Ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
Oh ik had het idee dat het nog wel even zou duren, dat bevallen, bij de OP![]()
De melkpakketten zijn vandaag een stuk gegroeid en er is zeer zeker leaking action. Maar het gaat allemaal niet te rap, dus ik ga er nu toch maar vanuit dat ik morgenvroeg met een pakje kittens verrast word. Of als ik morgenavond thuiskom. Als er dinsdag nog niks is ga ik even bellen. Checken hoe lang ik mag wachten voor ik aan de bel moet trekken als ze een beginnende ontsluiting heeft. Vooralsnog hebben de kittens nog genoeg water om in te zwemmen en moeders voelt zich er ook nog prima bij dus daar maak ik me geen zorgen over.quote:Gooooooooo Puma!
En wacht anders maar even tot Cat weer terug is morgen!
Slimme dame dus,quote:Op maandag 4 juli 2011 12:23 schreef Cat22 het volgende:
De score tot dusver;
Puma 1 - kinderen 0
Ik zit nu op het werk maar vanmorgen was er niks veranderd tov gisteravond. Volgens mij doet ze maar alsof en gaat het om de aandacht.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:24 schreef Cat22 het volgende:
Al meer dan 1100 views.![]()
Als de prestatiedruk Puma maar niet teveel wordt.
Geduld is een schone zaak, ze geniet nog even van de aandacht die slimmerikquote:
quote:
Voor meer info kun je me PMmen. Het is altijd gezellig en als je een kitten zoekt zul je zeker niet met lege handen vertrekken.quote:16 juli van 13.00-16.00 is er weer een kittendag bij Dierenopvangcentrum de Doornakker in Eindhoven. Keuze uit zo’n 150 kittens! Kom je ook?
Tjesus wat een hoop kittens.. wat zullen ze daar hun handen aan vol hebben!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Voor mensen die in de buurt van Eindhoven wonen:
[..]
Voor meer info kun je me PMmen. Het is altijd gezellig en als je een kitten zoekt zul je zeker niet met lege handen vertrekken.
Maar als je even kunt wachten zijn er natuurlijk nog de Puma kittens.Als ze ooit geboren worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |