemand denkt zo over zichzelf....
Geen exen bashen in je profiel, erg kinderachtig...
Die dingen komen ooit in de toekomst wel aan bod...
Ik heb simpel mijn hobbies en levensinstelling op mijn profiel gezet. Een eerlijke foto en gelijk gemeld dat ik onder de tattoos zit, want what you see is what you get ( deze dodelijke onliner heb ik uiteraard niet er bij gezet, hahaha)
* Last night i ate en ten pound marshmallow..when i woke up, my pillow was gone*