Och neuh, had geen inspiratiequote:
van het NVU of de CD?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:51 schreef GimmeGore het volgende:
Dat komt omdat ik zo rein Arisch ben
Ik ga eens een vriend van t station halen.
quote:
ik ben dr weer jonksquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, heb 2 parkieten op m'n schouder, Mara kwam uit zichzelf naar me toe omdat Meisje er al zat![]()
nu moet jij niet bij hun op de schouders gaan zitten he, dat kunnen ze meestal niet zo best hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, heb 2 parkieten op m'n schouder, Mara kwam uit zichzelf naar me toe omdat Meisje er al zat![]()
Is maar goed dat je dit zegtquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu moet jij niet bij hun op de schouders gaan zitten he, dat kunnen ze meestal niet zo best hebben
net als bovenop staanquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is maar goed dat je dit zegt
kijk, das pas goede opvoedingquote:
quote:
gaafquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Morgen naar The Big 4 in Gelsenkirchen!
wat heb je dan ook in brabant te zoeken?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Het is Comic Sans MS dag
voor 1 dag vind ik het wel grappig
bikertuig dat met de bus is?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Langharig biker tuig, net maar weer op de bus gezet
is dat morgen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Morgen naar The Big 4 in Gelsenkirchen!
komt het nog een keer hier in de buurt?quote:
Niet echt 'in de buurt'...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
komt het nog een keer hier in de buurt?
Ik vrees het...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:03 schreef GimmeGore het volgende:
En waarschijnlijk allemaal al lang en breed uitverkocht
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"I'm so hungry, I could eat a baby..."
de Polo van mij moet ook weer (apk t/m 05-08), dus oom van kameraad maar even gebeld; vanavond ff afspraak maken wanneer het gaat gebeuren...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo maar een keer met de auto naar de garage. 't Is weer tijd voor een apk + grote beurt
mooi scheuren dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, heb voor het weekend een wagentje meegekregen, een totaal verrot Micraatje die naar vis stinkt
owja, jij hebt nog niet zolang een eigen auto ofwel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh verrek, mijn auto moet ook APK binnenkort
Och, scheurn... tis een 1.0quote:
ding weegt ook niks, stuur niet teveel anders land je op de zijkantquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, scheurn... tis een 1.0
Hij stuurt wel extreem licht, nog lichter dan m'n eigen waggie
henrikequote:
Hen is klein maar fijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
net als jij?(* ReMcOrE weet zo niet meer hoe groot/klein je bent)
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, jij hebt nog niet zolang een eigen auto ofwel?
Hen is niet klein. Voor een vrouw niet althans.quote:
Voor ons kearls welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
[..]
Hen is niet klein. Voor een vrouw niet althans.
1.71quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
net als jij?(* ReMcOrE weet zo niet meer hoe groot/klein je bent)
wat hij zegt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, ie bent toch niet langer dan ik?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe. Ik ben woensdag op 1.96 gemeten door de politie
Blijkbaar wel hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ie bent toch niet langer dan ik?Ik ben 1.92m...
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
weer wat geleerdquote:
ach, het is elk jaar even schrikken dat hij weer moet, die datum vergeet je meestal snel weerquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe. Ik ben woensdag op 1.96 gemeten door de politie
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ie bent toch niet langer dan ik?Ik ben 1.92m...
mijn ID zegt nog 1.82 (volgens mij 2004/2005) maar ben inmiddels iets van 1.88quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he
Op m'n paspoort staat 1.95
Je ID is maar 5 jaar geldig, dus dat moet dan eerder 2006 zijn, of hij moet verlopen zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn ID zegt nog 1.82 (volgens mij 2004/2005) maar ben inmiddels iets van 1.88
Dan ben ik in de afgelopen 5 jaar nog 11 cm gegroeidquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:03 schreef norich het volgende:
[..]
Je ID is maar 5 jaar geldig, dus dat moet dan eerder 2006 zijn, of hij moet verlopen zijn
mwoah, valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een über-multi-quote-post-van-Remco
heb er nu 1 van 2010 t/m 2015, dus oude was van 2005 t/m 2010 (dus 2005 kan lekker wel)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:03 schreef norich het volgende:
[..]
Je ID is maar 5 jaar geldig, dus dat moet dan eerder 2006 zijn, of hij moet verlopen zijn
groeispurtje van Davidquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ben ik in de afgelopen 5 jaar nog 11 cm gegroeid
nee hoor! neem nou David, die was 11cm langer, heel anders mensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, ik moet in augustus ook een nieuwe ID halen.
Belachelijk eigenlijk, je blijft toch dezelfde persoon
Whehehehe, ik wil weten wie hier zit te rellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nice, huh?
Volgend weekend organiseer ik in Oldenzaal een bukkake voor alle ToF-boys!
Het lettertype wat een 8-jarig kind gebruikt voor haar spreekbeurt over poezen? Waarna de leraar stikt in z'n koffie bij het hoofdstuk "haren van de poes"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
het mag van mij wel 24/7 comic sans blijven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het lettertype wat een 8-jarig kind gebruikt voor haar spreekbeurt over poezen? Waarna de leraar stikt in z'n koffie bij het hoofdstuk "haren van de poes"![]()
ik ben 2 cm gekrompenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee hoor! neem nou David, die was 11cm langer, heel anders mens
Purist niet, een spelfoutje moet kunnen. Dit zijn echter fouten die gewoon te maken hebben met het ontbreken van hersencellenquote:
Ik ken nog wel iemand die een leuk slingertje aan de muur heeft voor de gelegenheidquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nice, huh?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die een leuk slingertje aan de muur heeft voor de gelegenheid
[ afbeelding ]
the fuck?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die een leuk slingertje aan de muur heeft voor de gelegenheid
[ afbeelding ]
Daar geldt geen censuur?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef GimmeGore het volgende:
Was met die actie van Smiths, iets van "elk feestje zijn eigen slinger" ofzo
Kon je je eigen slinger samenstellen
Hahahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
ik trok net een zak chips los, en bedacht me toen dat ik nog een boterham had van overdag, dus ben die nu maar eerst aan het oppeuzelen
neuh, viel nog wel meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Is dat ding niet helemaal uitgedroogd?
quote:
dat wordt een gezapig feestje ofniet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, de zender in ONZquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:11 schreef Under_Score het volgende:
Nice
radio 49? dat een piraten zender?
en wat heb je gewonnen dan?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, de zender in ONZ
een of andere nepsigaret waar een piemel uit komt als je er een trekje van neemt ofzo
ik krijg 'm met de post
Henry?quote:
Ik moest er idd ineens aan denkenquote:
Jij was er vroeg bij!quote:
toen was ik pas thuisquote:Op zaterdag 2 juli 2011 06:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij was er vroeg bij!
Pff ik MOEST gewoon ff douchen en ben nu gewoon klaarwakker.. Dan vanmiddag maar ff paar uurtjes slapen want vnaaf ws Tropical Night
Misschien kom ik je dan daar wel tegenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:39 schreef omearos het volgende:
[..]
toen was ik pas thuisnu ff koffie zetten en naar hengelo. Mss vanavond ook naar tropical night
Justinquote:
Leuke film he. Heb 'm jaren geleden als eens gezien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, zit nu dankzij Jef een heerlijk slechte film te kiekn: "Pootie Tang"![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, zit nu dankzij Jef een heerlijk slechte film te kiekn: "Pootie Tang"![]()
Zal maandag eens een fototje maken, ben nu weer thuis en moeten nog ff in de plooiquote:
Wie is dit dan weer!?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nice, huh?
Assie die eindelijk seks heeft gehad en nu volledig ontspoord isquote:
Heeft ze seks gehad!?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Assie die eindelijk seks heeft gehad en nu volledig ontspoord is
Geen ideequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heeft ze seks gehad!?
Met wat / wie?
Logisch dat er voor jou niks op TV is met je 7 zenders.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sorry, kijkbuis.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Logisch dat er voor jou niks op TV is met je 7 zenders.
Ned.1, 2, 3. Belgie 1 en drie Duitse zenders.
Ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, iedereen zit zo daar voor Tropical Night
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen naar R'dam, naar mijn zusje en neefje.Knulletje wordt 2 jaar.
Dus vroeg slapen..Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
en ik ook niet.quote:
Ik weer lekker alleen in Spakenburgquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef Under_Score het volgende:
[..]
en ik ook niet.
gewoon atak vanavond
Wat danquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
middag
straks naar kameraad, Jeffrey Herlings kijken
maar hoe kom je erbij dat die kameraad uit Brabant komt dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Goeie rijder
![]()
Maar hoe kom je bij een kameraad uit Brabant dan?
Weer teveel staan zoep'n en brul'n zekerquote:Op zondag 3 juli 2011 14:26 schreef Redbaron het volgende:
Mhoi!
mijn stem is nogal ral, vraag me af hoe dat komt
doe is een linkje doen danquote:Op zondag 3 juli 2011 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen wat metal en hardrock draaien op Radio 49
http://www.radionomy.com/FR/radio/x-raydio/listenquote:
zo even luisteren, nu even bezig een nummer op te nemenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.radionomy.com/FR/radio/x-raydio/listen
En het desbetreffende topic [Radio 49] #287 met Guppie
Zelfgemaakt?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zo even luisteren, nu even bezig een nummer op te nemen
Straks eens ff luustern.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Under_Score het volgende:
uiteraard
de oude versie staat ook op onze hyves in mn sig
Neuh volgens mij niet...quote:Op zondag 3 juli 2011 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer teveel staan zoep'n en brul'n zeker
dankuquote:
Die SGquote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Under_Score het volgende:
uiteraard
de oude versie staat ook op onze hyves in mn sig
En daar heb je de foutquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Drizzt is aan 't draaien![]()
http://www.radionomy.com/FR/radio/x-raydio/listen
Ajoh. Goed voor de weerstandquote:Op zondag 3 juli 2011 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, ik wilde rijst met kip maken... zie dat de kip 2 dagen over datum is, trek die verpakking los... WAT EEN LUCHT!!!
Gelukkig heb ik nog een schnitzel
Mwa, heb de kip maar weggeflikkerdquote:
Natuurlijk. Je wil geen salmonella of wat.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, heb de kip maar weggeflikkerd
quote:
Waar gaat de reis dit keer heen?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:02 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff bakkie koffie en dan maar richting Enschede..
fijn beestjequote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:20 schreef Redbaron het volgende:
zeu weer op weg voor een koppeltje Halmstad, Suede
veel plezier!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:20 schreef Redbaron het volgende:
zeu weer op weg voor een koppeltje Halmstad, Suede
Okquote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar nee, ik ga nu naar bed
Hey Ratelchickyquote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedenavondNet terug uit Rotterdam. Drie van de vijf zusjes weer gezien
en mijn jarige neefje voor het eerst. Wat een lief jochie.
Hey Jeffquote:
Ik kan je wel babyfoto's van m'n broertje sturenquote:
Nee, doe maar niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan je wel babyfoto's van m'n broertje sturen
En troost je aan het eind van deze werk week komt weer een weekendquote:Op maandag 4 juli 2011 06:56 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
nu is het weekend echt afgelopen
Henrikequote:Op maandag 4 juli 2011 10:05 schreef norich het volgende:
Hoi![]()
omw to mestreech, de laatste keer voor de vakantie..
yup en ga vrijdag ook meteen op vakantie naar frankrijkquote:Op maandag 4 juli 2011 10:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike
vanaf vrijdag heb je vakantie?
nice! hoelang ga je naar Frankrijk dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:37 schreef norich het volgende:
[..]
yup en ga vrijdag ook meteen op vakantie naar frankrijk
Robinquote:Op maandag 4 juli 2011 10:51 schreef FCTVCF het volgende:
Zo rechtzaak zit er weer opWat een wappie van een officier zeg..
Ook fijn trouwens.. gisteren bij bruins in een glas springen en precies een ader raken. Net zoveel bloed
Onder je voet zitten toch ook wel aders haha, alleen geen slagaderquote:Op maandag 4 juli 2011 11:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Robinwat voor rechtszaak?
en hoezo wappie officier dan?
maar hoe kun je met schoenen+lange broek nog een ader raken?
door je schoen heen dus?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Onder je voet zitten toch ook wel aders haha, alleen geen slagader
En rechtzaak van 2009 nog mishandeling nog wattesWeer een voorwaardelijke straf erbij..
Ach die officier zat echt te zeuren, voor deze quote : 'HIj zit erbij of hij de wereld aan kan meneer de rechter, maar ik betwijfel dit'
Ja ik sprong echt gewoon op een rechtopstaand stuk glas van 3 cm ongeveerquote:Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
door je schoen heen dus?en wat een quote van die knakker
maar goed, voorwaardelijke straf, dus je loopt nog vrij rond
maar je leeft nogquote:Op maandag 4 juli 2011 11:14 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja ik sprong echt gewoon op een rechtopstaand stuk glas van 3 cm ongeveerJezus dat bloed spoot er echt uit
Dat is niet fantastischquote:Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, of ik even 450 euro af wil tikken voor apk + grote beurt
Iddquote:
wat is er allemaal aan je auto gebeurd dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, of ik even 450 euro af wil tikken voor apk + grote beurt
Remsysteem, er zat geen profiel meer op de achterbandenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is er allemaal aan je auto gebeurd dan?
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Remsysteem, er zat geen profiel meer op de achterbanden, m'n raam ging niet meer open en dicht, alleen die aan de passagierskant, en nog wat kleine dingetjes.
Dat tikt behoorlijk aan
Een wat?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef norich het volgende:
Ffuuu er staat hier ene op het spoor en de trein rijdt dus niet verder. we staan gwoon op station den bosch, maar een deel van de trein staat buiten het perron dus de deuren gaan ook niet open. mooi kut
Mooi kutquote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef norich het volgende:
Ffuuu er staat hier ene op het spoor en de trein rijdt dus niet verder. we staan gwoon op station den bosch, maar een deel van de trein staat buiten het perron dus de deuren gaan ook niet open. mooi kut
2 nieuwe banden, raam gerepareerd en remsysteem gefikst (remschijven/blokken?) + arbeidsloon + BTW, dan ben je er zo jah...quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Remsysteem, er zat geen profiel meer op de achterbanden, m'n raam ging niet meer open en dicht, alleen die aan de passagierskant, en nog wat kleine dingetjes.
Dat tikt behoorlijk aan
Selmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |